|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
|
|
-
Потенціал підприємства
Вступ.......................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретико-методичні засади формування
потенціалу підприємства.......................................................................5
1.1. Визначення, видові прояви та структура
потенціалу підприємства........................................................................5
1.2. Алгоритм та особливості формування потенціалу
підприємства в сучасних умовах господарювання............................11
Розділ 2. Аналітична оцінка потенціалу ВАТ Хлібодар ...............................22
2.1. Місія, напрямки та основні показники діяльності
ВАТ Хлібодар .....................................................................................22
2.2. Оцінка потенціалу ВАТ Хлібодар ....................................................37
2.3. Діагностика конкурентоспроможності потенціалу
підприємства...........................................................................................41
Розділ 3. Розробка та обгрунтування стратегії управління формуванням
та розвитком потенціалу ВАТ Хлібодар .........................................56
3.1. Стратегічні орієнтири в удосконаленні потенціалу
підприємства...........................................................................................56
3.2. Обгрунтування проекту заходів щодо
удосконалення потенціалу підприємства............................................58
Висновки................................................................................................................63
Список використаної літератури.........................................................................66
Додатки...................................................................................................................71
-
ВИРУЧКА ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (РОБІТ, ПОСЛУГ) ЯК ГОЛОВНЕ ДЖЕРЕЛО ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 ВИРУЧКА ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (РОБІТ, ПОСЛУГ) ЯК ГОЛОВНЕ ДЖЕРЕЛО ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Економічна сутність процесу реалізації продукції, його обсягу та структури та його роль в сучасних умовах
1.2. Огляд і критична оцінка питань аналізу реалізації продукції
1.3. Методики аналізу реалізації товарів
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ОБСЯГУ І СТРУКТУРИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ В УМОВАХ ВАТ „КРИВОРІЖХЛІБ”
2.1. Техніко-економічна характеристика ВАТ „Криворіжхліб” та аналіз його фінансового стану
2.2. Аналіз виконання плану по реалізації продукції
2.3. Аналіз виконання плану по сортаменту та номенклатурі
2.4. Розрахунок структури реалізованої продукції та структурних зрушень
2.5. Аналіз впливу факторів на виконання обсягу реалізації
РОЗДІЛ 3 УДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМУВАННЯ ВИРУЧКИ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ
3.1. Удосконалення процесу ціноутворення та управління витратами на підприємстві з метою впливу на виручку від реалізації
3.2. Планування виручки від реалізації на аналізуємому підприємстві
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
-
Підприємство як суб’єкт ринкової економіки
ВСТУП 3
1. ПІДПРИЄМСТВО В ЕКОНОМІЧНІЙ СИСТЕМІ СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА 4
1.1. Підприємство як економічний суб'єкт господарювання 4
1.2. Функції та мета підприємства 7
1.3. Особливості створення підприємства підприємницького типу 11
2. ВИБІР ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВОЇ ФОРМИ ГОСПОДАРЮВАННЯ 16
2.1. Організаційно-правові форми господарювання 16
2.2. Об’єкти організаційно-правових форм господарювання 20
2.3. Створення структурних підрозділів підприємства 27
ВИСНОВКИ 39
ЛІТЕРАТУРА 41
ДОДАТКИ 43
-
Економічна сутність доходів і витрат від реалізації товарів
ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Економічна сутність доходів і витрат від реалізації товарів
1.1 Економічна природа формування доходів і витрат від реалізації товарів
1.2 Огляд нормативних документів, що регламентують організацію бухгалтерського обліку та складання звітності доходів і витрат від реалізації товарів
1.3 Характеристика ВАТ «Криворіжхліб» та аналіз показників його діяльності
Розділ 2. Організація обліку і звітності доходів і витрат від реалізації товарів ВАТ «Криворіжхліб»
2.1 Організація обліку доходів і витрат від реалізації товарів
2.2 Методика формування доходів і витрат від реалізації товарів
2.3 Аналітичний та синтетичний облік доходів і витрат від реалізації товарів
2.4 Характеристика звітності з формування доходів і витрат та порядок її складання
Розділ 3. Взаємозв’язок статей фінансової звітності та формування фінансових результатів в умовах використання ЕОМ
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
-
Підприємство як центр прийняття рішень
ВСТУП 3
1. ПІДПРИЄМСТВО В ЕКОНОМІЧНІЙ СИСТЕМІ СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА 4
1.1. Підприємство як економічний суб'єкт господарювання 4
1.2. Функції та мета підприємства 7
1.3. Особливості створення підприємства підприємницького типу 11
2. ВИБІР ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВОЇ ФОРМИ ГОСПОДАРЮВАННЯ 16
2.1. Організаційно-правові форми господарювання 16
2.2. Об’єкти організаційно-правових форм господарювання 20
2.3. Створення структурних підрозділів підприємства 25
ВИСНОВКИ 32
ЛІТЕРАТУРА 34
ДОДАТКИ 36
Додаток 1.
Класифікація організаційно-правових форм господарювання.
Додаток 2.
