|
-
Позакласна робота з природознавства в початковій школі
ВСТУП 3
1. ЗНАЧЕННЯ І ЗАВДАННЯ ПОЗАКЛАСНОІ РОБОТИ З ПРИРОДОЗНАВСТВА 4
1.1. Форми позакласних занять 4
1.2. Зміст і методи позакласної роботи 5
1.2.1. Орієнтовна тематика по класах 6
1.3. Позакласна робота 8
1.3.1. Індивідуальна позакласна робота 9
1.3.2. Групова позакласна робота 10
1.3.3. Позакласна масова робота 12
1.4. Організація і методика проведення екскурсій 17
1.5. Суспільна корисна праця учнів 20
2. ПРИКЛАД ПОЗАКЛАСНИХ ЗАХОДІВ УЧНІВ 1-Х КЛАСІВ 23
ВИСНОВКИ 27
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 28
-
Основи екскурсознавства
1. Організація підготовки та підвищення кваліфікації екскурсоводів 3
2. Індивідуальна робота екскурсовода 11
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 17
-
Проблеми фінансування середньої освіти в Україні
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Проблеми і перспективи розвитку середньої освіти в Україні 5
1.1. Управління освітою 6
1.2. Підвищення якості й доступу до освіти 15
Розділ 2. Проблеми фінансування середньої освіти в Україні 25
2.1. Загальна середня освіта - пріоритетний напрям державної політики України 25
2.2. Пошук альтернативних шляхів фінансування середньої освіти через фандрайзінг та побудову партнерських відносин 32
Висновки 38
Список використаної літератури 42
-
Розвиток творчих здібностей обдарованих підлітків
Вступ 3
1. Стимулювання творчої активності підлітків в школі 4
2. Формування творчих здібностей підлітків в системі позашкільної освіти 6
3. Самостійна робота учнів 9
Висновок 12
Література 14
-
Соціальні механізми інноваційного розвитку системи вищої освіти України
Вступ 3
1. Особливості вищих навчальних закладів України 5
1.1. Вищий навчальний заклад як соціальна організація 5
1.2. Стан і структура вищої освіти України 7
2. Соціологічні аспекти освіти в інноваційному менеджменту. 18
3. Підвищення якості освітніх послуг на основі інновацій. 23
Висновок 28
Список використаної літератури 30
-
Комплексні системи управління якістю продукції на підприємстві
Зміст:
Вступ ……………………………………………………………………..3
Розділ 1. Якість продукції як передумова її конкурентоспроможності
1.1. Якість продукції і фактори, що її обумовлюють……………..5
1.2. Показники і методи оцінки якості ………………………………7
1.3. Підвищення якості як передумова підвищення ефективності суспільного виробництва …………………………………………………....11
Розділ 2. Комплексні системи управління якістю продукції на підприємстві
2.1. Системний підхід до управління якістю продукції виробництва ……………………………………………………………………..15
2.2. Стандарти підприємства у підвищенні якості продукції ...…21
2.3. Інжиніринг у забезпеченні якості виробничих систем ………..24
2.4. Вітчизняні комплексні системи управління якістю продукції ………………………………………………………………………..26
2.5. Система контролю якості продукції (на прикладі ROSHEN)…28
Розділ 3. Управління процесом підвищення якості продукції
3.1. Планування процесу підвищення якості…………………………29
3.2. Інформаційні аспекти управління процесами підвищення якості…………………………………………………………………………….29
3.3. Головні принципи успіху функціонування системи управління процесами підвищення якості……………………………………………….…31
Висновки ……………………………………………………………....33
Список використаної літератури ……………………………………34
-
Методика виховної роботи
1. Майстер виробничого навчання та класний керівник, як організатор учнівського колективу 3
2. Поняття педагогічного занедбання учнів, причини які сприяють цьому 7
3. Групова художня самодіяльність, як засіб естетичного виховання учнів та розвиток їх індивідуальних особливостей 11
Література 15
-
Еволюція дефектології: зародження, становлення та розвиток
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Еволюція дефектології: зародження, становлення та розвиток 6
1.1. Історико-педагогічні засади розвитку дефектології 6
1.2. Сучасний стан розвитку спеціальної освіти на Україні 15
1.3. Наукова робота Інституту спеціальної педагогіки АПН України 21
Розділ 2. Основні завдання, форми і методи виховання учнів спеціальних освітніх закладів 25
2.1. Громадянське виховання дітей, які мають аномалії психофізичного розвитку 25
2.2. Форми і методи виховання дітей в спеціальних закладах освіти 31
Розділ 3. Методика роботи з творами образотворчого мистецтва у 5-6 класах спеціальних закладах освіти 36
Висновки 44
Список використаної літератури 47
-
Організація самостійної діяльності в процесі навчання школи
Зміст
Вступ………………………………………………………………………………3
Розділ 1. Самостійна робота як дидактична категорія…………………………6
1.1. Дослідники про самостійну роботу………………………………………..6
Розділ 2. Організація самостійної діяльності в процесі навчання школи………………………………………………………………….11
2.1. Самостійна робота як вид навчальної діяльності школяра………………11
2.2. Самостійна робота в системі індивідуального навчання учнів…………21
2.3. Технологія формотворення знань як базова технологія розвитку здібностей учнів до самостійної навчальної діяльності………………………32
Висновки………………………………………………………………………..45
Список використаної літератури……………………………………………47
-
Інтерактивні технології навчання в початкових класах
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ У ПРОБЛЕМІ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 7
1.1 ОСВІТА ЯК ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКА ЦІННІСТЬ 7
1.2 МОТИВАЦІЯ ВИХОВАННЯ ТА НАВЧАННЯ УЧНІВ 11
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ПРОВАДЖЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 20
2.1 УМОВИ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 20
2.2 САМОСТІЙНА РОБОТА ЯК ЕЛЕМЕНТ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 22
ВИСНОВКИ 26
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27
Cгенерировано за 0.160771 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|