|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Організація страхування та безпеки туристів в готельно-ресторанному бізнесі
Вступ........................................................................................................................3
Розділ 1. Нормативно-правова база забезпечення безпеки в готельно-ресторанному бізнесі..............................................................6
1.1. Регулювання безпеки туристів у Законі України "Про туризм"........6
1.2. Застосування Закону України "Про страхування"...............................8
Розділ 2. Організація страхування та безпеки туристів в готельно-ресторанному бізнесі............................................................10
2.1. Особливості страхування туристів.......................................................10
2.2. Технологія забезпечення безпеки готелю............................................13
2.3. Використання комплексу технічних засобів безпеки у готелі...........16
Розділ 3. Удосконалення забезпечення безпеки туристів в готельно-ресторанному бізнесі.............................................................21
3.1. Перспективи розвитку надання страхових послуг туристам.............21
3.2. Технічні засади організації безпеки підприємств готельно-ресторанного бізнесу в Україні...........................................23
Висновки.................................................................................................................30
Список використаної літератури...........................................................................32
-
ОРГАНІЗАЦІЯ СТРАХУВАННЯ ТА БЕЗПЕКИ ТУРИСТІВ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ
ЗМІСТ
Вступ........................................................................................................................3
Розділ 1. Нормативно-правова база забезпечення безпеки в
готельно-ресторанному бізнесі..............................................................6
1.1. Регулювання безпеки туристів у Законі України „Про туризм”........6
1.2. Застосування Закону України „Про страхування"...............................8
Розділ 2. Організація страхування та безпеки туристів в
готельно-ресторанному бізнесі............................................................10
2.1. Особливості страхування туристів.......................................................10
2.2. Технологія забезпечення безпеки готелю............................................13
2.3. Використання комплексу технічних засобів безпеки у готелі...........16
Розділ 3. Удосконалення забезпечення безпеки туристів в
готельно-ресторанному бізнесі.............................................................21
3.1. Перспективи розвитку надання страхових послуг туристам.............21
3.2. Технічні засади організації безпеки підприємств
готельно-ресторанного бізнесу в Україні...........................................23
Висновки.................................................................................................................30
Список використаної літератури...........................................................................32
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ ТУРИСТИЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ
ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні основи організації та контролю туристичного обслуговування в готельно-ресторанному бізнесі 5
1.1. Особливості організації туристичного обслуговування в готельно-ресторанному бізнесі 5
1.2. Організація надання послуг харчування на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу 11
1.3. Організація контролю туристичного обслуговування в готельно-ресторанному бізнесі 17
Розділ 2. Організація та контроль туристичного обслуговування в готелі "Морський бриз" 23
2.1. Організація послуг проживання та харчування в готелі "Морський бриз" 23
2.2. Контроль туристичного обслуговування в готелі "Морський бриз" 25
Розділ 3. Удосконалення організації та контролю туристичного обслуговування в готелі "Морський бриз" 29
3.1. Удосконалення організації та контролю туристичного обслуговування в готелі "Морський бриз" на основі анкетування туристів 29
3.2. Організація вимог до роботи персоналу готелю "Морський бриз" 33
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38
-
Націнки в ресторанному господарстві їх суть та розрахунки
Зміст
1. Вступ 3
2.Теоретичні аспекти управління собівартості та цінами в ресторанному бізнесі 5
2.1. Сутність собівартості продукції як основи формування ціни 5
2.2. Механізм ціноутворення в ресторанному бізнесі 9
2.3. Залежність ресторанної націнки від класу ресторану 16
2.4. Ресторанна націнка в київських закладах 19
2.5. Роль ресторанної націнки в функціонуванні закладу 20
2.6. Планування меню в ресторані 34
2.7.Висновки по роботі 40
3. Мережі для відвідувачів: особливості мережних ресторанів 43
Список літератури 48
-
Управління інвестиційною діяльністю підприємства
План
Вступ
1. Інвестиційна діяльність підприємства
1.1 Поняття, склад і структура інвестицій
1.2 Основні поняття інвестиційної діяльності
2. Управління інвестиційною діяльністю підприємства
2.1 Функції управління інвестиційною діяльністю
2.3 Управління формуванням системами інвестицій як процес
фінансового управління
2.4 Управління портфелем цінних паперів на підприємстві
2.5 Управління реальними інвестиціями на підприємстві
Висновок
Список літератури
-
Адміністративні методи управління готельним (ресторанним) підприємством
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ 6 1.1. Поняття, сутність та значення адміністративних методів управління 6 1.2. Характеристика адміністративних методів управління 13 РОЗДІЛ II. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ГОТЕЛІ «ДНІПРО», М. КИЇВ 19 2.1. Характеристика організаційно-розпорядчих методів, що застосовуються в готелі 19 2.2. Оцінка організаційно-стабілізуючих методів готелю 28 РОЗДІЛ III. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЮ «ДНІПРО», М. КИЇВ 32 3.1. Комплекс заходів щодо вдосконалення адміністративних методів управління готелем 32 3.2. Оцінка ефективності запропонованих заходів 36 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43 ДОДАТКИ 46
-
Стаття УПРАВЛІННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ АКЦІОНЕРНИХ ТОВАРИСТВ
УПРАВЛІННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ АКЦІОНЕРНИХ ТОВАРИСТВ
Розглянуто питання щодо напрямів удосконалення корпоративного управління інвестиційною діяльністю на підприємстві. Проаналізовано шляхи інвестування підприємств України. Розглянуто питання щодо рівня корпоративних відносин.
-
Рекламно-інформаційні технології
1. Схема рекламної комунікації. Особливості застосування в індустрії гостинності 3
2. Які фактори впливають на вибір рекламоносіїв в готельно-ресторанному бізнесі 14
3. Реклама на радіо - Основні відмінні риси, переваги і недоліки у порівнянні з іншими засобами реклами 18
Література 24
-
Специфіка організації обслуговування паломницьких і релігійних туристів в готельно-ресторанному бізнесі
Вступ 3
Розділ І. Теоретичні засади релігійного туризму 5
1.1. Сутність релігійного туризму, та його види 5
1.2. Попит на релігійні та паломницькі тури на сучасному етапі в Україні 9
Розділ ІІ. Особливості організації обслуговування релігійних турів в готельно-ресторанному комплексі «Замок Лева» 17
2.1. Специфіка розміщення та надання додаткових послуг 17
2.2. Організація харчування туристів 26
Розділ ІІІ. Шляхи удосконалення обслуговування релігійних туристів в готельно-ресторанному комплексі «Замок Лева» 33
Висновок 37
Список використаних джерел 40
Додатки 42
-
Контрольна робота з рекламно-інформаційної діяльності
1. Значення інформації як одного з факторів управління рекламною діяльністю 3
2. Розробка рекламної стратегії як елемент планування рекламної діяльності в індустрії гостинності 6
3. Як використовується в ресторанному бізнесі сендвіч-мен як один із засобів зовнішньої реклами? 7
Література 10
Cгенерировано за 0.013335 секунд
|