|
-
Право на знаки для товарів та послуг
Вступ 3 I. Значення знаків для товарів та послуг в сучасних умовах 4 1.1. Загальна характеристика знаків для товарів і послуг. 4 1.2. Види знаків на товари та послуги 9 1.3. Особливості змісту права власності на знак для товарів і послуг 15 II. Права та обов’язки суб’єктів прав на знаки для товарів та послуг 20 2.1. Суб’єкти права на знаки для товарів та послуг. Порядок отримання свідоцтва на знаки для товарів та послуг. 20 2.2. Права та обов’язки власника свідоцтва та знак для товарів та послуг 28 III. Захист прав та знаки для товарів та послуг 33 Висновок 36 Література 38 ∞ См. работу «Право на знаки для товарів та послуг »
-
Право на знаки для товарів та послуг
Вступ 3 I. Значення знаків для товарів та послуг в сучасних умовах 4 1.1. Поняття про знак на товари та послуги 4 1.2. Види знаків на товари та послуги 10 1.3. Особливості змісту права власності на знак для товарів і послуг 14 II. Права та обов’язки суб’єктів прав на знаки для товарів та послуг 20 2.1. Поняття суб’єкту права на знаки для товарів та послуг 20 2.2. Права та обов’язки власника свідоцтва та знак для товарів та послуг 25 III. Захист прав та знаки для товарів та послуг 29 Висновок 32 Література 34 ∞ См. работу «Право на знаки для товарів та послуг »
-
Право на знаки для товарів та послуг
Вступ 3 I. Значення знаків для товарів та послуг в сучасних умовах 4 1.1. Поняття про знак на товари та послуги 4 1.2. Види знаків на товари та послуги 10 1.3. Особливості змісту права власності на знак для товарів і послуг 14 II. Права та обов’язки суб’єктів прав на знаки для товарів та послуг 20 2.1. Поняття суб’єкту права на знаки для товарів та послуг 20 2.2. Права та обов’язки власника свідоцтва та знак для товарів та послуг 25 III. Захист прав та знаки для товарів та послуг 29 Висновок 32 Література 34 ∞ См. работу «Право на знаки для товарів та послуг »
-
Контрольна робота з статистики
-
МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, ПОСЛУГ, РОБІТ)
ВСТУП 3 1. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, РОБІТ, ПОСЛУГ) ЯК ОСНОВНЕ ДЖЕРЕЛО ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Економічна сутність реалізації продукції ( товарів, робіт, послуг) підприємством 5 1.2. Методика формування в обліку інформації про доходи від реалізації продукції ( товарів, послуг) 10 1.3. Нормативно-правове забезпечення системи обліку, аналізу і аудиту реалізації продукції ( товарів, робіт, послуг) 14 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, ПОСЛУГ, РОБІТ) 17 2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 17 2.2. Визначення ціни реалізованих товарів та наданих послуг 23 2.3. Документальне оформлення операцій з реалізації продукції ( товарів, робіт, послуг) 26 2.4. Критична оцінка стану обліку реалізації продукції ( товарів, робіт, послуг) 31 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41 ДОДАТКИ ∞ См. работу «МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, ПОСЛУГ, РОБІТ)»
-
Методичні основи обліку реалізації продукції
