Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Курсовая

Тема: «Дослідження ринку товарів ( DVD)» (ID:5353)

| Размер: 113 кб. | Объем: 43 стр. | Стоимость: 100 грн. | Добавлена: 14.07.2006 | Код продавца: 2 |
Содержание ЗМІСТ


Вступ 3


1. ПОВЕДІНКА ФІРМИ НА РИНКУ ДОСКОНАЛОЇ КОНКУРЕНЦІЇ 5

1.1. Принципи дослідження ринку товарів в умовах досконалої конкуренції 5
1.2. Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємств-виробників споживчих товарів 11

2. ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ТОВАРІВ НА ПРИКЛАДІ ВІТЧИЗНЯНОГО РИНКУ КОМПАКТ-ДИСКІВ /на прикладі „Української ДіВіДі Компанії”/ 18

2.1. Загальна характеристика стану українського ринку компакт-дисків 18
2.2. Аналіз асортименту товарного ринку 23

3. РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 29


Висновок 38
Література 40
Додатки 42

Метою роботи є дослідити та проаналізувати ринок компакт-дисків, основних конкурентів підприємства та здійснити пошук шляхів розширення імпорту, за рахунок контрактів з зарубіжними партнерами.
Предметом дослідження виступає ринок компакт-дисків.
Об’єктом цього дослідження є підприємство ТОВ „Українська ДіВіДі Компанія”, що як й інші підприємства країни в сучасних умовах, повинне вміти виготовляти конкурентоспроможну продукцію і бути готовим до ефективної роботи в режимі ринкових відносин.
Хронологічні рамки роботи охоплюють 2003-2005 роки.
Літературна база. Теоретичні і методологічні аспекти діяльності підприємства в умовах конкурентного середовища знайшли відображення в наукових працях Кириленка В.І. „Мікроекономіка”, Будаговської С. „Мікроекономіка та макроекономіка”, Семюелсона П. „Мікроекономіка” та інших вітчизняних і зарубіжних економістів. Однак як теоретичні основи дослідження конкурентоспроможності підприємств, так і методи її оцінки та діагностики, а також науково-практичні рекомендації щодо її організаційного забезпечення вимагають більш комплексного аналізу та обґрунтування з врахуванням особливостей національної економіки.
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Дослідження ринку товарів ( DVD)»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • ОПИС ТОВАРУ – ДИСКИ DVD (практична робота)

  • Конкурентоспроможність DVD-плеєрів на ринку України

  • Порівняльна характеристика DVD-плеєрів за матеріалами ТОВ Назва

  • Проведення маркетингового дослідження ринку товарів і послуг власними силами

  • Товарознавчі аспекти дослідження ринку йогуртів

  • Вдосконалення системи обслуговування покупців як складова торгового маркетингу

  • Товарна біржа в структурі ринку товарів та послуг

  • Товарна біржа в структурі ринку товарів та послуг

  • Споживча оцінка асортименту та якості фарб на ринку України (за матеріалами Київського філіалу ТОВ «Поліфарб»)

  • Маркетингове дослідження телевізорів Березка

  • Роль товарної біржі для ринку споживача товарів та послуг


Cгенерировано за 0.010425 секунд

загрузка...