Типи та форми власності
-
УДОСКОНАЛЮВАННЯ УПРАВЛІННЯ ПРИБУТКОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Вступ
1 Сутність, функції та роль прибутку в умовах ринкової економіки
2 Формування та використання прибутку в ринкових умовах
2.1 Формування прибутку в сучасних умовах господарювання
2.2 Розподіл прибутку в сучасних умовах господарювання
3 Характеристика ВАТ "Донецьккокс". Аналіз фінансових результатів ВАТ и Донецьккокс"
3.1 Організаційно-правова форма, місцезнаходження та реєстрація підприємства.
Напрямки приватизації
3.2 Виробнича та організаційно-управлінська структура ВАТ "Донецьккокс"
3.3 Основні види продукції. Техніко-економічні показники діяльності ВАТ
"Донецьккокс" за 1999-2001 роки
3.4 Аналіз рівня, динаміки і структури фінансових результатів ВАТ "Донецьккокс"
3.5 Аналіз рентабельності Використана література
-
Теоретичні засади управління фінансовою діяльністю
Вступ 3
1. Теоретичні засади управління фінансовою діяльністю підприємства 4
1.1 Зміст та основні завдання фінансової діяльності суб’єктів господарювання 4
1.2 Організація фінансової діяльності підприємств 6
1.3 Критерії прийняття рішення про вибір правової форми організації бізнесу 8
2. Оцінка ефективності операційної фінансової діяльності підприємства ВАТ «Склопластик» 13
2.1 Фінансово - економічна характеристика ВАТ «Склопластик" 13
2. 2 Ефективність політики формування та фінансування активів підприємства ВАТ «Склопластик» 15
2.3 Оцінка ефективності управління грошовими коштами підприємства ВАТ «Склопластик» 20
2.4 Оцінка ефективності операційної діяльності підприємства ВАТ “ Склопластик” 23
3. Заходи підвищення ефективності фінансової діяльності підприємства 27
Висновки 31
Література: 33
Додатки 34
-
Теоретичні засади управління фінансовою діяльністю
Вступ 3
1. Теоретичні засади управління фінансовою діяльністю підприємства 4
1.1 Зміст та основні завдання фінансової діяльності суб’єктів господарювання 4
1.2 Організація фінансової діяльності підприємств 6
1.3 Критерії прийняття рішення про вибір правової форми організації бізнесу 8
2. Оцінка ефективності операційної фінансової діяльності підприємства ВАТ «Склопластик» 13
2.1 Фінансово - економічна характеристика ВАТ «Склопластик" 13
2. 2 Ефективність політики формування та фінансування активів підприємства ВАТ «Склопластик» 15
2.3 Оцінка ефективності управління грошовими коштами підприємства ВАТ «Склопластик» 20
2.4 Оцінка ефективності операційної діяльності підприємства ВАТ “ Склопластик” 23
3. Заходи підвищення ефективності фінансової діяльності підприємства 27
Висновки 31
Література: 33
Додатки 34
-
Оцінка ефективності операційної фінансової діяльності підприємства
Зміст
Вступ 3
1. Теоретичні засади управління фінансовою діяльністю підприємства 4
1.1 Зміст та основні завдання фінансової діяльності суб’єктів господарювання 4
1.2 Організація фінансової діяльності підприємств 6
1.3 Критерії прийняття рішення про вибір правової форми організації бізнесу 8
2. Оцінка ефективності операційної фінансової діяльності підприємства ВАТ «Сумимашбуд» 13
2.1 Фінансово - економічна характеристика ВАТ «Сумимашбуд" 13
2. 2 Ефективність політики формування та фінансування активів підприємства ВАТ «Сумимашбуд» 15
2.3 Оцінка ефективності управління грошовими коштами підприємства ВАТ «Сумимашбуд» 20
2.4 Оцінка ефективності операційної діяльності підприємства ВАТ “ Сумимашбуд” 23
3. Заходи підвищення ефективності фінансової діяльності підприємства 27
Висновки 31
Література: 33
Додатки 34
-
Діяльність спеціалізованих підприємств
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ПІДПРИЄМСТВО ЯК СУБ’ЄКТ ГОСПОДАРЮВАННЯ 5
1.1. Сутність, функції та класифікація підприємств 5
1.2. Правові основи функціонування підприємства 10
1.3. Основні типи організаційних структур 15
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ І ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА 21
2.1. Основні елементи виробничого процесу, виробничий цикл та його тривалість 21
2.2. Сутність спеціалізації та кооперування підприємств 24
2.3. Загальна характеристика спеціалізованого підприємства і особливості його діяльності 26
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ СПЕЦІАЛІЗОВАГО ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ВАТ „Назва” 31
3.1. Аналіз діяльності спеціалізоваго підприємствана прикладі ВАТ „Назва” 31
3.2. Загальна характеристика ВАТ „Назва” 35
3.3. Заходи покращення діяльності спеціалізованого підприємства ВАТ „Назва” 42
ВИСНОВКИ 47
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50
ДОДАТКИ 53
Cгенерировано за 0.149141 секунд
|