|
-
Соціально-психологічний тренінг
-
Соціально-психологічний тренінг
Варіант 7 2 1. Основні етапи розвитку групи в тренінгу 2 2. Охарактеризуйте 2-3 вправи спрямовані на розвиток вміння сприймати та передавати інформацію 12 Список викори станих джерел 15 ∞ См. работу «Соціально-психологічний тренінг»
-
Психологічний портрет підприємця
Зміст Вступ…………………………………………………………………3 1. Психологічний портрет підприємця…………………………...4 2. 7 Секретів успішних підприємців………………………………6 3. Бізнес як сфера життєдіяльності людини………………………9 Висновок…………………………………………………………….11 Список літератури…………………………………………………..12 ∞ См. работу «Психологічний портрет підприємця»
-
Стан прав людини в сучасній Україні
Вступ 3 1. Права та свободи людини в сучасній Україні 3 1.1. Класифікація прав людини 3 1.2. Гарантії забезпечення прав людини 6 2. Забезпечення прав людини – основа діяльності Уповноваженого Верховної Ради з прав людини 11 3. Дотримання та захист прав громадян України за кордоном 21 Висновки 24 Література 25 ∞ См. работу «Стан прав людини в сучасній Україні»
-
Що собою являє фактори виробничого середовища які впливають на працездатність людини в процесі виробництва
-
Назвіть особливості методів психології
Вступ 3 1. Метод самоспостереження 4 2. Спостереження 5 3. Психологічний експеримент 6 4. Психологічні тести – додатковий психологічний метод вивчення особистості 7 5. Метод опитування 8 5.1. Значення методів бесіди та анкетування в опитуванні особистості 9 6. Соціометрія 10 7. Метод аналізу продуктів діяльності людини та метод узагальнення незалежних характеристик 10 Висновки 12 Список викори станої літератури: 13 ∞ См. работу «Назвіть особливості методів психології»
-
"Соціально-психологічна допомога помираючим"
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ І. Відношення до смерті та до помираючих 5 1.1. Страх перед смертю і почуття провини за нездатність їй запобігти 5 1.2. Вплив суспільства на відношення до смерті 8 Розділ ІІ. Психологічний стан помираючої людини 15 2.1. Стан свідомості перед смертю 15 2.2. Моделі життя 23 2.3. Момент смерті 26 Розділ ІІІ. Психологічна та соціальна допомога помираючим 30 3.1. Психотерапія хворих у термінальній стадії 30 3.2. Поради соціальному працівнику, який доглядає за смертельнохворими 33 Висновки 37 Список викори станих джерел 39 ∞ См. работу «"Соціально-психологічна допомога помираючим"»
-
"Соціально-психологічна допомога помираючим"
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ І. Відношення до смерті та до помираючих 5 1.1. Страх перед смертю і почуття провини за нездатність їй запобігти 5 1.2. Вплив суспільства на відношення до смерті 8 Розділ ІІ. Психологічний стан помираючої людини 15 2.1. Стан свідомості перед смертю 15 2.2. Моделі життя 23 2.3. Момент смерті 26 Розділ ІІІ. Психологічна та соціальна допомога помираючим 30 3.1. Психотерапія хворих у термінальній стадії 30 3.2. Поради соціальному працівнику, який доглядає за смертельнохворими 33 Висновки 37 Список викори станих джерел 39 ∞ См. работу «"Соціально-психологічна допомога помираючим"»
-
Методи психологічної практики та їх використання
Вступ 3 І. Сутність викори стання сучасних практичних психологічних методів у практичній діяльності психолога 5 1. Метод самоспостереження 5 2. Спостереження 6 3. Психологічний експеримент 9 4. Психологічні тести – додатковий психологічний метод вивчення особистості 10 5. Метод опитування 12 5.1. Значення методів бесіди та анкетування в опитуванні особистості 12 6. Соціометрія 14 7. Метод аналізу продуктів діяльності людини та метод узагальнення незалежних характеристик 14 Висновки 17 Список викори станої літератури: 18 ∞ См. работу «Методи психологічної практики та їх використання »
-
ПРАВА ЛЮДИНИ. ЗАГАЛЬНИЙ ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
