|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Робота з психології
У процесі дослідження встановіть особливості емоційного стану людини, не відволікаючи її від роботи:
А) який метод психології можна використати в цьому разі і чому?
Б) На підставі чого можна визначити емоційний стан цієї людини?
Література (не менш ніж ** джерел)
Зміст
1. Визначення емоційних станів. 3
2. Розпізнавання емоційних станів методом спостереження. 6
3. Характерні ознаки прояву емоцій та почуттів у людини. 8
Література 17
-
Психологія та педагогіка
І. У ході дослідження встановіть особливості емоційного стану людини, не відволікаючи її від роботи.
ІІ. Чи можна закономірності психіки, виявлені у тварин, переносити на людину? Обгрунтуйте відповідь.
ІІІ. Складіть та проаналізуйте схему взаємозв’язку чуттєвих та логічних процесів пізнання.
ІV. Наведені нижче особливості поведінки людини характеризують її чи як індивіда, чи як особистість.
V. На основі характеристики визначте тип темперамента.
Використана література
-
Контрольна з загальної психології
1) У процесі дослідження встановіть особливості емоційного стану людини, не відволікаючи її від роботи: 3
1.1. Який метод психології можна використовувати в цьому разі і чому? 3
1.2. На підставі чого можна визначити емоційний стан цієї людини? 3
2. Чи можна закономірності психіки, виявлені у тварин, переносити на людину? Обґрунтуйте відповідь. 4
3. Складіть і проаналізуйте схему взаємозв'язку чуттєвих і логічних форм пізнання дійсності. 7
4. Наведені нижче особливості поведінки людини характеризують її або як індивіда або як особистість. Виділіть особливості, які відбивають поведінку індивіда, й особливості, які відбивають поведінку особистості. Обґрунтуйте свій вибір. 9
5. На підставі характеристики визначте тип темпераменту й особливості роботи психолога з людиною, яка має такий тип темпераменту. 11
Перелік використаної літератури 13
-
Виявлення особистісних детермінант синдрому емоційного вигорання у педагогів
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ I. Синдром емоційного вигорання як
психологічний феномен 6
1.1. Суть і особливості синдрому емоційного вигорання 6
1.2. Вивчення синдрому емоційного вигорання 17
1.3. Особливості синдрому емоційного вигорання у педагогів 28
1.4. Психологічне консультування при синдромі
емоційного вигорання 30
РОЗДІЛ II. Виявлення особистісних детермінант
синдрому емоційного вигорання у педагогів 36
2.1. Обґрунтування вибору методик і планування
програми дослідження 36
2.2. Виявлення ознак синдрому емоційного вигорання 38
2.3. Особливості переживання і поведінки педагогів
як детермінанти емоційного вигорання 42
2.4. Емоційна стійкість педагогів як чинник синдрому
емоційного вигорання 49
2.5. Визначення особистісних детермінант синдрому емоційного
вигорання у педагогів 53
2.6. Рекомендації по консультуванню педагогів з ознаками
емоційного вигорання 59
ВИСНОВКИ 61
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 67
ДОДАТКИ 71
-
Вплив емоцій на діяльність і об’єктивні методи контролю емоційного стану людини
ВСТУП 3
1. ВПЛИВ ЕМОЦІЙ НА ДІЯЛЬНІСТЬ ЛЮДИНИ 4
2. ОБ’ЄКТИВНІ МЕТОДИ КОНТРОЛЮ ЕМОЦІЙНОГО СТАНУ ЛЮДИНИ 8
ВИСНОВКИ 13
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 15
-
Психологічне вивчення особистості в екстремальних умовах
План
Теоретична частина 3
Практична частина 10
Використана література 25
Додаток 27
У роботі розглядається проблема іноземних студентів, що приїжджаючи на навчання в іншу країну, свідомо попадають в екстремальні, стресові для них умови життя.
Гіпотеза дослідження
Метою практичної частини даної роботи є дослідження синдрому емоційного вигоряння іноземних студентів у порівнянні з нашими студентами, за допомогою дослідження особистісних і організаційних факторів, що ініціюють розвиток даного синдрому.
Мета і задачі дослідження
Ціль дослідження полягає в дослідженні синдрому емоційного вигоряння і виявлення впливу на нього навколишніх і особистісних факторів.
Досягнення поставленої мети припускає рішення наступних задач:
1. Діагностика синдрому емоційного вигоряння в іноземних студентів;
2. Аналіз впливу навколишніх і особистісних факторів на розвиток синдрому емоційного вигоряння іноземних студентів.
Методики дослідження
Для проведення даного дослідження була обрана наступна методика:
Методика В.В. Бойко “Дослідження емоційного вигоряння”.
