|
-
МИСЛИВСТВО ЯК ВИД ПРАВА КОРИСТУВАННЯ ТВАРИННИМ СВІТОМ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1
ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МИСЛИВСТВА ЯК ВИДУ ПРАВА КОРИСТУВАННЯ ТВАРИННИМ СВІТОМ
1.1. Розвиток еколого-правової думки щодо мисливства як права користування тваринним світом 8
1.2. Поняття та правові ознаки мисливства 19
1.3. Об’єкти мисливства та їх класифікація, суб’єкти мисливства 33
РОЗДІЛ 2
МЕХАНІЗМ ПРАВОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗДІЙСНЕННЯ МИСЛИВСТВА В УКРАЇНІ
2.1. Державне регулювання у галузі мисливського господарства та полювання 40
2.2. Правове регулювання полювання 47
2.3. Правовий режим мисливських угідь 58
РОЗДІЛ 3
ЮРИДИЧНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПРАВОПОРУШЕННЯ ПРИ ЗДІЙСНЕННІ МИСЛИВСТВА ЯК ВИДУ ПРАВА КОРИСТУВАННЯ ТВАРИННИМ СВІТОМ
3.1. Адміністративна відповідальність за незаконне полювання 69
3.2. Кримінальна відповідальність за незаконне полювання 74
3.3. Цивільна відповідальність за незаконне полювання 81
3.4. Дисциплінарна відповідальність за незаконне полювання 87
ВИСНОВКИ 90
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ 97
ДОДАТКИ 106
-
Питання до державних екзаменів з природознавства Спеціальність «Початкове навчання та практична психологія»
1. Особливості вивчення природознавства в малокомплектній школі. 2
2. Аналіз програм курсу „Я і Україна", 2005р. ,''Природознавство 1998" 3
3. Підготовка, організація та методика проведення екскурсій. Приклади. 3
4. Методика формування природничих понять, характеристика понять. Приклади. 5
5. Організація і методика проведення предметних уроків. Приклади. 6
6. Методика роботи з планом та картою на уроках природознавства. 7
7. Аналіз підручників курсу «Я і Україна» та щоденників спостереження. 8
8. Куточок живої природи. Організація та обладнання. Планування роботи і проведення занять. Приклади. 9
9. Позаурочна робота з природознавства її значення. 10
10. Географічний майданчик. Планування роботи та проведення занять. 10
-
Організація екскурсійної діяльності
ПИТАННЯ 1. ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКСКУРСІЙНОЇ РОБОТИ 4
Закон України “Про туризм” (витяг) 5
Ліцензування туристичної діяльності 19
ПИТАННЯ 2. РОЗРОБКА ЕКСКУРСІЙНИХ ПОСЛУГ 22
2.1. Суть технологічного процесу розробки екскурсійної послуги 22
2.2. Підготовча робота 22
2.3. Ствроення екскурсії 23
2.4. Завершальний етап 26
2.5. Прослуховування екскурсії як вид контролю за якістю проведення екскурсії 26
2.6. Основні критерії оцінки екскурсії 28
2.7. Рецензування методичної документації 29
2.8. Методика розбору екскурсії 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ І ДЖЕРЕЛ 32
-
Особливості підготовки і проведення екскурсії на тематику – творча Одеса
ЗМІСТ
Вступ...............................................................................................................3
1. ТЕХНОЛОГІЯ ПІДГОТОВКИ ТА ПРОВЕДЕННЯ ЕКСКУРСІЇ.........5
1.1. Структура екскурсії..................................................................5
1.2. Робота творчої групи по підготовці нової екскурсії.............6
1.3. Етапи підготовки екскурсії......................................................7
1.4. Методика проведення екскурсії...............................................8
1.4.1. Методичні прийоми показу....................................................10
1.4.2. Методичні прийоми розповіді...............................................16
1.4.3. Особливі методичні прийоми................................................20
2. ЛІТЕРАТУРНА ОДЕСА.........................................................................22
2.1. Одеса та одесити........................................................................22
2. 2. Характеристика епохи 20-30-х рр. ХХ ст...............................24
2.3. Життя та творчість Ісака Бабеля...............................................26
2.4. Життя та творчість Юрія Олеші...............................................29
2.5. Життя та творчість Валентина Катаєва..................................32
2.6. Життя та творчість Костянтина Паустовського......................34
2.7. Екскурсійний маршрут “Літературна Одеса 20-30-х рр. ХХ ст.” (ПРОЕКТ)........................................................................................................34
Висновок............................................................................................40
Список використаної літератури.....................................................41
-
Практичні розробки позакласної роботи з природознавства в початковій школі
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Формування світогляду молодших школярів на позакласних уроках з природознавства 7
1.1. Формування основ світогляду молодших школярів на засадах естетики живої природи 7
1.2. Використання педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського в позакласній роботі в класах натуралістичного спрямування 16
Розділ 2. Практичні розробки позакласної роботи з природознавства в початковій школі 23
2.1. Позакласний екологічний захід 23
2.2. Заняття-милування під блакитним небом 29
2.3. Урок-екскурсія з природознавства 37
