|
-
Планування виробництва та реалізації продукції підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ, ПОНЯТТЯ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ 6
1.1 Поняття про виробництво та реалізацію продукції 6
1.2 Методика аналізу обсягу виробництва та реалізації продукції 12
1.3. Теоретична сутність собівартості продукції (робіт, послуг) та методи її формування 20
РОЗДІЛ ІІ АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “АГРО-КАПІТАЛ” 31
2.1.Характеристика підприємства 31
2.2 Аналіз техніко-економічних показників ТОВ “Агро-Капітал” 32
РОЗДІЛ ІІІ ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ТОВ “АГРОКАПІТАЛ” 41
3.1. Пропозиції по удосконаленню калькулювання собівартості та зниження витрат на планування та реалізацію продукції 41
3.2. Техніко-економічне обґрунтування запропонованих заходів 45
ВИСНОВКИ 50
СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ 52
-
Планування виробництва та реалізації продукції підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ, ПОНЯТТЯ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ 6
1.1 Поняття про виробництво та реалізацію продукції 6
1.2 Методика аналізу обсягу виробництва та реалізації продукції 12
1.3. Теоретична сутність собівартості продукції (робіт, послуг) та методи її формування 20
РОЗДІЛ ІІ АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “АГРО-КАПІТАЛ” 31
2.1.Характеристика підприємства 31
2.2 Аналіз техніко-економічних показників ТОВ “Агро-Капітал” 32
РОЗДІЛ ІІІ ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ТОВ “АГРОКАПІТАЛ” 41
3.1. Пропозиції по удосконаленню калькулювання собівартості та зниження витрат на планування та реалізацію продукції 41
3.2. Техніко-економічне обґрунтування запропонованих заходів 45
ВИСНОВКИ 50
СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ 52
-
АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “...”
ЗМІСТ 2
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ, ПОНЯТТЯ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ 4
1.1 Поняття про виробництво та реалізацію продукції 4
1.2 Методика аналізу обсягу виробництва ті реалізації продукції 10
1.3. Теоретична сутність собівартості продукції (робіт, послуг) та методи її формування 18
РОЗДІЛ ІІ АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “АГРО-КАПІТАЛ” 29
2.1 Основні техніко-економічні показники ТОВ “Агро-Капітал” 29
2.2 Аналіз ефективності організації виробництва на ТОВ “Агро-капітал” 30
РОЗДІЛ ІІІ ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ТОВ “АГРОКАПІТАЛ” 37
3.1. Пропозиції по удосконаленню калькулювання собівартості та зниження витрат на планування та реалізацію продукції 37
3.2. Техніко-економічне обґрунтування запропонованих заходів 42
ВИСНОВКИ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48
-
Аналіз обсягів випуску та реалізації продукції на промисловому підприємстві
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Теоретичні основи аналізу обсягів випуску та реалізації продукції 5
1.1. Економічна сутність аналізу обсягів випуску та реалізації продукції 5
1.2. Узагальнююча характеристика діяльності підприємства 6
1.3. Аналіз складу майна підприємства та джерел його утворення 9
2. Економічний аналіз обсягів випуску та реалізації продукції 16
2.1. Взаємозв’язок показників обсягу продукції. Загальні вказівки щодо аналізу виробництва та реалізації продукції 16
2.2. Аналіз обсягу виробництва продукції (товарного випуску) 16
2.3. Аналіз реалізації продукції. Маркетинговий напрямок 21
2.3. Аналіз ринку збуту продукції 23
Список використаної літератури 25
-
Аналіз обсягів випуску та реалізації продукції на промисловому підприємстві
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Теоретичні основи аналізу обсягів випуску та реалізації продукції 5
1.1. Економічна сутність аналізу обсягів випуску та реалізації продукції 5
1.2. Узагальнююча характеристика діяльності підприємства 6
1.3. Аналіз складу майна підприємства та джерел його утворення 9
2. Економічний аналіз обсягів випуску та реалізації продукції 16
2.1. Взаємозв’язок показників обсягу продукції. Загальні вказівки щодо аналізу виробництва та реалізації продукції 16
2.2. Аналіз обсягу виробництва продукції (товарного випуску) 16
2.3. Аналіз реалізації продукції. Маркетинговий напрямок 21
2.3. Аналіз ринку збуту продукції 23
