|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Обгрунтування стратегії збільшення прибутковості підприємницької діяльності суб’єктів господарювання
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ЗБІЛЬШЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1 Прибутковість як економічна категорія 6
1.2 Методичні основи категорії визначення прибутковості. 15
1.3 Стратегічні напрями та шляхи збільшення прибутковості підприємства 21
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «__ ЛІЗИНГОВА КОМПАНІЯ» 31
2.1 Загальна характеристика підприємства. 31
2.2 Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства 51
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ЗБІЛЬШЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 63
3.1 Шляхи підвищення прибутковості лізингових компаній 63
3.2. Розробка стратегії 67
3.3 Оцінка результатів 71
ВИСНОВКИ 77
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 84
Додатки 92
-
Обґрунтування стратегій збільшення прибутку діяльності підприємства
Вступ 5
1. Теоретико методичні аспекти формування стратегій підвищення прибутковості діяльності підприємства 9
1.1 Наукові підходи до дослідження прибутковості підприємства. 9
1.2 Методичні принципи формування стратегій підвищення прибутковості діяльності підприємства. 16
1.3 Система показників для кількісної та якісної оцінки прибутковості діяльності підприємства 35
2. Аналітична оцінка результативності діяльності ТОВ ”...” 43
2.1 Аналіз ефективності діяльності підприємства 43
2.2 Оцінка прибутковості окремих видів діяльності. 64
2.3 Аналіз результативності діючої стратегії прибутковості підприємства. 69
3. Розробка та обґрунтування проекту стратегії підвищення прибутковості ТОВ „...” 75
3.1 Концепція економічних перспектив розвитку ТОВ „...” 75
3.2 Обґрунтування основних елементів доцільності та передумови впровадження запропонованої стратегії. 84
Висновки та пропозиції 96
Список літератури 99
Додаток А 106
Додаток Б 108
-
Обґрунтування стратегій збільшення прибутку діяльності підприємства
Вступ 5
1. Теоретико методичні аспекти формування стратегій підвищення прибутковості діяльності підприємства 9
1.1 Наукові підходи до дослідження прибутковості підприємства. 9
1.2 Методичні принципи формування стратегій підвищення прибутковості діяльності підприємства. 16
1.3 Система показників для кількісної та якісної оцінки прибутковості діяльності підприємства 35
2. Аналітична оцінка результативності діяльності ТОВ”...” 43
2.1 Аналіз ефективності діяльності підприємства 43
2.2 Оцінка прибутковості окремих видів діяльності. 64
2.3 Аналіз результативності діючої стратегії прибутковості підприємства. 69
3. Розробка та обґрунтування проекту стратегії підвищення прибутковості ТОВ „...” 75
3.1 Концепція економічних перспектив розвитку ТОВ „....” 75
3.2 Обґрунтування основних елементів доцільності та передумови впровадження запропонованої стратегії. 84
Висновки та пропозиції 96
Список літератури 99
Додаток А 106
Додаток Б 108
-
Прибутковість комерційних банків та шляхи її підвищення
Вступ 3 1. Суть і джерела прибутковості підприємства 4 2. Аналіз показників діяльності комерційних банків в Україні 7 3. Методичні підходи о оцінки прибутковості банків 13 4. Шляхи підвищення прибутковості комерційних банків 16 Висновки 20 Література 21
-
ШЛЯХИ І РЕЗЕРВИ ПІДВИЩЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП 3
І. Теоретичні аспекти прибутковості 6
1.1. Економічна сутність прибутку: значення, функції та фактори формування 6
1.2. Види прибутку та складові процесу прибутковості 7
1.3. Роль рентабельності як індикатора ефективності господарської діяльності 10
ІІ. Аналіз прибутку та рентабельності підприємства 16
2.2. Аналіз показників прибутковості підприємства 16
2.2. Оцінка показників рентабельності 23
ІІІ. Шляхи та пропозиції підвищення прибутковості підприємстві 27
2.1. Резерви зростання прибутковості вітчизняних підприємств 27
2.2. Фактори, що впливають на величину прибутку 29
Висновки 32
Список використанОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
ДОДАТКИ 37
-
ОЦІНКА ПОКАЗНИКІВ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА.