З М І С Т: Вступ.................................................................................................................... 3 1. Взаємозв’язок людини та права.................................................................... 5 2. Історія ідеї прав людини............................................................................... 8 3. Поняття права людини.................................................................................. 13 4. Основні права людини і громадянина......................................................... 18 4.1. Класифікація прав людини......................................................................... 19 4.2. Міжнародні стандарти в галузі прав людини........................................... 25 5. Система обов’язків людини та громадянина............................................ 27 6. Система гарантій прав людини та громадянина....................................... 31 7. Соціально – правовий механізм прав людини.......................................... 34 8. Міжнародний захист прав людини............................................................. 37 Висновки.............................................................................................................. 39 Перелік викори станих джерел........................................................................... 41 ∞ См. работу «ПРАВА ЛЮДИНИ. ЗАГАЛЬНИЙ ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ»
-
Загальна декларація прав людини
ПЛАН Вступ 3 1. Передумови прийняття і суть Загальної декларації. 3 2. Наслідки прийняття та стан реалізації Загальної декларації прав людини. 5 3. Ставлення України до Загальної декларації прав людини. 6 4. Проблеми реалізації Загальної декларації прав людини в цілому в Україні. 7 Висновок 9 Список викори станої літератури 10 ∞ См. работу «Загальна декларація прав людини»
-
Поняття, структура, різновиди здібностей
Зміст 1. Безробіття та його вплив на стан і поведінку людини………………3 2. Влада та вплив………………………………………………………….5 3. Психологія особистого життя людини. Типологія особистостей…10 Викори стана література…………………………………………………..16 ∞ См. работу «Поняття, структура, різновиди здібностей»
-
Екологічні основи безпеки життєдіяльності людини
-
У процесі дослідження встановіть особливості емоційного стану людини, не відволікаючи її від роботи
-
Психологія управління
1. Потреба як основна діяльность особистості. 3 1.1. Діяльність особистості – вид активності людини. 3 1.2. Мотиви та їх відношення до потреб людини. 4 1.3. Потреба – психологічний механізм регуляції діяльності. 6 Висновки по першому питанню 7 2. Техніка ведення ділової індивідуальної бесіди. 8 2.1. Індивідуальна бесіда як різновид ділового спілкування. 8 2.2. Психологічні аспекти техніки ділової бесіди. 9 2.3. Стратегія і тактика проведення ділової бесіди. 11 Висновки по другому питанню 14 Література 15 ∞ См. работу «Психологія управління»
-
Стреси в житті людини: причини виникнення
-
ЕКОНОМІЧНИЙ, СОЦІАЛЬНИЙ ТА СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ВПЛИВ ПІДПРИЄМСТВ ГАЛУЗІ ТУРИЗМУ НА РЕГІОН
ВСТУП 3 Розділ 1. Природні ресурси та стан туристичного розвитку Закарпаття 5 1.1. Характеристика природних ресурсів Закарпатської області 5 1.2. Стан розвитку туризму в Закарпатській області 10 Розділ 2. Економічний, соціальний та соціально-психологічний вплив туризму на розвиток Закарпатської області 15 2.1. Розвиток туристичної інфраструктури, інвестиційної діяльності та зовнішньоекономічного співробітництва 15 2.2. Вплив туризму регіону на зайнятість населення 18 2.3. Розвиток культурної спадщини регіону 22 2.4. Соціально-економічний ефект рекреаційних ресурсів 25 Розділ 3. Перспективи впливу підприємств галузі туризму на розвиток Закарпатської області 28 ВИСНОВКИ 31 Список викори станої літератури 35 ∞ См. работу «ЕКОНОМІЧНИЙ, СОЦІАЛЬНИЙ ТА СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ВПЛИВ ПІДПРИЄМСТВ ГАЛУЗІ ТУРИЗМУ НА РЕГІОН»
-
Короткі відповіді на питання "психологія"
