|
-
ема: провідні ідеї і постаті роману А Камю «Чума»
-
Зарубіжна література Франції
-
Філософія контрольна
1. Канонічні джерела, провідні ідеї та напрями філософської думки Стародавнього Китаю. 3 2. Ідеї та представники філософії екзистенціалізму 6 Список використаної літератури 8 ∞ См. работу «Філософія контрольна»
-
Питання з історії культури
1. Вплив візантійської культури на розвиток культури Київської Русі 3 2. Романтичний феномен постаті Т. Шевченка 5 3. Загострення проблеми гуманізму в Європі в середині ХХ-го століття, екзистенціалізм, як спроба опору антигуманістичним замахам на духовність. Творчість Камю та Сартра 8 Література 12 ∞ См. работу «Питання з історії культури »
-
Контрольна по філософії
1. Антологія, гносеологія та етика Демокрита із Абдери 3 2. Основні ідеї і поняття екзистенціалізму А. Камю (Міф про Сізіфа) 4 3. Життєвий шлях і основні ідеї філософії Г. Сковороди 8 4. Особливості антропологічної проблематики П. Д. Успенського. Чи протистоїть їй антропологія Шелера 10 Література 13 ∞ См. работу «Контрольна по філософії »
-
Шляхи розвитку історичного роману
1. Зародження жанру історичного роману на початку ХІХ сторіччя 3 2. Вальтер Скот – основоположник історичного роману 5 3. Історичний роман В. Гюго 10 4. Особливості історичних романів А. Дюма 14 Література 17 ∞ См. работу «Шляхи розвитку історичного роману»
-
Провідні філософські джерела та філософські ідеї часів Київської Русі та доби відродження. Поява професійної філософії в Україні
-
Філософія
1. Давньогрецька класична філософія. Сократ. 3 2. Філософські ідеї Ж.- П. Сартра і А. Камю. 5 3. Категорії діалектики: необхідність і випадковість, зміст і форма. 11 4. Структура суспільства як соціальної системи. 17 Список використаної літератури 22 ∞ См. работу «Філософія»
-
Жанрова специфіка роману Ю. Андруховича “Перверзія”
План I. Вступ II. Жанрова специфіка роману Ю. Андруховича “Перверзія”. 1. Роман як основний епічний жанр літератури. Його жанрові особливості. 2. Ю. Андрухович – яскравий представник сучасної прози. 3. “Перверзія” – зразок сучасного українського роману. III. Висновки IV. Література ∞ См. работу «Жанрова специфіка роману Ю. Андруховича “Перверзія”»
-
Філософія постмодернізму
Вступ 3 1. Філософські передумови виникнення постмодернізму 4 2. Основні ідеї та провідні філософи постмодернізму 9 3. Значення філософії постмодернізму 20 Висновки 24 Список літератури 25 ∞ См. работу «Філософія постмодернізму»
-
Актуальність роману Фредеріка Стендаля "Червоне і чорне" сьогодні. Жульєн Сорель - герой нашого часу?!
Зміст Вступ 2 Розділ 1. Традиції і новаторство Стендаля в літературі 5 1.1. Декілька слів про автора роману "Червоне і Чорне" - Ф.Стендаля 5 1.2. Соціально-психологічний роман "Червоне і Чорне" 6 1.3. Традиційні образи героїв у "Червоному і чорному" 9 1.4. Типологічний ряд образів в романі "Червоне і чорне" 11 Розділ 2. Актуальність створення "Червоного і чорного" у творчості Стендаля та в історії французької літератури 13 2.1. Історія твору 13 2.2. Атмосфера і реальність роману. Символічне значення 15 Розділ 3. Потенціал традиційності в образі Жульєна Сореля. Наполеонівський дух роману 18 Висновки 25 Список використаної літератури 28 ∞ См. работу «Актуальність роману Фредеріка Стендаля "Червоне і чорне" сьогодні. Жульєн Сорель - герой нашого часу?!»
-
Гуманістичні ідеї філософії України 15-17 ст.
