|
-
Особливості розвитку і територіальної організації промисловості Донецької області
Вступ
1. Географічне положення, природні умови та ресурси Донецької області
2. Особливості розвитку та розміщення промисловості Донецької області. Основні промислові центри
3. Проблеми та перспективи розвитку Донецької області
Висновки
Список використаної літератури
-
Характеристика Донецької області
Вступ 3
1.Характеристика Донецької області 5
2.Стан та перспективи розвитку торгівлі в регіоні 11
2.1.Сучасні тенденції розвитку спеціалізації роздрібної торговельної мережі 13
2.2.ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ГОСПОДАРСЬКИХ ТОВАРІВ У РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ 15
2.2.1.СТАН ЯКОСТІ КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ, ЩО РЕАЛІЗУЄТСЯ НАСЕЛЕННЮ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ. 17
2.2.2.ДИНАМІКА ПОЖИВЧИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ЦІЛЬНОМОЛОЧНИХ ПРОДУКТІВ НА РИНКУ м. ДОНЕЦЬКА. 19
2.2.3.СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ ШВЕЙНИХ ТОВАРІВ ДОНЕЦЬКОГО РЕГІОНУ 20
2.3.ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ ІНВЕСТУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ ПРОМИСЛОВОСТІ 22
3.Соціально-економічний аспект торгівлі Донецької області 24
Висновок 32
Література 34
-
Туристичні ресурси Одеської області
ВСТУП 3
1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ 6
2. ПРИРОДНІ ТУРИСТИЧНІ РЕСУРСИ ОДЕЩИНИ 8
3. ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІ РЕСУРСИ КРАЮ 16
4. СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ 24
ВИСНОСКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33
ДОДАТКИ 36
Природні заповідники, заказники, парки та пам'ятки природи Одеської області
Пам’ятки містобудування і архітектури
-
Стан розвитку туристичної галузі у Кенії
Вступ 3
1. Природні туристичні ресурси 4
2. Культурні туристичні ресурси 4
3. Туристичні вимоги щодо в’їзду в країну 5
5. Показники туризму в Кенії 6
6. Транспорт 9
7. Розміщення 10
Висновки 12
Використана література 13
-
Туристичні ресурси Луганської області
Вступ 3
1. Туристичні ресурси Луганської області 4
2. Тенденції розвитку туристичної галузі Луганської області 7
Висновок 12
Список використаних джерел 13
-
Чернігівська область з туристичної точки зору
Туристичні ресурси Чернігівської області
Література
-
Туристичні ресурси Дністра та Південного Бугу
План
Туристичні ресурси Південного Бугу 3
Туристичні ресурси Дністра 7
Використана література: 11
-
Історико-культурні ресурси Чернівецької області
ВСТУП 3 1.ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 5 1.1. ФІЗИКО – ГЕОГРАФІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА РЕГІОНУ 5 1.2. СОЦІАЛЬНО – ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК РЕГІОНУ 8 1.3. ІСТОРІЯ КРАЮ 10 2. ІСТОРИКО – КУЛЬТУРНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТУРИЗМУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 12 2.1. ІСТОРИКО – КУЛЬТУРНІ РЕСУРСИ РАЙОНІВ ОБЛАСТІ ТА ВИКОРИСТАННЯ ЇХ В ТУРИЗМІ 12 2.2 ТУРИСТИЧНІ КОМПЛЕКСИ НА БАЗІ РЕСУРСІВ ОБЛАСТІ 22 3. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 27 3.1 ПРОГРАМА РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ 27 3.3 СІЛЬСЬКИЙ ЗЕЛЕНИЙ ТУРИЗМ 32 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38 ДОДАТКИ 39
-
ТУРИСТИЧНІ РЕСУРСИ ЗВЕНИГОРОДКИ
ВСТУП 3
1. ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІ ТУРИСТИЧНІ РЕСУРСИ ЗВЕНИГОРОДКИ 4
2. ПРИРОДНО-РЕКРЕАЦІЙНІ ТУРИСТИЧНІ РЕСУРСИ ЗВЕНИГОРОДКИ 7
ВИСНОВОК 9
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 11
-
Розвиток і розміщення харчової промисловості в Донецькій області
Вступ 3
1. Сутність, структура і значення агропромислового комплексу 6
2. Основні передумови розвитку і фактори розміщення агропромислового комплексу Донецької області 12
1) історичні 12
2) природні 12
3) соціально-економічні 13
4) демографічні 13
3. Сучасні особливості розвитку агропромислового комплексу. 14
4. Територіальна організація агропромислового комплексу. 18
5. Продукція агропромисловості комплексу у внутрішній та зовнішній торгівлі 25
6. Проблеми і перспективи розвитку агропромислового комплексу. 28
Висновки 38
Література 41-43
Метою роботи є вивчення розміщення та розвитку харчової промисловості Донецької області і пошук основних напрямів удосконалення адміністративно-господарського та економічного механізмів державного регулювання розвитку регіонального продовольчого комплексу.
Cгенерировано за 0.134116 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|