|
-
Проективний малюнок як метод психокорекції в індивідуальній та груповій роботі
План Вступ 3 Розділ I.Психокорекція і її місце серед методів психотерапії 5 1.1.Зміст психокорекції 5 1.2.Організація психокорекційної роботи 6 Розділ II.Арттерапія та проективна психологія. 12 2.1. Психокорекція за допомогою арттерапії 12 2.2. Проективна психологія 16 Розділ III. Проективний малюнок як метод психокорекції в індивідуальній та груповій роботі 27 3.1.Проективне малювання в психокорекційній арттерапії 27 3.2.Методика застосування проективного малюнка 27 Висновки та практичні поради 34 Список використаної літератури 36 Мета дослідження. Отже виходячи з вищесказаного ми обрали метою нашого дослідження вивчити проективний малюнок як метод психокорекції в індивідуальній та груповій роботі. Об’єкт дослідження. Загальна система методів психокорекції. Предмет дослідження. Проективний малюнок як метод психокорекції в індивідуальній та груповій роботі. ∞ См. работу «Проективний малюнок як метод психокорекції в індивідуальній та груповій роботі»
-
Діагностування самооцінки особистості
ВСТУП 3 1. Теоретичні основи діагностики особистості 4 2. Практична діагностика особистості 6 2.1. Попередній етап діагностики: дослідження самооцінки міжособистісних відносин за методикою Лірі 6 2.2.Результати діагностики рівня суб’єктивного контролю за методикою Дж.Ротера 8 2.3. Дослідження особистісної адаптованості за методикою Фурмана 11 2.4. Результати дослідження самооцінки особистості за методикою ММРІ 13 2.5. Результати дослідження особистості за проективними методиками „неіснуюча тварина” та РАТ 15 2.6. Загальні результати діагностування 18 Висновки 21 Список використаних джерел 22 ∞ См. работу «Діагностування самооцінки особистості»
-
Діагностика емоційно-особистісної сфери дитини
Вступ 3 Розділ І. Теоретичне обґрунтування досліджуваної теми 6 1. Емоції. Природа емоцій 6 Розділ ІІ. Емпіричне дослідження емоційно особистісної сфери дітей 7 2.1. Дослідження емоційної сфери дітей за методикою « Неіснуюча тварина» 7 2.1. Аналіз отриманих результатів на основі діагностичного дослідження емоційної сфери дітей шкільного віку 10 (На основі даних діагностування порівняли відмінності психологічних особливостей дітей молодшого шкільного віку (6 – 10 років) та шкільного віку (11 – 16 років)) Висновки 14 Список використаної літератури: 15 ∞ См. работу «Діагностика емоційно-особистісної сфери дитини»
-
інтерпретація тексту
Зміст Вступ 3 Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6 1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6 1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10 Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15 2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15 2.2 Соціологія читацької думки 16 Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21 Висновки 30 Список використаної літератури 31 ∞ См. работу «інтерпретація тексту»
-
інтерпретація тексту
Зміст Вступ 3 Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6 1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6 1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10 Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15 2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15 2.2 Соціологія читацької думки 16 Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21 Висновки 30 Список використаної літератури 31 ∞ См. работу «інтерпретація тексту»
-
Соціальна робота в боротьбі з негативними явищами в молодіжному середовищі
