Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Маркетингове дослідження телевізорів Березка» (ID:2624)

| Размер: 228 кб. | Объем: 37 стр. | Стоимость: 50 грн. | Добавлена: 23.07.2003 | Код продавца: 2 |
Содержание1. Визначення предмета дослідження і збір вихідних даних 3
2. Дослідження товару 5
3. Визначення місткості ринку 12
4. Сегментація ринку 15
5. Позиціювання товару на ринку 24
6. Розробка маркетингової стратегії 26
7. Дослідження кон’юнктури ринку 28
8. Вибір стратегії ціноутворення 30
9. Формування каналів збуту і
системи руху товарів 32
10. Розробка рекламної програми 34
11. Бюджет реалізації маркетингової програми 36
Список літератури 37
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Маркетингове дослідження телевізорів Березка»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Сучасні напрямки розвитку асортименту та споживчих властивостей телевізорів „Sony”
  • Позиціонування телевізорів на ринку України
  • Маркетингові дослідження як інструмент процесу створення нового товару (практична частина курсової)
  • Суть, мета і завдання маркетингових досліджень
  • "Организация закупки и транспортировки продукции из региона в регион"
  • Опис маркетингової діяльності зарубіжної фірми
  • Ціноутворення
  • Описати маркетингову діяльність зарубіжної фірми (Зроблено на прикладі Coca-Cola)
  • Маркетинг
  • Дослідження ринку: форми та методи
  • Маркетингова інформаційна система
Cгенерировано за 0.170509 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...