Вступ 1. Ідеї гуманізму філософів – гуманістів ХV -ХVІ ст. 2. Гуманістичні ідеї в поглядах Г. Сковороди 3. Філософські ідеї діячів Острозької академії 4. Філософські ідеї гуманізму в Києво – Могилянській академії Висновки Список літератури ∞ См. работу «Гуманістичні ідеї філософії України 15-17 ст.»
-
Відображення революції в романі Ю. Яновського "Вершники"
1. Ю. Яновський - яскравий представник неоромантичної течії в українській літературі. 2. Жанрова своєрідність роману "Вершники". 3. Народні традиції і новаторство Ю. Яновського. 4. Неповторність образів роману "Вершники". 5. Ю. Яновський - блискучий майстер словесного правопису. 6. Література. ∞ См. работу «Відображення революції в романі Ю. Яновського "Вершники"»
-
Розвиток жанру історичного роману в літературі французького романтизму
Зміст Вступ. 3 РОЗДІЛ І. Естетичні настанови романтизму як стилю 4 1.1.Особливості розвитку романтичного стилю в літературі 4 1.2. Загальна характеристика французького романтизму. 13 РОЗДІЛ ІІ. Розвиток жанру історичного роману в літературі французького романтизму. 18 2.1. Проблеми нової художньої мови у ранньому французькому романтизмі. 18 2.1. Віктор Гюго і його історичний роман 20 Висновок 28 Список використаної літератури: 30 Предметом дослідження є романи епохи французького романтизму, а зокрема “Собор Паризької Богоматері” В.Гюго - як феномен романтичної культури й фундамент пізнішої історичної прози письменника. Об'єкт дослідження: поетика романів Віктора Гюго - як романтичних історичних романів. Мета дослідження полягає у вивченні романтичного історичного роману, а також варіанту жанру, створеного В.Гюго. Вивчення передбачає поглиблення уявлень про жанрову систему романтизму, визначення національної своєрідності французького романтичного історичного роману та з'ясування специфіки романтичної поетики історичного роману. Теоретико-методологічну основу дослідження склали праці О.Веселовського з історичної поетики, теоретико- та історико-літературні концепції національних романтичних систем (Н.Берковський, А.Карельський), роботи з проблем теорії й історії роману (Н.Лейтес, Б.Успенський). ∞ См. работу «Розвиток жанру історичного роману в літературі французького романтизму»
-
. Політичні ідеї часів Київської Русі.
-
Фашистські ідеї державності
Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Формування фашистської ідеї державності та її суть.....................5
1.1. Зародження фашизму. Визначення поняття фашизм ......................5
1.2. Закріплення фашистської ідеї державності........................................13
Розділ 2. Італія та Німеччина як центри поширення ідеї
фашистської державності.................................................................17
2.1. Фашистська ідея державності в Італії.................................................17
2.2. Німецький націонал-соціалізм та його ознаки...................................22
Розділ 3. Поширення ідеї фашистської державності в країнах світу...........26
3.1. Японський мілітаризм як похідна фашизму.......................................26
3.2. Поширення ідеї фашистської державності в інших країнах.............28
Висновки.............................................................................................................34
Список використаної літератури......................................................................36
∞ См. работу «Фашистські ідеї державності»
-
Фашистські ідеї державності
