|
-
Експериментальні аспекти формування екологічної культури
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади формування екологічної культури у дошкільників 5
1.1. Становлення і розвиток методики формування екологічної культури у дошнільників 5
1.2. Поняття екологічного виховання 11
1.3. Значення для суспільства формування екологічної культури старших дошкільників 13
Розділ 2. Експериментальні аспекти формування екологічної культури старших дошкільників 24
2.1. Визначення рівнів розвитку формування екологічної культури старших дошкільників 24
2.2. Організація роботи в природі як засіб формування у дітей шостого року життя екологічної культури 32
Висновок 41
Список використаної літератури 43
-
Сенсорний розвиток дiтей старшого дошкiльного віку
Вступ 2
Розділ І. Особливості сенсорного розвитку дітей старшого дошкільного віку 3
1.1 Зміст сенсорного розвитку дошкільників 3
1.2 Розвиток сенсорної культури дошкільників 14
Розділ ІІ. Сенсорний розвиток дітей старшого дошкільного віку шляхом ігрової діяльності 20
2.1 Методика сенсорного розвитоку дітей старшої групи дитячого садка за допомогою дидактичних ігор 20
2.2 Особливості психолого-педагогічного впливу на дошкільників з метою їх сенсорного розвитку 23
Розділ ІІІ. Психолого-педагогічне планування розвитку сенсорної культури дітей старшого дошкільного віку 27
Висновки 33
Список використаної літератури 34
-
Моральний розвиток дітей під час спілкування з природою за методом Коменського
Вступ 2 Розділ І. Моральний розвиток дитини і природа 5 1.1 Особливості розвитку моральної сфери дитини 5 1.2 Природа як моралізуючий фактор виховання 15 Розділ ІІ. Я.А. Коменський та його природна методика морального виховання 30 2.1 Я.А. Коменський як видатний педагог-гуманіст 30 2.2 Принципи природовідповідності як основний чинник під час спілкування дітей з природою за Я.А. Коменським 43 2.3 Проблема морального розвитку дитини шляхом спілкування з природою 53 Розділ ІІІ. Практична робота 71 3.1 Експериментальне дослідження особливостей моральної свідомості старших дошкільників з урахуванням методів морального розвитку дитини Я.А. Коменського 71 3.2 Рекомендації з розвитку і формування у дітей старшого дошкільного віку позитивно-ціннісного ставлення до дорослих 75 Висновки 83 Список використаних джерел 85
-
Естетичне виховання у творчій спадщині В.О. Сухомлинського
Вступ 3
Розділ І. Теоретичні основи естетичного виховання у творчій спадщині В.О. Сухомлинського 5
1.1. Естетичний розвиток і естетичне виховання дітей дошкільного віку 5
1.2. Естетична освіта в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського….8
1.3. Проблема естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку та молодших школярів у творчій спадщині В.О.Сухомлинського………….. 11
1.4. Основні напрями та завдання естетичного виховання дітей у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського 14
1.5. В.О.Сухомлинський про формування почуття прекрасного в процесі спостережень за природою та її збереження 19
Розділ II. Впровадження ідей В.О.Сухомлинського з питання естетичного виховання в практику роботи сучасних дошкільних навчальних закладів…… 25
2.1. Визначення рівня естетичної культури у дітей старшого дошкільного віку 25
2.2.Технологія використання ідей В.О.Сухомлинського в розвитку естетичної культури у дітей старшого дошкільного віку 26
2.3. Аналіз результатів експериментальної роботи 35
Висновки 42
Список використаних джерел 44
-
Роль і місце розвивального навчання в розумовому розвитку старших дошкільників
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Розвиток розумових здібностей у дітей дошкільного віку 5
1.1. Характеристика наукових джерел з даного питання 5
1.2. Суть і завдання розумового розвитку старших дошкільників 15
Розділ 2. Роль і місце розвивального навчання в розумовому розвитку старших дошкільників 28
2.1. Особливості розвивального навчання в розумовому розвитку старших дошкільників 28
2.2. Розвиток розумових здібностей дітей дошкільного віку на заняттях 32
Висновки 37
Список використаної літератури 39
-
. ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ГРОМАДСЬКОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ В ПРОЦЕСІ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДОЮ
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ У ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 6
1.1 Громадянське виховання: погляд на проблему через 6
творчість В.О. Сухомлинського 6
1.2 Роль громадянського виховання у дошкільному дитинстві 11
РОЗДІЛ 2. ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ГРОМАДСЬКОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ В ПРОЦЕСІ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДОЮ 18
2.1 Експериментальна програма з громадського виховання дошкільників 18
2.2. Роль природничих екскурсій у громадянському вихованні дошкільників 25
ВИСНОВКИ 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30
-
РОЗУМОВИЙ РОЗВИТОК СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Зміст
ВСТУП 3
1. ХАРАКТЕРИСТИКА НАУКОВИХ ДЖЕРЕЛ 4
2. СУТЬ І ЗАВДАННЯ РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ 16
3. РОЛЬ І МІСЦЕ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В РОЗУМОВОМУ РОЗВИТКУ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33
-
Шляхи формування початкових економічних знань у старших дошкільників в умовах сім'ї
Пути формирования начальных экономических знаний у старших дошкольников в условиях семьи
Мета роботи. Отже виходячи з цього ми обрали метою нашої роботи шляхи формування початкових економічних знань у старших дошкільників в умовах сім'ї.
Предмет дослідження. Система початкових економічних знань.
Об’єкт дослідження. Формування початкових економічних знань у старших дошкільників в умовах сім'ї.
План:
Вступ. 3
1. Актуальність проблеми економічного виховання старших дошкільників на сучасному етапі. 8
2. Програма навчання і виховання про економічне виховання старших дошкільників 11
3. Діагностика тактики залучення дитини старшого дошкільного віку до сімейної економіки (констатуючий експеримент). 16
3.1. Методика та проведення дослідження. 19
3.2. Обговорення результатів дослідження. 20
4. Індивідуалізація формування початкових економічних знань у дитини старшого дошкільного віку (формуючий експеримент). 21
5. Порівняльний аналіз результатів роботи в експериментальній сім'ї (контрольний експеримент). 31
Висновки та педагогічні рекомендації. 33
Використана література. 34
-
Формування моральної культури старших школярів як педагогічна проблема
Зміст
Вступ.........................................................................................................................3
1. Формування моральної культури старших школярів як
педагогічна проблема..........................................................................................4
2. Вікові особливості старших школярів.............................................................11
3. Педагогічні умови формування моральної
культури старших школярів.............................................................................16
Висновок................................................................................................................24
Список використаної літератури.........................................................................25
-
Педагогіка. Бакалаврська. Тема: Організація сенсорного виховання дітей молодшого дошкільного віку
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І 6
ПРОБЛЕМИ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ 6
1.1. Сутність сенсорного розвитку. 6
1.2. Поняття сенсорної культури, сенсорного виховання та сенсорних етапів 17
1.3. Зміст сенсорного виховання в освітніх програмах „Дитина”, „Зернятко”, „Я у світі” 25
1.4. Методика сенсорного виховання 33
Висновки до розділу І 42
РОЗДІЛ ІІ 44
ПРАКТИКА ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ ТА ФОРМУВАННЯ СЕНСОРНОЇ КУЛЬТУРИ 44
2.1. Визначення рівня сенсорного розвитку дітей молодшого дошкільного віку 44
2.2. Формування сенсорної культури у дітей молодшого дошкільного віку в ході ігрової діяльності 54
Висновки до розділу ІІ 64
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 66
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 69
ДОДАТКИ 72
Cгенерировано за 0.214894 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|