|
-
Лексико-семантичні групи дієслів
Вступ 3 1. СЕМАНТИЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЄСЛОВА 5 1.1. Лексико-семантичні групи дієслова 7 1.2. Дієслівні предикати стану і дії 8 2. ПОХІДНІ ТА НЕПОХІДНІ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНІ ГРУПИ ДІЄСЛІВ 9 3. СЕМАНТИКО-СИНТАКСИЧНА ВАЛЕНТНІСТЬ ДІЄСЛОВА 13 3.1. Активна і пасивна валентність дієслова 14 3.2. Залежність іменника від дієслова 15 Висновки 18 Література 20
-
Граматична категорія стану в українських дієсловах
ЗМІСТ
Стр.
Вступ…………………………………………………………………. 3-5
Розділ 1. Граматична категорія стану в українських дієсловах…. 6-27
1.1. Загальна характеристика дієслова………………………… 6-7
1.2. Погляди вчених на стан дієслова з історичної точки зору...7-10
1.3. Категорія дієслівного стану в сучасному розумінні …11-19
1.4. Дієслова перехідні і неперехідні. Їх зв’язок з категорією дієслівного стану………………………………………………. . 20-25
1.5. Дієприкметник як форма дієслова. Активні і пасивні дієприкметники………………………………………………………..25-27
Розділ 2. Граматична категорія стану в українських дієсловах, на матеріалі роману П.Мирного „Хіба ревуть воли, як ясла
повні?”……………………………………………………………….28-43
2.1. Дієслова активного стану………………………………………28-31
2.2. Дієслова пасивного стану………………………………………32-33
2.3. Дієслова середньо-зворотнього стану…………………………33-35
2.4. Дієслова, які вживаються поза станом………………………..36-43
Висновки………………………………………………………….....42-46
Бібліографія………………………………………………………… 47-49
-
Контрольна з менеджменту в туризмі
ЗМІСТ
1. Змістово-типологічна характеристика економічної безпеки туристичного підприємства „Світлана” 3
2. Аналітична оцінка рівня економічної безпеки турпідприємства „Світлана” 11
3. Основні напрямки організації економічної безпеки за окремими функціональними складовими 19
Література 26
Додатки 27
-
ДОКУМЕНТ ЯК ЗНАКОВА СИСТЕМА
ПЛАН
1. ДОКУМЕНТ ЯК ЗНАКОВА СИСТЕМА 3
2. ТИПОЛОГІЧНА КЛАСИФІКАЦІЯ ДОКУМЕНТІВ 8
3. ОСНОВНІ РЕКВІЗИТИ ВИДАННЯ УКРАЇНСЬКА ТА ЗАРУБІЖНА КУЛЬТУРА: НАВЧ. ПОСІБНИК / ЗА РЕД. М.М. ЗАКОВИЧА. - К.: ТОВ "ЗНАННЯ", 2000. - 622 С. 12
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 15
-
Ділова українська мова
1. Граматична форма ділових парерів. 3
2. Способи та часи дієслова 5
3. Розділові знаки в простому реченні 8
Використана література 12
-
Ділова мова Варіант № 6
1. Класифікація документів 2
2. Написати розписку про одержання з книгарні книжок для бібліотеки. 7
3. Зробіть переклад типових сполук ділового мовлення 8
4. Поставте подані дієслова в родовому відмінку однини 8
-
Семантика та синтаксис речень з предметами розумової діяльності в сучасній англійській мові
ЗМІСТ
ВСТУП 4
СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ДІЄСЛІВ У ФУНКЦІЇ ПРЕДИКАТІВ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 10
1. 1. Відбір та класифікація предикатів розумової діяльності 10
1.2. Конструкції з предикатами розумової діяльності 16
1.2.1. Конструкції з предикатами семантичної підгрупи “THINK” 17
1.2.2. Конструкції з предикатами семантичної підгрупи “KNOW” 23
Висновки за розділом І 27
