-
ОПИС ТОВАРУ – ДИСКИ DVD (практична робота)
ОПИС ТОВАРУ – ДИСКИ DVD
Розвиток ринку DVD-дисків в Україні
Розподілення ринку DVD на вітчизняному ринку
Ключові параметри дисків
Характеристика типів DVD
ЛІТЕРАТУРА
-
Конкурентоспроможність DVD-плеєрів на ринку України
Вступ 3
1. Стан ринку DVD-плеєрів в Україні 6
2. Характеристика асортименту DVD-плеєрів представлених на ринку України 14
3. Характеристика показників конкурентоспроможності DVD-плеєрів представлених на підприємстві ТОВ "Центр електроніки" 20
4. Оцінка конкурентоспроможності різних DVD-плеєрів представлених на підприємстві ТОВ "Центр електроніки" 30
Висновки і пропозиції 40
Список використаної літератури 43
-
Порівняльна характеристика DVD-плеєрів за матеріалами ТОВ Назва
Вступ 3
1. Загальна характеристика DVD-плеєрів та їх класифікація 5
2. Споживчі властивості DVD-плеєрів 10
3. Асортимент DVD-плеєрів які реалізуються в "Техноярмарок" 15
4. Порівняльна характеристика споживчих властивостей DVD-плеєрів різних виробників "Техноярмарок" 21
Висновки та пропозиції 26
Список використаних джерел 30
Додатки 32-46
-
Проведення маркетингового дослідження ринку товарів і послуг власними силами
Вступ 3
Розділ 1. Основні напрями комплексного дослідження ринку 4
1.1. Фактор мікро та макросередовища, де працює даний підрозділ 4
1.2. Сегментування ринку та позиціювання товарів 7
1.3. Конкурентна спроможність товарів 10
1.4. Методи просування товарів на ринку 11
Розділ 2. Дослідження товарної політики підприємства 14
2.1. Визначення конкурентної спроможності товару (ранговий метод) 14
Висновки 18
Література 22
-
Товарознавчі аспекти дослідження ринку йогуртів
ВСТУП 3
1. Загальні методологічні підходи до дослідження ринку споживчих товарів 2. Аналіз ринку кисломолочних товарів в Україні 5
3. Оцінка якості та конурентоспроможності йогуртів на споживчому ринку 30
4. Актуальні завдання по формуванню ринку кисломолочних напоїв в Україні 39
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 44
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48
ДОДАТКИ 53
-
Вдосконалення системи обслуговування покупців як складова торгового маркетингу
Вступ 3
1. Теоретичні основи маркетингу послуг 6
1.1. Теоретичні та методологічні засади статистичного оцінювання якості обслуговування 6
1.2. Методичне забезпечення статистичної оцінки якості обслуговування у роздрібній торгівлі 9
1.3. Дослідження системи маркетингу послуг на ринку складно-технічних товарів 14
2. Аналіз системи обслуговування покупців ЗАТ “***” 19
2.1. Основні відомості про компаніію 19
2.2. Маркетингова система ЗАТ “***” 21
2.3. Проблеми і перспективи компанії на ринку послуг стільникового зв’язку 26
3. Вдосконалення системи маркетингу послуг на ринку складно-технічних товарів 32
3.1. Використання статистичних оцінок якості обслуговування у вирішенні прикладних задач управління 32
3.2. Напрями вдосконалення системи обслуговування покупців ЗАТ “***” 35
Висновки 40
Література 45
Додаток 1. Баланс ЗАТ “***” 48
Додаток 2. Звіт про фінансові результати ЗАТ “***” 51
Метою роботи є обґрунтування теоретичних та методичних основ удосконалення маркетингу послуг на ринку складно-технічних товарів.
Об’єктом дослідження є процес маркетингової діяльності у сфері послуг на ринку складно-технічних товарів.
