Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Особливості бесіди як одного із словесних методів ознайомлення дітей з природою» (ID:56160)

| Размер: 32 кб. | Объем: 28 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗМІСТ


Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади екологічного виховання у дошкільному навчальному закладі 5
1.1. Становлення і розвиток методики ознайомлення дітей з природою 5
1.2. Поняття екологічного виховання 10
Розділ 2. Особливості бесіди як одного із словесних методів ознайомлення дітей з природою 13
2.1. Особливості бесіди в дошкільних навчальних закладах 13
2.2. Розповідь вихователя як елемент, що може передувати бесіді 16
2.3. Використання дитячої природознавчої літератури перед проведеннями бесід з дошкільниками 21
Висновки 34
Література 36
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураЛІТЕРАТУРА
1. Аквилева Г.Н., Постникова Е.А., Суворова Г.Ф. Преподавание природоведения в малокомплектной школе: Пособие для учителя трехлет. нач. шк. - М.: Просвещение, 1987. - 96 с.
2. Богуш А.М., Лисенко Н.В. Українське народознавство в дошкільному закладі: Навч. посіб. - 2-гевид., переробл. і допов. - К.: Вища шк., 2002. - 407 с.
3. Возрастные возможности усвоения знаний / Под ред. Д.Б. Эльконина и В.В. Давыдова. - М.: Просвещение, 1966. - 442 с.
4. Воїнственний М.А. Стойко С.М. Охорона природи: Посібник для вчителів. - К.: Радянська школа, 1977. - 142 с.
5. Вопросы психологии учебной деятельности младших школьников: Сб. статей / Под ред. Д.Б. Элысонина, В.В. Давыдова. - М.: Изд-во АПН РСФСР, 1962. - 287 с.
6. Воспитание и развитие детей в процессе обучения природоведению: Пособие для учителей. - М.: Просвещение, 1981. - 152 с.
7. Гальперин Л.Я. Основные результаты исследований по проблеме "Формирование умственных действий и понятий". - М.: Изд-во МГУ, 1965. -520 с.
8. Деребо С.Д., Ясвин В.А. Экологическая педагогика и психология. Ростов-на-Дону: Издательство "Феникс", 1996. - 480 с.
9. Дьяченко В.К. Сотрудничество в обучении: О коллективном способе учебы: Кн. для учителя. - М.: Просвещение, 1991. - 192 с.
10. Екологічна освіта і виховання: досвід та перспективи. - Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. - Київ: Центр екологічної освіти та інформації, 2001. - 248 с.
11. Журнал "Дошкільне виховання" за 2003-2005 роки.
12. Історія педагогіки / За ред. М.С. Гриценка. - К.: Вища школа, 1973. - 468 с.
13. Казанский И.Г., Назарова Т.С. Дидактика (Нач. классы): Учеб. пособие для пед. ин-тов. - М.: Просвещение, 1978. - 224 с.
14. Карпенчук С. Теорія і методика виховання. - К.: Вища школа, 1997. - 261 с.
15. Лернер И.Я. Дидактические основы методов обучения. - М.: Педагогика, 1981. - 185 с.
16. Лернер И.Я. Процесс обучения и его закономерности. - М.: Знание, 1980. - 96 с.
17. Люблинская А.А. Учителю о психологии младшего школьника: Пособие для учителя. - М.: Просвещение, 1977. - 224 с.
18. Нарочна Л.К. та ін. Методика викладання природознавства: Навч. посібник / Л.К. Нарочна, Г. В. Ковальчук, К.Д. Гончарова. - 2-е вид., перероб. і допов. К.: Вища школа, 1990. - 302 с.
19. Охотина Л.Т. Психологические основы урока: В помощь учителю. - М.: Просвещение, 1977. - 96 с.
20. Падалка О.С., Нісімчук А.С. Педагогічні технології. - К.: Українська енциклопедія ім. М.П. Бажана, 1995. - 252 с.
21. Пакулева Л.Т. Методика преподавания природоведения. - М.: Просвещение, 1990. - 192 с.
22. Педагогика: Учеб. пособие для студентов пед. ин-тов / Под ред. Ю.К. Бабанского. - М.: Просвещение, 1983. - 608 с.
23. Розвиток освіти і педагогічної думки на Україні / За ред. М.Д. Ярмаченка. - К.: Вища школа, 1991. - 592 с.
24. Русова С. Вибрані педагогічні твори. - К.: Освіта, 1996. - 304 с.
25. Стєльмахович М.Г. Українська родинна педагогіка: Навч. посібник. - К.: ІСДО, 1996. - 228 с.
26. Український садочок: Читанка: У 3 кн. / Упоряд.: Д. Чередниченко, Г. Кирпа. - К.: Смолоскип, 1997. - 208 с Кн. 3: Метод, додаток до читанки для українського дошкілля.
27. Фіцула М.М. Педагогіка. - К.: Знання, 2000. - 653 с.
28. Яришева Н.Ф. Методика ознайомлення дітей з природою: Навч. посібник. - К.: Вища шк., 1993. - 255 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Особливості бесіди як одного із словесних методів ознайомлення дітей з природою»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Збагачення знань дітей старшого дошкільного віку про тваринний світ засобами словесних методів
  • Розвиток сенсорної культури старших дошкільників під час спілкування з природою за методом Сухомлинського
  • АНАЛІЗ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ПРОБЛЕМИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ
  • ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ МИРУ ПРИРОДИ НА ВНУТРІШНІЙ СВІТ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
  • Моральний розвиток дітей під час спілкування з природою за методом Коменського
  • Ознайомлення дошкільників з побутом українців
  • Методика проведення заняття з природознавства з ознайомлення з рослинним (тваринним) світом під час екскурсії
  • Методи опосередкованого ознайомлення дітей з навколишнім середовищем
  • Роль малих жанрів українського фольклору в мовленнєвому розвитку дошкільників
  • Технологія проведення ділової бесіди
Cгенерировано за 0.121409 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів