|
-
МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, ПОСЛУГ, РОБІТ)
ВСТУП 3
1. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, РОБІТ, ПОСЛУГ) ЯК ОСНОВНЕ ДЖЕРЕЛО ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Економічна сутність реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) підприємством 5
1.2. Методика формування в обліку інформації про доходи від реалізації продукції (товарів, послуг) 10
1.3. Нормативно-правове забезпечення системи обліку, аналізу і аудиту реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 14
2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, ПОСЛУГ, РОБІТ) 17
2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 17
2.2. Визначення ціни реалізованих товарів та наданих послуг 23
2.3. Документальне оформлення операцій з реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 26
2.4. Критична оцінка стану обліку реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 31
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41
ДОДАТКИ
-
Організація і методика обліку та аналізу реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)
ВСТУП 3 РОЗДІЛ I 7 Теоретичні основи обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг на підприємстві 7 1.1 Поняття, класифікація та завдання обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 7 1.2 Організація і методика обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 11 1.3 Теоретичні основи аналізу реалізації готової продукції, товарів робіт, послуг 22 РОЗДІЛ II 30 Організація та методика обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг на підприємстві 30 2.1 Документування господарських операцій, пов’язаних з реалізацією готової продукції, товарів робіт, послуг 30 2.2 Організація аналітичного та синтетичного обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 35 2.3 Методика відображення операцій пов’язаних з реалізацією готової продукції, товарів, робіт, послуг 40 2.4 Автоматизація обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 50 РОЗДІЛ ІІІ 61 Організація та методика аналізу реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг в Асоціації «Укрліссервіс» 61 3.1 Завдання, напрямки аналізу, джерела інформації реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 61 3.2 Методика аналізу операцій пов язаних з реалізацією готової продукції, товарів, виконаних робіт (послуг) 70 3.3 Особливості аналізу та контролю за відображенням результатів в обліку і фінансовій звітності реалізації готової продукції 81 ВИСНОВОК 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 102 ДОДАТКИ 107
-
Методичні основи обліку реалізації продукції
Вступ 3
Розділ 1. Реалізація продукції (товарів, послуг) як основне джерело доходів підприємства 6
1.1. Економічна сутність реалізації продукції (товарів, послуг) підприємством 6
1.2. Методика формування в обліку інформації про доходи від реалізації продукції (товарів, послуг) 8
1.3. Нормативно-правове забезпечення системи обліку, аналізу і аудиту реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 12
1.4. Організаційно-економічна характеристика ресторану “Експрес” 16
Розділ 2. Методичні основи обліку реалізації продукції (товарів, послуг) 24
2.1. Оцінка стану організації аналітичного обліку реалізації продукції (товарів, послуг) 24
2.2. Синтетичний облік реалізації продукції (товарів, послуг) 31
Розділ 3. Аналіз та аудит реалізації продукції (товарів, послуг) 36
3.1. Інформаційна база та основні методи економічного аналізу реалізації продукції (товарів, послуг) 36
3.2. Методика загального аналізу результатів реалізації продукції (товарів, послуг) 39
3.3. Основні концепції методики аудиту реалізації продукції (товарів, послуг) 46
Висновки та пропозиції 50
Список використаної літератури 53
Додатки 561
-
ОБЛІК РЕАЛІЗАЦІЇ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ, РОБІТ, ПОСЛУГ
ВСТУП 3 Розділ I. Теоретичні основи обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг. 5 1.1. Поняття, класифікація та завдання обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 5 1.2. Характеристика рахунків, призначених для обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 8 Розділ II. Облік реалізації готової продукції, робіт, послуг 11 2.1. Порядок формування первісної вартості готової продукції, робіт, послуг 11 2.2. Документування господарських операцій, пов’язаних з рухом готової продукції 14 2.3. Організація аналітичного обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 17 2.4. Бухгалтерське відображення операцій, пов’язаних з реалізацією готової продукції, робіт, послуг 19 Розділ III. Автоматизація обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг. 30 ВИСНОВКИ 35 Список використаних джерел 38 Додатки 40
-
Облік контроль та аналіз виробництва та реалізації продукції
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО–МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЛІКУ КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (РОБІТ ПОСЛУГ) 9
1.1 Економічна сутність процесів виробництва та реалізації продукції (робіт послуг) їх роль у системі управління діяльністю підприємства 9
1.2 Економіко–правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури за темою дослідження 26
1.3 Передумови організації та методології обліку контролю та економічного аналізу виробництва та реалізації продукції на ТОВ «Укргідроізоляція» 39
Висновки по розділу І 48
РОЗДІЛ 2 СУЧАСНИЙ СТАН ТА УДОСКОНАЛЕННЯ ОБЛІКУ ПРОЦЕСУ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ТОВ „УКРГІДРОІЗОЛЯЦІЯ” 50
2.1 Фінансовий облік процесів виробництва продукції та надання послуг 50
2.2 Узагальнення інформації та методика складання фінансової податкової та статистичної звітності 62
2.3 Організація обліку процесів виробництва продукції та надання послуг на основі інформаційних технологій 71
2.4 Облік процесів виробництва продукції та надання послуг в системі прийняття управлінських рішень 75
Висновки по розділу ІІ 79
РОЗДІЛ 3 ПРОЕКТУВАННЯ СИСТЕМИ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ ТА КОНТРОЛЮ В УПРАВЛІННІ ПРОЦЕСОМ ВИРОБНИЦТВА ПРОДУКЦІЇ ТА НАДАННЯ ПОСЛУГ ТОВ «УКРГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» 81
3.1 Методика контролю витрат в процесі виробництва продукції та надання послуг 81
3.2 Система економічних показників інформаційна база та основні методи економічного аналізу виробництва продукції та надання послуг 89
3.3 Розробка та апробація методики економічного аналізу виробництва продукції та надання послуг 96
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 115
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 120
ДОДАТКИ 124
-
Фінанси підприємства
Вступ 4
1. Виручка від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг). Фактори, що впливають на величину виручки. Розподіл виручки від реалізації продукції 5
1.1. Практичне значення, сутність та порядок визначення виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 5
1.2. Фактори, що впливають на величину виручки від реалізації 8
2. Фінансовий аналіз діяльності підприємства та його завдання. 11
2.1 Сутність та значення фінансового аналізу 11
2.2. Завдання фінансового аналізу та принципи побудови фінансової інформації 15
Висновок 20
Задача 9. 21
Розрахувати показники: фінансової стійкості процесу самофінансування, рівень рентабельності процесу самофінансування….
