-
Макроекономічне планування в системі державного регулювання економіки
1. Індикативне, дерективне та стратегічне макроекономічне планування 3
2. Методи макроекономічного планування 6
3. Організація, розробка та реалізація індикативних планів 11
4. Узгодження показників державного планування (програм) економічного і соціального розвитку з державним бюджетом 16
Література 19
-
Модель і етапи процесу планування
План:
Вступ 3
1. Методичні засоби планування на підприємстві 5
1.1. Сутність і необхідність планування 5
1.2. Основні принципи й функції планування 9
2. Організація процесу планування 13
2.1. Етапи процесу планування 13
2.2. Система планів 17
2.3. Методи планування 21
3. Модель планування на прикладі фірми “Меблісервіс” 26
Висновки 33
Список використаної літератури 35
Додаток 36
-
Макроекономічне планування в системі ДРУ
Вступ 3
1. Місце макроекономічного планування в системі ДРЕ 5
2. Індикативне, директивне та стратегічне макроекономічне планування. 7
3. Методи макроекономічного планування 11
4. Організація, розробка і реалізація індикативних планів. 15
5. Узгодження показників державного плану (програми) економічного, соціального розвитку з державним бюджетом. 18
Висновок 26
Література 30
-
Макроекономічне планування в системі державного регулювання економіки
Вступ 3
1. Місце макроекономічного планування в системі державного регулювання економіки 4
2. Індикативне, директивне та стратегічне макроекономічне планування 7
3. Методи макроекономічного планування 10
4. Організація розробки і реалізації індикативних планів 12
5. Узгодження показників державного плану (програми)економічного й соціального розвитку з державним бюджетом 15
Висновок 19
Перелік використаної літератури 20
-
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Вступ 3
1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1 Сутність планування діяльності підприємства 4
1.2 План і ринок 4
1.3 Необхідність планування діяльності підприємства в умовах ринку 6
2 СИСТЕМА ПЛАНІВ ПІДПРИЄМСТВА 7
3. ПРИНЦИПИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 9
4. МЕТОДИ ПЛАНУВАННЯ 11
5. ВИМОГИ ДО ТЕХНОЛОГІЇ (ПРОЦЕДУРИ) ПЛАНУВАННЯ В УМОВАХ РИНКОВИХ ВІДНОСИН 13
Висновок 13
Література 15
-
Державне планування та прогнозування
ПЛАН
1. Наукові основи макроекономічного планування
2. Основні форми державного планування
3. Суть та способи економічного прогнозування. Класифікація прогнозів
4. Макроекономічне прогнозування та його принципи
5. Закон України від 23 березня 2000 року N 1602-III "Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України"
Список використаних джерел
-
"Державне планування та прогнозування"
ПЛАН
1. Наукові основи макроекономічного планування
2. Основні форми державного планування
3. Суть та способи економічного прогнозування. Класифікація прогнозів
4. Макроекономічне прогнозування та його принципи
5. Закон України від 23 березня 2000 року N 1602-III "Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України"
Список використаних джерел
-
Програмування національної економіки
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Прогнозування соціально-економічного розвитку 5
1.1. Сутність і головні принципи економічного та соціального прогнозування 5
1.2. Система прогнозів економічного і соціального розвитку 9
1.3. Методи і моделі прогнозування 13
1.4. Розробка прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку 27
Розділ 2. Програмування національної економіки 30
2.1. Суть державного програмування і види програм 30
2.2. Методика та організація розробки цільових комплексних програм 33
2.3. Програми економічного і соціального розвитку в Україні 40
2.3.1. Державна програма економічного і соціального розвитку України 40
2.3.2. Програма економічного і соціального розвитку Автономної Республіки Крим, області, району, міста 41
2.3.3. Програми розвитку галузей економіки 42
Розділ 3. Макроекономічне планування 44
3.1. Місце макроекономічного планування в системі державного регулювання економіки та види макроекономічних планів 44
3.2. Індикативне (рекомендаційне) планування 45
3.3. Основи методології індикативного планування 50
3.4. Методи планування 55
Висновки 66
Список використаної літератури 69
-
ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ НА ОСНОВІ БЮДЖЕТУВАННЯ
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Економічна сутність і зміст фінансового планування та прогнозування на підприємстві 6
1.1. Економічна необхідність та зміст фінансового планування та прогнозування на підприємстві 6
1.2. Фінансове планування на основі бюджетування 13
РОЗДІЛ 2. Особливості планування і прогнозування діяльності ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 27
2.1. Особливості фінансового планування діяльності ВАТ "Ужгородський завод хлібопродуктів" 27
2.2. Аналіз планування асортименту та обсягу продукції 32
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення реформування системи фінансового планування і прогнозування на підприємстві 35
ВИСНОВКИ 42
Список використаної літератури 46
-
Система маркетингового планування на підприємстві
Вступ. 4
І розділ. Сутність планування. 9
1.1. Характеристика планування діяльності підприємства. 8
1.2. Планування ділових відносин та управлінське розуміння планування. 13
1.3. Необхідність та вигода від планування в мікроекономіці. 15
1.4. Особливості планування в економіці України. 18
1.5. Принципи та типи планування в організації. 19
1.6. С истема планів організації. 26
ІІ розділ. Рекламна стратегія у плануванні виробництва. 31
2.1. Цілі та види реклами. 31
2.2. Критерії оцінки реклами при плануванні. 40
2.3. Методи формування бюджету. 42
2.4. Стратегія реклами. 46
2.5. Фактори рекламного планування. 53
ІІІ розділ. План роботи маркетингового відділу фірми Seagram’s. 61
3.1. Маркетингові дослідження. 61
3.2. Реклама. 61
3.3. Mass Media. TV. 62
3.4. Press advertorials. 63
3.5. Аналіз ринку. 63
3.6. Аналіз товару. 64
3.7. Марчендайзінг. 65
3.8. Внутрішня реклама. 66
3.9. Зовнішня реклама. 67
3.10. Promotion. 67
Висновки та пропозиції 69
Список використаної літератури 72
Додатки 74
-
Система маркетингового планування на підприємстві
Вступ. 4
І розділ. Сутність планування. 9
1.1. Характеристика планування діяльності підприємства. 8
1.2. Планування ділових відносин та управлінське розуміння планування. 13
1.3. Необхідність та вигода від планування в мікроекономіці. 15
1.4. Особливості планування в економіці України. 18
1.5. Принципи та типи планування в організації. 19
1.6. С истема планів організації. 26
ІІ розділ. Рекламна стратегія у плануванні виробництва. 31
2.1. Цілі та види реклами. 31
2.2. Критерії оцінки реклами при плануванні. 40
2.3. Методи формування бюджету. 42
2.4. Стратегія реклами. 46
2.5. Фактори рекламного планування. 53
ІІІ розділ. План роботи маркетингового відділу фірми Seagram’s. 61
3.1. Маркетингові дослідження. 61
3.2. Реклама. 61
3.3. Mass Media. TV. 62
3.4. Press advertorials. 63
3.5. Аналіз ринку. 63
3.6. Аналіз товару. 64
3.7. Марчендайзінг. 65
3.8. Внутрішня реклама. 66
3.9. Зовнішня реклама. 67
3.10. Promotion. 67
Висновки та пропозиції 69
Список використаної літератури 72
Додатки 74