Курсова з соціальної педагогіки: Об’єктом дослідження роботи виступає процес соціальної адаптації особистості молодого громадянина. Предметом дослідження виступає сукупність процесів і чинників та взаємозв’язки між ними, що зумовлюють негативні явища в молодіжному середовищі. Інформаційною базою роботи являються роботи вітчизняних та зарубіжних фахівців, Опитування на основі розроблених опитувальних тестів. Метою роботи являється проаналізувати сутність, особливості та причини формування негативних явищ серед молоді. ЗМІСТ Вступ 3 1.Специфіка та причини виникнення негативних явищ у молодіжному середовищі 5 1.1.Поняття девіантної поведінки 5 1.2. Специфіка девіантної поведінки молоді. 8 2. Соціально-економічні причини негативних явищ у молодіжному середовищі 10 3. Проведення комплексного діагностування соціальної дезадаптацій молодих людей. 18 Висновки 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33 Додаток А. Текст адаптованого опитувальника ММРІ 36 Додаток Б. Коригування базисних шкал методики ММРІ Додаток В. Бланк для заповнення за адаптованим варіантом опитувальника ММРІ Додаток Г. Анкета Додаток Ж. Приклади результатів тестування за методикою “ Неіснуюча тварина” ∞ См. работу «Соціальна робота в боротьбі з негативними явищами в молодіжному середовищі »
-
Назвіть особливості методів психології
Вступ 3 1. Метод самоспостереження 4 2. Спостереження 5 3. Психологічний експеримент 6 4. Психологічні тести – додатковий психологічний метод вивчення особистості 7 5. Метод опитування 8 5.1. Значення методів бесіди та анкетування в опитуванні особистості 9 6. Соціометрія 10 7. Метод аналізу продуктів діяльності людини та метод узагальнення незалежних характеристик 10 Висновки 12 Список використаної літератури: 13 ∞ См. работу «Назвіть особливості методів психології»
-
Амортизація основних фондів та особливості здійснення на підприємствах України
ВСТУП 3 1. Амортизація в податковому та бухгалтерському обліку 4 2.Ліквідаційна вартість і вартість, яка амортизується 7 3. Методи амортизації, наведені у ПБО 7 11 3.1. Прямолінійний метод 11 3.2. Метод зменшення залишкової вартості 13 3.3. Метод прискореного зменшення залишкової вартості 15 3.4. Кумулятивний метод 17 3.5. Виробничий метод 19 ВИСНОВКИ 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 23 ∞ См. работу «Амортизація основних фондів та особливості здійснення на підприємствах України»
-
Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на прикладі твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном”
Зміст Вступ 3 Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6 1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6 1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10 Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15 2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15 2.2 Соціологія читацької думки 16 Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21 3.1 Життєвий шлях письменника як основа для розуміння творчості 21 3.2 Інтерпретація твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном” 24 Висновки 30 Список використаної літератури 31 ∞ См. работу «Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на прикладі твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном”»
-
Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на прикладі твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном”
Зміст Вступ 3 Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6 1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6 1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10 Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15 2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15 2.2 Соціологія читацької думки 16 Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21 3.1 Життєвий шлях письменника як основа для розуміння творчості 21 3.2 Інтерпретація твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном” 24 Висновки 30 Список використаної літератури 31 ∞ См. работу «Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на прикладі твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном”»