Література. 25
-
АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “...”
ЗМІСТ 2
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ, ПОНЯТТЯ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ 4
1.1 Поняття про виробництво та реалізацію продукції 4
1.2 Методика аналізу обсягу виробництва ті реалізації продукції 10
1.3. Теоретична сутність собівартості продукції (робіт, послуг) та методи її формування 18
РОЗДІЛ ІІ АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “АГРО-КАПІТАЛ” 29
2.1 Основні техніко-економічні показники ТОВ “Агро-Капітал” 29
2.2 Аналіз ефективності організації виробництва на ТОВ “Агро-капітал” 30
РОЗДІЛ ІІІ ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ТОВ “АГРОКАПІТАЛ” 37
3.1. Пропозиції по удосконаленню калькулювання собівартості та зниження витрат на планування та реалізацію продукції 37
3.2. Техніко-економічне обґрунтування запропонованих заходів 42
ВИСНОВКИ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48
-
АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “...”
ЗМІСТ 2
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ, ПОНЯТТЯ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ 4
1.1 Поняття про виробництво та реалізацію продукції 4
1.2 Методика аналізу обсягу виробництва ті реалізації продукції 10
1.3. Теоретична сутність собівартості продукції (робіт, послуг) та методи її формування 18
РОЗДІЛ ІІ АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “АГРО-КАПІТАЛ” 29
2.1 Основні техніко-економічні показники ТОВ “Агро-Капітал” 29
2.2 Аналіз ефективності організації виробництва на ТОВ “Агро-капітал” 30
РОЗДІЛ ІІІ ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ТОВ “АГРОКАПІТАЛ” 37
3.1. Пропозиції по удосконаленню калькулювання собівартості та зниження витрат на планування та реалізацію продукції 37
3.2. Техніко-економічне обґрунтування запропонованих заходів 42
ВИСНОВКИ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48
-
Планування виробництва та реалізації продукції підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ, ПОНЯТТЯ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ 6
1.1 Поняття про виробництво та реалізацію продукції 6
1.2 Методика аналізу обсягу виробництва та реалізації продукції 12
1.3. Теоретична сутність собівартості продукції (робіт, послуг) та методи її формування 20
РОЗДІЛ ІІ АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “АГРО-КАПІТАЛ” 31
2.1.Характеристика підприємства 31
2.2 Аналіз техніко-економічних показників ТОВ “Агро-Капітал” 32
РОЗДІЛ ІІІ ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ТОВ “АГРОКАПІТАЛ” 41
3.1. Пропозиції по удосконаленню калькулювання собівартості та зниження витрат на планування та реалізацію продукції 41
3.2. Техніко-економічне обґрунтування запропонованих заходів 45
ВИСНОВКИ 50
СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ 52
-
Планування виробництва та реалізації продукції підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ, ПОНЯТТЯ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ 6
1.1 Поняття про виробництво та реалізацію продукції 6
1.2 Методика аналізу обсягу виробництва та реалізації продукції 12
1.3. Теоретична сутність собівартості продукції (робіт, послуг) та методи її формування 20
РОЗДІЛ ІІ АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “АГРО-КАПІТАЛ” 31
2.1.Характеристика підприємства 31
2.2 Аналіз техніко-економічних показників ТОВ “Агро-Капітал” 32
РОЗДІЛ ІІІ ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ТОВ “АГРОКАПІТАЛ” 41
3.1. Пропозиції по удосконаленню калькулювання собівартості та зниження витрат на планування та реалізацію продукції 41
3.2. Техніко-економічне обґрунтування запропонованих заходів 45
ВИСНОВКИ 50
СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ 52
-
Поточний облік процесу виробництва продукції (робіт, послуг) на ТОВ „Слов’янка”
ЗМІСТ
ВСТУП.......................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1 Теоретичні основи і економічний зміст витрат на виробництво........5
1.1. Економічний зміст, визначення і класифікація витрат................................5
1.2. Формування витрат на виробництво продукції .............................................8
1.3. Нормативно-правове регулювання обліку виробництва продукції (робіт, послуг)......................................................................................................................10
РОЗДІЛ 2 Поточний облік процесу виробництва продукції (робіт, послуг) на ТОВ „Слов’янка”....................................................................................................13
2.1. Організація бухгалтерського обліку на підприємстві..................................13
2.2. Організація первинного, аналітичного і зведеного обліку витрат на виробництво продукції...........................................................................................17
2.3. Методологія обліку виробництва продукції (робіт, послуг)...................23
РОЗДІЛ 3 Вдосконалення поточного обліку витрат на виробництво продукції (робіт, послуг)........................................................................................28
3.1. Організація поточного обліку процесу виробництва в умовах використання інформаційних систем ...................................................................28
3.2. Шляхи вдосконалення обліку виробництва продукції (робіт, послуг) .33
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ.................................................................................35
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...............................................................38
ДОДАТКИ ..............................................................................................................40
Cгенерировано за 0.149308 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|