СЕМАНТИКО-СИНТАКСИЧНИЙ АНАЛІЗ РЕЧЕНЬ З ПРЕДИКАТАМИ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 28
2.1. Загальні проблеми структурно-семантичної організації дієслівного речення 28
2.1.1. Взаємообумовленість структурно-семантичної будови речення лексико-семантичними властивостями предикатного дієслова 28
2.1.2. Семантичне узгодження дієслова і його актантів 32
2.2. Семантико-синтаксична характеристика речень з предикатами розумової діяльності 37
2.2.1. Речення з предикатами ЛСГ “Suppose” (дієсловами “припущення”) 38
2.2.2. Речення з предикатами ЛСГ “consider” 47
(дієсловами “судження”) 47
2.2.3. Речення з предикатами ЛСГ “judge/reason/guess” 51
(дієсловами “умовиводу”) 51
2.2.4. Речення з предикатами ЛСГ “imagine” 53
(дієсловами “внутрішнього бачення”) 53
2.2.5 Речення з предикатами ЛСГ “reflect” 55
(дієсловами мислення) 55
2.2.6. Речення з предикатами ЛСГ “examine” 57
(дієсловами “обмірковування”) 57
2.2.7. Речення з предикатами ЛСГ “remember” 60
(дієсловами “пам’яті”) 60
2.2.8. Речення з предикатами ЛСГ “understand” 63
(дієсловами “розуміння”) 63
2.2.9. Речення з предикатами ЛСГ “find out” 64
(дієсловами “знання”) 64
2.2.10. Речення з предикатами ЛСГ “realize” 69
(дієсловами “усвідомлення”) 69
Висновки за розділом ІІ 70
ЗАКЛЮЧЕННЯ 72
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 74
СПИСОК ЛЕКСИКОГРАФІЧНИХ ДЖЕРЕЛ 83
СПИСОК ДЖЕРЕЛ ІЛЮСТРАТИВНОГО МАТЕРІАЛУ 84
Додатки
-
Семантика та синтаксис речень з предметами розумової діяльності в сучасній англійській мові
ЗМІСТ
ВСТУП 4
СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ДІЄСЛІВ У ФУНКЦІЇ ПРЕДИКАТІВ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 10
1. 1. Відбір та класифікація предикатів розумової діяльності 10
1.2. Конструкції з предикатами розумової діяльності 16
1.2.1. Конструкції з предикатами семантичної підгрупи “THINK” 17
1.2.2. Конструкції з предикатами семантичної підгрупи “KNOW” 23
Висновки за розділом І 27
СЕМАНТИКО-СИНТАКСИЧНИЙ АНАЛІЗ РЕЧЕНЬ З ПРЕДИКАТАМИ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 28
2.1. Загальні проблеми структурно-семантичної організації дієслівного речення 28
2.1.1. Взаємообумовленість структурно-семантичної будови речення лексико-семантичними властивостями предикатного дієслова 28
2.1.2. Семантичне узгодження дієслова і його актантів 32
2.2. Семантико-синтаксична характеристика речень з предикатами розумової діяльності 37
2.2.1. Речення з предикатами ЛСГ “Suppose” (дієсловами “припущення”) 38
2.2.2. Речення з предикатами ЛСГ “consider” 47
(дієсловами “судження”) 47
2.2.3. Речення з предикатами ЛСГ “judge/reason/guess” 51
(дієсловами “умовиводу”) 51
2.2.4. Речення з предикатами ЛСГ “imagine” 53
(дієсловами “внутрішнього бачення”) 53
2.2.5 Речення з предикатами ЛСГ “reflect” 55
(дієсловами мислення) 55
2.2.6. Речення з предикатами ЛСГ “examine” 57
(дієсловами “обмірковування”) 57
2.2.7. Речення з предикатами ЛСГ “remember” 60
(дієсловами “пам’яті”) 60
2.2.8. Речення з предикатами ЛСГ “understand” 63
(дієсловами “розуміння”) 63
2.2.9. Речення з предикатами ЛСГ “find out” 64