-
»: Метод та методика економічного аналізу
-
Метод схожості
Зміст Вступ 3 1. Причина і наслідок 4 2. Метод схожості 4 3. Метод розходження 6 4. Метод супутніх змін 7 5. Метод залишків 8 Висновки 9 Література 10 ∞ См. работу «Метод схожості»
-
Метод схожості
Зміст Вступ 3 1. Причина і наслідок 4 2. Метод схожості 4 3. Метод розходження 6 4. Метод супутніх змін 7 5. Метод залишків 8 Висновки 9 Література 10 ∞ См. работу «Метод схожості»
-
Контрольна робота економічний аналіз (приклади)
-
Філософські методи пізнання
Вступ 3 1. Феноменологічний метод пізнання: сутність та особливості 4 2. Герменевтика як метод пізнання 6 3. Особливості трансцендентного методу пізнання 9 Висновок 17 Список використаної літератури 18 ∞ См. работу «Філософські методи пізнання»
-
Кількісний аналіз ринкових ризиків
Вступ 3 1. Основні підходи до кількісного аналізу ризику 3 2. Критерії міри ризику 4 3. Види методів кількісного аналізу ризиків 5 3.1. Статистичний метод 5 3.2. Метод оцінки фінансової стійкості (аналізу доцільності витрат) 9 3.3. Аналітичний метод 12 3.4. Метод аналізу чутливості (критичних значень) 14 3.5. Нормативний метод 17 3.6. Метод експертних оцінок 17 3.7. Метод аналізу ризику за допомогою дерева рішень 20 Висновки 28 Список використаної літератури 29 ∞ См. работу «Кількісний аналіз ринкових ризиків»
-
Економічний аналіз
1. Метод порівняння. 3 2. Деталізація. 8 3. Порівняння 4. Метод ланцюгових підстанов. 10 5. Метод абсолютних різниць. 13 6. Метод прямих та обернених зв’язків. 15 Список літератури 18 з прикладами ∞ См. работу «Економічний аналіз»
-
Методика фінансового інвестування
Зміст Вступ 3 1. Загальна характеристика методів оцінки ефективності реальних інвестиційних проектів 4 2. Метод чистого приведеного прибутку [net present value, NPV] 7 3. Метод індексу (коефіцієнта) прибутковості 8 4. Метод індексу рентабельності 9 5. Метод періоду окупності 10 6. Метод внутрішньої ставки прибутковості 11 Висновки 13 Список використаної літератури 14 ∞ См. работу «Методика фінансового інвестування»
-
Методика фінансового інвестування
Зміст Вступ 3 1. Загальна характеристика методів оцінки ефективності реальних інвестиційних проектів 4 2. Метод чистого приведеного прибутку [net present value, NPV] 7 3. Метод індексу (коефіцієнта) прибутковості 8 4. Метод індексу рентабельності 9 5. Метод періоду окупності 10 6. Метод внутрішньої ставки прибутковості 11 Висновки 13 Список використаної літератури 14 ∞ См. работу «Методика фінансового інвестування»
-
Сбор социологической информации
1. Метод опроса. 1.1 Анкетирование. 1.2 Почтовый опрос. 1.3 Интервьюирование. 2. Метод анализа информации. 3. Метод экспертной оценки. 4. Метод эксперемента. 5. Измерение социальных установок. 6. Заключение. Список используемой литературы ∞ См. работу «Сбор социологической информации»
-
Методи збирання первинної інформації
ВСТУП 3 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ 5 МЕТОДИ ЗБОРУ ПЕРВИННОЇ ІНФОРМАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 6 МЕТОД ОПИТУВАНЬ 7 МЕТОД СПОСТЕРЕЖЕННЯ. 11 МЕТОД ФОКУСУВАННЯ. 11 МЕТОД ЕКСПЕРИМЕНТУ. 15 МЕТОД ІМІТАЦІЇ. 16 ВИСНОВКИ 18 Список використаної літератури 22 ∞ См. работу «Методи збирання первинної інформації»
-
"Консультування як метод соціальної роботи"
Зміст Вступ 4 1. Поняття про консультування як метод соціальної роботи 6 1.1 Консультування в соціальній роботі 6 1.2 Процес консультування 10 2. Індивідуальне психологічне консультування 12 2. 1 Особливості проведення первинної консультації 12 2.2 Особливості консультації клієнта в стані кризи 21 2.3 Принципи та функції діяльності психолога-консультанта 23 3. Особливості використання методів консультування в практиці соціальних працівників 31 Висновок 39 Використана література 41 ∞ См. работу «"Консультування як метод соціальної роботи"»
