|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
|
|
-
Облік готової продукції та її реалізації
Вступ 2
1. Економічна сутність та значення готової продукції та її реалізації 4
2. Економіко-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 11
3. Формування первісної і фактичної собівартості продукції 15
4. Облік реалізації готової продукції 17
5. Шляхи вдосконалення обліку готової продукції та її реалізації 26
Висновки і пропозиції 31
Література 35
Додаток А. Модель факторної системи обсягу реалізації продукції 38
-
Методичні основи обліку реалізації продукції
Вступ 3
Розділ 1. Реалізація продукції (товарів, послуг) як основне джерело доходів підприємства 6
1.1. Економічна сутність реалізації продукції (товарів, послуг) підприємством 6
1.2. Методика формування в обліку інформації про доходи від реалізації продукції (товарів, послуг) 8
1.3. Нормативно-правове забезпечення системи обліку, аналізу і аудиту реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 12
1.4. Організаційно-економічна характеристика ресторану “Експрес” 16
Розділ 2. Методичні основи обліку реалізації продукції (товарів, послуг) 24
2.1. Оцінка стану організації аналітичного обліку реалізації продукції (товарів, послуг) 24
2.2. Синтетичний облік реалізації продукції (товарів, послуг) 31
Розділ 3. Аналіз та аудит реалізації продукції (товарів, послуг) 36
3.1. Інформаційна база та основні методи економічного аналізу реалізації продукції (товарів, послуг) 36
3.2. Методика загального аналізу результатів реалізації продукції (товарів, послуг) 39
3.3. Основні концепції методики аудиту реалізації продукції (товарів, послуг) 46
Висновки та пропозиції 50
Список використаної літератури 53
Додатки 561
-
АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “...”
ЗМІСТ 2
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ, ПОНЯТТЯ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ 4
1.1 Поняття про виробництво та реалізацію продукції 4
1.2 Методика аналізу обсягу виробництва ті реалізації продукції 10
1.3. Теоретична сутність собівартості продукції (робіт, послуг) та методи її формування 18
РОЗДІЛ ІІ АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “АГРО-КАПІТАЛ” 29
2.1 Основні техніко-економічні показники ТОВ “Агро-Капітал” 29
2.2 Аналіз ефективності організації виробництва на ТОВ “Агро-капітал” 30
РОЗДІЛ ІІІ ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ТОВ “АГРОКАПІТАЛ” 37
3.1. Пропозиції по удосконаленню калькулювання собівартості та зниження витрат на планування та реалізацію продукції 37
3.2. Техніко-економічне обґрунтування запропонованих заходів 42
ВИСНОВКИ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48
-
АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “...”
ЗМІСТ 2
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ, ПОНЯТТЯ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ 4
1.1 Поняття про виробництво та реалізацію продукції 4
1.2 Методика аналізу обсягу виробництва ті реалізації продукції 10
1.3. Теоретична сутність собівартості продукції (робіт, послуг) та методи її формування 18
РОЗДІЛ ІІ АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “АГРО-КАПІТАЛ” 29
2.1 Основні техніко-економічні показники ТОВ “Агро-Капітал” 29
2.2 Аналіз ефективності організації виробництва на ТОВ “Агро-капітал” 30
РОЗДІЛ ІІІ ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ТОВ “АГРОКАПІТАЛ” 37
3.1. Пропозиції по удосконаленню калькулювання собівартості та зниження витрат на планування та реалізацію продукції 37
3.2. Техніко-економічне обґрунтування запропонованих заходів 42
ВИСНОВКИ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48
-
Аналіз обсягів випуску та реалізації продукції на промисловому підприємстві
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Теоретичні основи аналізу обсягів випуску та реалізації продукції 5
1.1. Економічна сутність аналізу обсягів випуску та реалізації продукції 5
1.2. Узагальнююча характеристика діяльності підприємства 6
1.3. Аналіз складу майна підприємства та джерел його утворення 9
2. Економічний аналіз обсягів випуску та реалізації продукції 16
2.1. Взаємозв’язок показників обсягу продукції. Загальні вказівки щодо аналізу виробництва та реалізації продукції 16
2.2. Аналіз обсягу виробництва продукції (товарного випуску) 16
2.3. Аналіз реалізації продукції. Маркетинговий напрямок 21
2.3. Аналіз ринку збуту продукції 23
Список використаної літератури 25
-
Аналіз обсягів випуску та реалізації продукції на промисловому підприємстві
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Теоретичні основи аналізу обсягів випуску та реалізації продукції 5
1.1. Економічна сутність аналізу обсягів випуску та реалізації продукції 5
1.2. Узагальнююча характеристика діяльності підприємства 6
1.3. Аналіз складу майна підприємства та джерел його утворення 9
2. Економічний аналіз обсягів випуску та реалізації продукції 16
2.1. Взаємозв’язок показників обсягу продукції. Загальні вказівки щодо аналізу виробництва та реалізації продукції 16
2.2. Аналіз обсягу виробництва продукції (товарного випуску) 16
2.3. Аналіз реалізації продукції. Маркетинговий напрямок 21
2.3. Аналіз ринку збуту продукції 23
Список використаної літератури 25
-
Форми та використання виручки від реалізації продукції.
