|
-
Основи педагогіки
1. Умови та шляхи забезпечення єдності складових частин виховного процесу 2
2. Різноманітність методів навчально-виховного процесу 7
Список використаної літератури 12
-
Психолого-педагогічні проблеми наступності між ДНЗ та школою
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Загальна характеристика дошкільної та шкільної освіти. Їхні пріоритети та недоліки 6
1.1. Перспективи удосконалення шляхів і методів дошкільної і початкової освіти 6
1.2. Зміни в цілях і завданнях початкової школи 7
1.3. Основи, функції та риси початкової школи 8
1.4. Сутність, мета і особливості дошкільної освіти 10
1.5. Перехід на дванадцятирічне навчання 12
1.6. Організація роботи з дітьми в початковій школі 13
Розділ 2. Психолого-педагогічні проблеми наступності між ДНЗ та школою 15
2.1. Психологічні особливості переходу із дошкільного закладу освіти до школи 15
2.2. Формування світогляду дошкільника та молодшого школяра засобами інтегрованих знань про людину і світ 17
2.3. Інтегрована технологія - система розвитку, навчання і виховання дітей в ДНЗ. Необхідний мінімум для переходу до школи 20
Розділ 3. Диференційовані заняття в підготовчій групі дитячого садку як один із засобів наступності між ДНЗ та школою 27
Висновки 41
Список використаної літератури 44
-
Особливості здійснення навчально-виховного процесу старшокласників в умовах виробництва
Особливості здійснення навчально-виховного процесу старшокласників в умовах виробництва
-
Розумово відсталі діти як об єкт корекційного виховання
Вступ 2 Розділ 1. Основи корекційного виховання розумово відсталих дітей 5 1.1 Психолого-педагогічна класифікація розумово відсталих дітей та їх психологічні особливості 5 1.2 Корекційно-виховна робота з дітьми-олігофренами та її вплив на розвиток розумово відсталих дітей 9 1.3 Індивідуальний стиль корекційного навчально-виховного процесу розвитку дітей-олігофренів 12 Розділ 2. Навчальна діяльність розумово відсталих дітей 19 2.1 Виховання основ навчальної діяльності у дітей-олігофренів 19 2.2 Корекція недоліків навчальної діяльності дітей-олігофренів 22 Розділ 3. Труд у навчально-виховному процесі розвитку розумово відсталих дітей 26 3.1 Корекційно-розвиваючий підхід в системі трудової підготовки дітей-олігофренів 26 3.2 Психолого-педагогічні умови підвищення ефективності трудового навчально-виховного процесу розумово відсталих дітей 32 Висновки 36 Список використаної літератури 37
-
Питання до державного екзамену з педагогіки для спеціальності "Початкове навчання" (бакалавр)
1. Педагогіка як наука про виховання людини. Мета і завдання виховання громадянина вільної і незалежної України. 3
2. Методи науково-педагогічних досліджень у практиці учителя початкових класів. Класифікація та характеристики видів дослідження, структурні компоненти дослідження, їх сутність. 3
3. Основні положення Болонської конвенції стосовно початкової школи. зокрема, вимог до вчителів. Сутність компетентнісного підходу до змісту навчання й виховання їхньої якості. 4
4. Чинники формування особистості вчителя як умова ефективності розвитку і формування дитини. 5
5. Система освіти і виховання в Україні та ЇЇ структура. Традиційні і нові типи навчальних закладів. Основні принципи освіти в Україні. Основні документи про побудову нової організації. 6
6. Процес навчання, принципи навчання, зміст освіти, методи навчання та форми його організації. 7
7. Основні функції навчання та його рушійні сили. 8
8. Навчання як двобічний процес. Компоненти процесу навчання та їх характеристика. Викладання як діяльність учителя. Учіння як пізнавальна ДІЯЛЬНІСТЬ учня. 8
9. Принципи навчання, визначення принципів, регулятивна роль принципів в організації діяльності вчителя та учня. Класифікація принципів дидактики у рідних авторів. 10
10. Наукові основи перебудови змісту початкової освіти в початковій школі. Проблема змісту освіти та її відповідності віковим особливостям учнів. Загальнонаукові та психолого-педагогічні вимоги до змісту навчання. 10
11. Навчальний план для початкових класів загальноосвітньої школи. Структура навчального плану та його функції. Принципи побудови сучасних навчальних планів. Особливості навчальних планів шкіл різних типів. 11
