Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Вдосконалення системи обслуговування покупців як складова торгового маркетингу» (ID:16779)

| Размер: 114 кб. | Объем: 52 стр. | Стоимость: 115 грн. | Добавлена: 01.08.2007 | Код продавца: 2 |
СодержаниеВступ 3
1. Теоретичні основи маркетингу послуг 6
1.1. Теоретичні та методологічні засади статистичного оцінювання якості обслуговування 6
1.2. Методичне забезпечення статистичної оцінки якості обслуговування у роздрібній торгівлі 9
1.3. Дослідження системи маркетингу послуг на ринку складно-технічних товарів 14
2. Аналіз системи обслуговування покупців ЗАТ “***” 19
2.1. Основні відомості про компаніію 19
2.2. Маркетингова система ЗАТ “***” 21
2.3. Проблеми і перспективи компанії на ринку послуг стільникового зв’язку 26
3. Вдосконалення системи маркетингу послуг на ринку складно-технічних товарів 32
3.1. Використання статистичних оцінок якості обслуговування у вирішенні прикладних задач управління 32
3.2. Напрями вдосконалення системи обслуговування покупців ЗАТ “***” 35
Висновки 40
Література 45
Додаток 1. Баланс ЗАТ “***” 48
Додаток 2. Звіт про фінансові результати ЗАТ “***” 51

Метою роботи є обґрунтування теоретичних та методичних основ удосконалення маркетингу послуг на ринку складно-технічних товарів.
Об’єктом дослідження є процес маркетингової діяльності у сфері послуг на ринку складно-технічних товарів.
Предметом дослідження є теоретичні та методичні основи формування маркетингу послуг підприємств на ринку складно-технічних товарів
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Вдосконалення системи обслуговування покупців як складова торгового маркетингу»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Широке використання засобів у внутрішній рекламі магазину
  • Якість обслуговування покупців у мережевому магазинів (на прикладі)
  • Етапи проектування системи обслуговування робочих місць
  • Контрольна робота з дослідження операцій. Варіант 5
  • Організація обслуговування туристів (на прикладі )
  • Контрольна робота з дослідження операцій
  • Комерційна діяльність торгового підприємства по продажу товарів і обслуговуванню покупців
  • Система послуг у роздрібній торгівлі
  • СИСТЕМА ПОСЛУГ У РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ
  • Комерційна діяльність приватного підприємства
Cгенерировано за 0.175662 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...