|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
|
|
-
Виручка від реалізації продукції як основне джерело формування доходів виробництва
Вступ 3
1. Економічна сутність виручки від реалізації продукції підприємства, методологія її формування 5
2. Дослідження динаміки формування виручки від реалізації продукції підприємства за 2003-2004 рр. 9
2.1. Аналіз загального обсягу та асортиментної структури виручки 9
2.2. Вивчення впливу окремих факторів на зміну загального обсягу виручки від реалізації продукції 12
2.3. Аналіз достатності виручки від реалізації продукції 18
3. Розрахунок планового обсягу виручки від реалізації продукції на наступний період 21
Висновки та пропозиції 35
Література 38
Додаток А. Фінансова звітність ЗАТ „...” 41
Додаток Б. Матриці БКГ СГО АТ „...” у сфері будівництва і архітектури 42
-
РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЗАВДАННЯ АНАЛІЗУ ВИРУЧКИ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ
ЗМІСТ
Вступ
РОЗДІЛ 1. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЗАВДАННЯ АНАЛІЗУ ВИРУЧКИ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ
1.1. Економічний зміст процесу виробництва і реалізації продукції на підприємстві
1.2. Завдання аналізу виручки від реалізації продукції
1.3. Джерела інформації для аналізу виручки від реалізації продукції
1.4. Методики аналізу виручки від реалізації продукції
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВИРУЧКИ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ВАТ „ПівдГЗК”
2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства та аналіз його фінансового стану
2.3. Аналіз виконання плану по асортименту та структурі
2.2.Аналіз виконання плану по реалізації продукції
2.4. Розрахунок структури реалізованої продукції та структурних зрушень
2.5. Аналіз виконання програми реалізації продукції за рахунок впливу екстенсивних та інтенсивних факторів
2.6. Аналіз впливу факторів на виконання обсягу реалізації
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ЗБІЛЬШЕННЯ ВИРУЧКИ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ВАТ „ПівдГЗК”
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
-
Виручка від реалізації продукції
Вступ 3
1. Фактори, які впливають на величину виручки 4
2. Розрахунок та планування виручки, формування виручки від реалізації продукції в часі, визначення моменту реалізації 7
Висновки 8
Список використаної літератури 9
-
Фінанси підприємства
Вступ 4
1. Виручка від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг). Фактори, що впливають на величину виручки. Розподіл виручки від реалізації продукції 5
1.1. Практичне значення, сутність та порядок визначення виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 5
1.2. Фактори, що впливають на величину виручки від реалізації 8
2. Фінансовий аналіз діяльності підприємства та його завдання. 11
2.1 Сутність та значення фінансового аналізу 11
2.2. Завдання фінансового аналізу та принципи побудови фінансової інформації 15
Висновок 20
Задача 9. 21
Розрахувати показники: фінансової стійкості процесу самофінансування, рівень рентабельності процесу самофінансування….
Література. 25
-
Формування то розподіл виручки від реалізації продукції
1. Формування та використання виручки від реалізації продукції 3
Список використаної літератури 10
-
ВИРУЧКА ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (РОБІТ, ПОСЛУГ) ЯК ГОЛОВНЕ ДЖЕРЕЛО ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 ВИРУЧКА ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (РОБІТ, ПОСЛУГ) ЯК ГОЛОВНЕ ДЖЕРЕЛО ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Економічна сутність процесу реалізації продукції, його обсягу та структури та його роль в сучасних умовах
1.2. Огляд і критична оцінка питань аналізу реалізації продукції
1.3. Методики аналізу реалізації товарів
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ОБСЯГУ І СТРУКТУРИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ В УМОВАХ ВАТ „КРИВОРІЖХЛІБ”
2.1. Техніко-економічна характеристика ВАТ „Криворіжхліб” та аналіз його фінансового стану
2.2. Аналіз виконання плану по реалізації продукції
2.3. Аналіз виконання плану по сортаменту та номенклатурі
2.4. Розрахунок структури реалізованої продукції та структурних зрушень
2.5. Аналіз впливу факторів на виконання обсягу реалізації
РОЗДІЛ 3 УДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМУВАННЯ ВИРУЧКИ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ
3.1. Удосконалення процесу ціноутворення та управління витратами на підприємстві з метою впливу на виручку від реалізації
3.2. Планування виручки від реалізації на аналізуємому підприємстві
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
-
Формування виручки від реалізації продукції
Зміст
Вступ……………………………………………...………………………………..2
1. Формування виручки від реалізації продукції 3
2. Оборотний капітал: склад, структура та показники використання 6
Висновки 13
Література 14
-
Формування виручки від реалізації продукції
Зміст
Вступ……………………………………………...………………………………..2
1. Формування виручки від реалізації продукції 3
2. Оборотний капітал: склад, структура та показники використання 6
Висновки 13
Література 14
-
Фінансове планування та особливості формування виручки від реалізації продукції на підприємствах комунальної форми власності
Зміст
1. Фінансове планування та особливості формування виручки від реалізації продукції на підприємствах комунальної форми власності 3
2. Роль місцевих бюджетів в економічному і соціальному розвитку регіонів 10
Задача 16
Література 17
-
Фінансове планування та особливості формування виручки від реалізації продукції на підприємствах комунальної форми власності
Зміст
1. Фінансове планування та особливості формування виручки від реалізації продукції на підприємствах комунальної форми власності 3
2. Роль місцевих бюджетів в економічному і соціальному розвитку регіонів 10
Задача 16
Література 17
Cгенерировано за 0.013288 секунд
|