|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Етапи становлення політичної економії як науки
Вступ 3
1. Зародження політичної економії як науки 5
1.1. Політекономія та її місце в системі наук 5
1.2. Історія та зміст поняття «політична економія» 8
1.3. Зародження економічної думки 14
1.4. Зародження політичної економії 17
Висновок до розділу 1 19
2. Історичні школи політичної економії 20
2.1. Класична політична економія 20
2.2. Марксистська політична економія 25
2.3. Історична школа та маржиналізм 27
Висновок до розділу 2 29
3. Становлення сучасної економічної теорії та її напрями 31
3.1. Напрями сучасної економічної теорії 31
3.2. Неокласична економічна теорія 32
3.2.1. Монетаризм 32
3.2.2. Неолібералізм 33
3.3. Інституціоналізм 34
3.4. Кейнсіанство та його еволюція 37
3.5. Марксизм і сучасність 40
3.6. Розвиток економічної думки в Україні 41
Висновок до розділу 3 45
Висновки 48
Список використаної літератури 50
-
Проблеми становлення і розвитку правової держави
План
1. Зародження вчень про становлення і розвиток правової держави в політичних концепціях мислителів Нового часу.
2. Основні засади громадянського суспільства.
3. Формування правової держави і становлення громадянського суспільства в Україні.
Література
-
Еволюція теорії та практики маркетингу
Вступ3
РОЗДІЛ 1. ЕВОЛЮЦІЯ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ МАРКЕТИНГУ4
1.1. ІСТОРИЧНИЙ РОЗВИТОК ПЕРЕДУМОВ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ4
1.2. Сучасні підходи до маркетингу6
РОЗДІЛ 2. ШКОЛИ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ13
2.1. ШКОЛА СУЧАСНОГО УПРАВЛІННЯ13
2.2. ШКОЛА ЛЮДСЬКИХ СТОСУНКІВ18
2.3. КІЛЬКІСНА ШКОЛА22
Розділ 3. СТАНОВЛЕННЯ МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ24
3.1. Особливості становлення сучасного маркетингу в Україні24
3.2. Мікроекономічні чинники становлення вітчизняного маркетингу31
Висновки34
Список літератури36
-
Реформа комедійного жанру в творчості Мольєра
Вступ 3
1. Становлення творчих поглядів Мольера 4
1.1 Зародження комедійного жанру Мольера. 4
1.2 Розвиток комедійного мистецтва. 6
2. Особливості і реформа комедійного жанру 9
2.1 Реформування комедійного жанру. 9
2.2 Розвиток і особливості комедій Мольера. 19
Висновок 31
Перелік використаної літератури 33
-
Еволюція Європейського Союзу
Вступ
Розділ 1. Передумови та еволюція формування інтеграційних процесів в Західній Європі
1.1. Передумови зародження інтеграційних процесів
1.2. Початковий та перехідний періоди європейської інтеграції
1.3. Європейський Союз у 90-ті роки
1.4. Органи управління в Європейського Союзу
Розділ 2. Відносини України із Європейським Союзом
2.1. Становлення відносин України з Європейським Союзом (1994-2003 роки)
2.2. Стосунки між Україною та Європейським Союзом у світлі набуття чинності Угоди про партнерство та співробітництво
2.3. Новий розвиток стосунків між Україною та Європейським Союзом після президентських виборів 2004 року
Висновки
Список використаної літератури
-
Історія розвитку теорії управління та менеджменту
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Зародження і розвиток менеджменту 5
2. Наукові школи в менеджменті 9
2.1. Школа наукового управління 11
2.2. Класична школа 13
2.3. Школа руху за гуманні стосунки 17
2.4. Школа виробничої демократії 20
2.5. Школа поведінкових наук 22
3. Сучасні концепції менеджменту 26
4. Зародження та розвиток наукових досліджень менеджменту в Україні 35
4.1. Внесок у розвиток світової науки менеджменту українських науковців дореволюційної доби 35
4.2. Розвиток науки управління в Україні в період існування СРСР 37
4.3. Напрями наукового формування сучасної вітчизняної моделі менеджменту 47
Висновки 50
Список використаної літератури 52
-
Етапи формування українського бібліографознавства
План
Вступ 2
1. Становлення національної бібліографії України 3
1.1. Зародження та розвиток наукової бібліографії 3
1.2. Бібліографічна діяльність в першій половині ХХ століття 4
2. Українське бібліографознавство – шлях в ХХІ століття 21
Висновки 44
Список використаних джерел 46
-
Організаційні структури маркетингу
ВСТУП 3
1. ЗАРОДЖЕННЯ ТА РОЗВИТОК МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ЕВОЛЮЦІЯ ВІДДІЛІВ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4
2. ОСНОВНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЇХ ОСОБЛИВОСТІ 9
3. ВИМОГИ ДО ПРАЦІВНИКІВ ВІДДІЛІВ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ЇХ ДІЯЛЬНОСТІ 15
ВИСНОВКИ 18
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 19
-
Розвиток інтеграційних процесів в Західній Європі
Вступ.........................................................................................................................3
Розділ 1. Передумови та еволюція формування інтеграційних
процесів в Західній Європі......................................................................5
1.1. Передумови зародження інтеграційних процесів..................................5
1.2. Початковий та перехідний періоди європейської інтеграції.................9
1.3. Європейський Союз у 90-ті роки...........................................................18
Розділ 2. Відносини України із Європейським Союзом.....................................24
2.1. Становлення відносин України з Європейським Союзом
(1994-2003 роки)......................................................................................24
2.2. Стосунки між Україною та Європейським Союзом у
світлі набуття чинності Угоди про партнерство та
співробітництво.......................................................................................28
2.3. Новий розвиток стосунків між Україною та Європейським
Союзом після президентських виборів 2004 року...............................31
Розділ 3. Зовнішньоекономічні зв язки ЄС з Україною.....................................34
3.1. Стан зовнішньої торгівлі товарами.......................................................34
3.2. Зовнішня торгівля послугами.................................................................35
3.3. Прямі інвестиції.......................................................................................37
Висновки.................................................................................................................40
Список використаної літератури...........................................................................42
-
Історія розвитку економічного аналізу
Вступ / Розділ 1. Зародження економічного аналізу: 1.1. Розвиток наукової думки у сфері економічного аналізу, 1.2. Етапи розвитку економічного аналізу / Розділ 2. Розвиток економічного аналізу в Росії та соціалістичному суспільстві: 2.1. Історія розвитку економічного аналізу в Росії до 1917 року, 2.2. Аналіз у перші та 20-ті роки радянської влади, 2.3. Економічний аналіз у період Великої Вітчизняної війни та у повоєнний період / Розділ 3. Становлення і розвиток економічного аналізу в Україні: перспективи та шляхи вдосконалення / Висновки / Список використаної літератури
Cгенерировано за 0.009880 секунд
|