Вступ 3 Розділ 1. Реалізація продукції ( товарів, послуг) як основне джерело доходів підприємства 6 1.1. Економічна сутність реалізації продукції ( товарів, послуг) підприємством 6 1.2. Методика формування в обліку інформації про доходи від реалізації продукції ( товарів, послуг) 8 1.3. Нормативно-правове забезпечення системи обліку, аналізу і аудиту реалізації продукції ( товарів, робіт, послуг) 12 1.4. Організаційно-економічна характеристика ресторану “Експрес” 16 Розділ 2. Методичні основи обліку реалізації продукції ( товарів, послуг) 24 2.1. Оцінка стану організації аналітичного обліку реалізації продукції ( товарів, послуг) 24 2.2. Синтетичний облік реалізації продукції ( товарів, послуг) 31 Розділ 3. Аналіз та аудит реалізації продукції ( товарів, послуг) 36 3.1. Інформаційна база та основні методи економічного аналізу реалізації продукції ( товарів, послуг) 36 3.2. Методика загального аналізу результатів реалізації продукції ( товарів, послуг) 39 3.3. Основні концепції методики аудиту реалізації продукції ( товарів, послуг) 46 Висновки та пропозиції 50 Список використаної літератури 53 Додатки 561 ∞ См. работу «Методичні основи обліку реалізації продукції»
-
Психологія і педагогіка. Відповіді на питання варіанта 7
-
Контрольна робота з податкового обліку
-
Підприємництво у наданні медичних послуг
Вступ 3 1. Поняття та сутність підприємництва 4 1.1 Поняття підприємництва 4 1.2 Правове регулювання підприємницької діяльності в У країні 6 2. Особливості підприємництва у наданні медичних послуг 10 2.1 Ліцензування підприємницької діяльності з надання медичних послуг 10 2.2 Порядок ліцензування фізичних осіб, які займаються медичною практикою в У країні 20 3. Державна реєстрація підприємництва 22 Висновки 27 Додаток 1. Заява на видачу ліцензії 34 ∞ См. работу «Підприємництво у наданні медичних послуг»
-
Статистика ринку, товарів та послуг
План Вступ 3 1. Визначення економічного змісту статистики ринку товарів та послуг і її класифікації 5 2. Сучасний стан статистики ринку товарів та послуг 9 3. Статистичні показники рівня, структури та динаміки ринку товарів та послуг 15 4. Статистичні методи аналізу 21 Висновки 24 Література 25 Додатки 26 ∞ См. работу «Статистика ринку, товарів та послуг»
-
Контрольна зі статистики
Теорія Завдання 1 Суть групування, його завдання у статистичному дослідженні. Види групувань Завдання 2 Абсолютні та відносні показники рядів динаміки Практика Завдання 3 Рівень рентабельності підприємств харчової промисловості ре¬гіону характеризується такими даними: Рівень рентабельності, % 0-5 5-10 10-15 15-20 20-25 25-30 >30 Кількість підприємств, % до 8 12 35 20 12 8 5 загальної кількості Визначити середній рівень рентабельності підприємств регіону, дисперсію та коефіцієнт варіації. Зробити висновки. Завдання 4 Динаміка норми капіталовкладень у галузь характеризується такими даними: Рік 2001 2002 2003 2004 2005 Норма капіталовкладень, % 22,5 26,8 25,9 24 27,8 Визначити середньорічний абсолютний і відносний темпи зрос¬тання капіталовкладень. Завдання 5 Виробництво шкіряного взуття об'єднанням характеризується такими даними: Взуття 2004 р. 2005 р. За планом Фактично Вироблено взуття головним підприємством Доросле 54 65 66,5 23,2 Дитяче 41 43 45,0 12,3 Разом 95 108 111,5 35,5 Обчислити усі можливі відносні величини і проаналізувати. Завдання 6 Є така інформація про реалізацію промислових товарів: Вид товару Товарообіг за місяць, тис. грн. Зміна ціни у жовтні, порівняно з січнем, % січень жовтень А Б В 13500 9800 24500 18900 6400 24500 + 12,2 -0,5 -2,0 Визначити: 1. Середню зміну ціни за всіма видами товарів. 2. Абсолютну зміну товарообігу за рахунок цін і кількості прода¬них товарів. Зробити висновки. ∞ См. работу «Контрольна зі статистики»
-
Україна як суб'єкт світового ринку
