|
-
Використання Українських Карпат в туристичній галузі
ВСТУП 3
І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5
1.1. Суть туризму та туристичної діяльності 5
1.2. Правова база туристичної діяльності в Україні 8
ІІ. АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ ВИКОРИСТАННЯ УКРАЇНСЬКИХ КАРПАТ В ТУРИЗМІ 14
2.1. Характеристика туристичних ресурсів Українських Карпат 14
2.2. Характеристика туристичної галузі Українських Карпат 18
ІІІ. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ УКРАЇНСЬКИХ КАРПАТ В ТУРИЗМІ 23
3.1. Проблеми розвитку туризму в Українських Карпатах 23
3.2. Перспективи розвитку туризму в Українських Карпатах 25
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 27
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 29
-
Україна напередодні та в роки Першої світової війни
1. Україна в період реакції 1907 - 1910 pp. Утворення та діяльність Товариства українських поступовців. 2
2. Ставлення різних українських політичних сил до світової війни. 7
3. Воєнні дії в Україні. Утворення в Галичині українських військових формувань - Українських Січових Стрільців - та їх участь у воєнних діях на Південно-Західному фронті 9
Література 18
-
Україна напередодні та в роки Першої Світової війни
ВСТУП 3
1. Україна в період реакції 1907-1910 рр. утворення та діяльність Товариства українських поступовців 4
2. Ставлення різних українських політичних сил до світової війни 9
3. Воєнні дії в Україні. Утворення в Галичині українських військових формувань - Українських Січових Стрільців - та їх участь у
воєнних діях на Південно-Західному фронті 14
ВИСНОВКИ 17
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 18
-
Діагностика інвестиційної привабливості підприємства та разробка заходів її забезпечення
Вступ 3
1. Сучасні підходи до діагностики інвестиційної привабливості українських підприємств 6
1.1. Економічні категорії: інвестиційна діяльність, інвестиційний процес, інвестиційний проект 6
1.2. Інвестиційна привабливість як категорія сучасної економічної теорії і практики 10
1.3. Інвестиційна привабливість українських підприємств з точки зору західних інвесторів 22
Література 35-36
Метою даної роботи є теоретичне обґрунтування методологічних принципів і методичної бази оцінки інвестиційної привабливості і вибору на її основі інвестиційно привабливих рішень у промисловому секторі економіки України
-
Граматичні форми і функціонування орудного відмінка в українській мові
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І 6
ГРАМАТИЧНІ ФОРМИ ОРУДНОГО ВІДМІНКА В УКРАЇНСЬКІЙ МОВІ 6
1.1. Відмінок як граматична категорія 6
1.2. Граматичні форми орудного відмінка в сучасній українській мові 10
РОЗДІЛ ІІ 16
ФУНКЦІОНУВАННЯ ОРУДНОГО ВІДМІНКА В УКРАЇНСЬКІЙ МОВІ 16
2.1. Особливості функціонування граматичних форм орудного відмінка 16
2.2. Орудний відмінок як засіб вираження значення другорядних членів речення 19
ВИСНОВКИ 26
ЛІТЕРАТУРА 29
-
Ділова українська мова
1. Граматична форма ділових парерів. 3
2. Способи та часи дієслова 5
3. Розділові знаки в простому реченні 8
Використана література 12
-
Яка різниця між поняттями діяльність і праця
Вступ 3
1. Діяльність як соціальна категорія 4
2. Праця як соціально-економічна та юридична категорія 5
Висновки 12
Література 13
-
"Не з різними частинами мови"
План
Вступ
1.Написання частки не з різними частинами мови
1.1. Написання частки не разом
1.2. Написання частки не окремо
2. Деякі аспекти правопису не з дієсловом
2.1. Не при перехідних дієсловах
3. Важкі випадки правопису та вживання слів з не
Література
-
"Не з різними частинами мови"
План
Вступ
1.Написання частки не з різними частинами мови
1.1. Написання частки не разом
1.2. Написання частки не окремо
2. Деякі аспекти правопису не з дієсловом
2.1. Не при перехідних дієсловах
3. Важкі випадки правопису та вживання слів з не
Література
-
Естетичні категорії: "трагічне" та "комічне"
Вступ 3
1. «Трагічне» як естетична категорія 4
2. Естетична категорія «комічне» 14
Висновок 21
Список використаної літератури 23
Cгенерировано за 0.200974 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|