-
"Консультування як метод соціальної роботи"
Зміст Вступ 4 1. Поняття про консультування як метод соціальної роботи 6 1.1 Консультування в соціальній роботі 6 1.2 Процес консультування 10 2. Індивідуальне психологічне консультування 12 2. 1 Особливості проведення первинної консультації 12 2.2 Особливості консультації клієнта в стані кризи 21 2.3 Принципи та функції діяльності психолога-консультанта 23 3. Особливості використання методів консультування в практиці соціальних працівників 31 Висновок 39 Використана література 41 ∞ См. работу «"Консультування як метод соціальної роботи"»
-
Прогнозування на основі екстраполяції як основа довгострокового планування
ВСТУП 3 1. Сутність планування і особливості його здійснення на підприємстві 5 1.1 Планування, як наука. Предмет, об’єкт і методи дослідження 5 1.2 Процес планування і вибір рішень 8 1.3 Планування, як функція управління підприємством 11 1.4 Методи та інструменти планових розрахунків 15 2. Методи екстраполяції трендів 18 2.1 Прості методи екстраполяції трендів 18 2.1.1 Метод плинної середньої 21 2.1.2 Метод експоненціального згладжуванн 21 2.2 Метод екстраполяції на основі кривих росту економічної динаміки 24 2.2.1 Сутність методу 24 2.2.2 Вибір виду кривої росту 27 2.2.3 Перевірка випадковості коливань рівнів остаточної послідовності 30 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37 ∞ См. работу «Прогнозування на основі екстраполяції як основа довгострокового планування»
-
Оказіоналізми в англійській та українській мовах
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ І. Оказіоналізми як об‘єкт вивчення в лінгвістиці 5 1.1 Поняття та властивості оказіоналізмів 5 1.2 Класифікація оказіоналізмів 7 1.3 Інтралінгвальні фактори виникнення оказіоналізмів 10 Розділ ІІ. Фактори які лежать в основі літерації оказіоналізмів 13 2.1. Вплив структури оказіоналізму на його інтерпретацію 13 2.2 Вплив контексту на інтерпретацію оказіоналізмів 15 Розділ ІІІ. Вплив характеру інтерпретації на вибір способа перекладу оказіоналізмів 18 3.1 Особливості перекладу оказіоналізмів 18 3.2 Способи перекладу оказіоналізмів 20 Висновки 24 Список використаних джерел 26 ∞ См. работу «Оказіоналізми в англійській та українській мовах»
-
Методи психодіагностики
ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНА КЛАСИФІКАЦІЯ ПСИХОДІАГНОСТИЧНИХ МЕТОДІВ 4 2. МЕТОД СОЦІОМЕТРІЇ В ПСИХОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ 9 3. МЕТОДИ ВІЗУАЛЬНОЇ ПСИХОДІАГНОСТИКИ 11 ВИСНОВКИ 15 Список використаної літератури 16 ВСТУП В умовах підвищення ролі і значення людського фактора в розвитку усіх сфер суспільного життя зростає необхідність розробки психологічних проблем вдосконалення роботи з людьми, рішення яких пов'язано перш за все з науково- обґрунтованою діагностикою особистісних, індивідуально-типологічних і професійно важливих якостей людей, що зайняті у сфері суспільного виробництва, а також з забезпеченням спеціалістів кадрових і соціально-психологічних служб, викладачів і керівників доступними і надійними методиками підбору, підготовки і раціонального використання персоналу в різних галузях виробничої і невиробничої сфер. Психодіагностика в найширшому розумінні – це наука і практика постановки психологічного діагнозу. Психодіагностичні завдання вирішуються різними способами, основними з яких є спеціальні психодіагностичні методики, що використовуються не тільки у сфері консультування і психотерапії, але й в усіх випадках, коли необхідно отримати оцінку тієї чи іншої психічної особливості конкретного індивіда або групи. Для виконання завдань психодіагностики існують методи, що застосовуються при проведенні суто