12. Типи та структура уроків у початковій школі. Приклади різних типів уроків природознавства. 12
13. Реалізація мети уроку в процесі дидактичної взаємодії учителя та учнів. Вимоги до реалізації мети трудового виховання на уроках праці. 13
14. Принципи виховання та засоби їх реалізації у навчально-виховному процесі початкової школи. 14
15. Формування основ національного і наукового світогляду. Поняття про світогляд і його основи риси. Етапи формування основ світогляду молодших школярів у процесі. 14
16. Складові частини виховання МОЛОДШИХ школярів, їхній зміст і завдання. Народна педагогіка про особистість, її розвиток, виховання й формування. 15
17. Виховні функції учителя початкової школи з додатковою спеціалізацією в галузі естетичного виховання. Своєрідність естетико-виховної роботи в молодших класах. Основні форми виховної роботи, її планування. 16
18. Трудове виховання як актуальна проблема виховання. Завдання і зміст трудового виховання. Педагогічні умови здійснення функцій праці. 17
19. Учасники процесу виховання учнів молодших класів. Вихователь і вихованці. Учитель і вихователь групи продовженого дня. Виховання, самовиховання, перевиховання. 17
20. Загальні методи виховання та їх класифікація. Добір методів виховання у відповідності до мети, принципів, змісту, умов виховання, віку дітей. 18
21. Види взаємозв’язку школи, сім'ї ТА громадськості у вихованні особистості. Виховання в сім'ї як першооснова розвитку дитини. 19
22. Педагогічне керівництво процесом формування дитячого колективу. Діяльність І СПІЛКУВАННЯ ЯК ОБЄКТИВНІ ФАКТОРИ ФОРМУВАННЯ КОЛЕКТИВУ. ФОРМУВАННЯ позитивної позиції ОСОБИСТОСТІ В КОЛЕКТИВІ ТА МІЖОСОБИСТІСНИХ ВЗАЄМИНАХ. 20
23. Зміст і форми роботи вчителя з батьками. Псих-пед. особлив. роботи з батьками учнів початкової школи. 21
24. Виховна робота з учнями початкової школи на засадах народної педагогіки. Ранки і тематичні тижні, вихідні дні у школі, українські вечорниці, культпоходи, екскурсії. Підготовка вчителя і учня до їх організації та проведення. 22
25. Розвиток, виховання, навчання ДІТЕЙ шестирічного віку. Особливості організації навчально-виховного процесу в умовах дитячого садка, комбінату - "дитсадок-школа", загальноосвітньої школи. Гра як провідна діяльність дітей шестирічного віку. 22
-
Методика викладання
ВСТУП 3
1. РОЛЬ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО КАПІТАЛУ В ІННОВАЦІЙНОМУ РОЗВИТКУ КРАЇНИ 4
2. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СПРЯМОВАНОСТІ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У СУЧАСНОМУ ВУЗІ 11
3. МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ ТА ІНТЕГРАЦІЯ У СФЕРІ ОСВІТИ 17
ВИСНОВКИ 21
ЛІТЕРАТУРА 22
-
Педагогічна просвіта батьків в умовах шкільних та позашкільних навчальних закладів
Вступ 3 Розділ І. Педагогічна культура батьків як важлива умова ефективного навчально–виховного процесу 6 1.1 Особливості методів педагогічної роботи з батьками 6 1.2 Залучення батьків до навчально-виховної роботи закладу 9 Розділ ІІ. Методологічні особливості педагогічної роботи з батьками 16 2.1 Основні форми педагогічної просвіти батьків 16 2.2 Програма батьківського всеобучу 18 Висновки 28 Список використаної літератури 30 ДОДАТКИ 32
-
Соціологічне дослідження педагогічних умов удосконалення управління розвитком школи
План
Вступ 3
1. Соціологічне дослідження педагогічних умов удосконалення управління розвитком школи 5
2. Організація процесу планування розвитку школи 19
Висновки 42
Список використаної літератури 43
Додаток 44
-
Соціологічне дослідження педагогічних умов удосконалення управління розвитком школи
План
Вступ 3
1. Соціологічне дослідження педагогічних умов удосконалення управління розвитком школи 5
2. Організація процесу планування розвитку школи 19
Висновки 42
Список використаної літератури 43
Додаток 44
-
Особливості законів навчання
Вступ 2
1) Особливості законів навчання, закономірностей, принципів навчання у вищій школі 3
2) Закони навчання, їх сутність 4
3) Загальні закономірності навчально-виховного процесу 6
4) Принципи навчання у вищому навчальному закладі 11
Висновки 18
Список використаної літератури 19
Cгенерировано за 0.149111 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|