|
-
Характеристика Донецької області
Вступ 3
1.Характеристика Донецької області 5
2.Стан та перспективи розвитку торгівлі в регіоні 11
2.1.Сучасні тенденції розвитку спеціалізації роздрібної торговельної мережі 13
2.2.ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ГОСПОДАРСЬКИХ ТОВАРІВ У РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ 15
2.2.1.СТАН ЯКОСТІ КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ, ЩО РЕАЛІЗУЄТСЯ НАСЕЛЕННЮ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ. 17
2.2.2.ДИНАМІКА ПОЖИВЧИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ЦІЛЬНОМОЛОЧНИХ ПРОДУКТІВ НА РИНКУ м. ДОНЕЦЬКА. 19
2.2.3.СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ ШВЕЙНИХ ТОВАРІВ ДОНЕЦЬКОГО РЕГІОНУ 20
2.3.ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ ІНВЕСТУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ ПРОМИСЛОВОСТІ 22
3.Соціально-економічний аспект торгівлі Донецької області 24
Висновок 32
Література 34
-
Розвиток і розміщення харчової промисловості в Донецькій області
Вступ 3
1. Сутність, структура і значення агропромислового комплексу 6
2. Основні передумови розвитку і фактори розміщення агропромислового комплексу Донецької області 12
1) історичні 12
2) природні 12
3) соціально-економічні 13
4) демографічні 13
3. Сучасні особливості розвитку агропромислового комплексу. 14
4. Територіальна організація агропромислового комплексу. 18
5. Продукція агропромисловості комплексу у внутрішній та зовнішній торгівлі 25
6. Проблеми і перспективи розвитку агропромислового комплексу. 28
Висновки 38
Література 41-43
Метою роботи є вивчення розміщення та розвитку харчової промисловості Донецької області і пошук основних напрямів удосконалення адміністративно-господарського та економічного механізмів державного регулювання розвитку регіонального продовольчого комплексу.
-
АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ ПРОМИСЛОВОСТІ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………………………..…3
РОЗДІЛ І. ХАРАКТЕРИСТИКА ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ............................5
1.1. Характеристика соціально-економічного розвитку Чернівецької області............................................................................................................5
1.2. Загальна характеристика промислового комплексу Чернівецької області..........................................................................................................10
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ ПРОМИСЛОВОСТІ
ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ..................................................................................14
2.1. Галузева структура промисловості………………………………………14
2.2. Аналіз промислового виробництва по Чернівецькій області за 2003-2005 роки...............................................................................................................18
РОЗДІЛ ІІІ. ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВОСТІ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ ТА НАПРЯМКИ ЇХ ВИРІШЕННЯ …………………………….…..23
3.1. Проблеми розвитку промисловості Чернівецької області.......................23
3.2. Перспективи розвитку промисловості Чернівецької області..................25
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ...............................................................................30
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.............................................................32
ДОДАТКИ..............................................................................................................33
-
Особливості територіальної організації машинобудування в Україні
ПЛАН
ВСТУП 5
1. ПЕРЕДУМОВИ ТА ФАКТОРИ РОЗМІЩЕННЯ МАШИНОБУДІВНОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ 7
1.1. Природні, демографічні і економічні передумови розміщення машинобудування 7
1.2. Найважливіші фактори територіальної організації 8
2. СУЧАСНИЙ РІВЕНЬ РОЗВИТКУ ТА ТЕРИТОРІАЛЬНА ТА ГАЛУЗЕВА СТРУКТУРА МАШИНОБУДУВАННЯ ЯК ПРОВІДНОЇ ЛАНКИ НАРОДНОГО ГОСПОДАРСТВА 11
2.1. Сучасний стан машинобудування України 11
2.2. Його структурні форми 13
2.2.1. Галузеві структури 13
2.2.2. Форми територіальної організації продуктивних сил та їх вплив на формування районів машинобудування України. 18
3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ І РОЗМІЩЕННЯ МАШИНОБУДІВНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ 26
3.1. Проблеми територіальної організації 26
3.2. Пошук концепцій територіальної організації 28
ВИСНОВКИ 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
ДОДАТКИ 35
-
Регіональні особливості розміщення господарського комплексу Львівської області
Вступ 3
1. Роль та значення господарського комплексу в економічному розвитку Львівської області 5
2. Передумови розвитку та розміщення господарського комплексу Львівської області: історичні, природні, демографічні, екологічні 14
3. Сучасна галузева структура і рівень розвитку господарського комплексу Львівської області 18
4. Характеристика територіальної структури господарства Львівської області 27
5. Участь Львівської області у внутрідержавному територіальному поділі праці та економічних зв'язках України 33
6. Перспективи розвитку господарського комплексу Львівської області 36
Висновки 41
Список використаної літератури 44
-
РПС кіровоградської області
