-
Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів
Зміст
Вступ 3
Розділ 1 Планування та проведення маркетингових досліджень 4
1.1 Поняття проведення досліджень в маркетингу 4
1.2 Роль інформації для маркетингових досліджень 7
1.3 Система аналізу маркетингової інформації 11
Розділ 2 Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів 13
2.1 Схема маркетингового дослідження 13
2.2 Представлення результатів дослідження 18
2.3 Проведення маркетингових досліджень на підприємстві 20
Розділ 3 Обробка маркетингової інформації 30
3.1 Збір інформації у маркетингових дослідженнях 30
3.2 Концепція системи маркетингової інформації 32
3.3 Пропозиції по удосконаленню діяльності підприємств 35
Висновок 37
Використана література 38
-
Маркетингові дослідження цінової стратегії підприємства
Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічне обґрунтування проведення маркетингових досліджень 5 1.1. Сутність, значення та система показників маркетингових досліджень цінової стратегії промислового підприємства 5 1.2. Особливості збору інформації та формування бази даних в процесі проведення маркетингових досліджень 7 1.3. Обробка інформації та прийняття рішень за результатами проведених маркетингових досліджень з приводу цінової стратегії 12 Розділ 2. Організація проведення маркетингових досліджень для розробки та обґрунтування цінової стратегії ЗАТ «Чернігівський пивзавод «Десна» 15 2.1. Організація проведення маркетингових досліджень цінової стратегії ЗАТ «Десна», формування системи показників. 15 2.2. Діагностика сприятливості маркетингового середовища ЗАТ «Десна». 22 2.3. Розробка стратегії ціноутворення ЗАТ «Десна» на основі формування системи знижок та спеціальних пропозицій. 27 Висновки 34 Перелік літератури 36 Додаток А. 37 Додаток Б 38
-
Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства
Вступ 3
1. Методологічні основи маркетингових досліджень в умовах перехідної економіки України 6
1.1. Об'єктивна необхідність маркетингових досліджень в процесі розвитку ринкових відносин 6
1.2. Суть та методологічні принципи проведення маркетингових досліджень 12
1.3. Маркетингові дослідження в системі прийняття управлінських рішень 16
2. Маркетингові дослідження вдосконалення асортименту туристичного підприємства 20
2.1. Сутність та зміст маркетингу в туризмі 20
2.2. Система маркетингових досліджень в туризмі 25
2.3. Маркетингові дослідження вдосконалення асортименту туристичного підприємства 33
3. Організація та проведення маркетингових досліджень напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства 35
3.1. Маркетингові дослідження туристичного продукту в АР Крим 35
3.2. Шляхи вдосконалювання системи маркетингових досліджень туристсько-рекреаційного продукту в А.Р. Крим 42
Висновки 45
Література 47
-
Суть, мета і завдання маркетингових досліджень
План:
1. Сутність і завдання маркетингових досліджень
2. Технологія проведення маркетингових досліджень на підприємстві
-
Організація маркетингових досліджень на підприємстві
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Суть та значення маркетингу для сучасного підприємства 5
1.1. Сутність та процес маркетингових досліджень 5
1.2. Зміст та особливості проведення маркетингових досліджень у промисловому середовищі 19
1.3. Розвиток маркетингової орієнтації українських підприємств 28
Висновок до розділу 1 38
Розділ 2. Аналіз процесу управління маркетингом на підприємстві „Барвінок” 40
2.1. Загальна характеристика галузі та підприємства 40
2.2. Організація маркетингової служби на підприємстві 48
2.3. Аналіз проведення маркетингових досліджень 62
2.4. SWOT – аналіз ВАТ „Барвінок” 75
Висновок до розділу 2 81
Розділ 3. Основні напрямки впровадження маркетингових заходів на підприємстві „Барвінок” 82
3.1. Розробка плану маркетингу 82
3.2. Реорганізація служби маркетингу 86
3.3. Контроль оцінка та аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства 88
3.4. Впровадження концепції CRM на підприємстві 98
Висновок до розділу 3 110
ВИСНОВОК 112
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 115
Додаток А 118
-
Організація та проведення маркетингових досліджень підприємством
Вступ
Глава 1. Теоретичні підходи щодо організації та проведення
маркетингових досліджень підприємствами
1.1. Поняття маркетингових досліджень та основні причини їх проведення
