-
Конспект з предмету Організація ресторанного господарства
ЗМІСТ
1. Структура ринку закладів ресторанного господарства 3
2. Класифікація і характеристика закладів ресторанного господарства 6
3. Організація постачання закладів ресторанного господарства продовольчими товарами та предметами матеріально-технічного призначення 9
4. Система контролю у закладах ресторанного господарства 13
5. Класична організація виробництва у закладах ресторанного господарства 17
6. Індустріальна технологія виробництва готової до споживання продукції 20
7. Організація обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства відкритого типу 23
8. Організація діяльності фірм з експлуатації закладів ресторанного господарства за місцем роботи споживачів 26
9. Організація роботи закладів ресторанного господарства за місцем навчання 28
10. Організація обслуговування споживачів у місцях масового відпочинку, під час спортивних змагань, на ярмарках, виставках, у супермаркетах та торгових центрах 30
11. Організація обслуговування пасажирів на транспорті 33
Список літератури 37
-
Вдосконалення обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу (на прикладі будь-якого ресторану Києва)
ВСТУП 4
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ 6
1.1. Принципи організації обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу 6
1.2. Організація обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу 9
2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ НА ПРИКЛАДІ РЕСТОРАНУ «Назва» 15
2.1. Загальна характеристика готельного комплексу та ресторану як його складової 15
2.2. Аналіз обслуговування в ресторані туристів за різними класами 21
3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 31
3.1. Напрямки розвитку ресторанного бізнесу в Україні 31
3.2. Підвищення рівня обслуговування клієнтів в ресторані «Назва» 39
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 48
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51
ДОДАТКИ 54-59
-
СИСТЕМА РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА В ТУРИЗМІ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ТУРИСТІВ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 5
1.1. Класифікація та основні характеристики в закладах ресторанного господарства 5
1.2. Сутність комплексу послуг, що надають заклади харчування 8
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ТУРИСТІВ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 12
2.1. Аналіз методів і форм обслуговування 12
2.2. Аналіз меню, карти вин, класів та планів обслуговування туристів 16
2.3. Аналіз організації харчування іноземних туристів 29
РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ТУРИСТІВ 37
3.1. Пропозиції щодо вивчення іноземного досвіду 37
3.2. Пропозиції щодо використання в туризмі закладів харчування відкритої мережі 41
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 51
ДОДАТКИ 53
-
Організація обслуговування
ЗМІСТ
1. Загальна характеристика матеріально-технічної бази для організації процесу обслуговування 3
2. Підготування приміщень для споживачів 5
3. Організація процесу самообслуговування 7
4. Організація процесу обслуговування споживачів офіціантами в закладах ресторанного господарства 9
5. Класифікація бенкетів і прийомів 13
6. Організація надання послуг з кейтерингу 13
7. Принципи роботи закладів швидкого обслуговування 16
8. Особливості обслуговування в барах 17
9. Організація обслуговування іноземних туристів у закладах ресторанного господарства 18
10. Порядок надання послуг з харчування в загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладах 20
Список використаної літератури 24
-
Організація готельного господарства, виробництва та обслуговування в ресторанному господарстві
ЗМІСТ
Вступ 3
1. ОСОБЛИВОСТІ ХАРЧУВАННЯ ТУРИСТІВ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 5
1.1. Принципи організації харчування туристів 5
1.2. Організація роботи служби харчування 7
2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА „БРАТИСЛАВА” 11
2.1. Управлінсько-економічна характеристика ГК „Братислава” та ресторану як його складової 11
2.2. Аналіз обслуговування туристів в ресторані „Братислава” 18
3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 26
3.1. Напрямки розвитку галузі громадського харчування 26
3.2. Підвищення ефективності послуг харчування в ресторані „Братислава” 34
Висновки і пропозиції 43
Література 45
Додатки 46-54
Метою даної роботи є визначення стану та рівня розвитку організації обслуговування прийомів підприємств ресторанного господарства на теоретичному та практичному рівнях.
Завданням даної роботи є дослідження організації та контролю обслуговування туристів в ресторані.
Об’єктом дослідження є ресторан "Братислава".
Предметом дослідження виступає організація та контроль обслуговування туристів в ресторані "Братислава".
