Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Контрольная

Тема: «Організація та проведення маркетингових досліджень на підприємстві» (ID:47509)

| Размер: 14 кб. | Объем: 10 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание План:

1. Сутність маркетингових досліджень

2. Технологія проведення маркетингових досліджень на підприємстві
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература Список використаної літератури:


1. Бровкова Е.Г. Основы маркетинга: - К.: Сирин, 1999. - 118 с.
2. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник для вузів. – К.: Лібра, 1998. – 384 с.
3. Котлер Ф.Основы маркетинга. - М.: Экономика, 1993. – 652 с.
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Організація та проведення маркетингових досліджень на підприємстві»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів

  • Маркетингові дослідження цінової стратегії підприємства

  • Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства

  • Суть, мета і завдання маркетингових досліджень

  • Організація маркетингових досліджень на підприємстві

  • Організація та проведення маркетингових досліджень підприємством

  • Специфіка маркетингових досліджень на споживчому та промислових ринках

  • Маркетинговий аналіз ринку нерухомості в м. Івано-Франківську

  • Маркетингові дослідження ринку фінансових послуг країни

  • Організація та проведення дослідження споживачів туристичних послуг


Cгенерировано за 0.010898 секунд

загрузка...