наукових психологічних досліджень, а також деякі з них використовуються в управлінській, менеджерській практиці, адміністративній діяльності. ВИСНОВКИ Методи психодіагностики широко використовуються у адміністративній діяльності. Праця кадрового працівника, менеджера передбачає добре знання ним психологічних якостей своїх підлеглих, осіб, яких він приймає на роботу і працює з ними. Для цього повинна організовуватися і проводитися відповідна психодіагностична робота. У своїй більшості методи психодіагностики вимагають спеціальних знань, умінь, відповідної освіти. Переважна більшість психодіагностичних методик спрямована на використання їх в умовах науково-психологічного дослідження. Тестування, анкетування, проективні методи мають високі вимоги до свого використання і інтерпретації результатів. Вони дають результати, що підтверджують або спростовують гіпотезу спеціально організованого психологічного експерименту. В умовах використання психологічних методів в сфері практичної психології можна вести мову тільки про деякі психодіагностичні методи. Це можуть бути тести і опитувальники, що розроблені спеціально для використання їх персоналом управлінської ланки, а також методи, які керівники застосовують постійно в своїй професійній діяльності за родом своєї роботи: бесіди, спостереження, вивчення документів, методи візуальної психодіагностики. Більш складним для керівника є соціометричний метод, котрий вимагає до себе значної підготовки, ретельного проведення і значної за обсягом обробки і інтерпретації результатів. Однак, цей метод є незамінним у випадках гострих виробничих конфліктів, коли необхідно виявити особливості взаємовідносин членів в трудовому колективі, оцінити його соціально-психологічні особливості. ∞ См. работу «Методи психодіагностики»
-
Зарубіжна література
1. Основні напрями європейського модернізму, їх естетичні програми і представники 3 2. Філософсько-естетична думка кінця XIX - початку XX ст. і художня практика модернізму. 4 3.Творчість Ш.Бодлера – предтечі французького символізму 5 4. Криза культури і французька поезія символізму 6 У Франції найвідомішими предствниками символізму були П.Верлен, А.Рембо, С.Малларме 5. Творчість Поля Верлена 6 5. Творчість Поля Верлена 7 6. Трагедія життя і творчості А.Рембо 8 7.Аналіз поезій А.Рембо «П‘яний корабель», «Голосні» 9 8. Символістська драма, її ознаки і художні знахідки (Г.Гауптман, М.Метерлінк) 10 9. Натуралізм як літературний напрям і творчий метод 11 10. Творчість Е.Золя у контектсі натуралізму 12 11. Проблематика і художні особливості роману Е.Золя «Жерміналь» 13 12. Новаторство Е.Золя в жанрі роману 14 13.Роман Мопассана «Милий друг» («Життя»): проблематика, художні особливості 15 14.Новелістика Мопассана. Тематичні групи новел 16 15. Характерні риси «нової драми» 17 16. Художній метод драматургії Г.Ібсена 18 17. Поєднання неоромантичної і реалістичної естетики в драмі Г.Ібсена «Пер Гюнт». Особливості інтерпретації фаустіанівських мотивів у драмі. 19 17. Поєднання неоромантичної і реалістичної естетики в драмі Г.Ібсена «Пер Гюнт». Особливості інтерпретації фаустіанівських мотивів у драмі. 19 18.Проблематика і художні особливості драми Г.Ібсена «Ляльковий дім» 20 18.Проблематика і художні особливості драми Г.Ібсена «Ляльковий дім» 20 19. М.Метерлінк: від «драми мовчання» до симолістської драми. Драма-феєрія «Синій птах»: проблематика, поетика, особливості жанру 21 20. Драматургія Г.Гауптмана 22 21. Проблематика новелістики Т.Манна 23 22. «Смерть у Венеції» Т.Манна як модереністська новела 24 23. Американський неоромантизм та його види 25 24. Неоромантичні тенденції роману «Пригоди Тома Соєра..» М.Твена 26 25. Автобіагрофічні риси роману Джека Лондона «Мартін Іден». Розкриття в романі теми митця і містецтва в сучасному суспільстві 27 26.