|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП 3
Розділ 1. Поняття планування розвитку підприємства 5
1.1. Сутність планування: поняття та види 5
1.2. Стратегічне планування на підприємстві 10
Розділ 2. Місце планування у системі управління підприємством 20
2.1. Значення планування для управління підприємством 20
2.2. Організація процесу планування на підприємстві 22
Розділ 3. Основні напрями вдосконалення внутрішньофірмового планування в сучасних умовах господарювання 29
3.1. Основні вимоги до ефективного планування діяльності підприємства 29
3.2. Служба планування на підприємстві 31
ЗАДАЧА 33
Висновки 39
Список використаної літератури 41
-
Стратегічне планування, його роль за сучасних умов розвитку українського суспільства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЇ 5
1.1. Сутність стратегічного планування і його місце в системі управління сучасною організацією 5
1.2. Цілі організації стратегічного планування 9
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ЗА СУЧАСНИХ УМОВ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА 22
2.1. Етапи процесу стратегічного планування розвитку організації 22
2.2. Особливості вибору стратегії сучасної організації 24
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА РІВНІ ПІДПРИЄМСТВА 28
3.1. Загальна характеристика сегменту бізнесу ТОВ «Назва» 28
3.2. Управління стратегічним розвитком підприємства 31
3.2.1. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 31
3.2.2. Аналіз конкурентів підприємства 35
3.3. Оцінка стратегічної позиції підприємства 37
3.4. Стратегічне планування розвитку підприємства 40
ВИСНОВКИ 49
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 55
-
Значення та процес стратегічного маркетингового планування
Вступ 3
1.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 5
1.2. Показники роботи підприємства 7
1.3 Технологічна схема виробництва продукції 10
2. Значення та процес стратегічного маркетингового планування 14
2.1 Зміст та значення стратегічного планування, його переваги 14
2.2 Основні етапи стратегічного планування 25
3. Аналіз ситуації, що склалася – вихідний етап стратегічного планування 31
3.1 Аналіз внутрішніх можливостей підприємства 31
3.2 Аналіз навколишнього середовища маркетингу. 43
3.2.1 Аналіз макросередовища маркетингу 43
3.2.2 Аналіз мікро середовища маркетингу 47
3.3 Аналіз цілей діяльності підприємства 52
3.4 Аналіз господарського портфеля підприємства 61
4. Розроблення стратегії розвитку підприємства 64
4.1 Види маркетингових стратегій та підходи до їх розроблення 64
4.2 Вибір та обґрунтування напрямів розвитку підприємства 69
4.3 Розроблення бюджету маркетингу 73
5. Охорона праці на підприємстві 78
Висновки 84
Список використаної літератури 88
-
Поняття про ресурси Інтернет
1. Поняття про ресурси Інтернет 2
2. Територіальне стратегічне планування для забезпечення соціально-економічного розвитку країни: загальна характеристика 4
3. Використання спеціалізованих Інтернет-серверів стратегічного планування (аналіз російського досвіду) 6
Література 8
-
Планування діяльності підприємства
Вступ 3
1.Поняття та сутність планування діяльності підприємства 4
1.1. Види планів, стратегічне планування 4
1.2. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища організації в процесі планування 6
2. Планування матеріальних ресурсів та виробництва в умовах застосування інформаційних технологій 15
2.1 Планування обсягів продажів і виробництва 15
2.2 Планування потужностей та потреб у матеріалах 19
3. Фінансове планування на підприємстві 25
3.1 Загальні принципи фінансового планування 25
3.2 Рівні фінансового планування 27
Висновки 37
Література 39
-
Планування діяльності підприємства
Вступ 3
1.Поняття та сутність планування діяльності підприємства 4
1.1. Види планів, стратегічне планування 4
