-
Етика та культура обслуговування туристів в підприємстві готельного господарства
Вступ 2
Розділ І. Поняття етики та культури обслуговування туристів на підприємстві готельного господарства 4
1.1. Етика обслуговування туристів 4
1.2. Культура обслуговування туристів в підприємствах готельного господарства 10
Розділ II. Оцінка культури обслуговування туристів в готелі „Прем'єр Палац" 13
2.1. Особливості спілкування персоналу з туристами у готелі „Прем'єр Палац" 13
2.2. Якість обслуговування туристів в підприємстві готельного господарства 17
2.3. Правила ведення телефонних розмов на підприємстві 26
Розділ III. Напрями підвищення культури обслуговування туристів в готелі „Прем'єр Палац" 32
Висновок 37
Література 39
-
ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ
ВСТУП 3
Розділ 1. Поняття та загальна характеристика якості обслуговування в індустрії туризму 5
1.1. Поняття класів обслуговування туристів 5
1.2. Моделі якості обслуговування в індустрії туризму 7
Розділ 2. Якість обслуговування туристів в туристичних фірмах 14
2.1. Технологія обслуговування клієнтів туристичних фірм 14
2.2. Оцінка, контроль, та способи регулювання якості туристичної продукції в індустрії туризму 19
Розділ 3. Напрями удосконалення якості обслуговування в індустрії туризму 27
3.1. Програмний туризм як основа сучасного туроперейтінгу та обслуговування туристів 27
3.2. Розробка програми якісного обслуговування в індустрії туризму 31
ВИСНОВКИ 34
Список використаної літератури 36
-
Особливості харчування туристів у закладах ресторанного господарства в ГК
ВСТУП 3
1. ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ "БРАТИСЛАВА" 6
1.1 Місце закладів ресторанного господарства та характеристика контингенту туристів готелю "Братислава" 6
1.2 Характеристика торгових приміщень: обладнання, столовий посуд та прибори, столова білизна 10
1.3 Методи і види обслуговування та умови харчування туристів 13
2. ХАРАКТЕРИСТИКА ФОРМ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ, ЩО ПРОПОНУЄ РЕСТОРАННЕ ГОСПОДАРСТВО ГОТЕЛЮ "БРАТИСЛАВА" 18
2.1 Організація обслуговування туристів в номерах 18
2.2 Організація обслуговування туристів-індивідуалів та груп 21
2.3 Організація обслуговування ділових туристів 25
2.4 Організація обслуговування туристів по класу VIP 27
3. СПЕЦІАЛЬНІ ФОРМИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В 29
РЕСТОРАНАХ ГОТЕЛЮ "БРАТИСЛАВА" 29
3. 1 Організація дегустацій 29
3.2 Організація обслуговування тематичних свят 30
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37
ДОДАТКИ 40
-
Організація харчування туристів в готельному комплексі на прикладі ВАТ “Готельний комплекс “Русь”
Вступ 3
1. Характеристика закладів ресторанного господарства ВАТ “Готельний комплекс “Русь” 7
1.1. Місце закладів ресторанного господарства та характеристика контингенту туристів готельного комплексу “Русь” 7
1.2. Характеристика торгових приміщень (обладнання, столова, білизна столовий посуд та прибори) 13
1.3 Методи і види обслуговування та умови харчування туристів 15
2. Характеристика форм обслуговування туристів 20
2.1 Організація обслуговування в номерах 20
2.2 Організація обслуговування туристів індивідуально та в групах 20
2.3 Організація обслуговування ділових туристів 21
2.4 Обслуговування VIP туристів 26
3. Спеціальні форми обслуговування туристів в ресторанному комплексі. 28
3.1 Організація дегустацій 28
3.2 Організація обслуговування тематичних свят (свадьба, дні народження, ювілеї) 29
Висновки і пропозиції 31
Список використаної літератури 34
Додаток 36-39
-
Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства
1. Склад, асортимент і якість рибних товарів 3
2. Організація обслуговування туристів в авіатранспорті й аеропортах у вагонах ресторанах 8
3. Національні смаки і особливості національного харчування туристів з Китаю 10
Література 14
-
Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства
1. Склад, асортимент і якість молочних товарів 3
2. Організація і обслуговування туристів у ресторанах морських і річних суден 9
3. Національні смаки і особливості національного харчування туристів з арабських країн 13
Література 18
-
З організації обслуговування у закладах ресторанного господарства
1. Склад, асортимент та якість молочних товарів. 3
2. Організація обслуговування туристів у ресторанах морських та річкових суден. 11
3. Національні смаки та особливості харчування туристів з Арабських країн. 13
Список використаної літератури. 16
-
Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства
1. Склад, асортимент і якість молочних товарів. 3
2. Організація обслуговування туристів у ресторанах морських і річкових суден. 8
3. Національні смаки і особливості національного харчування туристів з Арабських країн 11
Список використаних джерел: 14
-
Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства
1. Склад, асортимент і якість молочних товарів. 3
2. Організація обслуговування туристів у ресторанах морських і річкових суден. 8
3. Національні смаки і особливості національного харчування туристів з Арабських країн 11
Список використаних джерел: 14
-
Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства
Зміст
1. Склад, асортимент і якість смакових товарів 3
2. Організація обслуговування туристів у барах, буфетах, на поверсі, та номерах готелю 6
3. Національні смаки і особливості національного харчування туристів з Англії 10
Список літератури 13
Работа №1