Висновки 43
Список використаної літератури 45
-
Особливості підготовки і проведення екскурсії на мистецтвознавчу тематику. Мозаїка Реріха на Київщині
Вступ 3
1.Поняття екскурсії. Її функції й ознаки 7
1.1. Класифікація екскурсій 7
1.2. Тема і структура мистецтвознавчої екскурсії 14
1.3. М.К. Реріх – видатний художник та філософ. Церква Покрова Богородиці в селі Пархомівка в житті М.К. Реріха 19
1.4. Мозаїки Київщини 22
2. Технологія розробки мистецтвознавчої екскурсії 25
2.1. Техніка проведення мистецтвознавчої екскурсії 25
3. Організація екскурсії “До мозаїк Реріха” 29
Висновки 38
Література 42
-
Екологічний розвиток учнів. Екологія в українській освіті
План
Вступ
1. Завдання з природознавства для перевірки учнів в початкових
2. Пізнавання завдання для формування природничих понять.
3. Використання тестів на уроках природознавства
4. Проведення уроку-конференції на тему: "Земля наш дім".
5. Екологічні ігри для учнів початкових класів.
6. Диференційований підхід до навчання на уроках природознавства.
Висновок
-
Особливості підготовки і проведення екскурсій на історичну тематику древня Чернігівщина
Вступ 3
1. Методологічні особливості підготовки екскурсії на історичну тематику 5
1.1. Характеристика, особливості та класифікація екскурсії на історичну тематику 5
1.2. Методика створення та проведення екскурсії на історичну тематику 11
2. Авторські пропозиції підготовки і проведення екскурсій на історичну тематику «Древня Чернігівщина» 20
2.1. Історико-культурні ресурси на історичну тематику «Древня Чернігівщина» 20
2.2. Авторська екскурсія на історичну тематику «Древня Чернігівщина» 22
Висновки 25
Список використаних джерел 27
Додатки 29-35
-
Принципи і структура тренування в гімнастиці
Зміст
Вступ ….......................................................................................................................3
Розділ 1. Принципи і структура тренування в гімнастиці ..............................5
1.1. Основні принципи тренування ......................................................................5
1.2. Структура тренувального процесу в гімнастиці .........................................12
Розділ 2. Тренувальні заняття гімнастів ...........................................................19
2.1. Структура занять спортивною гімнастикою ...............................................19
2.2. Типи занять спортивною гімнастикою та с особливості проведення........24
2.2.1. Навчальне заняття та його специфіка ................................................24
2.2.2. Тренувальне заняття ..............................................................................27
2.2.3. Модельне заняття ..................................................................................28
2.2.4. Контрольне заняття ..............................................................................29
2.2.5. Заняття з загальної фізичної підготовки .............................................31
2.2.6. Заняття зі спеціальної фізичної підготовки ........................................33
2.2.7. Розминокове та відновлювальне заняття ............................................34
Висновки ..................................................................................................................36
Список літератури .................................................................................................37
-
Принципи і структура тренування в гімнастиці
Зміст
Вступ ….......................................................................................................................3
Розділ 1. Принципи і структура тренування в гімнастиці ..............................5
1.1. Основні принципи тренування ......................................................................5
1.2. Структура тренувального процесу в гімнастиці .........................................12
Розділ 2. Тренувальні заняття гімнастів ...........................................................19
2.1. Структура занять спортивною гімнастикою ...............................................19
2.2. Типи занять спортивною гімнастикою та с особливості проведення........24
2.2.1. Навчальне заняття та його специфіка ................................................24
2.2.2. Тренувальне заняття ..............................................................................27
2.2.3. Модельне заняття ..................................................................................28
2.2.4. Контрольне заняття ..............................................................................29
2.2.5. Заняття з загальної фізичної підготовки .............................................31
2.2.6. Заняття зі спеціальної фізичної підготовки ........................................33
2.2.7. Розминокове та відновлювальне заняття ............................................34
Висновки ..................................................................................................................36
Список літератури .................................................................................................37
Cгенерировано за 0.185878 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|