1.2. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища організації в процесі планування 6
2. Планування матеріальних ресурсів та виробництва в умовах застосування інформаційних технологій 15
2.1 Планування обсягів продажів і виробництва 15
2.2 Планування потужностей та потреб у матеріалах 19
3. Фінансове планування на підприємстві 25
3.1 Загальні принципи фінансового планування 25
3.2 Рівні фінансового планування 27
Висновки 37
Література 39
-
Особливості планування маркетингу послуг
ВСТУП 2
I. Роль маркетингу в організації та плануванні стратегічного розвитку підприємства 5
1.1. Особливості та перспективи розвитку регіонального маркетингу 5
1.2. Маркетинг послуг: відмінності та специфіка використання 12
1.3. Оцінка ринку послуг у Закарпатській області 23
II. Особливості планування маркетингу послуг на матеріалах "ABE Виноградів" 25
2.1. Загальна характеристика досліджуваного підприємства 25
2.2. Аналіз існуючої ситуації поводження з твердими побутовими відходами 31
2.3 Базові дані для планування надання послуг по Закарпатській області 35
2.4. Стратегічне та тактичне планування на підприємстві 40
III. Оцінка перспективи діяльності підприємства на основі маркетингового планування 47
3.1. Залучення інвестицій як невід'ємної складової при плануванні маркетингу послуг 47
3.2. Прогноз та оцінка очікуваних результатів діяльності підприємства 65
3.3. Маркетингові конкурентна стратегія діяльності ТОВ "АВЕ Виноградово" 73
ВИСНОВКИ 76
ЛІТЕРАТУРА 78
ДОДАТКИ 80
-
Стратегічне планування на вітчизняних підприємствах
Вступ 3
1 Стратегічне планування організацій 5
2 Аналіз зовнішніх умов функціонування підприємства 9
3 Оцінки сильних та слабких сторін діяльності 16
4 Стратегічні «вікна» 19
5 Стратегічне прийняття рішень на підприємстві 21
Висновки 27
Список літератури 29
-
Планування діяльності підприємства
Вступ 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. Планування та прогнозування в системі управління підприємством 4
1.2. Напрямки й етапи планування діяльності підприємства 7
2. АНАЛІЗ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ "КРАСИЛІВСЬКИЙ АГРЕГАТНИЙ ЗАВОД" 13
2.1. Організаційн-економічна характеристика підприємства 13
2.2. Особливості планування на підприємстві 24
3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ ДП "КРАСИЛІВСЬКИЙ АГРЕГАТНИЙ ЗАВОД" 30
3.1. Напрямки реструктуризації підприємства 30
3.2. Оцінка системи управління стійкістю підприємства 37
Висновки 45
Література 46
Додатки 48-60
Темою курсової роботи є „Планування діяльності підприємства”.
Мета роботи: розглянути систему планування на підприємстві, визначити його особливості, розробити вдосконалений стратегічний план розвитку підприємства.
Предметом дослідження є механізм процес планування фінансово-господарської діяльності підприємства.
Об’єктом дослідження виступає ТОВ "Красилівський агрегатний завод".
Хронологічними межами роботи є 2003-2005 роки.
Літературною базою слугують підручники Верби В.А., Загороднього О.А. „Проектний аналіз”, Куденка Н. „Стратегічний маркетинг”, Савіцької Г.В. „Економічний аналіз”, Шершньової З.Є., Оборської С.В. „Стратегічне управління”, Поддєрьогіна А.М. „Фінанси підприємств”
-
Планування як функція управління підприємством
Вступ 4
Розділ 1. Поняття та сутність планування розвитку підприємства 5
1.1. Планування – центральна функція управління підприємством 5
1.2. Принципи планування розвитку підприємства 7
1.3. Організаційні структури розвитку підприємства 10
Розділ 2. Дослідження планування розвитку ТОВ «Назва» 14
2.1. Загальна характеристика ТОВ «Назва» 14
2.2. Планування розвитку підприємства 16
Розділ 3. Шляхи підвищення планування розвитку ТОВ «Назва» 21
Висновки 26
Список використаних джерел 27
Додатки 28
Cгенерировано за 0.018487 секунд
|