Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Психолого-педагогічні проблеми наступності між ДНЗ та школою» (ID:55414)

| Размер: 1250 кб. | Объем: 44 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст

Вступ 3
Розділ 1. Загальна характеристика дошкільної та шкільної освіти. Їхні пріоритети та недоліки 6
1.1. Перспективи удосконалення шляхів і методів дошкільної і початкової освіти 6
1.2. Зміни в цілях і завданнях початкової школи 7
1.3. Основи, функції та риси початкової школи 8
1.4. Сутність, мета і особливості дошкільної освіти 10
1.5. Перехід на дванадцятирічне навчання 12
1.6. Організація роботи з дітьми в початковій школі 13
Розділ 2. Психолого-педагогічні проблеми наступності між ДНЗ та школою 15
2.1. Психологічні особливості переходу із дошкільного закладу освіти до школи 15
2.2. Формування світогляду дошкільника та молодшого школяра засобами інтегрованих знань про людину і світ 17
2.3. Інтегрована технологія - система розвитку, навчання і виховання дітей в ДНЗ. Необхідний мінімум для переходу до школи 20
Розділ 3. Диференційовані заняття в підготовчій групі дитячого садку як один із засобів наступності між ДНЗ та школою 27
Висновки 41
Список використаної літератури 44
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаної літератури

1. Богданова О.С., Калинина О.Д. Содержание и методика этических бесед с младшими школьниками. - М.: ЦГЛ, 1985.
2. Богданова О.С., Петрова В.И. Методика воспитательной работы в начальных классах. - М.: Просвещение, 1986.
3. Гончаренко С.У. Інтеграція наукових знань і проблема змісту освіти // Постметодика. - 1994. - С. 3-9.
4. Гончаренко С.У., Мальований Ю. Інтегроване навчання. За і проти // Освіта. - 1994. - 16 лютого.
5. Гринченко И.С. Игра в теории обучения, воспитании и коррекционной работе. - М.: ЦГЛ, 2002.
6. Гуз К.М. Психолого-педагогічні передумови формування інтегрованих природничо-наукових курсів у початковій школі // Розвиток мислення молодших школярів: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. - Полтава, 1996. - С. 142.
7. Дурманенко Є.А. Формування наукового світогляду підлітків у процесі засвоєння інтегрованих знань про людину і суспільство: Автор: дис... канд. пед. наук. - Ун-т педагогіки АПН України. - K., 1994. - С. 24.
8. Ільченко В.Р. Інтеграція змісту освіти як основа розвитку інтегративного мислення молодших школярів // Розвиток мислення молодших школярів: матеріали міжнародної науково-практичної конференції. - Полтава, 1996. - С. 4-7.
9. Калинина И.Л. Обучение первоначальному чтению при работе с букварём // Начальная школа, 2000. - № 5. - С. 65-67.
10. Киричук О., Гавриш О. Дошкільний вік і майбутня шкільна адаптація // Дошкільне виховання. - 2000. - № 5. - С. 11.
11. Кондратенко Т. Д., Котырло В. К., Ладывир С. А. Обучение старших дошкольников. - К., 1986.
12. Корчак Я. Як любити дітей. - К.: Вища школа, 1976.
13. Костюк Г. С. Розвиток і виховання // Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості. - К., 1989.
14. Кузьминський А.І., Омеляненко Л.В. Педагогіка: Підручник. - К.: Знання-Прес, 2003.
15. Люблінська Г. О. Дитяча психологія. - К., 1975.
16. Мир детства. Младший школьник / Под ред. А.Г. Хрипковой. - М.: Наука, 1988.
17. Наступність у роботі дошкільних закладів і шкіл І ступеня з проблеми навчання та виховання дітей: Матеріали науково-практичної конференції / Уклад. А.П. Мальчуцька, О.В. тарасова. - Миколаїв, 2001.
18. Подласый И.П. Педагогика. - М.: Владос, 1999.
19. Савченко О. Я. Дидактика початкової школи. - К., 1997.
20. Сизый А.А. Воспитательная работа в начальных классах. - Минск: Знание, 1986.
21. Сухомлинський В.О. Павлинська середня школа // Вибрані твори: В 5 т. - Т. 4. - К.: Радянська школа, 1977.
22. Сухомлинський В.О. Серце віддаю дітям // Вибрані твори: В 5 т. - Т. 3. - К.: Радянська школа, 1976.
23. Трухін І.О., Шпак О.Т. Основи шкільного виховання. - К.: ЦНЛ, 2004.
24. Федорович Л.О. До школи // Дитячий садок. - 2000. - березень. - № 10 (58). - С. 8.
25. Щербак Д. Шестирічні учні очима вчителя // Дошкільне виховання. - 2001. - № 3. - С. 22-23.
26. Щербань П.М. Навчально-педагогічні ігри. - К.: Вища школа, 2004.
27. Энциклопедия педагогических технологий / Под ред. А.К. Колеченко. - СПб.: КАРО, 2002.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Психолого-педагогічні проблеми наступності між ДНЗ та школою»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Психологія і педагогіка. Відповіді на питання
  • УКРАЇНСЬКЕ ДОШКІЛЛЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ (у порівнянні з російським)
  • Соціально-педагогічні особливості молодіжних проблем
  • МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ДОШКІЛЬНИКІВ
  • МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ДОШКІЛЬНИКІВ
  • Психолого-педагогічні прийоми організації спілкування у виробничому та навчальному колективах
  • Шляхи формування у дітей середнього дошкільного віку почуття любові до матері
  • Виховання інтересу і поваги до праці дорослих у дітей старшого дошкільного віку
  • Загальна характеристика дітей молодшого шкільного віку
  • Психологія педагогічної діяльності в різних освітніх системах. Педагогічні функції та уміння. Стилі педагогічної діяльності
Cгенерировано за 0.126990 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...