Вступ 3
I. Значення знаків длятоварів та послуг в сучасних умовах 4
1.1. Загальна характеристика знаків длятоварів і послуг. 4
1.2. Види знаків на товари та послуги 9
1.3. Особливості змісту права власності на знак длятоварів і послуг 15
II. Права та обов’язки суб’єктів прав на знакидлятоварів та послуг 20
2.1. Суб’єкти права на знакидлятоварів та послуг. Порядок отримання свідоцтва на знакидлятоварів та послуг. 20
2.2. Права та обов’язки власника свідоцтва та знак длятоварів та послуг 28
III. Захист прав та знакидлятоварів та послуг 33
Висновок 36
Література 38
Вступ.............................................................................................................................3-4
Розділ 1. Право на винаходи, корисні моделі, промислові зразки
1.1. Об’єкти правової охорони......................................................................5-9
1.2. Суб’єкти права на винаходи, корисні моделі, промислові зразки......10-11
1.3. Суб’єктивні права на винаходи, корисні моделі, промислові зразки.12-14
Розділ 2. Право на знакидлятоварів і послуг
2.1. Поняття та види знаків длятоварів і послуг.........................................15-16
2.2. Суб’єкти права на знакидлятоварів і послуг.......................................17
2.3. Захист прав на знакидлятоварів і послуг............................................18-19
Розділ 3. Право на раціоналізаторську пропозицію.................................................20-21
Розділ 4. Право на науково-технічну інформацію....................................................22-23
Висновки.......................................................................................................................24
Список використаної літератури................................................................................25
Вступ 3
I. Значення знаків длятоварів та послуг в сучасних умовах 4
1.1. Поняття про знак на товари та послуги 4
1.2. Види знаків на товари та послуги 10
1.3. Особливості змісту права власності на знак для товарів і послуг 14
II. Права та обов’язки суб’єктів прав на знакидлятоварів та послуг 20
2.1. Поняття суб’єкту права на знакидлятоварів та послуг 20
2.2. Права та обов’язки власника свідоцтва та знак длятоварів та послуг 25
III. Захист прав та знакидлятоварів та послуг 29
Висновок 32
Література 34
Вступ 3
1. Роль інтелектуальної діяльності в соціально-економічному розвитку України 5
2. Значення торгівельної марки (знаків длятоварів і послуг) 11
3. Суб'єкти права на знакидлятоварів і послуг 19
4. Права і обов'язки, що випливають із свідоцтва на торгівельну марку (товарний знак) 25
5. Захист прав на знакидлятоварів і послуг 29
Висновок 33
Література: 36
План
1. Загальна характеристика позадоговірних зобов’язань. Особливості правового регулювання.
2. Право на знакидлятоварів і послуг. Особливості захисту.
3. Практичне завдання
Вступ 3
1. Загальна характеристика торгівельної марки як об’єкта інтелектуальної власності 5
1.1. Поняття торгівельної марки 5
1.2. Значення торгівельної марки (знака длятоварів і послуг) 11
2. Набуття права на знакидлятоварів і послуг в Україні 13
2.1. Реєстрація знака на території України подання заявки на видачу свідоцтва 13
2.2. Експертиза заявки на знак длятоварів і послуг (торгівельну марку) в Україні 16
2.3. Міжнародна реєстрація товарних знаків передбачена українським законодавством 22
3. Законодавчий статус торгівельних марок і проблеми їх захисту 26
Висновки 32
Список використаної літератури: 35-36
Вступ 3
Розділ 1. Реалізація продукції (товарів, послуг) як основне джерело доходів підприємства 6
1.1. Економічна сутність реалізації продукції (товарів, послуг) підприємством 6
1.2. Методика формування в обліку інформації про доходи від реалізації продукції (товарів, послуг) 8
1.3. Нормативно-правове забезпечення системи обліку, аналізу і аудиту реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 12
1.4. Організаційно-економічна характеристика ресторану “Експрес” 16
Розділ 2. Методичні основи обліку реалізації продукції (товарів, послуг) 24
2.1. Оцінка стану організації аналітичного обліку реалізації продукції (товарів, послуг) 24
2.2. Синтетичний облік реалізації продукції (товарів, послуг) 31
Розділ 3. Аналіз та аудит реалізації продукції (товарів, послуг) 36
3.1. Інформаційна база та основні методи економічного аналізу реалізації продукції (товарів, послуг) 36
3.2. Методика загального аналізу результатів реалізації продукції (товарів, послуг) 39
3.3. Основні концепції методики аудиту реалізації продукції (товарів, послуг) 46
Висновки та пропозиції 50
Список використаної літератури 53
Додатки 561
ВСТУП 3
1. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, РОБІТ, ПОСЛУГ) ЯК ОСНОВНЕ ДЖЕРЕЛО ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Економічна сутність реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) підприємством 5
1.2. Методика формування в обліку інформації про доходи від реалізації продукції (товарів, послуг) 10
1.3. Нормативно-правове забезпечення системи обліку, аналізу і аудиту реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 14
2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, ПОСЛУГ, РОБІТ) 17
2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 17
2.2. Визначення ціни реалізованих товарів та наданих послуг 23
2.3. Документальне оформлення операцій з реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 26
2.4. Критична оцінка стану обліку реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 31
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41
ДОДАТКИ
Зміст
Вступ 2
1. Місце ринку споживчих товарів та послуг в ринковій системі 3
2. Визначення сутності та структури ринку товарів та послуг 7
2.1. Зміст ринку споживчих товарів та послуг 7
2.2. Визначення структури та змісту товарного ринку 12
3. Товарна біржа в структурі ринку товарів та послуг 25
Висновки 28
Перелік використаної літератури 29
Зміст
Вступ 2
1. Місце ринку споживчих товарів та послуг в ринковій системі 3
2. Визначення сутності та структури ринку товарів та послуг 7
2.1. Зміст ринку споживчих товарів та послуг 7
2.2. Визначення структури та змісту товарного ринку 12
3. Товарна біржа в структурі ринку товарів та послуг 25
Висновки 28
Перелік використаної літератури 29
Cгенерировано за 0.028411 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.