Вступ 2 Розділ 1. Теоретичні підходи до аналізу міжнародних ринків товарів та послуг 5 1.1 .Міжнародна торгівля товарами в умовах глобалізації 5 1.2.Світовий ринок послуг 8 Розділ 2. Напрямки та особливості залучення України на світові ринки товарів та послуг 14 2.1. Україна як суб'єкт світових товарних ринків 14 2.2. Місце України в міжнародних ринках послуг 24 Розділ 3. Перспективи розвитку зовнішньої торгівлі в У країні за умов вступу нею до COT 27 Висновки 35 Список використаних джерел 39 Додатoк 1. Географічна структура експорту-імпорту товарів в 1996-2002 рр. 42 Додаток 2. Географічна структура експорту-імпорту послуг в 1994-2002 рр. 43 ∞ См. работу «Україна як суб'єкт світового ринку»
-
Розвиток підприємництва та підвищення якості тур продукту (послуг) на прикладі туристичного підприємства (бакалавр)
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ (ПОСЛУГ) В УМОВАХ РИНКОВИХ ПЕРЕТВОРЕНЬ УКРАЇНИ 1.1. Основні напрямки підтримки розвитку підприємництва в сфері туризму України 5 1.2. Система якості туристичного продукту ( послуг) 19 1.3. Нормативно - правова база, що регулює підприємництво в туризмі та якість туристичного продукту ( послуг) в умовах конкурентного середовища 27 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. ЯКІСТЬ ЯК ОСНОВА ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЙОГО ДІЯЛЬНОСТІ 2.1 Коротка характеристика підприємницької діяльності туристичного підприємства « » 32 2.2 Аналіз та оцінка процесу управління якістю туристичного продукту ( послуг) в підприємницькій діяльності туристичного підприємства « » 42 2.3. Вплив системи контролю на підприємницьку діяльність туристичного підприємства « » 46 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА « » НА ОСНОВІ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ 3.1 Визначення проблем у підприємницькій діяльності туристичного підприємства « » на основі процесу управління якістю 52 3.2 Формування напрямків розвитку підприємницької діяльності на основі підвищення якості туристичного продукту ( послуг) 55 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 65 ДОДАТКИ 68 ∞ См. работу «Розвиток підприємництва та підвищення якості тур продукту (послуг) на прикладі туристичного підприємства (бакалавр)»
-
Товарна біржа в структурі ринку товарів та послуг
Зміст Вступ 2 1. Місце ринку споживчих товарів та послуг в ринковій системі 3 2. Визначення сутності та структури ринку товарів та послуг 7 2.1. Зміст ринку споживчих товарів та послуг 7 2.2. Визначення структури та змісту товарного ринку 12 3. Товарна біржа в структурі ринку товарів та послуг 25 Висновки 28 Перелік використаної літератури 29 ∞ См. работу «Товарна біржа в структурі ринку товарів та послуг»
-
Товарна біржа в структурі ринку товарів та послуг
Зміст Вступ 2 1. Місце ринку споживчих товарів та послуг в ринковій системі 3 2. Визначення сутності та структури ринку товарів та послуг 7 2.1. Зміст ринку споживчих товарів та послуг 7 2.2. Визначення структури та змісту товарного ринку 12 3. Товарна біржа в структурі ринку товарів та послуг 25 Висновки 28 Перелік використаної літератури 29 ∞ См. работу «Товарна біржа в структурі ринку товарів та послуг»
-
Методика та організація обліку , аналізу та аудиту товарів робіт, послуг
Вступ 3 Розділ 1. Економічний зміст товарів, робіт, послуг 6 1.1. Характеристика та класифікація товарів, робіт, послуг 6 1.2. Нормативне регулювання обліку, аналізу і аудиту товарів, робіт, послуг 11 Розділ 2 Організація обліку , аналізу та аудиту товарів робіт, послуг на підприємстві ТОВ „назва” 19 2.1. Техніко-економічна характеристика діяльності підприємства ТОВ „назва” 19 2.2. Фактичний стан обліку і аудиту на підприємстві ТОВ „назва” 23 2.3. Методика аудиту товарів, робіт, послуг 30 Висновки 40 Список використаної літератури 43 Додатки 49-55 ∞ См. работу «Методика та організація обліку , аналізу та аудиту товарів робіт, послуг»