Предметом дослідження є теоретичні та методичні основи формування маркетингу послуг підприємств на ринку складно-технічних товарів
-
Товарна біржа в структурі ринку товарів та послуг
Зміст
Вступ 2
1. Місце ринку споживчих товарів та послуг в ринковій системі 3
2. Визначення сутності та структури ринку товарів та послуг 7
2.1. Зміст ринку споживчих товарів та послуг 7
2.2. Визначення структури та змісту товарного ринку 12
3. Товарна біржа в структурі ринку товарів та послуг 25
Висновки 28
Перелік використаної літератури 29
-
Товарна біржа в структурі ринку товарів та послуг
Зміст
Вступ 2
1. Місце ринку споживчих товарів та послуг в ринковій системі 3
2. Визначення сутності та структури ринку товарів та послуг 7
2.1. Зміст ринку споживчих товарів та послуг 7
2.2. Визначення структури та змісту товарного ринку 12
3. Товарна біржа в структурі ринку товарів та послуг 25
Висновки 28
Перелік використаної літератури 29
-
Споживча оцінка асортименту та якості фарб на ринку України (за матеріалами Київського філіалу ТОВ «Поліфарб»)
ВСТУП 5
1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ 7
1.1 Забезпеченість ринку України фарбовими товарами 7
1.2 Проблеми розвитку ринку фарбових товарів в Україні 19
1.3 Вимоги до якості фарбових товарів 21
1.4 Визначення номенклатури показників споживчих властивостей для товарознавчої оцінки фарбових матеріалів 28
2 ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ТА ЯКОСТІ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ У ТЕХНОЛОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ ВИГОТОВЛЕННЯ 39
2.1 Вплив технологічних факторів на формування споживчих властивостей та якості фарбових товарів 39
2.2 Визначення показників безпеки та фізико-механічної витривалості фарбових товарів 44
2.3 Контроль якості лакофарбових матеріалів 54
3 ОБ’ЄКТИ ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ 57
3.1 Об’єкт дослідження 57
3.2. Фінансово-економічний аналіз об’єкту дослідження 60
4. ДОСЛІДЖЕННЯ ФАКТОРІВ ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ 67
4.1. Аналіз структури асортименту вітчизняних фарбових товарів 67
4.2. Аналіз структури асортименту фарбових товарів іноземних виробників 71
4.3. Виявлення споживчих переваг фарбових товарів 81
4.4. Розробка пропозицій щодо оновлення фарбових товарів 83
5 ОРГАНІЗАЦІЯ ОПТОВОЇ ЗАКУПІВЛІ ФАРБОВИХ ТОВАРІВ 89
5.1 Оптова закупівля фарбових товарів її сутність та принципи 89
5.2. Класифікація та змістовність комерційних угод щодо закупівлі фарбових товарів 93
5.3. Фактори що впливають на ефективність оптової закупівлі фарбових товарів 95
5.4. Показники що характеризують ефективність оптової закупівлі фарбових товарів 99
5.5 Аналіз практики оптової закупівлі фарбових товарів 103
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 106
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 108
ДОДАТКИ 113
Додаток А. Анкета лакофарбової продукції 114
Додаток Б.Фінансова звітність підприємства 117
Додаток В. Кореляційно-регресивний аналіз структури асортименту фарб для внутрішніх робіт 128
Додаток Г. Типовий договір на закупівлю лакофарбової продукції 131
-
Маркетингове дослідження телевізорів Березка
1. Визначення предмета дослідження і збір вихідних даних 3
2. Дослідження товару 5
3. Визначення місткості ринку 12
4. Сегментація ринку 15
5. Позиціювання товару на ринку 24
6. Розробка маркетингової стратегії 26
7. Дослідження кон’юнктури ринку 28
8. Вибір стратегії ціноутворення 30
9. Формування каналів збуту і
системи руху товарів 32
10. Розробка рекламної програми 34
11. Бюджет реалізації маркетингової програми 36
Список літератури 37
-
Роль товарної біржі для ринку споживача товарів та послуг
Зміст
Вступ 3
1. Місце ринку споживача послуг і товарів в ринковій системі 4
2. Визначення сутності та структури ринку споживача товарів і послуг 8
2.1. Зміст ринку споживача послуг 8
2.2. Визначення структури та змісту ринку споживача товарів 13
3. Роль товарної біржі для ринку споживача товарів та послуг 26
Висновки 29
Література 30