1. Діяльність: поняття, сутність та основні характеристики 4 2. Співвідношення понять "діяльність" і "особистість" 5 3. Структура діяльності 6 4. Основні види діяльності та їх характеристика 7 5. Провідний вид діяльності 8 6. Співвідношення понять "діяльність" і "поведінка" 9 7. Поведінка: поняття, сутність і загальна характеристика 10 8. Особистість як суб’єкт діяльності та поведінки 11 9. Психологічні теорії діяльності та їх порівняльний аналіз 12 10. Основні характеристики діяльності 13 11. Діяльнісні принципи аналізу психіки у психології 14 12. Основні підходи до аналізу діяльності: генетичний, структурно-функціональний, динамічний 15 13. Основні складові діяльності 16 14. Основні проблемні блоки у діяльності: потреба – продукт діяльності, мотив – діяльність, мета – дія, умови досягнення – операція, операція – психофізіологічні механізми 17 15. Психологічний аналіз проблеми зсувів у структурі діяльності 18 16. Основні зсуви у структурі діяльності: мети на мотив та навпаки; дії на діяльність та навпаки 19 17. Проблема особистісного смислу у діяльності 20 18. Порівняльний аналіз понять "знання", "навичка" та " вміння" 21 19. Психологічний зміст понять "знання", "навичка" та " вміння" 22 20. Порівняльний аналіз понять „навичка” та „дія". 23 21. Порівняльний аналіз понять „операція” та „ вміння” 24 22. Потребнісно-мотиваційна підсистема діяльності та поведінки особистості 25 23. Потреби: поняття, сутність та класифікація 26 24. Мотиви поведінки і діяльності особистості: поняття, сутність та види 27 25. Класифікація потреб та мотивів поведінки і діяльності особистості 28 26. Взаємозв’язок потреб і мотивів людської поведінки та діяльності 29 27. Мотиви та цілі діяльності 30 28. Цілі діяльності: поняття, суть та філософсько-психологічна характеристика 31 29. Спрямованість особистості 32 30. Взаємозв’язок мотиваційної та когнітивної сфер психіки особистості 33 31. Взаємозв’язок мотиваційної та емоційно-вольової сфер психіки особистості 34 32. Характеристика операціональної підсистеми діяльності особистості 35 33. Психомоторика в складі діяльності 36 34. Психологічний аналіз процесу формування навичок 37 35. Психологічний аналіз процесу формування вмінь 38 36. Формування сенсомоторних навичок особистості 39 37. Зумовленість дій головними ознаками праці 40 38. Характеристики інформаційної підсистеми діяльності 41 39. Інформаційна основа діяльності особистості 42 40. Психологічні аспекти обробки інформації та прийняття рішення 43 41. Особливості ухвалення рішень в екстремальних умовах 44 42. Характеристики регулятивної підсистеми особистості 45 43. Загальна характеристика регуляторних процесів 46 44. Слово у складі саморегуляції діяльності та поведінки 47 45. Психологічні проблеми надійності особистості 48 46. Психологічне забезпечення надійності професійної діяльності 49 47. Девіантна і деліквідна поведінка особистості 50 48. Психологічна характеристика девіантної поведінки 51 49. Психологічна характеристика деліквентної поведінки 52 50. Основні детермінанти відхилень у поведінки людини та її діагностика 53 51. Ненормативність на різних рівнях психічного розвитку 54 52. Природа та межі психічної ненормативності 55 53. Особливості групової діяльності 56 54. Групова діяльність: поняття, суть та основні характеристики 57 55. Порівняльний аналіз індивідуальної та групової діяльності 58 56. Психологія діяльності в менеджменті 59 57. Основні поняття психології менеджменту 60 58. Психологічні аспекти політичної діяльності 61 59. Психологія масових явищ 62 60. Психологія політичної діяльності 63 61. Психологічні прийоми та методи в політиці 64 62. Психологічні особливості діяльності в економіці 65 63. Особистість в економічній діяльності 66 64. Економічна свідомість і економічна поведінка 67 65. Діяльність особистості в освітніх системах 68 66. Характеристики діяльності в освітніх системах 69 67. Особливості діяльності в освітніх системах 70 68. Психологія педагогічної діяльності вчителя 71 69. Психологія педагогічного спілкування 72 70. Психологія навчальної діяльності учня 73 71. Психологічна характеристика екстремальних умов діяльності 74 72. Вплив екстремальних умов діяльності на її протікання та ефективність 75 73. Психологічні особливості діяльності в екстремальних умовах 76 74. Психологічні особливості професійної діяльності особистості в екстремальних умовах – надзвичайних ситуаціях 77 75. Психологічні особливості професійної діяльності особистості в екстремальних умовах – у бойових діях 78 76. Психологічні феномени впливу екстремальних умов діяльності на особистість 79 77. Вплив екстремальних умов на психіку особистості 80 78. Прояви індивідуальних властивостей особистості в професійній діяльності в екстремальних умовах 81 79. Формування психологічної готовності та стійкості фахівця до ефективної діяльності в екстремальних умовах 82 80. Обґрунтування положення: "особистість формується у діяльності та народжується із діяльності" 83 ∞ См. работу «Короткі відповіді на питання "психологія"»
