-
Макроекономічне планування в системі державного регулювання економіки
Вступ 3
1. Місце макроекономічного планування в системі державного регулювання економіки 4
2. Індикативне, директивне та стратегічне макроекономічне планування 7
3. Методи макроекономічного планування 10
4. Організація розробки і реалізації індикативних планів 12
5. Узгодження показників державного плану (програми)економічного й соціального розвитку з державним бюджетом 15
Висновок 19
Перелік використаної літератури 20
-
Макроекономічне планування в системі державного регулювання економіки
1. Індикативне, дерективне та стратегічне макроекономічне планування 3
2. Методи макроекономічного планування 6
3. Організація, розробка та реалізація індикативних планів 11
4. Узгодження показників державного планування (програм) економічного і соціального розвитку з державним бюджетом 16
Література 19
-
Роль державного макроекономічного регулювання в економіці України
Вступ 3
1. Суть та інструментарій макроекономічного регулювання 4
2. Макроекономічне планування, його роль в системі державного регулювання економіки та види макроекономічних планів 12
3. Причини і рівень розбалансованості економіки України та роль макроекономічного регулювання в її становленні 15
4. Світовий досвід переходу до ринкового типу макроекономічного регулювання 30
Висновки 47
Список використаних джерел 50
-
Програмування національної економіки
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Прогнозування соціально-економічного розвитку 5
1.1. Сутність і головні принципи економічного та соціального прогнозування 5
1.2. Система прогнозів економічного і соціального розвитку 9
1.3. Методи і моделі прогнозування 13
1.4. Розробка прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку 27
Розділ 2. Програмування національної економіки 30
2.1. Суть державного програмування і види програм 30
2.2. Методика та організація розробки цільових комплексних програм 33
2.3. Програми економічного і соціального розвитку в Україні 40
2.3.1. Державна програма економічного і соціального розвитку України 40
2.3.2. Програма економічного і соціального розвитку Автономної Республіки Крим, області, району, міста 41
2.3.3. Програми розвитку галузей економіки 42
Розділ 3. Макроекономічне планування 44
3.1. Місце макроекономічного планування в системі державного регулювання економіки та види макроекономічних планів 44
3.2. Індикативне (рекомендаційне) планування 45
3.3. Основи методології індикативного планування 50
3.4. Методи планування 55
Висновки 66
Список використаної літератури 69
-
"Державне планування та прогнозування"
ПЛАН
1. Наукові основи макроекономічного планування
2. Основні форми державного планування
3. Суть та способи економічного прогнозування. Класифікація прогнозів
4. Макроекономічне прогнозування та його принципи
5. Закон України від 23 березня 2000 року N 1602-III "Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України"
Список використаних джерел
-
Державне планування та прогнозування
ПЛАН
1. Наукові основи макроекономічного планування
2. Основні форми державного планування
3. Суть та способи економічного прогнозування. Класифікація прогнозів
4. Макроекономічне прогнозування та його принципи
5. Закон України від 23 березня 2000 року N 1602-III "Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України"
Список використаних джерел
-
Процес стратегічного маркетингового планування
Вступ 3
Розділ 1. Поняття та сутність стратегічного маркетингового планування 5
1.1 Сутність довгострокового планування 5
1.2 Стратегічне планування 7
1.3 Система стратегічного управління 10
Розділ 2. План маркетингу та прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 14
2.1 Поняття маркетингового плану та його призначення 14
2.2 Прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 16
2.2 Методи прогнозування, що використовуються в стратегічному плануванні 19
Розділ 3. Аналіз процесу стратегічного маркетингового планування на підприємстві 26
3.1 Аналіз конкретної ситуації 26
3.2 Конкретні пропозиції з вирішення питання 30
Висновки 35
Література 37
-
Процес стратегічного маркетингового планування
Вступ 3
Розділ 1. Поняття та сутність стратегічного маркетингового планування 5
1.1 Сутність довгострокового планування 5
1.2 Стратегічне планування 7
1.3 Система стратегічного управління 10
Розділ 2. План маркетингу та прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 14
2.1 Поняття маркетингового плану та його призначення 14
2.2 Прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 16
2.2 Методи прогнозування, що використовуються в стратегічному плануванні 19
Розділ 3. Аналіз процесу стратегічного маркетингового планування на підприємстві 26
3.1 Аналіз конкретної ситуації 26
3.2 Конкретні пропозиції з вирішення питання 30
Висновки 35
Література 37
-
ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП 3
Розділ 1. Поняття планування розвитку підприємства 5
1.1. Сутність планування: поняття та види 5
1.2. Стратегічне планування на підприємстві 10
Розділ 2. Місце планування у системі управління підприємством 20
2.1. Значення планування для управління підприємством 20
2.2. Організація процесу планування на підприємстві 22
Розділ 3. Основні напрями вдосконалення внутрішньофірмового планування в сучасних умовах господарювання 29
3.1. Основні вимоги до ефективного планування діяльності підприємства 29
3.2. Служба планування на підприємстві 31
ЗАДАЧА 33
Висновки 39
Список використаної літератури 41
-
Організація розробки планів на підприємстві
Зміст
Вступ 3
1. Сутність планування і його місце в системі стратегічного управління 4
2. Фінансове планування та організація складання планів на підприємстві 5
3. Методи планування фінансових результатів і балансових залишків 13
Висновки 19
Список літератури: 20