ЗМІСТ Вступ....................................................................................................................3 Розділ 1. Формування фашистської ідеї державності та її суть.....................5 1.1. Зародження фашизму. Визначення поняття „фашизм”......................5 1.2. Закріплення фашистської ідеї державності........................................13 Розділ 2. Італія та Німеччина як центри поширення ідеї фашистської державності.................................................................17 2.1. Фашистська ідея державності в Італії.................................................17 2.2. Німецький націонал-соціалізм та його ознаки...................................22 Розділ 3. Поширення ідеї фашистської державності в країнах світу...........26 3.1. Японський мілітаризм як похідна фашизму.......................................26 3.2. Поширення ідеї фашистської державності в інших країнах.............28 Висновки.............................................................................................................34 Список використаної літератури......................................................................36 ∞ См. работу «Фашистські ідеї державності»
-
Контрольна робота філософія
1. Філософія Середньовіччя 3 1.1. Місце філософії в духовному житті Середньовіччя. Вихідні ідеї західної та східної патристики 3 1.2. Схоластика: теорія “подвійної істини”. Провідні напрями: номіналізм та реалізм. 6 Висновок 10 2. Людина як предмет філософського осмислення. 12 2.1. Поняття і сутність антропосоціогенезу: науковий, філософський і релігійний підходи 12 2.2. Співвідношення понять: “людина”, “індивід”, “особистість”. 21 Висновок 24 Список використаної літератури 26 ∞ См. работу «Контрольна робота філософія»
-
Політичні ідеї Київської Русі
Вступ 3 1.Політичні ідеї Київської Русі. 4 2.Розвиток національної ідеї в козацько-гетьманську добу 6 3. Українська полiтична думка нового часу. 7 Висновок 14 Література 16 ∞ См. работу «Політичні ідеї Київської Русі»
-
Провідні чинники розвитку самосвідомості людини
-
Розвиток національної ідеї в козацько-гетьманську добу
-
Проблематика роману Пантелемона Куліша «Чорна рада»
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. «ХУДОЖНЯ КАРТИНА СВІТУ» У РОМАНІ П.КУЛІША «ЧОРНА РАДА» 6 1.1. ПОНЯТТЯ «ХУДОЖНЯ КАРТИНА СВІТУ»: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ДОСЛІДЖЕННЯ. 6 1.2. Методологія аналізу „художньої картини світу” в літературознавстві 14 1.2. Специфіка створення «художньої картини світу» у романі П.Куліша «Чорна рада» 20 РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ПРОБЛЕМАТИКИ РОМАНУ П.КУЛІША «ЧОРНА РАДА» 23 2.1. Висвітлення проблеми національної історії в романі 23 2.2. Особливості відбиття проблеми національної ідеї в «Чорній раді» 28 2.3. Проблема моральних ідеалів героїв та її відбиття у романі. 40 ВИСНОВКИ 43 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 46 Мета дослідження полягає у здійсненні комплексного аналізу проблематики аспекту роману П.Куліша «Чорна Рада». Поставлена мета обумовила вирішення ряду взаємопов'язаних завдань: • специфікувати основні складові картини світу П.Куліша у контексті його історіософського світобачення; • з'ясувати концептуальний підхід П.Куліша до проблеми "національного" як до першооснови національної ідеї; • проаналізувати особливості осмислення проблем національної історії у романі «Чорна рада»; • специфікувати суспільно-побутову проблематику, що висвітлено у романі «Чорна рада». • обґрунтувати суспільно-історичне значення культурологічних поглядів П.Куліша з позицій сучасної науки як підсумок дослідження. Об'єкт дослідження – текст роману «Чорна рада» П.Куліша Предмет дослідження – особливості проблематики означеного твору. Хронологічні межі дослідження обумовлені специфікою дослідження твору і охоплюють життєвий шлях та діяльність П.Куліша у 1846-1856 рр. Методи дослідження. Відповідно до поставлених завдань у дослідженні використано: аналіз і синтез, зіставлення і узагальнення здобутих даних, отриманих у процесі вивчення філософської, історичної, культурологічної, літературознавчої, мовознавчої літератури та наукових видань з допоміжних та суміжних галузей науки. Принцип історизму, використаний у роботі, допоміг у розкритті і таких важливих проблем, як умови і чинники, що вплинули на проблематику роману, його роль і місце в українському національно-визвольному русі ХІХ ст., аналізі загальнокультурних та суспільних процесів зазначеної доби. Порівняльно-історичний, описовий, проблемний, логічний й систематичний методи дозволили визначити зміст культурологічних концепцій, охарактеризувати складові картини світу П.