Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Курсовая

Тема: «Еволюція теорії та практики маркетингу» (ID:54493)

| Размер: 1246 кб. | Объем: 35 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание Вступ3
РОЗДІЛ 1. ЕВОЛЮЦІЯ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ МАРКЕТИНГУ4
1.1. ІСТОРИЧНИЙ РОЗВИТОК ПЕРЕДУМОВ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ4
1.2. Сучасні підходи до маркетингу6
РОЗДІЛ 2. ШКОЛИ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ13
2.1. ШКОЛА СУЧАСНОГО УПРАВЛІННЯ13
2.2. ШКОЛА ЛЮДСЬКИХ СТОСУНКІВ18
2.3. КІЛЬКІСНА ШКОЛА22
Розділ 3. СТАНОВЛЕННЯ МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ24
3.1. Особливості становлення сучасного маркетингу в Україні24
3.2. Мікроекономічні чинники становлення вітчизняного маркетингу31
Висновки34
Список літератури36
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература Американские буржуазные теории управления.— М.: Мысль, 1978, с. 122
Абчук В.А. Азбука маркетинга.— СПб.: СОЮЗ, 1998. - 272 с.
Андрушків Б.М., Кузьмін О. Є. Основи маркетингу. - Л.: Світ, 1995 , -296с.
Андрушків Б.М., Кузьмін О.Є. Основи маркетингу: методологічні положення та прикладні механізми. — Т.: ЛІЛЕЯ, 1997. — 292 с.
Галькович Р.С., Набоков В.И. Основы маркетинга. – М.: ИНФРА-М, 1998.
Герчикова И.Н. Маркетинг. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1997. – 501 с.
Дж. Гелбрейт. Новое индустриальное общество.— М.: Прогресе, 1969, с. 41
Дж. Гелбрейт. Экономические теории и цели общества. Пер. с англ.— М.: Прогресс, 1979, с. 136.
Осовська Г.В. Основи маркетингу: Навч. посібник, для студенті вищих навчаль­них закладів. — К.: «Кондор», 2003 — 556 с.
Румянцева З.П. и др. Маркетинг организации. – М.: ИНФРА-М, 1997. – 432 с.
Управленческие но­вовведения в США. Проблемы внедрения.— М.: Наука, 1986, с. 46-61
Управление персоналом/Под ред. Б.Ю. Сербиновского и С.И. Самыгина. М.: “Издательство Приор”, 1999. – 432 с.
Управление персоналом организации/Под ред. А.Я. Кибанова. – М.: ИНФРА-М, 1998. – 512 с.
Управление персоналом/Под ред. А.Я Кибанова и Л.В. Ивановской. – М.: ПРИОР, 1999. – 352 с.
Шипунов В.Г., Кишкель Е.Н. Основы управленческой деятельности. – М.: Высшая школа, 1999. – 304 с.
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Еволюція теорії та практики маркетингу»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Основні положення концепції А.Файоля у менеджменті

  • Емоційний маркетинг (маркетинг вражень)

  • Еволюція ідеології комунізму: від Т. Мора до К. Маркса

  • Економічна теорія як наука

  • Еволюція теорії та практики менеджменту

  • Еволюція теорії та практики менеджменту

  • Організаційні структури маркетингу

  • Сучасні теорії мотивації

  • Сучасні теорії мотивації

  • Роль мотивації як функції управління


Cгенерировано за 0.008598 секунд

загрузка...