-
Короткі відповіді на питання психологія білети
1. Діяльність: поняття, сутність та основні характеристики 6 2. Співвідношення понять "діяльність" і "особистість" 7 3. Структура діяльності 8 4. Основні види діяльності та їх характеристика 9 5. Провідний вид діяльності 10 6. Співвідношення понять "діяльність" і "поведінка" 11 7. Поведінка: поняття, сутність і загальна характеристика 12 8. Особистість як суб’єкт діяльності та поведінки 12 9. Психологічні теорії діяльності та їх порівняльний аналіз 13 10. Основні характеристики діяльності 14 11. Діяльнісні принципи аналізу психіки у психології 14 12. Основні підходи до аналізу діяльності: генетичний, структурно-функціональний, динамічний 15 13. Основні складові діяльності 15 14. Основні проблемні блоки у діяльності: потреба – продукт діяльності, мотив – діяльність, мета – дія, умови досягнення – операція, операція – психофізіологічні механізми 16 15. Психологічний аналіз проблеми зсувів у структурі діяльності 17 16. Основні зсуви у структурі діяльності: мети на мотив та навпаки; дії на діяльність та навпаки 18 17. Проблема особистісного смислу у діяльності 19 18. Порівняльний аналіз понять "знання", "навичка" та " вміння" 20 19. Психологічний зміст понять "знання", "навичка" та " вміння" 20 20. Порівняльний аналіз понять „навичка” та „дія". 21 21. Порівняльний аналіз понять „операція” та „ вміння” 22 22. Потребнісно-мотиваційна підсистема діяльності та поведінки особистості 22 23. Потреби: поняття, сутність та класифікація 23 24. Мотиви поведінки і діяльності особистості: поняття, сутність та види 24 25. Класифікація потреб та мотивів поведінки і діяльності особистості 24 26. Взаємозв’язок потреб і мотивів людської поведінки та діяльності 25 27. Мотиви та цілі діяльності 26 28. Цілі діяльності: поняття, суть та філософсько-психологічна характеристика 27 29. Спрямованість особистості 27 30. Взаємозв’язок мотиваційної та когнітивної сфер психіки особистості 28 31. Взаємозв’язок мотиваційної та емоційно-вольової сфер психіки особистості 28 32. Характеристика операціональної підсистеми діяльності особистості 29 33. Психомоторика в складі діяльності 30 34. Психологічний аналіз процесу формування навичок 30 35. Психологічний аналіз процесу формування вмінь 31 36. Формування сенсомоторних навичок особистості 31 37. Зумовленість дій головними ознаками праці 32 38. Характеристики інформаційної підсистеми діяльності 32 39. Інформаційна основа діяльності особистості 33 40. Психологічні аспекти обробки інформації та прийняття рішення 34 41. Особливості ухвалення рішень в екстремальних умовах 35 42. Характеристики регулятивної підсистеми особистості 35 43. Загальна характеристика регуляторних процесів 36 44. Слово у складі саморегуляції діяльності та поведінки 37 45. Психологічні проблеми надійності особистості 37 46. Психологічне забезпечення надійності професійної діяльності 38 47. Девіантна і деліквідна поведінка особистості 39 48. Психологічна характеристика девіантної поведінки 39 49. Психологічна характеристика деліквентної поведінки 40 50. Основні детермінанти відхилень у поведінки людини та її діагностика 40 51. Ненормативність на різних рівнях психічного розвитку 41 52. Природа та межі психічної ненормативності 42 53. Особливості групової діяльності 43 54. Групова діяльність: поняття, суть та основні характеристики 44 55. Порівняльний аналіз індивідуальної та групової діяльності 44 56. Психологія діяльності в менеджменті 45 57. Основні поняття психології менеджменту 46 58. Психологічні аспекти політичної діяльності 47 59. Психологія масових явищ 48 60. Психологія політичної діяльності 48 61. Психологічні прийоми та методи в політиці 49 62. Психологічні особливості діяльності в економіці 50 63. Особистість в економічній