Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Вдосконалення системи обслуговування покупців як складова торгового маркетингу» (ID:16779)

| Размер: 114 кб. | Объем: 52 стр. | Стоимость: 115 грн. | Добавлена: 01.08.2007 | Код продавца: 2 |
СодержаниеВступ 3
1. Теоретичні основи маркетингу послуг 6
1.1. Теоретичні та методологічні засади статистичного оцінювання якості обслуговування 6
1.2. Методичне забезпечення статистичної оцінки якості обслуговування у роздрібній торгівлі 9
1.3. Дослідження системи маркетингу послуг на ринку складно-технічних товарів 14
2. Аналіз системи обслуговування покупців ЗАТ “***” 19
2.1. Основні відомості про компаніію 19
2.2. Маркетингова система ЗАТ “***” 21
2.3. Проблеми і перспективи компанії на ринку послуг стільникового зв’язку 26
3. Вдосконалення системи маркетингу послуг на ринку складно-технічних товарів 32
3.1. Використання статистичних оцінок якості обслуговування у вирішенні прикладних задач управління 32
3.2. Напрями вдосконалення системи обслуговування покупців ЗАТ “***” 35
Висновки 40
Література 45
Додаток 1. Баланс ЗАТ “***” 48
Додаток 2. Звіт про фінансові результати ЗАТ “***” 51

Метою роботи є обґрунтування теоретичних та методичних основ удосконалення маркетингу послуг на ринку складно-технічних товарів.
Об’єктом дослідження є процес маркетингової діяльності у сфері послуг на ринку складно-технічних товарів.
Предметом дослідження є теоретичні та методичні основи формування маркетингу послуг підприємств на ринку складно-технічних товарів
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Вдосконалення системи обслуговування покупців як складова торгового маркетингу»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Широке використання засобів у внутрішній рекламі магазину
  • Якість обслуговування покупців у мережевому магазинів (на прикладі)
  • Етапи проектування системи обслуговування робочих місць
  • Контрольна робота з дослідження операцій. Варіант 5
  • Організація обслуговування туристів (на прикладі )
  • Контрольна робота з дослідження операцій
  • Комерційна діяльність торгового підприємства по продажу товарів і обслуговуванню покупців
  • Система послуг у роздрібній торгівлі
  • СИСТЕМА ПОСЛУГ У РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ
  • Комерційна діяльність приватного підприємства
Cгенерировано за 0.211815 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів