|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Моніторинг ринку відеоапаратури
Зміст
Вступ 4
Розділ 1. Споживчий ринок України: стан і перспективи розвитку 5
Розділ 2. Моніторинг риноку аудіоапаратури 13
2.1. Радіоприймальні пристрої 13
2.2. Апарати магнітного запису та відтворення звуку. 18
2.3. Електропрогравачі та електрофони. 22
2.4. Абонентські гучномовці 23
2.5. Підсилювачі низької (звукової) частоти. 23
Розділ 3. Моніторинг ринку відеоапаратури 24
2.1. Телевізори. 24
2.2. Апаратура відеозапису та відтворення звуку і зображення. 28
2.3. Комбінована відеоапаратура 30
Розділ 4. Радіоелектронні товари в Україні 31
4.1. Виробництво радіоелектронних товарів в Україні 31
4.2. Маркетингова стратегія для виробника телевізорів "Берізка" 31
4.3. Вимоги споживачів якості радіоелектронних апаратів 33
Висновки 37
Література 38
Додатки 39
-
Особливості еластичності попиту на звичайні товари та товари низької якості. Товари Гіффена
1. Особливості еластичності попиту на звичайні товари та товари низької якості. Товари Гіффена 1
ТЕСТИ 6
ЗАДАЧА 2. Визначте двома способами оптимальний обсяг виробництва для конкурентної фірми, якщо ринкова ціна товару становить Р=25 грн, а загальні витрати наведені у таблиці. 7
-
. Стимулююча функція ціни
Зміст
1. Стимулююча функція ціни 3
2. Види споживчих товарів. Нормальні товари і товари низької категорії 5
Література 12
-
. Стимулююча функція ціни
Зміст
1. Стимулююча функція ціни 3
2. Види споживчих товарів. Нормальні товари і товари низької категорії 5
Література 12
-
Маркетинг інформаційних продуктів і послуг
Вступ 3
1.Інформаційна технологія розрахунків цін на товари 4
1.1 Значення правильного та оперативного визначення ціни на товари 4
1.2 Варіанти вирішення проблем ціноутворення в умовах використання інформаційних технологій 5
2. Ситуаційне завдання 14
Висновки 19
Література 20
-
Оцінка зростання цін споживчого ринку
Зміст Вступ 4
Розділ 1. Встановлення цін на споживчі товари та послуги 6
1.1.Структура ринку споживчих товарів з позицій ціноутворення 6
1.2.Специфічні прийоми формування цін на споживчі товари 12
1.3.Ціноутворення на споживчі послуги 17
Розділ 2. Аналіз зростання цін споживчого ринку в Україні 21
2.1.Методи цінового регулювання 21
2.2.Вплив держави на ціни і ціноутворення 25
Розділ 3. Ефективність заходів держави в області цінової політики 30
Висновки 36
Список використаної літератури 38
-
Промисловий маркетинг
1. Фактори і методи ціноутворення на промислові товари - 3 -
Методи ціноутворення - 7 -
2. Прогнозування попиту на промислові товари - 9 -
Особливості аналізу попиту на зарубіжному ринку. - 14 -
Список використаної літератури - 19 -
-
Маркетинг інформаційних продуктів і послуг
Вступ 3
1.Інформаційна технологія розрахунків цін на товари 4
1.1 Значення правильного та оперативного визначення ціни на товари 4
1.2 Варіанти вирішення проблем ціноутворення в умовах використання інформаційних технологій 5
2. Ситуаційне завдання
Ви - менеджер фірми. Скористайтесь інформаційними послугами Інтернет у галузі маркетингу. Складіть комплекс маркетингу даної послуги, з детальним описом продукту, ціни користування, методів розповсюдження та просування цього продукту. 14
Висновки 19
Література 20
-
Матриця товари-ринки І Ансоффа та її використання у практиці на ринку послуг
Вступ 3
Розділ 1. Загальна характеристика матриці «товари-ринки» І. Ансоффа 5
1.1. Поняття стратегії 5
1.2. Призначення матриці «товари-ринки» 11
Розділ 2. Основи банківського маркетингу 21
2.1. Сутність, функції і принципи банківського маркетингу 21
Розділ 3. Використання матриці Ансоффа на практиці 35
3.1. Застосування матриці на ринку банківських послуг 35
3.2. Застосування матриці Ансоффа на прикладі діяльності автокрамниці 37
Висновок 42
Список використаної літератури 44-45
-
Мета пропуску через митний кордон україни. пропуск для вільного використння, пропуск з метою тимчасового ввезення (вивезення). товари, що не підлягають пропуску через митний кордон україни
Зміст
17. Мета пропуску через митний кордон україни. пропуск для вільного використння, пропуск з метою тимчасового ввезення (вивезення). товари, що не підлягають пропуску через митний кордон україни 2
27. Положення про порядок відкриття та експлуатації митного-ліцензійного складу. Основні засади функціонування, вимоги до переміщення МЛС, які товари не дозволяється зберігати на МЛС 7
Задача 1 17
Задача 2 19
Задача 3. 22
Література 25
Cгенерировано за 0.014503 секунд
|