Основними методами дослідження можна визначити аналіз, синтез, порівняння, спостереження та інші.
-
Організація обслуговування ресторанного господарства
ВСТУП 2
1. Основи організації обслуговування ресторанного господарства 4
1.1. Сутність та економічне значення ресторанного господарства 4
1.2. Характеристика основних типів підприємств громадського харчування 6
1.3. Стандарти обслуговування ресторанного господарства 9
2. Організація обслуговування в ресторані 12
« » 12
2.1. Загальні відомості про підприємство 12
2.2. Концепція обслуговування ресторанів « » 14
3. Перспективи розвитку якості обслуговування ресторанного господарства України 16
3.1 Сучасний стан українського ринку ресторанних послуг 16
3.2. Mystery Shopping як система підтримки якості обслуговування 19
3.3. Схема запровадження системи сервіс-менеджменту у ресторані « » 23
3.4. Розробка програми стандартизації обслуговування ресторанів « » 28
ВИСНОВКИ 31
ЛІТЕРАТУРА 32
Додаток 1 33
-
Система ресторанного господарства в туризмі
ВСТУП 3
І. ХАРАКТЕРИСТИКА ТИПІВ ЗАКЛАДІВ В РЕСТОРАННОМУ ГОСПОДАРСТВІ 5
1.1. Класифікація закладів ресторанного господарства 5
1.2. Характеристика комплексу послуг закладів ресторанного господарства 10
1.3. Вимоги до закладів ресторанного господарства 14
ІІ. ФУНКЦІЯ ХАРЧУВАННЯ ТУРИСТІВ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 17
2.1. Характеристика методів і форм обслуговування 17
2.2. Меню, види меню, карти вин 19
2.3. Класи та плани обслуговування туристів 22
2.4. Спеціальні форми харчування, що використовують в туристичній практиці 33
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39
ДОДАТКИ 41
-
Організація обслуговування
Вступ 2
1. Додаткові послуги закладів ресторанного господарства 4
2. Загальні правила подачі холодних закусок у закладах ресторанного господарства високого класу 8
3. Методи подачі «в стіл» коротка характеристика обслуговування однієї особи 11
Висновки 12
Використана література 13
-
Організація обслуговування святкових заходів для дітей в закладах ресторанного господарства
Вступ……………………………………………………………………………...3 Розділ І. Теоретичні аспекти обслуговування свят в закладах ресторанного господарства. І.1. Ресторанне господарство: сутність та особливості………………...4 І.2. Святковий сервіс у ресторанах……………………………………..19 Розділ ІІ. Святкові заходи для дітей, що проводяться у ресторані „Люкс” (м. Львів)…………………………………………………………………………………..23 Розділ ІІІ. Удосконалення сервісних послуг у досліджуваному закладі ресторанного господарства…………………………………………………………...27 Висновки………………………………………………………………………..36 Список використаної літератури……………………………………………...38 Додатки………………………………………………………………………….40
-
Виробнича діяльність та планування товарообігу на підприємствах ресторанного господарства
ЗМІСТ
Вступ..................................................................................................................... 3
1. Основи організації підприємств громадського харчування при готелях, санаторіях.............................................................................................................. 5
1.1. Сутність та економічне значення ресторанного господарства................. 5
1.2. Характеристика основних типів підприємств громадського харчування при готелях............................................................................................................ 7
2. Виробнича діяльність та планування товарообігу на підприємствах ресторанного господарства................................................................................. 15
2.1. Планування обсягу товарообігу на підприємствах ресторанного господарства......................................................................................................... 15
3. Аналіз організації харчування в пансіонаті "Райський куток".................... 25
3.1. Характеристика особливостей ресторану в пансіонаті "Райський куток" 25
3.2. Аналіз процесу обслуговування в ресторані.............................................. 28
3.3. Пропозиції щодо покращення обслуговування.......................................... 33
Висновки............................................................................................................... 38
Список використаних джерел.............................................................................. 39
-
Контрольна робота маркетинг
1. Застосування концепцій удосконалення виробництва та удосконалення товару (продукції) в закладах ресторанного господарства 3
2. Листи опитування: використання, структура, правила складання 9
3. Спрогнозуйте товарооборот закладів ресторанного господарства м. Києва методом екстраполяції тренду 13
Література 15