діяльності 50 64. Економічна свідомість і економічна поведінка 51 65. Діяльність особистості в освітніх системах 52 66. Характеристики діяльності в освітніх системах 53 67. Особливості діяльності в освітніх системах 54 68. Психологія педагогічної діяльності вчителя 55 69. Психологія педагогічного спілкування 56 70. Психологія навчальної діяльності учня 56 71. Психологічна характеристика екстремальних умов діяльності 57 72. Вплив екстремальних умов діяльності на її протікання та ефективність 58 73. Психологічні особливості діяльності в екстремальних умовах 59 74. Психологічні особливості професійної діяльності особистості в екстремальних умовах – надзвичайних ситуаціях 59 75. Психологічні особливості професійної діяльності особистості в екстремальних умовах – у бойових діях 60 76. Психологічні феномени впливу екстремальних умов діяльності на особистість 61 77. Вплив екстремальних умов на психіку особистості 62 78. Прояви індивідуальних властивостей особистості в професійній діяльності в екстремальних умовах 62 79. Формування психологічної готовності та стійкості фахівця до ефективної діяльності в екстремальних умовах 63 80. Обґрунтування положення: "особистість формується у діяльності та народжується із діяльності" 63 ∞ См. работу «Короткі відповіді на питання психологія білети»
-
Зв'язок телевізійних переваг підлітків з рівнем їх агресивності
Вступ 3 Розділ І. Проблеми агресивності та її генезу у психологічній теорії та практиці 5 1.1. Психологічний стан особистості підлітка 5 1.2. Природа й структура агресії 11 1.3. Теорія агресії 12 1.4. Вплив сцен насилля на формування агресивності 15 Розділ ІІ. Емпіричне дослідження психологічних особливостей прояву агресії у підлітковому віці 19 2.1 Обґрунтування методів емпіричного дослідження 19 2.2 Аналіз результатів емпіричного дослідження 23 Висновки 28 Викори стана література 30 Обєкт дослідження – агресивна поведінка молодших школярів. Предмет дослідження – особистісні та соціально-психологічні передумови виникнення і розвитку агресивних реакцій підлітків. Мета дослідження полягає у зясуванні факторів, що впливають на виникнення агресивних реакцій у дітей. Гіпотези дослідження: – для дітей шкільного віку, схильних до агресивних форм реагування, є характерними пов´язані між собою (придатні для об´єднання у відповідний симптомокомплекс) властивості: специфічні особливості самосвідомості, а також індивідуально-психологічні та соціально-психологічні передумови функціонування особистості. У відповідності з поставленою метою і гіпотезами дослідження були поставлені такі завдання: 1. В ході теоретичного аналізу виявити фактори, які сприяють виникненню і закріпленню агресивних проявів у підлітків. 2. Визначити, використовуючи комплекс психодіагностичних методів і методик, психологічний симптомокомплекс агресивних реакцій у підлітків. ∞ См. работу «Зв'язок телевізійних переваг підлітків з рівнем їх агресивності»
-
Взаємовідносини людини і природи
План Вступ 1. Взаємовідносини людини і природи 2. Суть екологічної проблеми 3. Екологія та фактори впливу на неї 4. Сучасний екологічний стан в Україні Висновок Список викори станої літератури ∞ См. работу «Взаємовідносини людини і природи»
-
Психологічні прийоми ефективного спілкування
Вступ 3 1. Прийоми атракції 4 2. Активне вислуховування 6 3. Переконання 9 4. Прийняття рішень 11 Висновки 14 Література 15 Вступ Спілкування займає особливе місце в діяльності всіх тих, хто працює з людьми. Спілкування для них – це не тільки спосіб задовольнити суто людську потребу в соціальному контакті, а й знаряддя, спосіб вплинути на іншу людину. Тому спілкування є невід’ємною складовою професійної діяльності педагогів, психологів, управлінців будь-якого рівня. В ході спілкування вони реалізують завдання, що стоять перед ними, здійснюють вплив на своїх підлеглих та вихованців. Через це становиться зрозумілим, чому в даних професійних сферах мають місце підвищені вимоги до успішності спілкування. Воно у великій степені залежить від особистісних, комунікативних якостей людини, її знань психології, прийомів та методик ефективного спілкування. В психології досліджуються