ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ
1.1. Сутність, функції, чинники та етапи мотивації
1.2. Форми мотивації трудової діяльності
1.3 Нормативно-правове забезпечення мотиваціїпраці
1.4 Висвітлення теоретичних аспектів системного управління процесами мотивації персоналу в літературних джерелах
1.5. Зарубіжний досвід управління процесами мотивації персоналу
РОЗДІЛ 2 СУЧАСНИЙ РІВЕНЬ МОТИВАЦІЇ В УМОВАХ ВАТ „ГРАНІТ”
2.1 Характеристика організаційно-економічних умов та ефективності діяльності підприємства
2.2 Склад і характеристика персоналу підприємства
2.3. Існуючі форми та рівень оплати праці на підприємстві
2.4. Методи нематеріальної мотивації персоналу на підприємстві
2.5 Оцінка ефективності використання персоналу підприємства
Розділ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ У ВАТ „ГРАНІТ”
3.1 Перспективні напрямки вдосконалення системи мотивації на підприємстві
3.2 Шляхи підвищення ефективності управління процесами мотивації на підприємстві
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ
ВСТУП 3
1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА КОНЦЕПЦІЇ УПРАВЛІННЯ ЧЕРЕЗ МОТИВАЦІЮ 4
1.1. Теоретичніаспекти створення мотиваціїйного механізму в організації 4
1.2. Методи оцінки мотивації в організації 8
2. МОДЕЛІ МОТИВАЦІЇ ТА ПІДХОДИ ЩОДО ЇХ РЕАЛІЗАЦІЇ 13
2.1. Традиційні теорії мотивації 13
2.2. Змістовні теорії мотивації 15
2.3. Процесуальні теорії мотивації 22
2.4. Сучасні моделі мотивації 25
3. ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЙНИХ МЕХАНІЗМІВ У ВІТЧИЗНЯНІЙ КОРПОРАЦІЇ „Назва” 28
3.1. Аналіз системи мотивації в оранізації 28
3.2. Напрямки вдосконалення механізмів мотивації в організації 35
ВИСНОВОК 45
ЛІТЕРАТУРА 46
Вступ 3
І. Теоретичніаспекти мотиваційної роботи медичних працівників 6
1.1.Поняття мотивації, її сутність 6
1.2. Фактори впливу на мотивацію та демотивацію працівників 11
ІІ. Дослідження мотиваційної роботи медичних працівників 18
2.1. Заробітна плата як фактор підвищення продуктивності праці 18
2.2. Визначення рівня мотиваціїпрацівників 23
2.3. Аналіз результатів дослідження 28
ІІІ. Шляхи удосконалення умов праці та підвищення мотиваціїпрацівників 34
Висновки 41
Список використаної літератури 42
Додатки 44
ВСТУП 3
1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА КОНЦЕПЦІЇ УПРАВЛІННЯ ЧЕРЕЗ МОТИВАЦІЮ 4
1.1. Теоретичніаспекти створення мотиваційного механізму в організації 4
1.2. Методи оцінки мотивації в організації 11
2. МОДЕЛІ МОТИВАЦІЇ ТА ПІДХОДИ ЩОДО ЇХ РЕАЛІЗАЦІЇ 15
2.1. Традиційні теорії мотивації 15
2.2. Змістовні теорії мотивації 17
2.3. Процесуальні теорії мотивації 23
2.4. Сучасні моделі мотивації 25
3. ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЙНИХ МЕХАНІЗМІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ 30
3.1. Аналіз системи мотивації в організації 30
2.3. Напрямки вдосконалення механізмів мотивації на підприємстві 39
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 45
ЛІТЕРАТУРА 47
Вступ 3
1. Теоретичніаспектимотиваціїпраці персоналу 6
1.1.Управління персоналом в умовах ринкової економіки 6
1.3. Сутність і зміст мотиваціїпраці 16
2. Механізм трансформації стратегічних завдань медичної і фармацевтичної організації в індивідуальні цілі працівників. 22
2.1. ЗАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця» — найбільший виробник лікарських препаратів в Україні 22
2.2. Організація мотиваціїпрацівників – запорука успіхів ЗАТ “Фармацевтична фірма “Дарниця” 23
3. Стимулювання праці персоналу промислових підприємств на основі оцінки її результативності 28
Висновки 35
Література 38
Метою роботи є узагальнення сучасних підходів до дослідження й організації до ефективного стимулювання працівників підприємств на основі комплексної оцінки результатів їхньої праці, а також розробка методичних рекомендацій щодо їх практичної реалізації.
