Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Організація маркетингових досліджень на підприємстві» (ID:30116)

| Размер: 118 кб. | Объем: 117 стр. | Стоимость: 450 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
СодержаниеВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Суть та значення маркетингу для сучасного підприємства 5
1.1. Сутність та процес маркетингових досліджень 5
1.2. Зміст та особливості проведення маркетингових досліджень у промисловому середовищі 19
1.3. Розвиток маркетингової орієнтації українських підприємств 28
Висновок до розділу 1 38
Розділ 2. Аналіз процесу управління маркетингом на підприємстві „Барвінок” 40
2.1. Загальна характеристика галузі та підприємства 40
2.2. Організація маркетингової служби на підприємстві 48
2.3. Аналіз проведення маркетингових досліджень 62
2.4. SWOT – аналіз ВАТ „Барвінок” 75
Висновок до розділу 2 81
Розділ 3. Основні напрямки впровадження маркетингових заходів на підприємстві „Барвінок” 82
3.1. Розробка плану маркетингу 82
3.2. Реорганізація служби маркетингу 86
3.3. Контроль оцінка та аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства 88
3.4. Впровадження концепції CRM на підприємстві 98
Висновок до розділу 3 110
ВИСНОВОК 112
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 115
Додаток А 118
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Акимова И.М. Промышленный маркетинг. – К.: О-во «Знання» КОО 2001. – 318 с.
2. Андрійчук В. Бауер Л. Менеджмент: прийняття рішень і ризик. Навч.посібник. – К.: КНЕУ 2003. – 412 с.
3. Армстронг Г. Котлер Ф. Маркетинг. Загальний курс. – М.: Видавничий дім “Вільямс” 2001. – 546 с.
4. Багиев Г.Л. и др. Маркетинг: Учебник для вузов. – М.: ОАО «Изд-во «Экономика» 2004. – 434 с.
5. Бойко И.И. Аналитический маркетинг (оптимизация деятельности фирмы на рынке на основе минимального маркетингового эксперимента). – К.: Серж 2002. – 168 с.
6. Бойко И.И. Маркетинговые исследования. Учебное пособие. – К.: Кондор 2005. – 280 с.
7. Вествуд Дж. Маркетинговый план. – СПб: Питер 2001. – 234 с.
8. «Вимм-Билль-Данн» наращивает мощность в Украине // Бизнес. – № 6. – 2004. – с.90.
9. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Підручник. – К.: КНЕУ 2004. – 218 с.
10. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія й практика. Навч. посіб. – К.: Вища школа 2002. – 264 с.
11. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: Теория практика и методология. – М.: Финпресс 1998. – 312 с.
12. Данько Т.П. Управление маркетингом (методологический аспект). – М.: ИНФРА-М 2003. – 268 с.
13. Дойль П. Менеджмент: стратегия и тактика: Пер. с англ. – СПб.: Изд-во «Питер» 2003. – 412 с.
14. Дугіна С.І. Маркетингова цінова політика. Навч. посібник. – К.: КНЕУ 2005. – 393 с.
15. Карлоф Б. Деловая стратегия: концепция содержание символы. – М.: Экономика 2001. – 332 с.
16. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. – М.: Прогресс 1990. – 504 с.
17. Котлер Ф. Управление маркетингом: Пер. с англ. – М.: Экономика 2000. – 480 с.
18. Куденко Н.В. Маркетингові стратегії фірми: Монографія. – К.: КНЕУ 2002. – 246 с.
19. Кус А. Основы маркетинга / Пер. с нем. Под ред. А.Ф.Павленко В.П.Пилипчука. – Киев 2003. – 312 с.
20. Липчук В.В. Дудяк А.П. Бугіль С.Я. Маркетинг: основи теорії і практики. – Львів: „Новий Світ – 2000” 2006. – 288 с.
21. Лук янець T.I. Маркетингова політика комунікацій. – К.: КНЕУ 2000. – 218 с.
22. Маркетинг: Учебник /Под ред. А.Н.Романова. – М.: Банки и биржи 1995. – 366 с.
23. Мельникович О. Критерії вибору методу опитування // Маркетинг и реклама. – 2003. - № 9. – с. 34-36.
24. Мескон М.Х. Альберт М. Хедуори Ф. Основы менеджмента: Пер. с англ. – М.: Дело 1992. – 712 с.
25. Обзор рынка цельномолочной продукции // Бизнес. – № 26. – 2003. – с.69-74.
26. Панистро В.І. Стандарти ISOMAR та проблематика маркетингових досліджень в Україні // Маркетинг в Україні. – № 6. – 2003. – с.8-9.
27. Питер Р.Диксон. Управление маркетингом: Пер. с англ. – М.: БИНОМ 1998. – 512 с.
28. Портер М. Стратегія конкуренції / Пер. з англ. – К.: Основи 2002. – 436 с.
29. Прауде В.Р. Білий О.Б. Маркетинг: Навч. посібник. – К.: Вища школа 2004. – 346 с.
30. Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації / За ред. А.О.Старостіної. – К.: Іван Федоров 1997. – 254 с.
31. Соловйов І.О. Туркот Т.І. Ринок продовольчих товарів: глибока сегментація споживачів // Маркетинг в Україні. – № 1. – 2003. – с.4-8.
32. Старостіна А.О. та ін. Маркетинг: Навч. посібник для студентів вузів. – К.: Знання 2003. – 324 с.
33. Стратегія конкуренції: методика аналізу галузей і діяльності конкурентів. – К.: Основи 2004. – 268 с.
34. Тимонин А.М. Олейник С.С. Стратегии маркетинга. – Х.: «ОКО» 2006. – 218 с.
35. Томпсон А.А. Стрикленд А.Дж. Стратегический менеджмент. – М.: Банки и биржи ЮНИТИ 2003. – 298 с.
36. Тринько Р.І. Методика економічних досліджень. – Львів: Українські технології 2001. – 176 с.
37. Швальбе Х. Практика маркетинга для малых и средних предприятий. Пер. с нем. – М.: Республика 1995. – 438 с.
38. Эванс Дж.Р. Берман Б. Маркетинг. – М.: «Экономика» 1999. – 376 с.


Дополнительная информация3894
Рік написання: 2008
Заказ Заказать Купить «Організація маркетингових досліджень на підприємстві»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Специфіка маркетингових досліджень на споживчому та промислових ринках
  • Маркетингові дослідження ринку фінансових послуг країни
  • Маркетинг
  • Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів
  • Маркетингові дослідження цінової стратегії підприємства
  • Суть, мета і завдання маркетингових досліджень
  • Організація та проведення маркетингових досліджень на підприємстві
  • Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства
  • Маркетинг
  • Теоретичні аспекти маркетингових досліджень в управлінні ЗМІ
Cгенерировано за 0.120110 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...