Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Розумово відсталі діти як об єкт корекційного виховання» (ID:18735)

| Размер: 43 кб. | Объем: 40 стр. | Стоимость: 50 грн. | Добавлена: 27.07.2007 | Код продавца: 3 |
СодержаниеВступ 2 Розділ 1. Основи корекційного виховання розумово відсталих дітей 5 1.1 Психолого-педагогічна класифікація розумово відсталих дітей та їх психологічні особливості 5 1.2 Корекційно-виховна робота з дітьми-олігофренами та її вплив на розвиток розумово відсталих дітей 9 1.3 Індивідуальний стиль корекційного навчально-виховного процесу розвитку дітей-олігофренів 12 Розділ 2. Навчальна діяльність розумово відсталих дітей 19 2.1 Виховання основ навчальної діяльності у дітей-олігофренів 19 2.2 Корекція недоліків навчальної діяльності дітей-олігофренів 22 Розділ 3. Труд у навчально-виховному процесі розвитку розумово відсталих дітей 26 3.1 Корекційно-розвиваючий підхід в системі трудової підготовки дітей-олігофренів 26 3.2 Психолого-педагогічні умови підвищення ефективності трудового навчально-виховного процесу розумово відсталих дітей 32 Висновки 36 Список використаної літератури 37 Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Актуальные проблемы олигофренопедагогики: Сб. науч. трудов / Отв. ред. В.В. Воронкова. - М. : АПН СССР, 1988. 2. Бондар В.І. Спеціальна освіта в Україні: погляди в майбутнє. - К.: Знання, 2004. 3. Бондар В.І. Мета і завдання трудового виховання в допоміжній школі // Психолого-педагогічні основи корекційної роботи в спеціальній школі. Хрестоматія. - Кам янець-Подільський, 2004. - С.208-215. 4. Бондар В.І. Трудове навчання - основа всебічного розвитку особистості розумово відсталих учнів // Психолого-педагогічні основи корекційної роботи в спеціальній школі. Хрестоматія. - Кам янець-Подільський, 2004. - С.173-176. 5. Выготский Л. С. Основы дефектологии. - СПб.: Лань, 2003. 6. Выготский Л.С. Основные проблемы современной дефектологии // Психология детей с отклонениями и нарушениями психического развития. - СПб.: Питер, 2001. - С. 10-47. 7. Граборов О.М. Нариси з олігофренопедагогіки // Психолого-педагогічні основи корекційної роботи в спеціальній школі. Хрестоматія. - Кам янець-Подільський, 2004. - С.102-109. 8. Граборов О.М., Кузьміна Н.Ф., Новік Ф.М. Олігофренопедагогіка. Виховання і навчання розумово відсталих дітей // Психолого-педагогічні основи корекційної роботи в спеціальній школі. Хрестоматія. - Кам янець-Подільський, 2004. - С.184-186. 9. Дульнєв Г.М. Питання корекції розвитку розумово відсталих дітей у процесі навчання // Психолого-педагогічні основи корекційної роботи в спеціальній школі. Хрестоматія. - Кам янець-Подільський, 2004. - С.149-152. 10. Єременко І.Г. Матеріали дослідження процесу навчання у допоміжній школі // Психолого-педагогічні основи корекційної роботи в спеціальній школі. Хрестоматія. - Кам янець-Подільський, 2004. - С.157-160. 11. Єременко І.Г. Наукові основи корекційно-виховної роботи в допоміжній школі // Психолого-педагогічні основи корекційної роботи в спеціальній школі. Хрестоматія. - Кам янець-Подільський, 2004. - С.72-101. 12. Замский Х.С. История олигофренопедагогики. - М.: Просвещение, 1980. 13. Замский Х.С. Умственно отсталые дети: История их изучения, воспитания и обучения с древних времен до середины ХХ века. - М.: Образование, 1995. 14. Занков Л.В. Очерки психологии умственно отсталого ребенка // Психология аномального развития ребенка: Хрестоматия. - Т.2. - М.: ЧеРо, 2002. - С. 272-311. 15. Занков Л.В. Про корекційно-виховну роботу в спеціальних школах // Психолого-педагогічні основи корекційної роботи в спеціальній школі. Хрестоматія. - Кам янець-Подільський, 2004. - С.153-156. 16. Катаева А.