-
Методика та організація обліку , аналізу та аудиту товарів робіт, послуг
Вступ 3 Розділ 1. Економічний зміст товарів, робіт, послуг 6 1.1. Характеристика та класифікація товарів, робіт, послуг 6 1.2. Нормативне регулювання обліку, аналізу і аудиту товарів, робіт, послуг 11 Розділ 2 Організація обліку , аналізу та аудиту товарів робіт, послуг на підприємстві ТОВ „назва” 19 2.1. Техніко-економічна характеристика діяльності підприємства ТОВ „назва” 19 2.2. Фактичний стан обліку і аудиту на підприємстві ТОВ „назва” 23 2.3. Методика аудиту товарів, робіт, послуг 30 Висновки 40 Список використаної літератури 43 Додатки 49-58 ∞ См. работу «Методика та організація обліку , аналізу та аудиту товарів робіт, послуг»
-
Організація і методика обліку та аналізу реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)
ВСТУП 3 РОЗДІЛ I 7 Теоретичні основи обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг на підприємстві 7 1.1 Поняття, класифікація та завдання обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 7 1.2 Організація і методика обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 11 1.3 Теоретичні основи аналізу реалізації готової продукції, товарів робіт, послуг 22 РОЗДІЛ II 30 Організація та методика обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг на підприємстві 30 2.1 Документування господарських операцій, пов’язаних з реалізацією готової продукції, товарів робіт, послуг 30 2.2 Організація аналітичного та синтетичного обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 35 2.3 Методика відображення операцій пов’язаних з реалізацією готової продукції, товарів, робіт, послуг 40 2.4 Автоматизація обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 50 РОЗДІЛ ІІІ 61 Організація та методика аналізу реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг в Асоціації «Укрліссервіс» 61 3.1 Завдання, напрямки аналізу, джерела інформації реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 61 3.2 Методика аналізу операцій пов язаних з реалізацією готової продукції, товарів, виконаних робіт ( послуг) 70 3.3 Особливості аналізу та контролю за відображенням результатів в обліку і фінансовій звітності реалізації готової продукції 81 ВИСНОВОК 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 102 ДОДАТКИ 107 ∞ См. работу «Організація і методика обліку та аналізу реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)»
-
Проблеми істини в філософії. Критерії істини
-
Поняття корпоративного підприємництва
Зміст ВСТУП¬¬¬¬ _________________________________________________________2 1. Поняття корпоративного підприємництва__________________________6 2. Основні переваги корпоративного підприємництва__________________14 3. Історія виникнення та розвитку корпоративного підприємництва в У країні______________________________________________________21 4. Перспективи розвитку корпоративного підприємництва в У країні _____30 Висновки та пропозиції____________________________________________41 Використана література____________________________________________43 ∞ См. работу «Поняття корпоративного підприємництва»
-
Статистика контрольна