Зміст
ВСТУП
1. Отримання виручки від реалізації продукції – основна задача промислового підприємства
1.1. Правова основа реалізації продукції
1.2. Поняття реалізації продукції і виручки від реалізації . Оптова і роздрібна торгівля
2. Облік виручки від реалізації продукції
2.1. Відображення в бухгалтерському обліку виручки від реалізації продукції
2.2. Визнання факту отримання виручки від реалізації
3. Відображення виторгу від реалізації продукції у фінансовій звітності підприємства
Висновок
Список літератури
-
МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, ПОСЛУГ, РОБІТ)
ВСТУП 3
1. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, РОБІТ, ПОСЛУГ) ЯК ОСНОВНЕ ДЖЕРЕЛО ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Економічна сутність реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) підприємством 5
1.2. Методика формування в обліку інформації про доходи від реалізації продукції (товарів, послуг) 10
1.3. Нормативно-правове забезпечення системи обліку, аналізу і аудиту реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 14
2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, ПОСЛУГ, РОБІТ) 17
2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 17
2.2. Визначення ціни реалізованих товарів та наданих послуг 23
2.3. Документальне оформлення операцій з реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 26
2.4. Критична оцінка стану обліку реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 31
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41
ДОДАТКИ
-
Особливості господарювання підприємства ВАТ „Криворіжхліб”
ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Особливості господарювання підприємства ВАТ „Криворіжхліб” та економічна сутність готової продукції та її реалізації
1.1. Характеристика ВАТ „Криворіжхліб” та оцінка його фінансового стану
1.2. Економічна сутність готової продукції та її реалізації, роль і місце в діяльності підприємства
1.3. Огляд методів дослідження аудиту готової продукції та її реалізації
1.4. Огляд нормативних документів, що регламентують організацію обліку і аудиту готової продукції та її реалізації
Розділ 2. Організація і методика проведення аудиту на підприємстві ВАТ „Криворіжхліб”
2.1. Організаційні принципи проведення аудиту на підприємстві
2.2. Аналітичні дослідження в процесі аудиту готової продукції та її реалізації
2.3. Аудит готової продукції та її реалізації
2.4. Оформлення результатів аудиту та рекомендації аудитора
Розділ 3. Шляхи вдосконалення організації обліку та аудиту готової продукції та її реалізації на ВАТ „Криворіжхліб”
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
-
Фінанси підприємства
Вступ 4
1. Виручка від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг). Фактори, що впливають на величину виручки. Розподіл виручки від реалізації продукції 5
1.1. Практичне значення, сутність та порядок визначення виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 5
1.2. Фактори, що впливають на величину виручки від реалізації 8
2. Фінансовий аналіз діяльності підприємства та його завдання. 11
2.1 Сутність та значення фінансового аналізу 11
2.2. Завдання фінансового аналізу та принципи побудови фінансової інформації 15
Висновок 20
Задача 9. 21
Розрахувати показники: фінансової стійкості процесу самофінансування, рівень рентабельності процесу самофінансування….
Література. 25
Cгенерировано за 0.014644 секунд
|