-
Валеологія в навчально виховному процесі
Зміст
1. Вступ………………………………………………………….3
2. Складові здоров`я……………………………………………4
3. Навчання здоровому способу життя………………………..5
4. Валеологія в навчально виховному процесі.....…………….7
5. Висновки……………………………………………………..11
6. Використана література…………………………………….12
-
Формування здорового способу життя молоді
Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Нова якість життя молоді...................................................................5
1.1. Поняття здорового способу життя молоді...........................................5
1.2. Соціальне значення здорового способу життя молоді......................15
Розділ 2. Стратегія розвитку здорового способу життя молоді....................23
2.1. Суспільне формування цінності здорового способу
життя молоді..........................................................................................23
2.2. Робота соціального працівника у формуванні свідомості
здорового способу життя .....................................................................38
Розділ 3. Проблеми та перспективи формування здорового
способу життя молоді........................................................................45
3.1. Фактори, які впливають на здоровий спосіб життя молоді...............45
3.2. Перспективи вирішення проблем молоді та оцінка можливих
шляхів формування у неї здорового способу життя ..........................48
Висновки..............................................................................................................72
Список використаної літератури........................................................................76
-
Організація і проведення Дня здоров'я у школі.
1.Аналіз науково – педагогічної літератури про роль впливу способу життя на здоров'я дітей.
1.1 Здоровий спосіб життя як соціально-педагогічне явище.
1.2 Умови, необхідні для формування здорового способу життя дітей.
2.Вплив фізичної культури на організм школяра.
3.Організація і проведення Дня здоров'я.
4.Сценарій проведення спортивного свята.
5. Література
-
Місто як місце перетинання територіально поселенських, соціально-спільнісних і ментальних структур
Вступ 3
1. Специфіка міста як місця перетинання територіально поселенських, соціально-спільнісних і ментальних структур 4
2. Ознаки міського способу життя 8
Висновок 13
Список використаної літератури 14
-
Психологічна характеристика процесу навчання
Вступ 3
Розділ І. Педагогічний процес як цілісна система психології навчання 6
1.1. Особливості структури теорії навчання 6
1.2. Методологічні основи процесу навчання 12
1.3.Теорія поетапного формування розумових дій та їх психологічна характеристика 20
Розділ ІІ. Соціально-психологічні механізми навчання. 26
2.1. Суть евристичних методів пізнання та їх роль в дослідженнях 26
2.2. Поняття про навчальний модуль та сутність модульно-розвиваючого навчання 34
2.3. Теорія і практика сугестопедичного навчання школярів та контекстне навчання як метод активного навчання 41
Висновки 45
Список використаної літератури 49
Додатки 51
-
Спосіб ланцюгової підстановки. Розкрийте його зміст
ВСТУП 3
1. Характерні риси методу економічного аналізу. 4
2. Зміст способу ланцюгових підставок. 6
3. Практичне застосування способу ланцюгових підстановок. 9
ВИСНОВКИ 12
Список літератури 13
-
МОДЕЛЬ ТА ПРОЦЕС СИСТЕМАТИЧНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ
ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………………..... 3
РОЗДІЛ 1. БЕЗПЕРЕРВНЕ НАВЧАННЯ КЕРІВНИХ ПРАЦІВНИКІВ І
ФАХІВЦІВ................................................................................................................... 4
1.1. Організаційне і методичне забезпечення системи навчання кадрів.... 4
1.2. Світовий досвід навчання персоналу...................................................... 9
РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЬ ТА ПРОЦЕС СИСТЕМАТИЧНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ............................................................................................................... 15
2.1. Розробка цілі навчання............................................................................ 15
2.2. Методи навчання персоналу...................................................... ............ 17
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТОВ "КОМСЕРВІС"............................................................................................................. 22
3.1. Характеристика ТОВ "КОМСЕРВІС"................................................... 22
3.2. Навчання, перепідготовка, підвищення кваліфікації кадрів підприємства................................................................................................................ 26
ВИСНОВКИ................................................................................................................. 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ............................................................. 34
-
Фактори здорового способу життя
Вступ 3
1. Здоров’я людини та чинники, які його визначають 4
2. Фактори здорового способу життя 7
3. Основні способи покращення стану здоров’я 9
Висновок 14
Список використаної літератури 15
-
Функції педагога-валеолога в процесі управління здоров’ям
Вступ 3
1. Предмет валеології та її місце в системі навчальних дисциплін 4
2. Формування педагогом-валеологом стратегії забезпечення здорового способу життя 6
3. Попередження тютюнопаління, вживання алкоголю та інших наркотиків 9
Висновки 12
Література 14
-
Особливості законів навчання
Вступ 2
1) Особливості законів навчання, закономірностей, принципів навчання у вищій школі 3
2) Закони навчання, їх сутність 4
3) Загальні закономірності навчально-виховного процесу 6
4) Принципи навчання у вищому навчальному закладі 11
Висновки 18
Список використаної літератури 19