1. Середні величини 3 2. Дисперсія, її види та методи визначення 5 3. Характеристика основної тенденції розвитку 7 Завдання 3.1 10 За даними про кваліфікаційні розряди 50 робітників підприємства, наведеними нижче, необхідно: … 1. Утворити дискретний варіаційний ряд; 2. Обчислити абсолютні та відносні характеристики ряду. 3. Побудувати полігон і кумуляту. 4. Розрахувати: а) показники центру розподілу б) абсолютні та відносні показники варіації ознаки. 5. Зробити висновки. Розв’язання 10 Завдання 3.6-3.15 13 При вибірковому обстеженні 10% партії молочної продукції отриманні дані про її жирність (табл. 4) необхідно: Таблиця 4. Вихідні дані по завданню 3.6-3.15 1. Із ймовірності 0,954 можливі межі, в яких змінюється середня жирність молока всієї партії. 2. Із ймовірності 0,997 можливі межі питомої ваги стандартної продукції, при умові що до нестанда-ртної відноситься продукція з жирністю менше 3%. 3. Чи можна стверджувати, що якість продукції відповідає стандартній при умові, що середня жир-ність молока повинна складати 4%? Розв’язання 13 Завдання 3.16 - 3.20 15 За даними про щомісячний обіг реалізації продукції молочної промисловості в регіоні, наведеними в таблиці 5 необхідно: 1. Визначити абсолютні та відносні показники динаміки: – базисні та ланцюгові абсолютні прирости; – темпи зростання і темпи приросту; – абсолютне значення 1 % приросту; – середній абсолютний приріст; – середній темп зростання. 2. Провести вирівнювання ряду за допомогою середньої плинної та аналітичного вирівнювання. 3. Зробити висновки. Табл. 5. Розв’язання 15 Завдання 3.21-3.30 19 Організації району реалізували свою продукцію по ринковим цінам. Кількість продукції і її ціни вказані в таблиці 6. Таблиця 6 Вихідні дані до завдання 3.21 — 3.30 1. Визначити індивідуальні індекси цін на товари і загальний індекс цін на всю групу товарів в організації. 2. Визначити як змінюється виручка від реалізації всієї продукції в організації за даний пе-ріод. 3. Вичислити збільшення чи зменшення вартості проданої продукції за рахунок змін цін. Зро-бити висновки. Розв’язання 19 Завдання 3.31-3.35 21 За даними 10 цукрових заводів, вихід цукру з 1 т. переробленої сировини залежить від цукристості буряка, як це зазначено в таблиці. Таблиця. Вихідні дані по завданню 3.31-3.35 1. Визначити щільність зв'язку між виходом цукру з 1т. переробленого цукрового буряка і його цук-ристість за допомогою лінійного коефіцієнта кореляції. 2. Описати зв'язок між показниками лінійною функцією, поясніть їх економічний зміст. 3. Перевірити істотність зв'язку, висновки зробіть з ймовірністю 0,95. Розв’язання 21 Література 23 ∞ См. работу «Статистика контрольна»
-
Ціноутворення при виробництві споживчих товарів
-
Статистика. Задачі
ЗМІСТ Задача 1. 1 Задача 2. 4 Задача 3. 5 Задача 1. За даними вибіркового обстеження діяльності торговельних закладів міста отримано дані про місячний обсяг реалізації товарів: Номер закладу Обсяг реалізації, млн. грн. Номер закладу Обсяг реалізації, млн. грн. Номер закладу Обсяг реалізації, млн. грн. 1 5,4 15 3,8 29 5,4 2 2,3 16 4,5 30 4,6 3 3,5 17 6,0 31 4,6 4 4,3 18 2,9 32 5,1 5 5,1 19 3,5 33 4,9 6 4,5 20 3,7 34 3,8 7 6,1 21 5,6 35 2,9 8 3,9 22 4,7 36 3,7 9 2,8 23 5,2 37 4,1 10 3,1 24 6,3 38 5,9 11 2,0 25 6,4 39 4,9 12 5,4 26 2,8 40 5,0 13 4,2 27 4,2 14 3,2 28 5,2 1. Згрупуйте заклади торгівлі, виділивши чотири групи з рівними інтервалами. Проаналізуйте структуру закладів відносно обсягів їх діяльності. Результати подайте в табличній формі. 2. За даними утвореного групування визначте характеристики центра розподілу: середню, моду, медіану. Зробіть висновки. 3.Визначите абсолютні та відносні показники варіації: середньолінійне та середньоквадратичне відхилення, лінійний та квадратичний коефіцієнт варіації. Зробіть висновки про однорідність сукупності. 4. Оцініть форму розподілу обчисливши коефіцієнт асиметрії. Задача 2. Прями іноземні інвестиції в економіку країни становили: На початок року 2002 2003 2004 2005 Млрд. USD 4,6 5,5 6,8 8,4 1. Обчисліть характеристики ряду динаміки за ланцюговою схемою. Результати подайте у табличній формі. 