Вступ 3
1. Короткі основні відомості про територію, що досліджується. Визначення терміна “Продуктивні сили”, загальний рівень розвитку продуктивних сил Кіровоградської області. 4
2. Передумови розвитку і розміщення продуктивних сил Кіровоградської області: історичні, природні, демографічні. 6
3. Сучасна структура і рівень розвитку провідних галузей господарства Кіровоградської області. 9
4. Особливості розміщення і територіальна структура: промисловості, АПК, транспорту, сфери обслуговування. 11
5. Участь Кіровоградської області у внутрідержавному територіальному поділі праці та економічних зв’язках. 21
6. Перспективи розвитку і розміщення продуктивних сил Кіровоградської області. 23
7. Розвиток торгівлі Кіровоградської області 25
Висновок 29
Список використаної літератури 31
Додатки 33
-
Світовий ринок продукції енергетичного машинобудування та особливості розміщення галузі
ЗМІСТ
Реферат 2
Вступ 4
1. Територіальна організація промисловості
1.1. Поняття розміщення промисловості
1.2. Загальні закономірності та принципи територіальної
організації промисловості 5
2. Енергетичне машинобудування у світі
2.1. Загальні світові пріоритети у структурної політиці
енергетичного машинобудування
2.2. Основні фактори, що впливають на розміщення
підприємств енергетичного машинобудування
2.3. Особливості розміщення енергетичного машинобудування у світі
2.4. Подальшій прогноз розвитку енергетичного машинобудування
2.5. Електроенергетика 11
3. Структура та розміщення галузі енергетичного
машинобудування в Україні
3.1. Структура енергетичного машинобудування в Україні
3.2. Перспективи розвитку енергетичного машинобудування в Укра-їні
3.3. Стан і можливості експортного потенціалу
енергетичного машинобудування України
Висновки
Список літератури
-
Фактори розміщення виробництва
Вступ 3
1. Теоретико-методологічні основи територіальної організації регіонального продовольчого ринку 5
2. Характер і особливості розвитку продовольчого ринку регіону 11
3. Напрями удосконалення територіальної організації та підвищення ефективності регіонального ринку продовольства 19
Висновки 24
Література 27
-
Територіальні особливості торгівельного обслуговування України
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Теоретико-методичні особливості дослідження торгівлі в Україні 5
1.1. Сутність функціонування торгівлі в Україні 5
1.2. Елементи та форми територіальної організації торгівлі в Україні 6
1.3. Методика дослідження тооргівлі в Україні 9
2. Оцінка факторів розвитку та розміщення торгівлі в Україні 12
2.1. Техніко-економічні особливості торгівлі в Україні 12
2.2. Природньо-ресурсні фактори торгівлі в Україні 17
2.3. Соціально-демографічні фактори торгівлі в Україні 25
3. Аналіз та преспективи торгівлі в Україні 30
3.1. Оцінка динаміки структури та рівня розвитку торгівлі в Україні 30
3.2. Головні елементи територіальної організації торгівлі в Україні та характеристика 32
3.3. Проблеми і оцінка переспектив розвитку розміщення торгівлі в Україні 33
Висновок 39
Література 42
Додаток. Звіт Dragon Capital Роздрібна торгівля в Україні 45
Метою дослідження є обґрунтування й розробка теоретичних та методичних підходів щодо територіальної організації торгівельного обслуговування, шляхів підвищення його ефективності.
Реалізація поставленої мети зумовила необхідність вирішення таких завдань:
- визначення теоретико-методичних особливостей дослідження торгівлі в Україні та її територіальної організації;
- оцінка факторів розвитку та розміщення торгівлі в Україні;
- визначення проблем і оцінка переспектив розвитку розміщення торгівлі в Україні
Об’єктом дослідження є економічні процеси розвитку роздрібної торгівлі України.
Предметом дослідження є теоретичні засади та практичні аспекти підвищення ефективності територіальної організації роздрібної торгівлі. Часовий відрізок дослідження – останнє десятиліття.
-
Органи державного регулювання корпоративного сектору
Зміст
Вступ.......................................................................................................................3
1. Сутність державного корпоративного сектору...............................................5
2. Органи та методи регулювання корпоративним сектором та
особливості їх упровадження в Україні.............................................................14
3. Аналіз результатів управління корпоративними правами
держави в господарських товариствах………………………...........................21
4. Шляхи покращення управління корпоративним сектором..........................33
5. Аналіз стану розвитку корпоративного сектору Донецької області...........37
5.1 . Структура акціонерних товариств області.................................................37
5.2. Інформаційна прозорість та відкритість фондового ринку області........38
5.3.Організаційно оформлений ринок та рівень інвестиційної
привабливості акціонерних товариств області..................................................40
5.4.Взаємодія з емітентами та удосконалення діяльності.................................43
Висновки................................................................................................................46
Список використаної літератури.........................................................................48
Cгенерировано за 0.146347 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|