Куліша в еволюції його історіософського світобачення. Науково-біографічний та порівняльний методи уможливили цілісний аналіз історичних подій і дозволили окреслити ідейно-духовні засади культурницької діяльності П.Куліша та еволюції його історіософського світобачення. Наукова новизна дослідження полягає у тому, що в ній практично вперше здійснено комплексний аналіз проблематики роману П.Куліша «Чорна рада» у контексті розвитку української національної літератури ХІХ століття та обґрунтовано суспільно-історичне значення проблем, висвітлених у романі. Практичне значення студії полягає у тому, що її матеріали і результати можуть бути використані для здійснення подальших досліджень з історії вітчизняної літератури та культури, відкриває нові шляхи для інтерпретування творів та біографічних даних П.Куліша і його ролі у розвитку української культури. ∞ См. работу «Проблематика роману Пантелемона Куліша «Чорна рада»»
-
Контрольна з політології
1. Розвиток національної ідеї в козацько-гетьманську добу 3 2. Політичні ідеї та ідеали 5 3. Основні моделі виборчих систем 9 Список використаних джерел 14 ∞ См. работу «Контрольна з політології »
-
Мій улюблений герой роману „Айвенго”
-
Міфологічні зрізи образу портрета у романі Оскара Уайльда „Портрет Доріана Грея”
Вступ 2 Розділ І. Віддзеркалення декадентської доби в особистості й долі О.Уайльда. 4 1.1. О. Уайльд – філософ парадоксальний мислитель та інтелектуал. 4 1.2. Естетизм як провідний принцип світогляду й художньої творчості письменника. 16 1.3. Літературна доля роману «Портрет Доріана Грея». 23 Розділ ІІ. «Портрет Доріана Грея» О. Уайльда у контексті міфопоетики. 29 2.1. Поняття міфологеми та її міфологічних зрізів. 29 2.2. «Портрет» як одна із міфологем атрибутивної моделі світу. 39 2.3. «Портрет» як смислова домінанта текстового простору роману О.Уайльда. 44 Висновки 51 Список використаної літератури 53 ∞ См. работу «Міфологічні зрізи образу портрета у романі Оскара Уайльда „Портрет Доріана Грея”»
-
Застосування граматичних та лексичних трансформацій у перекладі
ВСТУП 3 Розділ 1. АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ ПЕРЕКЛАДУ 5 1.1. Опис процесу перекладу за допомогою трансформацій 5 1.2. Поняття та види перекладацьких трансформацій 9 Розділ 2. ЛЕКСИЧНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ У ПЕРЕКЛАДІ 18 2.1. Перекладацька транскрипція/транслітерація та калькування 18 2.2. Лексико-семантичні заміни 20 Розділ 3. ГРАМАТИЧНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ У ПЕРЕКЛАДІ 22 3.1. Граматичні заміни на морфологічному рівні 22 3.2. Граматичні трансформації на синтаксичному рівні 24 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31 СПИСОК ДЖЕРЕЛ ФАКТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ 34 Метою дослідження є опис використання лексичних та граматичних трансформацій у перекладі роману Е.Л. Войнич «Овід» Н. Волжиною. Об'єктом дослідження кваліфікаційної роботи є лексичні та граматичні трансформації у романі Е.Л. Войнич «Овід» та російському перекладі роману. Закономірності використання лексичних та граматичних трансформацій у російському перекладі роману Е.Л. Войнич «Овід» є предметом цього дослідження. ∞ См. работу «Застосування граматичних та лексичних трансформацій у перекладі»
-
Зародження і становлення української політичної думки
-
Контрольна робота з української літератури 5
