-
Формування здорового способу життя молоді
Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Нова якість життя молоді...................................................................5
1.1. Поняття здорового способу життя молоді...........................................5
1.2. Соціальне значення здорового способу життя молоді......................15
Розділ 2. Стратегія розвитку здорового способу життя молоді....................23
2.1. Суспільне формування цінності здорового способу
життя молоді..........................................................................................23
2.2. Робота соціального працівника у формуванні свідомості
здорового способу життя .....................................................................38
Розділ 3. Проблеми та перспективи формування здорового
способу життя молоді........................................................................45
3.1. Фактори, які впливають на здоровий спосіб життя молоді...............45
3.2. Перспективи вирішення проблем молоді та оцінка можливих
шляхів формування у неї здорового способу життя ..........................48
Висновки..............................................................................................................72
Список використаної літератури........................................................................76
-
Організація і проведення Дня здоров'я у школі.
1.Аналіз науково – педагогічної літератури про роль впливу способу життя на здоров'я дітей.
1.1 Здоровий спосіб життя як соціально-педагогічне явище.
1.2 Умови, необхідні для формування здорового способу життя дітей.
2.Вплив фізичної культури на організм школяра.
3.Організація і проведення Дня здоров'я.
4.Сценарій проведення спортивного свята.
5. Література
-
Функції педагога-валеолога в процесі управління здоров’ям
Вступ 3
1. Предмет валеології та її місце в системі навчальних дисциплін 4
2. Формування педагогом-валеологом стратегії забезпечення здорового способу життя 6
3. Попередження тютюнопаління, вживання алкоголю та інших наркотиків 9
Висновки 12
Література 14
-
Зміст та організація днів здоров’я з дітьми дошкільного віку
Вступ 3
І. Місце днів здоров’я в системі фізичного виховання дітей дошкільного
віку 5
1.1. Основні завдання проведення днів здоров’я у дошкільних закладах 5
1.2. Основні методичні принципи проведення днів здоров’я у дошкільних закладах 9
ІІ. Проведення рухливих ігор в структурі організації днів здоров’я 13
2.1. Місце і роль рухливих ігор в фізичному вихованні
дошкільників 13
2.2. Методичні принципи проведення рухливих ігор 15
ІІІ. Виховні аспекти проведення днів здоров’я 21
3.1. Виховне значення фізичних вправ 21
3.2. Виховання мотивації до здорового способу життя 22
Висновки 27
Список використаної літератури 29
-
Робота з молоддю у діяльності соціально-психологічних служб.
ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні засади соціально-психологічної діяльності з молоддю 5
1.1. Молодь як особлива соціально-демографічна група 5
1.2. Розвиток і становлення роботи з молоддю як напряму соціально-психологічної діяльності 8
1.3. Структура та завдання соціальної служби для молоді 14
Розділ 2. Соціально-психологічні особливості молодіжних проблем 18
2.1. Психолого-психологічні проблеми у молодіжному середовищі 18
2.2. Проблеми молоді і державна молодіжна політика 25
Розділ 3. Окремі напрямки роботи з молоддю 33
3.1. Технології соціальної роботи з молоддю 33
3.2. Робота соціального працівника у формуванні свідомості здорового способу життя 39
3.3. Соціально-психологічна корекція готовності молоді до вступу в шлюб 60
ВИСНОВКИ 69
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 71
-
Профілактика ВІЛ/СНІД серед молоді
Вступ 2 РОЗДІЛ 1. Профілактика ВІЛ/СНІДу та хвороб, що передаються статевим шляхом (ХПСШ) серед молодого покоління 4 1.1 Роль освіти у запобіганні ВІЛ інфікування підлітків 4 1.2 Ініціативи профілактики ВІЛ/СНІД в галузі шкільної освіти 8 1.3 Профілактика ВІЛ/СНІДу в системі шкільної освіти 13 1.4 Сучасні стратегії та методи навчання у сфері профілактики та формування здорового способу життя 19 РОЗДІЛ 2. Дослідження інформованості молоді про ВІЛ/СНІД як одна з головних частин профілактики 28 2.1 Теоретичний аналіз проблеми ВІЛ/СНІД та ХПСШ 28 2.2 Аналіз результатів дослідження 29 2.3 Тренінг для школярів і викладачів Профілактика ВІЛ/СНІДу в школах 31 Висновки 37 Список опрацьованих джерел 39
-
Профілактика ВІЛ/СНІД серед молоді
Вступ 2
РОЗДІЛ 1. Профілактика ВІЛ/СНІДу та хвороб, що передаються статевим шляхом (ХПСШ) серед молодого покоління 4
1.1 Роль освіти у запобіганні ВІЛ інфікування підлітків 4
1.2 Ініціативи профілактики ВІЛ/СНІД в галузі шкільної освіти 8
1.3 Профілактика ВІЛ/СНІДу в системі шкільної освіти 13
1.4 Сучасні стратегії та методи навчання у сфері профілактики та формування здорового способу життя 19
РОЗДІЛ 2. Дослідження інформованості молоді про ВІЛ/СНІД як одна з головних частин профілактики 28
2.1 Теоретичний аналіз проблеми ВІЛ/СНІД та ХПСШ 28
2.2 Аналіз результатів дослідження 29
2.3 Тренінг для школярів і викладачів Профілактика ВІЛ/СНІДу в школах 31
Висновки 37
Список опрацьованих джерел 39
-
Навчання здоровому способу життя
Зміст
1. Вступ………………………………………………………….3
2. Складові здоров`я……………………………………………4
3. Навчання здоровому способу життя………………………..5
4. Валеологія в навчально виховному процесі.....…………….7
5. Висновки……………………………………………………..11
6. Використана література…………………………………….12
-
Валеологія в навчально виховному процесі
Зміст
1. Вступ………………………………………………………….3
2. Складові здоров`я……………………………………………4
3. Навчання здоровому способу життя………………………..5
4. Валеологія в навчально виховному процесі.....…………….7
5. Висновки……………………………………………………..11
6. Використана література…………………………………….12
-
"Социально-педагогическая деятельность по фор-мированию здорового образа жизни среди учащихся Амгинской педагогической гимназии"
Содержание
Введение……………………………………………………………….
Глава 1. Анализ научно-педагогической
литературы о роли влияния образа жизни
на здоровье детей……………………………………………………..
1.1 Здоровый образ жизни как социально-
педагогическое явление……………………………………………….
1.2 Условия, необходимые для формирования
здорового образа жизни детей………………………………………..
1.3 Деятельность социального педагога по
формированию здорового образа жизни…………………………….
Глава 2.Социально-педагогическая деятельность
по формированию здорового образа жизни среди
учащихся Амгинской педагогической гимназии……………………
2.1. Исследование о состоянии здоровья среди
старшеклассников……………………………………………………..
2.2. Совершенствование опытно-
экспериментальной работы…………………………………………..
2.3. Подведение итогов экспериментальной
работы………………………………………………………………….
Заключение…………………………………………………………….
Библиография………………………………………………………….
Приложения……………………………………………………………