(дієсловами “знання”) 64
2.2.10. Речення з предикатами ЛСГ “realize” 69
(дієсловами “усвідомлення”) 69
Висновки за розділом ІІ 70
ЗАКЛЮЧЕННЯ 72
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 74
СПИСОК ЛЕКСИКОГРАФІЧНИХ ДЖЕРЕЛ 83
СПИСОК ДЖЕРЕЛ ІЛЮСТРАТИВНОГО МАТЕРІАЛУ 84
Додатки
-
Предикати розумової діяльності
ЗМІСТ
ВСТУП 4
СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ДІЄСЛІВ У ФУНКЦІЇ ПРЕДИКАТІВ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 10
1. 1. Відбір та класифікація предикатів розумової діяльності 10
1.2. Конструкції з предикатами розумової діяльності 16
1.2.1. Конструкції з предикатами семантичної підгрупи “THINK” 17
1.2.2. Конструкції з предикатами семантичної підгрупи “KNOW” 23
Висновки за розділом І 27
СЕМАНТИКО-СИНТАКСИЧНИЙ АНАЛІЗ РЕЧЕНЬ З ПРЕДИКАТАМИ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 28
2.1. Загальні проблеми структурно-семантичної організації дієслівного речення 28
2.1.1. Взаємообумовленість структурно-семантичної будови речення лексико-семантичними властивостями предикатного дієслова 28
2.1.2. Семантичне узгодження дієслова і його актантів 32
2.2. Семантико-синтаксична характеристика речень з предикатами розумової діяльності 37
2.2.1. Речення з предикатами ЛСГ “Suppose” (дієсловами “припущення”) 38
2.2.2. Речення з предикатами ЛСГ “consider” 47
(дієсловами “судження”) 47
2.2.3. Речення з предикатами ЛСГ “judge/reason/guess” 51
(дієсловами “умовиводу”) 51
2.2.4. Речення з предикатами ЛСГ “imagine/ reflect ” 53
(дієсловами “внутрішнього бачення”/ дієсловами мислення) 53
2.2.5. Речення з предикатами ЛСГ “examine” 57
(дієсловами “обмірковування”) 57
2.2.6. Речення з предикатами ЛСГ “remember” 60
(дієсловами “пам’яті”) 60
2.2.7. Речення з предикатами ЛСГ “understand” 63
(дієсловами “розуміння”) 63
2.2.8. Речення з предикатами ЛСГ “find out” 64
(дієсловами “знання”) 64
2.2.9. Речення з предикатами ЛСГ “realize” 69
(дієсловами “усвідомлення”) 69
Висновки за розділом ІІ 70
ЗАКЛЮЧЕННЯ 72
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 74
СПИСОК ЛЕКСИКОГРАФІЧНИХ ДЖЕРЕЛ 83
СПИСОК ДЖЕРЕЛ ІЛЮСТРАТИВНОГО МАТЕРІАЛУ 84
Додаток А 86
Додаток Б 88
Додаток В 91
Додаток Г 92
-
Предикати розумової діяльності
ЗМІСТ
ВСТУП 4
СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ДІЄСЛІВ У ФУНКЦІЇ ПРЕДИКАТІВ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 10
1. 1. Відбір та класифікація предикатів розумової діяльності 10
1.2. Конструкції з предикатами розумової діяльності 16
1.2.1. Конструкції з предикатами семантичної підгрупи “THINK” 17
1.2.2. Конструкції з предикатами семантичної підгрупи “KNOW” 23
Висновки за розділом І 27
СЕМАНТИКО-СИНТАКСИЧНИЙ АНАЛІЗ РЕЧЕНЬ З ПРЕДИКАТАМИ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 28
2.1. Загальні проблеми структурно-семантичної організації дієслівного речення 28
2.1.1. Взаємообумовленість структурно-семантичної будови речення лексико-семантичними властивостями предикатного дієслова 28
2.1.2. Семантичне узгодження дієслова і його актантів 32