1.Валер'ян Підмогильний. 3 1) Зразок урбаністичної прози "Місто": провідні проблеми, художні ідеї, складність і неоднозначність образу головного героя. 3 2) Теорія літератури. Екзистенціалізм. 3 2. Юрій Яновський: 4 1) Жанрова своєрідність роману у новелах «Вершники», особливості сюжету, композиції, центральні персонажі, ідейний зміст, художня мова. 4 2) "Майстер корабля" - новаторський характер твору; сюжетна інтрига, символічність образів, умовність зображення АБО (твір на вибір) «Чотири шаблі» художнє новаторство роману, романтичний характер творчості. 5 3.Микола Куліш: 5 1) «Мина Мазайло» - жанр, тема, проблематика, сюжет, композиція, персонажі, ідейний зміст; засоби творення комічного. 5 2) «Патетична соната» - жанр, тема, проблематика, сюжет, композиція, персонажі, ідейний зміст. 6 3) Теорія літератури: жанрові різновиди драми: трагедія, комедія, власне драма, трагікомедія. 6 4. Іван Кочерга: 7 1) «Свіччине весілля» - жанр, тема, сюжет; історична основа і художній домисел; групування персонажів, засоби створення історичного колориту; особливості композиції. 7 2) «Ярослав Мудрий» - жанр, тема, сюжет, образ Ярослава, його роль у композиції та ідейно-художньому змісті твору. Образи Журейка, Милуші, Микити. 8 3) Теорія літератури: драматична поема як жанр ліро-драми. 8 5. Олександр Довженко: 8 1) «Зачарована Десна» - жанр, сюжет, образ оповідача; автобіографічність; романтизм оповіді та реалізм побутових деталей. 8 2) «Україна в огні» - жанр, тема, особливості сюжетно-композиційних вирішень, ідейно-художній зміст. Образ-символ долі України (Христя). Політичні звинувачення автора. 9 3) «Щоденник» - характер записів, їх роль як матеріалу для творів і як документа доби. 9 6. Юрій Клен: 10 1) «Сковорода» - жанр, образ мандрівного поета і філософа, художня ідея, мова твору. 10 2) «Беатріче» - велич кохання, духовної краси та чистоти. 11 3) «Терцини» - Осуд злочинств тоталітарного режиму в Україні. 11 7. Євген Маланюк: 12 1) «Невичерпальність» - образи України і «малоросійства», трагізм обставин і віра в непереможність народного духу, провідні мотиви; 12 2) «Біографія» - формування характеру і переконань митця-патріота. 12 3) «Шевченко» - своєрідне бачення центрального образу у вірші; роль антитези. 13 8. Улас Самчук: 13 1) «Марія» - жанр, тематика, проблематика, сюжет і композиція, центральні персонажі та їх характеристика; Біблійні образи і мотиви, їх роль; індивідуальне й типове, національне, конкретно-історичне та загальнолюдське у творі. 13 2) Роман-трилогія "Волинь" - епопея життя українського народу XX ст.; риси роману-хроніки (оглядове). 14 9. Микола Бажан: 15 1) "Політ крізь бурю" - сюжет, проблематика, ідеологічна клішованість; ідеї патріотизму та засудження "культу особи"; образ головної героїні; морально-етичні колізії. 15 2) "Данило Галицький" (оглядове). 15 3) Теорія літератури. Необароко. 16 10. Іван Багряний: 16 1)«Сад Гетсиманський» - жанр, тематика і проблематика, автобіографічна основа, центральні персонажі, засоби психологізму, індивідуалізації і типізації, ідейний зміст. 16 2) "Тигролови" своєрідність романної форми; жанрові особливості, тематика і проблематика, характеристика образів; своєрідність романтичної форми. 16 3) Роман "Людина біжить над прірвою" - доля людини в антисвіті війни (оглядово). 18 4) Теорія літератури. Пригодницький роман 18 11. Василь Барка: 19 «Жовтий князь» - відтворення картин голодомору 1933 p., геноциду щодо українців; життєва основа (особистий досвід автора, його рідних і земляків); Сюжет, центральні персонажі, їх групування, засоби психологізму, контрастування, типізації та індивідуалізації, роль художніх деталей, ідейний зміст. 19 12. Олег Ольжич: 20 1) Аналіз поетичних творів «Воно зросло з шукання і розпуки...», «Гали» - образ ліричного героя; висока культура та самобутність образного мислення. 20 2) Огляд поетичних збірок «Рінь», «Вежі», «Підзамча». 20 13.Олена Теліга. 21 Романтичне звучання поезії; продовження традицій Лесі Українки; поєднання ліричної ніжності й твердості переконань у віршах: «Чоловікові» «Літо», «Мужчинам», «Вечірня пісня». 21 Список літератури 22 ∞ См. работу «Контрольна робота з української літератури 5»
-
Таємниця назви роману Стендаля "чорвоне та чорне"
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|