ВСТУП 3
І. Теоретичні аспекти прибутковості 6
1.1. Економічна сутність прибутку: функції та значення 6
1.2. Види прибутку 9
1.3. Роль рентабельності та її вимірювання 12
ІІ. Аналіз прибутку та рентабельності підприємства 16
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 16
2.2. Аналіз показників прибутковості підприємства 17
2.3. Оцінка показників рентабельності 23
ІІІ. Шляхи та пропозиції підвищення прибутковості підприємстві 28
2.1. Резерви зростання прибутковості 28
2.2. Фактори, що впливають на величину прибутку 30
Висновки 33
Список використанОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
ДОДАТКИ 38
-
ОЦІНКА ПОКАЗНИКІВ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП 3
І. Теоретичні аспекти прибутковості 6
1.1. Економічна сутність прибутку: функції та значення 6
1.2. Види прибутку 9
1.3. Роль рентабельності та її вимірювання 12
ІІ. Аналіз прибутку та рентабельності підприємства 16
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 16
2.2. Аналіз показників прибутковості підприємства 17
2.3. Оцінка показників рентабельності 23
ІІІ. Шляхи та пропозиції підвищення прибутковості підприємстві 28
2.1. Резерви зростання прибутковості 28
2.2. Фактори, що впливають на величину прибутку 30
Висновки 33
Список використанОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
ДОДАТКИ 38
-
Обґрунтування стратегії збільшення прибутковості підприємницької діяльності підприємства” (за матеріалами ТОВ “Київський годинниковий завод”
Вступ Розділ І. Теоретико – методологічні засади збільшення прибутковості підприємницької діяльності підприємства 1.1. Сутність прибутковості діяльності підприємства та її показники 1.2. Методичні підходи до визначення показників оцінки прибутковості підприємства. 1.3. Система управління прибутковістю підприємства і напрями її збільшення 1.4. Система аналізу та вибору стратегії збільшення прибутковості підприємства Розділ 2. Аналітична оцінка виробничо-комерційної діяльності ТОВ та характеристика умов його функціонування 2.1. Загальна характеристика підприємства як суб’єкта підприємницької діяльності 2.2. Аналіз зовнішнього стану підприємства та обраної стратегії 2.3. Аналіз прибутку та собівартості. Розділ 3. Резерви та чинники збільшення прибутковості підприємства 3.1. Визначення шляхів підвищення прибутковості 3.2. Розробка стратегії підвищення прибутковості та оцінка наслідків впровадження проекту, його вплив на фінансові результати компанії. Висновки Список використаної літератури
-
Аналіз прибутковості банку, курс
Вступ 4
1. Теоретичні основи прибутковості комерційного банку 5
1.1. Сутність і необхідність прибутковості комерційного банку 9
1.2. Інформаційне забезпечення 18
1.3. Методики аналізу прибутковості комерційного банку 20
2. Аналіз активів, пасивів і прибутку комерційного банку 27
2.1. Характеристика банку 30
2.2. Загальний аналіз показників прибутковості 31
2.3. Факторний аналіз та рівень показників прибутковості банку 36
3. Шляхи та напрямки підвищення показників прибутковості 42
3.1. Аспекти прибутковості та фінансової стійкості комерційного банку 53
3.2. Розробка заходів по підвищенню показників прибутковості комерційного банку 58
Висновки та пропозиції 72
Список використаної літератури 74
Додатки 76
-
Обгрунтування стратегії підвищення прибутковості діяльності підприємства (ІІІ частина дипломної роботи)
ЗМІСТ
2.3. Діагностика резервів підвищення прибутковості діяльності підприємства…………….......................................................................…..3
Розділ 3 Обгрунтування комплексної програми заходів спрямованих на підвищення прибутковості ТОВ „Трейдбізнесцентр” 6
3.1 Розробка організаційних заходів в контексті стратегії підвищення прибутковості діяльності підприємства 6
3.2. Ресурсне обгрунтування розроблених пропозицій та оцінка їх економічної ефективності 15
3.3 Оцінка впливу запропонованих рішень на основні показники діяльності ТОВ „Трейдбізнесцентр” 18
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27
-
Аналіз формування та розподілу прибутку підприємства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГIЧНI ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИБУТКУ 6
1.1. Поняття прибутку як економiчної категорiї 6
1.2. Фактори, що впливають на прибуток пiдприємства 7
1.3. Значення прибутку для розвитку підприємства 9
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ «Назва» 12
2.1. Аналіз прибутку від виробництва та реалізації продукції 12
2.2. Аналіз формування чистого прибутку підприємства та загальної суми прибутку 21
2.3. Оцінка прибутковості підприємства 29
РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 37
3.1. Виявлення резервів підвищення прибутковості підприємства 37
3.2. Розподіл прибутку підприємства 41
ВИСНОВКИ 47
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50
ДОДАТКИ 54
Cгенерировано за 0.012943 секунд
|