|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Теоретичні основи професійного відбору персоналу в умовах ринку
Зміст
Вступ ...........................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні основи професійного відбору персоналу в умовах ринку ...........................................................................................................4
1.1. Роль управління персоналом в сучасних умовах .......................4
1.2. Методи та принципи професійного відбору ................................7
1.3. Етапи відбору персоналу та організація їх відтворення на практиці .................................................................................................................14
Розділ 2. Професійний відбір кадрів у ВАТ „Бердичівська фабрика одягу”......................................................................................................................16
2.1. Організаційно-економічна характеристика ..................................16
2.2. Діагностика рівня управління персоналом на підприємстві ...19
2.3. Аналіз системи професійного відбору кадрів на підприємстві .26
Розділ 3. Шляхи удосконалення професійного відбору в умовах ВАТ „Бердичівська фабрика одягу” ..................................................................30
Висновки та пропозиції ..........................................................................33
Список використаної літератури ...........................................................34
Додатки ....................................................................................................35
-
ЗАСТОСУВАННЯ В УПРАВЛІННІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ (на прикладі туристичної агенції «Назва»)
курсова-бакалавр, диплом бакалавра
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ 5
1.1 Історія розвитку менеджменту 5
1.2 Сутність методів управління, їх застосування в практичній діяльності 15
1.3 Соціально психологічні методи управління, їх характеристика 22
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ (НА ПРИКЛАДІ ТУРИСТИЧНОЇ АГЕНЦІЇ «Назва») 27
2.1 Загальна характеристика туристичного підприємства 27
2.2 Аналіз трудових ресурсів в туристичній агенції «Назва» 33
2.3 Соціально-психологічні методи управління на підприємстві 37
РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ТУРИСТИЧНІЙ АГЕНЦІЇ «Назва» 42
3.1 Проблеми в застосуванні соціально-психологічних методів управління в діяльності туристичного підприємства 42
3.2 Пропозиції щодо удосконалення застосування соціально-психологічних методів управління туристичного підприємства 50
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 61
ДОДАТКИ 66-70
-
УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ В УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ В УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ 5
1.1 Сутність та класифікація методів управління в організаціях 5
1.2 Процес і методи прийняття управлінських рішень 26
1.3 Системний підхід до управління в ринкових умовах 35
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ МЕНЕДЖЕРІВ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ "МОЛДІМ" 39
2.1 Організаційно-економічна характеристика підприємства 39
2.2 Аналіз факторів зовнішнього середовища підприємства 54
2.3 Дослідження особливостей діяльності менеджерів підприємства ВАТ "Молдім" 57
2.4 Аналіз та узагальнення результатів діяльності керівництва підприємства ВАТ "Молдім" по розвитку системи менеджменту на підприємстві 66
РОЗДІЛ 3. ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ В ВАТ”МОЛДІМ” 69
3.1 Удосконалення організаційно-адміністративних методів управління в ВАТ ”Молдім” 69
3.2 Удосконалення соціально-психологічних методів управління в ВАТ “Молдім” 73
3.3 Удосконалення економічних методів управління в ВАТ”Молдім” 77
3.4. Удосконалення дослідницьких методів управління в ВАТ”Молдім” 88
РОЗДІЛ 4. ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАПРОПОНОВАНИХ ЗАХОДІВ 92
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 96
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 100
-
Загальна характеристика ВАТ “Київська макаронна фабрика”
1. Загальна характеристика ВАТ “Київська макаронна фабрика” 2
2. Якісний аналіз персоналу на прикладі відділу постачання та збуту продукції 14
3.Методи підбору персоналу на ВАТ “Київська макаронна фабрика” 17
2. Диференціація індивідуальних трудових доходів ВАТ “Київська макаронна фабрика” 18
5. Розвиток соціального партнерства на ВАТ “Київська макаронна фабрика” 20
Cписок використаної літератури 21
-
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «Назва»
ВСТУП 3
1. СУТЬ І КЛАСИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ МЕНЕДЖМЕНТУ 9
1.1 Поняття та класифікація методів менеджменту 9
1.2 Особливості управління в соціальних системах 13
2 СУКУПНІСТЬ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «КОМПЛЕКС АГРОМАРС» 21
2.1 Соціально-психологічні фактори та засоби врахування їх впливу на ТОВ «Комплекс «Агромарс» 21
2.2 Вплив організаційної структури на здатність до реалізації соціально-психологічних методів ТОВ «Комплекс «Агромарс» 24
2.3 Вплив кадрової політики на управління соціально-психологічним аспектом ТОВ «Комплекс «Агромарс» 27
3. ПІДВИЩЕННЯ ДІЄВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕТОДІВ У ТОВ «КОМПЛЕКС АГРОМАРС» 31
3.1 Адаптація організаційної структури для посилення дієвості соціально-психологічних методів 31
