-
Поняття і види ринків фінансових послуг
Вступ 3
1. Ринок фінансових послуг як складова фінансової системи держави 5
1.1. Сутність, значення та види ринків фінансових послуг 5
1.2. Структура та функції ринку фінансових послуг 10
2. Ринки фінансових послуг в Україні 14
2.1. Аналіз динаміки валютного ринку 14
2.2. Аналіз динаміки ринку грошей та ринку капіталів 19
3. Основні напрямки реформування ринку фінансових послуг в Україні 26
Висновки 29
Список використаної літератури 31-32
Метою даної роботи є визначення сутності, видів ринків фінансових послуг та закономірностей формування розгалуженої інфраструктури фінансового ринку України в цілому та його складових, зокрема.
-
Труднощі реалізації стратегії підприємства
План
1. Матриця Ансоффа 3
2. Труднощі реалізації стратегії підприємства 6
3. Якими основними навичками повинен володіти менеджер, щоб ефективно працювати в організації, де застосовується стратегічне управління 10
4. Задача 19
Список використаної літератури 23
-
Роль ГАТС (генеральної угоди про послуги) у формуванні світової економічної кон’юнктури
Вступ 3 Розділ І. Міжнародна торгівля послугами як галузь зовнішньоекономічних відносин 10 1.1Теоретичні основи функціонування світового ринку послуг 10 1.2 Еволюція формування світового ринку послуг 17 1.3 Роль торгівлі послугами у розвитку сучасних міжнародних економічних відносин 22 Розділ ІІ. Механізм регулювання господарських відносин на світовому ринку послуг 28 2.1 Наднаціональний рівень регулювання сфери послуг 28 2.2 Регулювання фінансових послуг в системі ГАТС 35 2.3 Механізми ціноутворення на ринку послуг 46 2.4 Перспективи лібералізації 52 Розділ ІІІ. Напрямки та особливості залучення України на світові ринки товарів та послуг 56 3.1. Місце України на міжнародному ринку товарів та послуг 56 3.2 Ринок фінансових послуг України 64 3.3 Економічні засади вступу України до СОТ у контексті приєднання до угоди ГАТС 77 Висновки 91 Список використаних джерел 97 Додаток 107
-
Маркетинговий план АКБ "Київ"
План
Вступ 3
1. Маркетинговий аналіз ринку банківських послуг 4
2. Вивчення ринку банківських продуктів та впровадження нових послуг в практиці АКБ "Київ" 12
Висновки 18
Список використаної літератури 19
-
Інвестиційні товари їх характеристика, спільні риси та відмінності
Зміст
Вступ 3
1. Загальні поняття про ринки товарів та інвестицій в розвинутій ринковій економіці. 5
1.1 Зміст ринку споживчих товарів та послуг 5
1. 2. Ринок інвестицій та ринок інвестиційних товарів. 10
2. Постачальники та споживачі інвестиційного капіталу в ринковій економіці. 17
3. Інвестиційні товари їх характеристика, спільні риси та відмінності. 22
3.1.Будівельна продукція як форма інвестиційного товару. 22
3.2 Лізинг як метод інвестування на товарному ринку. 26
Висновок 33
Література 35
-
Інвестиційні товари їх характеристика, спільні риси та відмінності
Зміст
Вступ 3
1. Загальні поняття про ринки товарів та інвестицій в розвинутій ринковій економіці. 5
1.1 Зміст ринку споживчих товарів та послуг 5
1. 2. Ринок інвестицій та ринок інвестиційних товарів. 10
2. Постачальники та споживачі інвестиційного капіталу в ринковій економіці. 17
3. Інвестиційні товари їх характеристика, спільні риси та відмінності. 22
3.1.Будівельна продукція як форма інвестиційного товару. 22
3.2 Лізинг як метод інвестування на товарному ринку. 26
Висновок 33
Література 35
-
Матриця Бостонської групи та її використання у практиці на ринку послуг
Вступ 3
Розділ 1. Поняття стратегії в маркетингу 4
1.1. Стратегічні зони господарювання 4
Розділ 2. Матриця "Бостон консалтинг груп" (БКГ) 12
2.1. Характеристика матриці БКГ 12
Розділ 3. Використання матриці БКГ на ринку послуг 17
3.1. Стратегічний аналіз ринку праці фахівців з вищою освітою Іркутської області Росії 17
Висновок 26
Список використаних джерел 29
-
Стратегія і її роль у діяльності підприємства
Зміст
Вступ 3
Розділ 1.Стратегія і її роль у діяльності підприємства ТОВ “Любисток” 4
1.1. Соціально-економічний потенціал підприємства 4
1.2. Умови ефективного використання ресурсів 5
Розділ 2. SWOT-аналіз ТОВ “Любисток” 13
2.1. Матрицю SWOT-аналізу підприємства ТОВ «Любисток» 16
2.2.Портфельний аналіз в діяльності підприємства
Матриця Ансоффа і тримірна схема Абеля 17
Висновки 23
Література 24
-
Стратегія і її роль у діяльності підприємства
Зміст
Вступ 3
Розділ 1.Стратегія і її роль у діяльності підприємства ТОВ “Любисток” 4
1.1. Соціально-економічний потенціал підприємства 4
1.2. Умови ефективного використання ресурсів 5
Розділ 2. SWOT-аналіз ТОВ “Любисток” 13
2.1. Матрицю SWOT-аналізу підприємства ТОВ «Любисток» 16
2.2.Портфельний аналіз в діяльності підприємства
Матриця Ансоффа і тримірна схема Абеля 17
Висновки 23
Література 24
-
Моделі прийняття стратегічних рішень
ВСТУП 2
1. ЗАГАЛЬНЕ ПОНЯТТЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ. МОДЕЛІ ПРИЙНЯТТЯ СТРАТЕГІЧНИХ РІШЕНЬ 4
1.1. СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ 4
1.2. ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ 6
1.2.1. Процес стратегічного планування 6
1.2.2. Визначення стратегічних господарських одиниць — СБО. 7
1.2.3. Комплексний аналіз ситуації для кожної СБО 9
1.2.4. Установлення цілей маркетингу СБО 11
1.3. МАТРИЦЯ РОЗВИТКУ ТОВАРУ/РИНКУ 12
1.4. МАТРИЦЯ КОНКУРЕНЦІЇ 15
1.5. МАТРИЦЯ ЗРОСТАННЯ/ЧАСТКА РИНКУ 18
1.6. МОДЕЛЬ «ПРИВАБЛИВІСТЬ-КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНІСТЬ» 23
2.АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНОГО ДОСВІДУ УПРАВЛІННЯ НА ПРИКЛАДІ КОМПАНІІ “АКІРА” 25
3.РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ СИТУАЦІЇ 34
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 38