Предмет дослідження – теоретичні та методичні підходи з організації прийняття практичних рішень щодо мотиваціїпраці персоналу підприємства.
Теоретичною й методологічною основою проведеного дослідження стали фундаментальні роботи зарубіжних і вітчизняних вчених-економістів у сфері мотиваціїпраці, мотиваційні теорії, теоретичні й практичні розробки з питань оцінки та стимулювання праці, опубліковані в науково-економічних виданнях, законодавчі і нормативні акти, що регламентують трудові відносини в Україні
Вступ 2 1. Мотивація і стимулювання працівників на ринку праці 8 1.1 Роль мотивації і стимулювання на ринку праці 8 1.2 Ринок праці та суб’єкти ринку праці 17 2. Мотивація праці як елемент процесу управління персоналом 31 2.1 Стратегія управління людськими ресурсами фірми 31 2.2 Способи мотивації 38 2.3. Досвід кадрової політики зарубіжних фірм. 52 2.4 Проблеми мотиваціїпраці на українських підприємствах 55 2.5. Оплата праці 59 3. Аналіз системи мотивації і стимулювання праціпрацівників на підприємстві ЗАГТ “Молпродукт” 64 3.1 Створення умов для продуктивної праці на підприємстві 64 3.2 Організація стимулювання праці на підприємстві 74 3.3 Шляхи вдосконалення мотиваціїпраці на підприємстві 84 Висновок 89 Список використаної літератури 93 Додатки. 94
Вступ 3
1. Мотивація і стимулювання працівників на ринку праці 9
1.1 Роль мотивації і стимулювання на ринку праці 9
1.2 Ринок праці та суб’єкти ринку праці 18
2. Мотивація праці як елемент процесу управління персоналом 32
2.1 Стратегія управління людськими ресурсами фірми 32
2.2 Способи мотивації 39
2.3. Досвід кадрової політики зарубіжних фірм. 53
2.4 Проблеми мотиваціїпраці на українських підприємствах 56
3. Аналіз системи мотивації і стимулювання праціпрацівників на підприємстві ЗАГТ “Молпродукт” 60
3.1 Створення умов для продуктивної праці на підприємстві 60
3.2 Організація стимулювання праці на підприємстві 69
3.3 Шляхи вдосконалення мотиваціїпраці на підприємстві 78
Висновок 82
Список використаної літератури 84
Додатки. 85
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 7
1.1. Сучасні концепції мотиваціїпраці 7
1.2. Основні елементи механізму мотиваціїпраці 15
1.3. Методичні підходи та реалізація моделі мотиваціїпраці 35
Висновки до першого розділу 43
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ МОТИВАЦІЇ ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТОВ „ГАЗПОСТАЧ” 45
2.1. Аналіз фінансово-економічної діяльності ТОВ „Газпостач” 45
2.2. Характеристика системи мотивації трудової діяльності 54
2.3. Оцінка ефективності системи мотивації на підприємстві 70
Висновки до другого розділу 76
РОЗДІЛ 3. ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОГО МОТИВАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА У ТОВ “ГАЗПОСТАЧ” 78
3.1. Удосконалення системи мотивації трудової діяльності працівників у ТОВ “Газпостач” 78
3.2. Підвищення рівня вмотивованості персоналу шляхом удосконалення процесів визначення розміру винагороду за працю 88
Висновки до третього розділу 101
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 107
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 113
ДОДАТКИ 123
ЗМІСТ
Вступ
1.
1.1.1 Засоби поліпшення мотиваціїпраці
1.3 Стан мотиваціїпраці на підприємствах України
2. Аналіз системи мотивації та стимулювання праці на підприємстві ЗАГТ „Реверс”
2.1 Характеристика діяльності та умови праці
2.2 Організація стимулювання праці на підприємстві ЗАГТ „Реверс”
3. Шляхи вдосконалення мотиваціїпраці на підприємстві ЗАГТ „Реверс”
3.1 Створення умов для продуктивної праці на підприємстві ЗАГТ „Реверс”
3.2 Вдосконалення мотивації на підприємстві ЗАГТ „Реверс”
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
Cгенерировано за 0.120544 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.