Список використаної літератури 25
-
Аналіз обсягу виробництва і реалізація продукції на підприємствах харчової промисловості (на прикладі підприємства харчової промисловості)
Вступ 3
1. Науково-методичні основи аналізу виробництва та реалізації продукції і маркетингової діяльності підприємства 5
1.1. Значення та завдання аналізу маркетингової діяльності і реалізації продукції 5
1.2. Аналіз конкурентоспроможності продукції 13
1.3. Значення, завдання і джерела аналізу виробництва продукції 15
2. Аналіз виробництва та реалізації продукції на ЗАТ «Назва» 21
2.1. Характеристика підприємства 21
2.2. Діяльність підприємства зі збільшення виробництва та реалізації продукції 24
2.3. Аналіз ефективності збутової діяльності 29
3. Напрями удосконалення системи управління виробництвом і реалізацією на підприємстві 36
Висновки 41
Література 43
Додаток. Фінансова звітність ЗАТ «Назва» за 2008 р. 45
-
Аналіз виробництва і реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)
Вступ 3
Розділ 1. Основні завдання аналізу виробництва і реалізації готової продукції 4
1.1. Готова продукція як об’єкт аналізу 4
1.2. Основні завдання аналізу виробництва і реалізації продукції 6
1.3. Аналіз виконання виробничої програми 10
Розділ 2. Аналіз обсягу виробництва і реалізації продукції на підприємстві ПФ „Жасмін” 14
2.1. Техніко – економічна характеристика підприємства 14
2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 16
2.3. Аналіз обсягу виробництва і реалізації продукції на підприємстві ПФ „Жасмін” 19
Розділ 3. Розробка заходів по підвищенню обсягу реалізації продукції 26
Висновки 32
Список літератури 34
ДОДАТКИ 36
-
Аналіз обсягів виробництва і реалізації продукції
Зміст
стор.
Вступ 3
РОЗДІЛ1. Задачі, об’єкти та система показників аналізу виробництва та реалізації готової продукції
5
РОЗДІЛ.2 Аналіз виробництва продукції 10
РОЗДІЛ.3 Аналіз структури, асортименту продукції та ритмічності виробництва
14
РОЗДІЛ.4 Аналіз якості продукції 17
РОЗДІЛ.5 Аналіз реалізації продукції 20
Висновки 24
Список використаних джерел 25
-
Аналіз виконання плану по обсягу реалізації продукції
Вступ 3
1.Загальні теоретичні та методологічні положення аналізу виконання плану по обсягу реалізації продукції 4
1.1. Характеристика готової продукції та аналіз її динаміки 4
1.2. Аналіз обсягу і асортименту товару власного виробництва 6
1.3. Узагальнення резервів росту обсягу виробництва і реалізації продукції 9
2. Аналітична частина 10
2.1. Загальна характеристика ВАТ «Сири Бурлука» 10
2.2. Аналіз динаміки випуску і реалізації продукції 12
2.3 Аналіз асортименту і структури продукції 16
2.4. Аналіз якості виконаної продукції. 20
2.5. Аналіз ритмічності роботи ВАТ «Сири Бурлука» 24
3. Проектна частина 26
3.1. Фактори збільшення обсягу виробництва і реалізації продукції 26
3.2. Резерви збільшення випуску і реалізації продукції 28
Висновки 32
Використана література: 34
-
РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЗАВДАННЯ АНАЛІЗУ ВИРУЧКИ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ
ЗМІСТ
Вступ
РОЗДІЛ 1. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЗАВДАННЯ АНАЛІЗУ ВИРУЧКИ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ
1.1. Економічний зміст процесу виробництва і реалізації продукції на підприємстві
1.2. Завдання аналізу виручки від реалізації продукції
1.3. Джерела інформації для аналізу виручки від реалізації продукції
1.4. Методики аналізу виручки від реалізації продукції
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВИРУЧКИ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ВАТ „ПівдГЗК”
2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства та аналіз його фінансового стану
2.3. Аналіз виконання плану по асортименту та структурі
2.2.Аналіз виконання плану по реалізації продукції
2.4. Розрахунок структури реалізованої продукції та структурних зрушень
2.5. Аналіз виконання програми реалізації продукції за рахунок впливу екстенсивних та інтенсивних факторів
2.6. Аналіз впливу факторів на виконання обсягу реалізації
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ЗБІЛЬШЕННЯ ВИРУЧКИ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ВАТ „ПівдГЗК”
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Cгенерировано за 0.195415 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|