Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Диплом

Тема: «Менеджмент конкурентоспроможності фірми на зовнішньому ринку (на прикладі ЗАТ „Житомирські ласощі")» (ID:48424)

| Размер: 130 кб. | Объем: 82 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание ЗМІСТ

Вступ………………………………………………………………………...3
Розділ 1 Теоретичні засади менеджменту конкурентоспроможності фірми на зовнішньому ринку………………………………………………… ..6
1.1.Конкурентоспроможність фірми на зовнішньому ринку …….…..…6
1.2.Якість - найважливіший чинник конкурентоспроможності товару……………………………………………………………………….……19
1.3.Система органів управління зовнішньоекономічною діяльністю………………………………………………………………………..24
Розділ 2 Сучасний рівень менеджменту конкурентоспроможності ЗАТ „ Житомирські ласощі „ на зовнішньому ринку ……………………………….30
2.1.Організаційна характеристика підприємства як суб’єкта господарювання………………………………………………………………...30
2.2.Фінансово-економічний аналіз підприємства ………………………41
2.3.Стан менеджменту конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку……………………………………………………………..54
Розділ 3 Удосконалення менеджменту конкурентоспроможності ЗАТ „ Житомирські ласощі „ на зовнішньому ринку …………………………….....59
3.1. Основні напрямки щодо активізації менеджменту конкурентоспроможності підприємства……………………………………...59
3.2. Розробка основних заходів, щодо підвищення ринкової активності та конкурентоспроможності підприємства в умовах зовнішньоекономічної діяльності …………………………………………………………….…………..67
3.3. Розрахунок економічного ефекту запропонованого заходу…..……73
Висновок…………………………………………………………………...
Список використаної літератури…………………………………...……...77
Додатки……………………………………………………………………79
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Менеджмент конкурентоспроможності фірми на зовнішньому ринку (на прикладі ЗАТ „Житомирські ласощі")»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Теоретичні основи інвестиційної діяльності

  • “Організація бухгалтерського обліку та методика аудиту наявності та руху виробничих запасів” (на прикладі ЗАТ «Житомирські ласощі»)

  • Процес планування ринкової стратегії фірми

  • Процес планування ринкової стратегії фірми

  • Види цін під час укладання зовнішньоторговельних контрактів

  • Ціноутворення у зовнішній торгівлі

  • Програма збуту продукції на зовнішньому ринку

  • Зовнішньо - економічна маркетингова діяльність підприємства

  • МАРКЕТИНГ

  • Дослідження та вибір цільового ринку підприємства туристичної фірми «Лайт»


Cгенерировано за 0.010359 секунд

загрузка...