2.2. Семантико-синтаксична характеристика речень з предикатами розумової діяльності 37
2.2.1. Речення з предикатами ЛСГ “Suppose” (дієсловами “припущення”) 38
2.2.2. Речення з предикатами ЛСГ “consider” 47
(дієсловами “судження”) 47
2.2.3. Речення з предикатами ЛСГ “judge/reason/guess” 51
(дієсловами “умовиводу”) 51
2.2.4. Речення з предикатами ЛСГ “imagine/ reflect ” 53
(дієсловами “внутрішнього бачення”/ дієсловами мислення) 53
2.2.5. Речення з предикатами ЛСГ “examine” 57
(дієсловами “обмірковування”) 57
2.2.6. Речення з предикатами ЛСГ “remember” 60
(дієсловами “пам’яті”) 60
2.2.7. Речення з предикатами ЛСГ “understand” 63
(дієсловами “розуміння”) 63
2.2.8. Речення з предикатами ЛСГ “find out” 64
(дієсловами “знання”) 64
2.2.9. Речення з предикатами ЛСГ “realize” 69
(дієсловами “усвідомлення”) 69
Висновки за розділом ІІ 70
ЗАКЛЮЧЕННЯ 72
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 74
СПИСОК ЛЕКСИКОГРАФІЧНИХ ДЖЕРЕЛ 83
СПИСОК ДЖЕРЕЛ ІЛЮСТРАТИВНОГО МАТЕРІАЛУ 84
Додаток А 86
Додаток Б 88
Додаток В 91
Додаток Г 92
-
Ділова мова і література
Контрольна робота з української мови № 4 3
Дати короткі визначення мовознавчих понять та чітке формулювання правил навести по 10 прикладів. 3
1. Займенник, його значення, морфологічні ознаки та синтаксична роль. Співвіднесеність займенників з іменниками, прикметниками і числівниками. 3
2. Розряди займенників за значенням: особові, зворотні, присвійні, вказівні, означальні, питальні, відносні, неозначені, заперечні; їхні морфологічні ознаки. Особливості їх відмінювання та написання. Способи творення займенників. Написання разом і через дефіс. Написання займенників з прийменником. 4
3. Прислівник, його значення, морфологічні ознаки та синтаксична роль. 5
4. Розряди прислівників. Ступені порівняння якісно-означальних прислівників, творення простої та складеної форм вищого та найвищого ступенів порівняння прислівників. Зміни приголосних при творенні вищого ступеня прислівників. 6
5. Написання прислівників разом і через дефіс. Особливості написання й та і в кінці прислівників; написання н та нн у прислівниках. Правопис НЕ, НІ з прислівниками. Способи творення прислівників. 7
6. Дієслово, його значення, морфологічні ознаки та синтаксична роль. Форми дієслова. Перехідні та неперехідні дієслова. 9
8. Дієвідміни дієслів, особливості дієвідмінювання. Час дієслова. Морфологічні ознаки дієслів теперішнього, минулого і майбутнього часу. Способи творення дієслів. 12
9. Дієприкметник, його значення, морфологічні ознаки та синтаксична роль. Активні та пасивні дієприкметники, їх творення та написання. Відмінювання дієприкметників. НЕ з дієприкметниками. Правопис -Н- у дієприкметниках та -НН- у прикметниках дієприкметникового походження. Дієприкметниковий зворот. 13
10. Дієприслівник, його значення, морфологічні ознаки та синтаксична роль. Творення дієприслівників доконаного та недоконаного виду. Написання НЕ з дієприслівниками. Написання -Й в кінці дієприслівників. Дієприслівниковий зворот. 16
Cгенерировано за 0.147179 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|