А., Стребелева Е.А. Дошкольная олигофренопедагогика - М.: Владос, 2001. 17. Коррекционное обучение как основа личностного развития аномальных дошкольников. /Под ред. Л.П. Носковой. – М.: Педагогика, 1989. 18. Коррекционная педагогика / Под ред. В.С.Кукушина. - Ростов н/Д: Издательский центр МарТ , 2002. 19. Коррекционная роль обучения во вспомогательной школе. / Под ред. Г.М. Дульнева. – М.: Педагогика, 1971. 20. Кравченко Р. Соціальна робота з розумово відсталими людьми. – К.: Соціс, 2001. 21. Лубовский В. И. Дефектология. - М.: Педагогика, 1985. 22. Лурия А.Р. Дефектология и психология // Психология детей с отклонениями и нарушениями психического развития. - СПб.: Питер, 2001. - С. 47-55. 23. Мозговой В.М., Яковлева И.М., Еремина А.А. Основы олигофренопедагогики. - М.: Академия, 2006. 24. Обучение детей с нарушениями интеллектуального развития (олигофренопедагогика). / Под ред. Пузанова Б.П. - М.: Академия, 2003. 25. Певзнер М.С. Клиническая характеристика детей с нарушением темпа развития // Психология детей с отклонениями и нарушениями психического развития. - СПб.: Питер, 2001. - С. 257-269. 26. Петрова В.Г. Проблема навчання і розвитку розумово відсталих дітей у спеціальній психології // Психолого-педагогічні основи корекційної роботи в спеціальній школі. Хрестоматія. - Кам янець-Подільський, 2004. - С.61-64. 27. Пинский Б.И. Коррекционно – воспитательное значение труда для психического развития. – М.: Педагогика, 1985. 28. Психологічні проблеми корекційної роботи у допоміжній школі. За ред. Ж.І.Шиф, В.Г.Петрової, Т.Н.Головіної // Психолого-педагогічні основи корекційної роботи в спеціальній школі. Хрестоматія. - Кам янець-Подільський, 2004. - С.6-50. 29. Пузанов Б.Н. Олигофренопедагогика: Обучение детей с нарушениями интелектуальнного развития.- М.: Академия, 2001. 30. Рубинштейн С.Я. Психология умственно отсталого школьника – М.: Просвещение, 1979. 31. Синьов В.М. Корекційно-виховна спрямованість навчально-виховного процесу допоміжної школи // Психолого-педагогічні основи корекційної роботи в спеціальній школі. Хрестоматія. - Кам янець-Подільський, 2004. - С.125-129. 32. Синьов В.М. Корекція інтелектуальних вад в учнів допоміжної школи // Психолого-педагогічні основи корекційної роботи в спеціальній школі. Хрестоматія. - Кам янець-Подільський, 2004. - С.51-60. 33. Спеціальна педагогіка: Понятійно-термінологічний словник / За ред. акад. В.І.Бондаря. - Луганськ: Альма-матер, 2003. 34. Тупаногов Б.К. Коррекционно–педагогическая работа в системе образования детей с нарушениями умственного и физического развития. // Дефектология – 1994. - №4 – С.9-12. 35. Хохліна О.П. Психолого-педагогічні основи корекційної спрямованості трудового навчання учнів з вадами розумового розвитку. - К.: Педагогічна думка, 2000.
Дополнительная информация2284
Заказ Заказать Купить «Розумово відсталі діти як об єкт корекційного виховання»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Корекційна спрямованість змісту сенсомоторного виховання дітей із недоліками інтелекту
  • Виховання учнів шляхом участі в шкільних справах.
  • ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ХАРАКТЕРУ У РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ПIДЛIТКIВ
  • Характер проблематики людей з функціональними обмеженнями в світі та в Україні
  • Характер проблематики людей з функціональними обмеженнями в світі та в Україні
  • ФОРМУВАННЯ ФОНЕМАТІЧНОГО СЛУХУ У УЧНІВ ДОПОМІЖНОЇ ШКОЛИ
  • Діти вулиці
  • Виховання і самовиховання - дві сторони єдиного процесу
  • Виховання і самовиховання - дві сторони єдиного процесу
  • Виховання як суспільне явище
Cгенерировано за 0.135650 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...