-
Навчання здоровому способу життя
Зміст
1. Вступ………………………………………………………….3
2. Складові здоров`я……………………………………………4
3. Навчання здоровому способу життя………………………..5
4. Валеологія в навчально виховному процесі.....…………….7
5. Висновки……………………………………………………..11
6. Використана література…………………………………….12
-
Підвищення рівня економічних знань
Вступ 3
1. Класифікація та особливості застосування інтерактивних методів у навчально – виховному процесі 4
2. Сутність та особливості проведення мозкового штурму 7
Висновки 9
Список використаної літератури 11
-
Підвищення рівня економічних знань
Вступ 3
1. Класифікація та особливості застосування інтерактивних методів у навчально – виховному процесі 4
2. Сутність та особливості проведення мозкового штурму 7
Висновки 9
Список використаної літератури 11
-
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ГРИ
ЗМІСТ
ВСТУП............................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ГРИ
1.1 Вплив гри на розвиток дитини.........................................................4
1.2 Гра у становленні особистості .........................................................7
РОЗДІЛ 2 Методика дослідження ігор
2.1 Дидактичні ігри..................................................................................9
2.2 Розвивальні ігри в навчально-виховному процесі.........................13
ВИСНОВОК...................................................................................................16
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ..................................................17
-
Філософія освіти
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………3
1. "Філософія серця" в християнському віровченні
Г.С. Сковороди і П.Д. Юркевича………………………………………5
2. Філософія освіти………………………………………………………9
2.1. Духові якості директора школи……………………….……....9
2.2. Духовне спілкування, естетичний підхід у вихованні ……...10
2.3. Особливі випадки у вихованні………………………………..11
3. Педагогічна сумісність у навчально-виховному
процесі, основні її аспекти…………………………………………14
4. Ряд проблем у методиці викладання біології………………………20
5. Досвід вчителів……………………………………………………….26
ВИСНОВОК……………………………………………………………...29
ЛІТЕРАТУРА…………………………………………………………….32
-
Розумово відсталі діти як об єкт корекційного виховання
Вступ 2 Розділ 1. Основи корекційного виховання розумово відсталих дітей 5 1.1 Психолого-педагогічна класифікація розумово відсталих дітей та їх психологічні особливості 5 1.2 Корекційно-виховна робота з дітьми-олігофренами та її вплив на розвиток розумово відсталих дітей 9 1.3 Індивідуальний стиль корекційного навчально-виховного процесу розвитку дітей-олігофренів 12 Розділ 2. Навчальна діяльність розумово відсталих дітей 19 2.1 Виховання основ навчальної діяльності у дітей-олігофренів 19 2.2 Корекція недоліків навчальної діяльності дітей-олігофренів 22 Розділ 3. Труд у навчально-виховному процесі розвитку розумово відсталих дітей 26 3.1 Корекційно-розвиваючий підхід в системі трудової підготовки дітей-олігофренів 26 3.2 Психолого-педагогічні умови підвищення ефективності трудового навчально-виховного процесу розумово відсталих дітей 32 Висновки 36 Список використаної літератури 37
-
Сукупність методів навчання, що використовуються в навчальному процесі
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Поняття про загальні методи навчання та оптимальне їх поєднання у навчальному процесі 5
1.1 Класифікація методів навчання 5
1.2 Загальні вимоги щодо оптимального поєднання методів навчання 7
Розділ ІІ. Сукупність методів навчання, що використовуються в навчальному процесі 9
2.1 Методи організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності 9
Практичні методи навчання 16
2.2 Методи стимулювання, мотивації, контролю та самоконтролю навчально - пізнавальної діяльності 19
Розділ ІІІ Місце матеріально - технічних засобів у процесі навчання соціальних працівників 29
Висновки 32
Список використаної літератури 33
-
Сукупність методів навчання, що використовуються в навчальному процесі
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Поняття про загальні методи навчання та оптимальне їх поєднання у навчальному процесі 5
1.1 Класифікація методів навчання 5
1.2 Загальні вимоги щодо оптимального поєднання методів навчання 7
Розділ ІІ. Сукупність методів навчання, що використовуються в навчальному процесі 9
2.1 Методи організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності 9
Практичні методи навчання 16
2.2 Методи стимулювання, мотивації, контролю та самоконтролю навчально - пізнавальної діяльності 19
Розділ ІІІ Місце матеріально - технічних засобів у процесі навчання соціальних працівників 29
Висновки 32
Список використаної літератури 33
-
Ігротерапія дітей 5-6 рр
ЗМІСТ
ВСТУП 3
Розділ І Теоретичні основи ігротерапії та теоретичні основи тривожності 4
1.1 Історичний розвиток ігрової діяльності дітей 4
1.2 Погляди видатних педагогів на доцільність використання ігор 7
в навчально-виховному процесі для профілактики тривожності
1.3 Класифікація дитячих ігор 10
Розділ ІІ Методичний аспект використання ігрової діяльності для профілактики тривожності дітей 5-6 років 18
2.1 Значення ігрової діяльності для виховання дітей 18
2.2 Специфіка керівництва іграми дітей 21
Розділ ІІІ Аналіз досвіду роботи педагогів по ігротерапії дітей 5-6 років 27
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
ДОДАТКИ 38
-
Шляхи удосконалення навчально-виховного процесу початкової школи
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………...3
1. Перспективи розвитку
1.1. Аналіз нормативних документів....……………………………..
1.2. Особливості навчально-виховного процесу в початковій школі....................................................................................……....................
2. Шляхи удосконалення навчально-виховного процесу початкової школи..................................................................………………………….......
2.1. Методи гуманізації навчально-виховного процесу
в початковій школі…………..
2.2. Методика провадження індивідуальних засобів у вихованні
молодших школярів………………………………………….................
ВИСНОВОК…………………………………………………………...............
ЛІТЕРАТУРА…………………………………….............................................