|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Мотивація праці як компонент управління
ЗМІСТ
Вступ 2
РОЗДІЛ 1. Мотивація праці як компонент управління 3
1.1 Суть мотивації та її роль в управлінні персоналом 3
1.2. Характеристика змістовних теорій мотивації 8
1.3 Пізнавальні теорії мотивації 16
РОЗДІЛ 2. Шляхи удосконалення мотиваційного механізму 24
2.1Вдосконалення методів мотивації працівників на підприємстві 24
Висновки та пропозиції 30
Список використаних джерел 33
-
Теоретичні аспекти мотивації праці
Зміст
Вступ 5
РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти мотивації праці 7
1.1 Суть мотивації та її роль в управлінні персоналом 7
1.2. Характеристика змістовних теорій мотивації 13
1.3 Пізнавальні теорії мотивації 22
РОЗДІЛ 2. Здійснення мотивації працівників в підприємстві ПСП “Добрий шлях” 31
2.1. Загальна характеристика підприємства 31
2.2. Аналіз складу персоналу підприємства 35
2.3. Діюча система мотивації праці в ПСП “Добрий шлях” 43
РОЗДІЛ 3. Шляхи удосконалення мотиваційного механізму 52
3.1. Вдосконалення методів мотивації працівників на підприємстві 52
3.2. Мотивація трудової діяльності на прикладі зарубіжних країн 59
Висновки та пропозиції 64
Список використаних джерел 68
-
МОТИВАЦІЙНА СФЕРА ОСОБИСТОСТІ
ЗМІСТ
1. МОТИВАЦІЙНА СФЕРА ОСОБИСТОСТІ 3
2. ПРАКТИЧНЕ ВИКОРИСТАННЯ ЗМІСТОВНИХ ТЕОРІЙ МОТИВАЦІЇ В УПРАВЛІННІ 7
3. РОЗКРИЙТЕ ДІЯЛЬНІСТЬ МЕНЕДЖЕРА З МОТИВАЦІЇ КОЛЕКТИВУ ПІДЛЕГЛИХ НА КОЖНІЙ СТАДІЇ ЙОГО ФОРМУВАННЯ І РОЗВИТКУ. НАВЕДІТЬ ПРИКЛАД ІЗ ПРАКТИКИ КЕРІВНИЦТВА ВАШОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ 13
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 16
-
Контрольна з менеджменту
1. Менеджмент як специфічна сфера людської діяльності. Рівні управління, групи менеджерів, їх функції 2
2. Ієрархія потреб за Маслоу як одна з основних змістовних теорій мотивації 9
Список використаної літератури: 12
-
Основи менеджменту
1. СУТНІСТЬ КАТЕГОРІЙ «УПРАВЛІННЯ» ТА МЕНЕДЖМЕНТ. УПРАВЛІНСЬКІ ВІДНОСИНИ ЯК ПРЕДМЕТ МЕНЕДЖМЕНТУ. СФЕРИ МЕНЕДЖМЕНТУ 3
2. ПОНЯТТЯ МОТИВУВАННЯ. СУЧАСНІ ТЕОРІЇ МОТИВАЦІЇ. СПІВСТАВЛЕННЯ ЗМІСТОВНИХ І ПРОЦЕСУАЛЬНИХ ТЕОРІЙ МОТИВАЦІЙ 9
3. ПОЯСНІТЬ СУТНІСТЬ ПОНЯТЬ «ЗОВНІШНЯ ТА ВНУТРІШНЯ ВИНАГОРОДА» 12
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 16
-
Основи менеджменту
ВСТУП - 3 -
1. Сутність категорій «управління» та «менеджмент». Управлінські відносини як предмет менеджменту. Сфери менеджменту. - 5 -
2. Поняття мотивування. Сучасні теорії мотивації. Співставлення змістовних і процесуальних теорій мотивацій. - 9 -
3. Поясніть сутність понять „зовнішня та внутрішня винагорода". - 16 -
Список використаної літератури - 18 -
-
Роль мотивації як функції управління
Вступ 3
1. Суть та еволюція поняття „мотивація” 6
1.1 Сутність мотивації 6
1.2 Еволюція поняття „мотивація” 7
2. Дослідження сучасних теорій мотивації 13
2.1 Теорії змісту 13
2.2 Теорії процесів 16
3. Формування мотиваційної політики 20
3.1 Напрями розвитку теорій мотивації 20
2.2 Методичне забезпечення розвитку функції мотивації на підприємстві 25
3.3 Впровадження системи управління за цілями на підприємстві 27
Висновки 35
Список використаної літератури 37
-
Формування комплексної мотивації персоналу на досягнення кінцевих результатів фірми
Вступ 3
1. Теоретична частина 5
1.1. Визначення поняття мотивації 5
1.2. Основні мотиваційні теорії 10
1.2.1. Змістовні теорії мотивації 10
1.2.2. Процесні теорії мотивації 18
1.3. Іноземний та вітчизняний досвід впровадження теорій мотивації 25
1.3.1. Загальні фактори мотивації 25
1.3.2. Мотивація та соціальне партнерство 26
1.3.3. Мотивація персоналу щодо досягнення стратегічних цілей організації 28
2. Практична частина 35
2.1. Характеристика досліджуваного підприємства 35
2.2. Аналіз системи мотивації на підприємстві 38
2.3. Удосконалення системи мотивації співробітників ресторану 43
Висновки 52
Список використаних джерел 55
-
Індивідуальна та групова мотивація в організації
Вступ 3
1. Мотивація – необхідний компонент менеджменту організації 6
1.1. Сутність та поняття мотивації 6
1.2. Методи та стадії мотивації 10
2. Теорії мотивації та їх особливості 13
2.1. Складові мотивації та основні підходи до класифікації теорій мотивації 13
2.2. Змістовні теорії мотивації 15
2.3. Процесні теорії мотивації 19
2.4. Мотиваційна теорія підтримки бажаної поведінки 23
3. Система мотиваційних засобів менеджера 26
3.1. Використання мотиваційних засобів на підприємстві 26
3.2. Проблеми формування ефективного мотиваційного механізму на підприємстві 32
Висновки 40
Список використаної літератури 43
-
Теорії мотивації та їх особливості
Вступ 3
Розділ 1. Мотивація – необхідний компонент менеджменту організації 6
1.1. Сутність та поняття мотивації 6
1.2. Методи та стадії мотивації 10
Розділ 2. Теорії мотивації та їх особливості 14
2.1. Складові мотивації та основні підходи до класифікації теорій мотивації 14
2.2. Змістовні теорії мотивації 15
2.3. Процесні теорії мотивації 20
2.4. Мотиваційна теорія підтримки бажаної поведінки 24
Розділ 3. Система мотиваційних засобів менеджера 28
3.1. Використання мотиваційних засобів на підприємстві 28
3.2. Проблеми формування ефективного мотиваційного механізму на підприємстві 34
Висновки 41
Список використаної літератури 44
Cгенерировано за 0.012360 секунд
|