-
Теоретичні основи інвестиційної діяльності
План
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи інвестиційної діяльності. 5
1.1 Сутність інвестиційної діяльності. 5
1.2 Форми сучасного інвестування. 8
1.3 Методи оцінки інвестиційної діяльності. 11
Розділ 2 Сучасний стан та аналіз управління інвестуванням ЗАТ “Житомирські ласощі”. 19
2.1. Організаційна характеристика підприємства як суб’єкта господарювання 19
2.2.Фінансово-економічний аналіз підприємства 26
2.3 Вплив факторів на стан інвестиційних ресурсів підприємства 34
Розділ 3 Удосконалення процесу іноземного інвестування у ЗАТ “Житомирські ласощі”. 40
3.1 Шляхи збільшення інвестиційних ресурсів підприємства 40
Список використаної літератури 49
-
“Організація бухгалтерського обліку та методика аудиту наявності та руху виробничих запасів” (на прикладі ЗАТ «Житомирські ласощі»)
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. Теоретично-історичний аспект обліку виробничих запасів 5
1.1. Історичний аспект обліку виробничих запасів 5
1.2. Огляд літературних джерел, в яких розглядаються виробничі запаси 10
1.3. Поняття виробничих запасів
1.4 Класифікація виробничих запасів 14
1.5. Оцінка виробничих запасів та методи їх списання в обліку 26
1.6. Інвентаризація виробничих запасів 33
РОЗДІЛ ІІ. Організація бухгалтерського обліку виробничих запасів 44
2.1. Організаційно-економічна характеристика ЗАТ “Житомирські ласощі” 44
2.2. Облікова політика підприємства 48
2.3. Організація бухгалтерського обліку виробничих запасів 49
2.4. Документування надходження та витрачання виробничих запасів 53
2.5. Організація складського обліку виробничих запасів 56
2.6. Синтетичний та аналітичний облік виробничих запасів 58
2.7. Регістри обліку та відображення виробничих запасів в звітності 61
2.8. Шляхи удосконалення обліку виробничих запасів 63
2.9. Аналіз фінансово-господарського стану ЗАТ “Житомирські ласощі” 66
РОЗДІЛ ІІІ. Методика і організація аудиту виробничих запасів 71
3.1. Задачі аудиту виробничих запасів 71
3.2. Предметна область досліджень та типові помилки 75
3.3. Етапи перевірки та методи збирання аудиторських доказів 80
3.4. Документальне оформлення аудиту виробничих запасів 86
РОЗДІЛ IV. Охорона праці 92
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 99
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 103
ДОДАТКИ
-
Процес планування ринкової стратегії фірми
Зміст
Вступ 3
1. Вибір ринку та його вивчення. 4
2. Структура стратегії фірми на зовнішньому ринку 8
3. Процес планування ринкової стратегії фірми 9
3.1 Необхідність планування ринкової стратегії фірми. 9
3.2 Фази планування стратегії фірми. 10
4. Вибір фірми-контрагента. 12
Висновки 16
Література 18
-
Процес планування ринкової стратегії фірми
Зміст
Вступ 3
1. Вибір ринку та його вивчення. 4
2. Структура стратегії фірми на зовнішньому ринку 8
3. Процес планування ринкової стратегії фірми 9
3.1 Необхідність планування ринкової стратегії фірми. 9
3.2 Фази планування стратегії фірми. 10
4. Вибір фірми-контрагента. 12
Висновки 16
Література 18
-
Види цін під час укладання зовнішньоторговельних контрактів
План:
7.1. Цінова політика фірми на зовнішньому ринку
7.2. Ціни в зовнішньоторговельних контрактах
-
Ціноутворення у зовнішній торгівлі
ПЛАН:
9. Ціноутворення у зовнішній торгівлі
9.1. Цінова політика фірми на зовнішньому ринку
9.2. Ціни в зовнішньоторговельних контрактах
Задача
-
Програма збуту продукції на зовнішньому ринку
Зміст
Вступ 3
1. Задачі збуту продукції на зовнішньому ринку 3
2. Інструменти збуту і їхній вибір 4
3. Реклама 5
4. Стимулювання продажів 7
5. Методи визначення бюджету збуту 8
6. Приклад програми збуту нового товару на зовнішньому ринку 10
Висновки 12
Література 14
-
Зовнішньо - економічна маркетингова діяльність підприємства
Зміст
Вступ 3
1. Маркетинг в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 5
2. Суть міжнародного маркетингу 14
3. Структура та процес планування стратегії фірми на зовнішньому ринку 21
4. Стратегічна маркетингова програма фірми 27
5. Напрямки маркетингової стратегії 31
6. Особливості стратегії росту малих, значних і середніх фірм 36
Висновки 41
Список використаних джерел 43
-
МАРКЕТИНГ
1. ПРОВЕДЕННЯ КАБІНЕТНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. 3
2. ОРГАНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ТОВАРОРУХУ. 9
3. МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ЗАТ «__» 14
3.1. Концепція управління маркетингом, яку використовують в ЗАТ «__». 14
3.2. Склад маркетингового середовища ЗАТ «__». 15
3.3. Сильні та слабкі сторони ЗАТ «__». 16
3.4. «Дерево цілей» ЗАТ «__». 18
3.5. Склад господарського портфеля ЗАТ «__». 19
3.6. Сітка розвитку товару і ринку ЗАТ «__». 19
3.7. Напрями зростання ЗАТ «__». 20
3.8. Ширина та глибина асортименту продукції ЗАТ «__». 21
3.9. Канали розподілу продукції ЗАТ «__». 22
3.10. Методи просування продукції ЗАТ «__». 23
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 24
-
Дослідження та вибір цільового ринку підприємства туристичної фірми «Лайт»
Вступ 3 Розділ 1. Теоретичне обгрунтування проведення дослідження цільового ринку підприємства 5 1.1 Етапи та методи дослідження цільового ринку підприємства 5 1.2 Сегментація ринку як головний етап аналізу цільового ринку підприємства 9 1.2.1 Принципи сегментації ринку 9 1.2.2 Причини проведення досліджень та аналізу цільового ринку підприємства 13 Розділ ІІ. Організація проведення дослідження цільового ринку на прикладі туристичної фірми «Лайт» 21 2.1 Коротка характеристика господарської діяльності туристичної фірми «Лайт». 21 2.2 Вибір цільового ринку туристичної фірми «Лайт» 23 Висновки 35 Література 37