-
Емоційне вигорання та його профілактика у медичних працівників
Вступ 2
Розділ І. Характеристика феномену емоційного вигорання. 5
Розділ І. Характеристика феномену емоційного вигорання. 5
1.1. Поняття «емоційного вигорання». 5
1.2. Впливаючі фактори. 13
1.3. Лікування. 18
Розділ ІІ. Емпіричні дослідження емоційного вигорання у медичних працівників. 20
2.1. Методи і характер. 20
2.2. Аналіз результату. 24
2.3. Профілактичні рекомендації. 36
Висновки 41
Ліктерат 44
Додатки 46
-
Дослідження впливу конфліктних подружніх взаємин на характер та особливості розвитку дитини
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. теоретичні засади технологій формування особистості дитини 7
1.1. Сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності 7
1.2. Психолого педагогічні особливості та функції сім’ї як суб’єкта виховання дитини 11
1.3. Шляхи виявлення і попередження конфліктів між подружжям і розвитком дитини 17
Розділ 2. Методи соціально-педагогічної роботи у процесі дослідження конфліктних подружніх взаємин та їх впливу на характер і особливості дитини 25
2.1. Методи соціальної роботи із конфліктними сім’ями 25
2.2. Особливості впливу конфліктних подружніх взаємин на характер і особливості дитини 31
2.3. Експериментальне дослідження впливу конфліктних подружніх взаємин на характер і особливості дитини 35
Висновки 46
Список використаної літератури 49
Додатки 53
Доповідна записка доклад - 4 стор.
Об’єктом дослідження - являється процес соціально-педагогічної роботи щодо особистості дитини у конфліктних сім’ях.
Предметом дослідження - є методи соціально-педагогічної роботи у процесі дослідження конфліктних подружніх взаємин та їх впливу на характер і особливості розвитку дитини.
Метою дослідження - виявити та обґрунтувати методи соціально-педагогічної роботи у конфліктних сім’ях та виявити особливості впливу конфліктних подружніх взаємин на характер і особливості розвитку дитини.
-
Психологічні основи формування емоційної сфери особистості
Вступ 3
1. Теоретичні основи емоційної сфери 7
1.1.Суть і функції емоцій 7
1.2. Основні теорії емоцій 19
1.3. Особливості емоційного реагування особистості: аналіз основних форм переживання емоційних станів 27
2. Емпіричне дослідження емоційної сфери особистості 36
2.1. Підходи, які застосовуються для дослідження емоційної сфери 36
2.2. Методика дослідження 44
2.3. Схема проведення і результати 55
3. Аналіз результатів дослідження та розробка коригувальних дій 67
3.1. Інтерпретація отриманих результатів 67
3.2. Основні напрямки розвитку емоційного саморегулювання та контролю за емоційним станом 77
Висновки та пропозиції 106
Список використаних джерел 110
Додатки 113-130
Метою даної роботи став аналіз особових емоційної сфери молодих людей, схильних до емоційної залежності в коханні і осіб, що мають епізодичний досвід вживання алкогольних речовин. Всього дослідженням було охоплено 50 чоловік.
-
Характеристика змін психофізіологічного стану в процесі старіння
Вступ..........................................................................................................................3
Розділ 1. Соціальна характеристика старечого віку .6
1.1. Cтаріння як біологічна та психологічна проблема.. .6
1.2. Становище людей похилого віку в суспільстві........................................22
1.3. Причини та умови виникнення психологічних проблем людей
похилого віку...............................................................................................37
Розділ 2. Біологічна характеристика людей старечого віку...41
2.1. Особливості фізіологічних змін у людей старечого віку........................41
2.2. Особливості процесів пам яті у осіб старечого віку................................56
2.3. Особливості уваги у осіб старечого віку...................................................59
2.4. Особливості процесів мислення у осіб старечого віку............................61
2.5. Особливості протікання емоційних реакцій та емоційних
станів у осіб старечого віку.......................................................................66
Розділ 3. Психологічна характеристика процесу старіння..................................70
3.1. Страх смерті як особливий психологічний стан у людей
похилого віку................................................................................................70
3.2. Проблема самітництва у людей похилого віку.........................................72
Розділ 4. Дослідження психофізіологічного стану в процесі старіння...............77
4.1. Методики дослідження психофізіологічного стану в
процесі старіння...........................................................................................77
4.2. Дослідження психофізіологічного стану осіб старечого віку.................78
4.3. Аналіз результатів дослідження психофізіологічного стану
осіб старечого віку.......................................................................................82
4.4. Рекомендації нормалізації психофізіологічного стану осіб
старечого віку...............................................................................................83
Висновки ...................................................................................................................89
Список використаної літератури.............................................................................94
Cгенерировано за 0.031125 секунд
|