1.2. Основні етапи проведення маркетингових досліджень
1.3. Сутність та складові процесу організації проведення
маркетингового дослідження
Глава 2. Аналіз організації та проведення маркетингового дослідження підприємством „МОНОМАХ
2.1. Маркетинговий аналіз ринку чаю м. Києва та області
2.2. Основні підходи та складові процесу організації проведення маркетингових досліджень на підприємстві „Мономах”
2.3. Мета, завдання та етапи маркетингового дослідження, яке проводило підприємство „Мономах
Глава 3. Основні пропозиції та рекомендації щодо організації та проведення маркетингових досліджень підприємствами України
3.1. Практичні рекомендації та прогноз розвитку ринку чаю для підприємства „Мономах
Висновки
Список літератури
-
Специфіка маркетингових досліджень на споживчому та промислових ринках
1. Суть, організація, напрямки і структура процесу маркетингових досліджень 2
2. Специфіка маркетингових досліджень на споживчому ринку 7
3. Специфіка маркетингових досліджень на промислових ринках 14
Література 19
-
Маркетинговий аналіз ринку нерухомості в м. Івано-Франківську
РОЗДІЛ 1. Загальна характеристика агентства нерухомості “...”. 6
1.1 Коротка історія розвитку та діяльності АН“...” 6
1.2 Організаційна структура підприємства 7
1.3 Коротка характеристика послуг та умов діяльності підприємства 9
1.4 Аналіз економічних показників діяльності підприємства 11
РОЗДІЛ 2. Теоретико-методологічні засади маркетингового дослідження ринку нерухомості 14
2.1 Поняття та сутність ринку нерухомості 14
2.2 Суб’єкти та об’єкти ринку нерухомості 27
2.3 Особливості проведення маркетингових досліджень ринку нерухомості 36
РОЗДІЛ 3.Організація та проведення маркетингових досліджень ринку нерухомості Івано-Франківська (на прикладі агентства нерухомості “...”) 45
3.1 Організація та проведення маркетингових досліджень в АН “...” 45
3.2 Аналіз результатів дослідження ринку нерухомості Івано-Франківська 48
2.3. Прогнозування розвитку ринку нерухомості міста та його вплив на формування маркетингової стратегії АН „...” 53
РОЗДІЛ 4. Вдосконалення проведення маркетингових досліджень 62
4.1 Перспективні напрямки вдосконалення методики проведення маркетингових досліджень ринку нерухомості в Агентстві нерухомості “...” 62
4.2 Автоматизація збирання та обробки маркетингової інформації 64
4.3 Використання можливостей мережі Інтернет в маркетинговій діяльності підприємства 66
РОЗДІЛ 5. Охорона праці 85
ВИСНОВКИ 90
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 93
ДОДАТОК 1. Каталог елітних рекламних площадок України 99
-
Маркетингові дослідження ринку фінансових послуг країни
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти маркетингових досліджень: суть, види, методи, інструменти 6
1.1 Сутність та види маркетингових досліджень 6
1.2 Основні методі маркетингових досліджень 12
2. Характеристика професійних агентств як суб’єктів маркетингових досліджень 16
2.1 Мета та завдання діяльності професійних агентств 16
2.2 Методика застосування програми перевірки 19
3. Аналіз маркетингових досліджень ринку фінансових послуг України 29
3.1 Нові тенденції в розвитку маркетингових досліджень ринку фінансових послуг 29
3.2 Особливості маркетингових досліджень ринку фінансових послуг 34
4. Проблеми маркетингових досліджень в Україні і шляхи їх вирішення 40
Висновки 48
Список літератури 51
Додаток А 55
Додаток Б 57
-
Організація та проведення дослідження споживачів туристичних послуг
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ ДОСЛІДЖЕНЬ СПОЖИВАЧІВ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 6
1.1. Сутність та зміст маркетингу в туризмі 6
1.2. Система маркетингових досліджень в туризмі 11
1.3. Маркетингові дослідження споживачів туристичних послуг 19
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ВАТ «ГОТЕЛЬ «назва» 21
2.1. Загальні відомості про готель 21
2.2. Маркетингова діяльність ВАТ «Готель«назва» 29
2.3. Аналіз ефективності маркетингової діяльності готелю ВАТ «Готель«назва» 37
РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ВАТ «ГОТЕЛЬ назва» 40
3.1. Система маркетингових досліджень у ВАТ «Готель назва» 40
3.2. Пропозиції щодо проведення досліджень споживачів у ВАТ «Готель«назва» 52
3.3. Шляхи вдосконалювання й практична реалізація системи маркетингових досліджень 60
ВИСНОВКИ 66
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 69
ДОДАТКИ 72-76