2. Визначте середньорічні обсяг іноземних інвестицій, середньорічні абсолютні та відносні прирости. Зробіть висновки. Задача 3. Динаміка продажу легкових автомобілів вітчизняного виробництва представлена даними: Марка Продано, тис. шт. Ціна автомобіля, тис. дол. базисний рік поточний рік базисний рік поточний рік Таврія 10 18 14 16 Славута 4 8 20 21 1. Визначити зведені індекси продажу, ціни та фізичного обсягу. Розкрийте їх взаємозв'язок.. 2. Обчисліть абсолютний приріст обсягу продаж автомобілів, у тому числі за рахунок окремих факторів. 3. Зробіть висновки. ∞ См. работу «Статистика. Задачі»
-
Роль товарної біржі для ринку споживача товарів та послуг
Зміст Вступ 3 1. Місце ринку споживача послуг і товарів в ринковій системі 4 2. Визначення сутності та структури ринку споживача товарів і послуг 8 2.1. Зміст ринку споживача послуг 8 2.2. Визначення структури та змісту ринку споживача товарів 13 3. Роль товарної біржі для ринку споживача товарів та послуг 26 Висновки 29 Література 30 ∞ См. работу «Роль товарної біржі для ринку споживача товарів та послуг»
-
Роль товарної біржі для ринку споживача товарів та послуг
Зміст Вступ 3 1. Місце ринку споживача послуг і товарів в ринковій системі 4 2. Визначення сутності та структури ринку споживача товарів і послуг 8 2.1. Зміст ринку споживача послуг 8 2.2. Визначення структури та змісту ринку споживача товарів 13 3. Роль товарної біржі для ринку споживача товарів та послуг 26 Висновки 29 Література 30 ∞ См. работу «Роль товарної біржі для ринку споживача товарів та послуг»
-
Ринок споживчих товарів і послуг
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Ринок як форма органів суспільного виробництва 4 1.1. Поняття та суть ринку 4 1.2. Ринковий механізм 8 2. Ринок споживчих товарів і послуг 19 2.1. Зміст ринку споживчих товарів та послуг 19 2.2. Ринок послуг, та їх особливість як товару 24 Розділ 3. Тенденції на споживчому ринку Україниі 30 Висновок 35 Список використаної літератури 36 ∞ См. работу «Ринок споживчих товарів і послуг»
-
Ринок споживчих товарів і послуг
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Ринок як форма органів суспільного виробництва 4 1.1. Поняття та суть ринку 4 1.2. Ринковий механізм 8 2. Ринок споживчих товарів і послуг 19 2.1. Зміст ринку споживчих товарів та послуг 19 2.2. Ринок послуг, та їх особливість як товару 24 Розділ 3. Тенденції на споживчому ринку Україниі 30 Висновок 35 Список використаної літератури 36 ∞ См. работу «Ринок споживчих товарів і послуг»
-
Право інтелектуальної власності на торгівельну марку
Вступ 3 1. Роль інтелектуальної діяльності в соціально-економічному розвитку України 5 2. Значення торгівельної марки (знаків для товарів і послуг) 11 3. Суб'єкти права на знаки для товарів і послуг 19 4. Права і обов'язки, що випливають із свідоцтва на торгівельну марку (товарний знак) 25 5. Захист прав на знаки для товарів і послуг 29 Висновок 33 Література: 36 ∞ См. работу «Право інтелектуальної власності на торгівельну марку»
-
Переваги транспортно-експедиційних послуг
Вступ 3 1. Зміст і особливості транспортно-експедиційної діяльності ЗЕД 4 1.1. Переваги транспортно-експедиційних послуг 4 1.2. Організація централізованих перевезень 6 1.3. Експедиційні послуги 9 2. Транспортні тарифи на перевезення вантажів 14 3. Підвищення ефективності ЗЕД 19 Висновки 24 Список літератури 26 ∞ См. работу «Переваги транспортно-експедиційних послуг»
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|