3.2 Підвищення ефективності кадрової політики шляхом розвитку соціально-економічних методів 32
3.3 Формування ефективної корпоративної культури як основа втілення соціально-економічних методів 36
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 38
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43
-
Характеристика сучасних видів та методів управління підприємством
ЗМІСТ
Вступ 3
1.Теоретико-методологічні аспекти економічного управління підприємством 7
1.1 Характеристика сучасних видів та методів управління підприємством 7
1.2 Реалізація та оцінка методів управління підприємством 13
1.3 Організація управління в умовах системної обробки економічної інформації 26
1.4 Міжнародний досвід щодо економічних методів управління підприємством 31
2. Дослідження ефективності економічних методів управління на підприємстві 37
2.1 Організаційно – економічна характеристика ВАТ “Спецвисотмонтаж” 37
2.2. Дослідження результатів динаміки господарської діяльності підприємства 42
2.3. Аналіз ефективності методів управління господарською діяльністю на ВАТ “Спецвисотмонтаж” 54
3 Шляхи вдосконалення ефективності економічних методів управління на підприємстві “Спецвисотмонтаж” 60
3.1 Удосконалення форм і методів управління виробництвом 60
3.2 Удосконалення і підвищення наукового рівня планування на досліджуваному підприємстві 62
3.3 Удосконалення форм і методів контролю і аналізу 66
3.4 Удосконалення форм і методів управління ВАТ “Спецвисотмонтаж” 67
Висновки та пропозиції 74
Список використаних джерел та літератури 78
Додатки 84
-
Соціально-психологічні методи менеджменту
Вступ 4
1. Еволюція соціально-психологічних аспектів в управлінні організаціями 5
2. Сутність та цілі соціально-психологічних методів менеджменту 8
3. Організаційна культура та формування системи цінностей в організації 11
Висновок 16
Список літератури 16
-
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ
Вступ 3
Розділ 1. Значення психологічних аспектів в управлінні готельним комплексом 6
1.1. Характеристика соціально-психологічних методів управління готельним комплексом 6
1.2. Мотивація трудової діяльності персоналу готельного комплексу 9
Розділ 2. Психологічні аспекти управління готельним комплексом "Воєводіно" 17
2.1. Загальна характеристика готельного комплексу "Воєводіно" 17
2.2. Вплив структури особистості керівника готельного комплексу "Воєводіно" на управлінську діяльність 19
Розділ 3. Удосконалення психологічних аспектів управління готельним комплексом "Воєводіно" 27
3.1. Удосконалення психологічних аспектів діяльності керівника готельного комплексу "Воєводіно" при прийнятті управлінських рішень
27
3.2. Розробка системи стимулювання праці персоналу готельного комплексу "Воєводіно" 30
Висновки 33
Список використаної літератури 36
-
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ КАДРОВИМ ПОТЕНЦІАЛОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ
ЗМІСТ
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ КАДРОВИМ ПОТЕНЦІАЛОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ 7
1.1 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ФУНКЦІЙ МЕНЕДЖМЕНТУ ЩОДО УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ 7
1.2 СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА 18
1.3 ОСНОВНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ РОБІТ З ПЕРСОНАЛОМ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА 28
РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ КАДРОВИМ ПОТЕНЦІАЛОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ 40
2.1 ОРГАНІЗАЦІЙНО – ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА „КИЇВСЬКА МАКАРОННА ФАБРИКА” 40
2.2.АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ФІНАНСОВО - ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 49
2.3 АНАЛІЗ ЗАБЕЗПЕЧЕНОСТІ ВАТ „КИЇВСЬКА МАКАРОННА ФАБРИКА”ТРУДОВИМИ РЕСУРСАМИ 56
РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЕФЕКТИВНІСТЮ РОЗВИТКУ КАДРОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ВАТ „КИЇВСЬКА МАКАРОННА ФАБРИКА” 86
3.1 ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ ВАТ “КИЇВСЬКА МАКАРОННА ФАБРИКА” 86
3.2 РОЗРОБКА СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ, ДОБОРУ ТА РОЗСТАНОВКИ ПЕРСОНАЛУ ТОВАРИСТВА, ЯК ЗАСОБУ ВДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 91
3.3 ЗАХОДИ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПЕРСОНАЛУ 94
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 104
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 107
ДОДАТКИ 112
-
УДОСКОНАЛЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ
Вступ 3
Розділ 1. Вплив методів управління на дисципліну персоналу готельного господарства 6
1.1. Характеристика соціально-психологічних методів управління готельним комплексом 6
1.2. Мотивація трудової діяльності персоналу готельного комплексу 9
1.3. Дисциплінарна відповідальність працівників готельного господарства 16
Розділ 2. Управління дисципліною працівників готельного господарства 19
2.1. Загальна характеристика Славутич-Закарпаття 19
2.2. Організація вимог до роботи служб обслуговування та персоналу готелю 26
Розділ 3. Удосконалення дисципліни праці на підприємстві готельного господарства 29
3.1. Удосконалення психологічних аспектів діяльності керівника готельного господарства 29
3.2. Розробка системи стимулювання праці персоналу готельного підприємства 32
3.3. Контроль дисципліни діяльності служб обслуговування в готелі 34
Висновки 37
Список використаної літератури 39
Cгенерировано за 0.011968 секунд
|