Проблематикк та поетика роману Джека Лондона «Морський вовк» 28 27.Американський імпресіонізм. особливості творчості Г.Джеймса 29 28. Тематичний діапазон новел О‘Генрі 30 29. «Нова драма» Б.Шоу 31 30. Зміст та проблематика драми Б.Шоу «Дім, де розбиваються сердця» 32 31. Інтерпретація античного міфу в драмі Б.Шоу «Пігмаліон» 33 32. Трансформація традицій реалізму в прозі Т.Харді 34 33. Англійський неоромантизм, його особливості 35 34.Пошуки нового героя в пригодницько-психологічній англійській прозі порубіжжя (Стівенсон, Конан Дойль, Конрад) 36 35. Тема двійництва у творі Л.Стівенсона «Дивна історія доктора Джекіля і містера Хайда» 37 36. Розвиток традицій детективної новели у творчості К.Дойля 38 36. Розвиток традицій детективної новели у творчості К.Дойля 38 37. Синтез психологічного аналізу та пригодницького сюжету в прозі Д.Конрада 39 38. Специфіка розкриття теми науково-технічного прогресу і долі вченого в буржуазному суспільстві у творчості Г.Уельса 40 39. Аналіз роману «Коли сплячий прокинеться» Г.Уелса 41 39. Аналіз роману «Коли сплячий прокинеться» Г.Уелса 41 40. Естетизм О.Уальда 42 41.Роман О,Уайльда «Портрет Доріана Грея». Проблемати та поетика твору 43 42. Поезія Р.Кіплінга: проблематика, поетика, специфіка ліричного героя 44 43. Творчість С.Лагерльоф: загальний огляд 45 44.Анімалістична тема в творчості Р.Кіплінга 46 45. Імпресіонізм. Його характерні риси 47 46. Роман К.Гамсуна «Голод» з позиції імпресіонізму 48 46. Роман К.Гамсуна «Голод» з позиції імпресіонізму 48 47. Творчість Дж.Джойса 49 48. Роман Дж.Джойса «Уілісс» як зразок модерністичного роману 50 49. Російська поезія «срібного віку» 51 50. Провідні мотиви поезії російських символістів 52 ∞ См. работу «Зарубіжна література»
-
Метод бухгалтерського обліку
-
Клініко-психологічні аспекти старіння
План ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА: КЛІНІКО-ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ СТАРІННЯ 5 1.1. Проблема старіння з біологічної точки зору 5 1.2. Проблема старіння з психологічної точки зору 7 1.3. Характерологічні зміни в похилому віці 12 1.4. Психологічні кризи й етапи життя 14 1.5. Самітність - психологічна проблема старіння 17 1.6. Стрес і фрустрація в похилому віці 18 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА: ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК АГРЕСИВНОГО СПОНУКАННЯ ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ І ВІДНОШЕННЯ ДО ТЕЛЕВІЗІЙНОЇ РЕКЛАМИ 23 ВИСНОВКИ 33 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 35 Додаток 1: Методика « Неіснуюча тварина» Додаток 2: Проективная методика "дом - дерево - человек" Мета робота у дослідженні клініко-психологічних аспектів старіння та підтвердження на практиці зростання агресивності в похилому віці. Для досягнення поставленої мети автор ставить такі завдання: 1. показати проблему старіння з біологічної та психологічної точки зору; 2. виділити головні характерологічні зміни в похилому віці; 3. охарактеризувати основні психологічні кризи; 4. визначити місце самітності в проблемі психологічного старіння; 5. показати вплив стресу на людей похилого віку; 6. на практиці довести зростання агресивності під час старіння. Літературна база курсової роботи складається як з вітчизняних досліджень та к і зарубіжних. Предметом курсової роботи є характеристика сучасних психологічних проблем старіння. Об’єктом курсової роботи є група людей похилого та студентського віку, за допомогою якої треба дослідити зростання агресивності під час старіння. Структурно робота складається зі вступу, двох розділів з підпунктами, висновків та використаної літератури. ∞ См. работу «Клініко-психологічні аспекти старіння»
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|