багато феноменів, котрі необхідно враховувати для досягнення успішності спілкування. В даній роботі будуть розглянуті тільки чотири питання, в яких таким чи іншим чином будуть розглянуті аспекти ефективного спілкування. Висновки Ефективність спілкування значним чином залежить від особистості того, хто його здійснює. Знаючи психологічні особливості співрозмовника, а також прийоми впливу на нього, завжди можна організувати та здійснювати високопродуктивне спілкування. Початок успішного спілкування залежить від атракції – вміння людини створити позитивний психологічний образ про себе в свідомості партнера з спілкування. Такий спосіб не тільки діє безпосередньо в ході бесіди, а й зберігає своє значення при подальших контактах з даною людиною. Уміння активно слухати необхідно в ході ведення розмови. Його можна віднести, образно кажучи, до серединної частини контакту, яка розпочинається після знайомства і відрекомендування себе співрозмовнику. Активне слухання не тільки сприяє в становленню довірчих відносин з ним, а й дозволяє отримати максимальну кількість інформації, зрозуміти справжні мотиви поведінки та слів людини. Для управлінців, психологів і педагогів вирішальне значення має не тільки вміння слухати, а й спроможність переконувати людину, змушувати її змінюватися, діяти у відповідності з задумом вихователя, керівника. Прийняття рішення здійснюється на підставі результатів спілкування. Воно являється результатом застосування індивідом всіх своїх психологічних, моральних і ділових якостей, відображає степінь розвитку творчих сил людини, її громадянську та особистісну зрілість. ∞ См. работу «Психологічні прийоми ефективного спілкування»
-
Психологічний клімат колективу
Зміст Вступ............................................................................................................. 3 1. Психологічний клімат колективу......................................................... 4 2. Чинники формування певного соціально-психологічного клімату...10 Висновки..................................................................................................... 16 ∞ См. работу «Психологічний клімат колективу»
-
Психологічний енциклопедизм Ібн Сіни
-
Психологічний енциклопедизм Ібн Сіни
-
Валеологія контрольна
1. Предмет валеології та її місце в системі навчальних дисциплін 3 2. Дати порівняльну характеристику поняттям «здоров’я», «хвороба», «третій стан» 3 3. Дати валеологічну характеристику соціальному здоров’ю людини 6 4. Дати валеологічну характеристику соціальному здоров’ю людини 7 5. Розкрити значення оптимізації життєвого простору людини у формуванні та збереженні її здоров’я 8 ∞ См. работу «Валеологія контрольна»
-
Обґрунтувати необхідність здорового способу життя в похилому віці
-
Робота з психології
У процесі дослідження в становіть особливості емоційного стану людини, не відволікаючи її від роботи: А) який метод психології можна використати в цьому разі і чому? Б) На підставі чого можна визначити емоційний стан цієї людини? Література (не менш ніж ** джерел) Зміст 1. Визначення емоційних станів. 3 2. Розпізнавання емоційних станів методом спостереження. 6 3. Характерні ознаки прояву емоцій та почуттів у людини. 8 Література 17 ∞ См. работу «Робота з психології»
-
Теорія прав людини
Вступ 3 Розділ І. Поняття прав людини: загальнотеоретична характеристика 5 1.1. Історія ідеї прав людини. Теорія трьох поколінь прав людини 5 1.2. Основні права людини і громадянина. Міжнародні стандарти в галузі прав людини 11 1.3. Система основних прав і свобод людини і громадянина 15 1.4. Соціально-правовий механізм забезпечення (реалізації, охорони та захисту) прав людини 20 Розділ ІІ. Загальнотеоретична характеристика змісту прав людини: загальне та особливе у правах людини 23 2.2. Відповідність Конституції України міжнародним стандартам в галузі прав людини 23 2.2. Особливості основних прав і свобод громадян в Україні, їх класифікація 24 2.3. Конституційні гарантії реалізації і захисту прав та свобод людини 27 Висновки 29 Список викори станої літератури: 31 ∞ См. работу «Теорія прав людини»
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|