|
-
Поняття і сутність міжнародного маркетингу
План.
1. Поняття і сутність міжнародного маркетингу. Концепція міжнародного маркетингу. Мета міжнародного маркетингу. Задачі міжнародного маркетингу. Структура міжнародного маркетингу.
2. Загальні і попередні дослідження, спеціальні дослідження, тести. Види дослідницьких маркетингових фірм. Національні особливості та їх вплив на методи збору маркетингової інформації в конкретній країні.
3. Життєвий цикл товару в міжнародному маркетингу. Рішення щодо асортиментної політики в міжнародному маркетингу.
4. Практичне завдання.
-
ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ
Вступ..........................................................................................................................3
1.Поняття та суть міжнародного маркетингу...................................................5
2. Особливості міжнародного маркетингу.........................................................7
3. Стратегія і тактика міжнародного маркетингу..........................................10
4.Маркетингова політика розподілу на прикладі «...» ............................................................................................................12
Висновки.................................................................................................................18
Список використаної літератури......................................................................20
-
Управління рекламною діяльністю туристичної організації на основі маркетингу.
ВСТУП 3
І. РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГУ 6
1.1. Історія виникнення маркетингової стратегії підприємства 6
1.2. Реклама в системі маркетингу 13
1.3. Реклама як засіб формування туристичних зв’язків 20
1.4. Просування турпродукту 24
1.4.1. Просування турпродукту 24
1.4.2. Види та форми реклами туризму 31
-
Управління рекламною діяльністю туристичної організації на основі маркетингу.
План
ВСТУП 3
І. РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГУ 6
1.1. Історія виникнення маркетингової стратегії підприємства 6
1.2. Реклама в системі маркетингу 13
1.3. Реклама як засіб формування туристичних зв’язків 20
1.4. Просування турпродукту 24
1.4.1. Просування турпродукту 24
1.4.2. Види та форми реклами туризму 31
-
Міжнародний маркетинг
Вступ
Розділ 1. Інтернаціоналізація світового господарства та нові пріоритети маркетингу
1.1. Міжнародна торгівля товарами в умовах глобалізації
1.2. Суть та основні риси транс націоналізації
Розділ 2. Поняття та особливість міжнародного маркетингу
2.1. Поняття і сутність міжнародного маркетингу
2.2. Загальні риси і відмінності внутрішнього і міжнародного маркетингу
2.3. Організаційні форми міжнародного маркетингу в Україні
2.4. Управління міжнародним маркетингом
2.5. Стратегії проникнення на зовнішній ринок
Висновки
Список використаних джерел
-
Міжнародний маркетинг
Вступ
Розділ 1. Інтернаціоналізація світового господарства та нові пріоритети маркетингу
1.1. Міжнародна торгівля товарами в умовах глобалізації
1.2. Суть та основні риси транс націоналізації
Розділ 2. Поняття та особливість міжнародного маркетингу
2.1. Поняття і сутність міжнародного маркетингу
2.2. Загальні риси і відмінності внутрішнього і міжнародного маркетингу
2.3. Організаційні форми міжнародного маркетингу в Україні
2.4. Управління міжнародним маркетингом
2.5. Стратегії проникнення на зовнішній ринок
Розділ 3. Аналіз маркетингової діяльності ЗАТ „Ужгородська швейна фабрика”
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
-
Рекламна кампанія та особливості її проведення для підприємства
Визначення маркетингу 3
Функції маркетингу 3
Визначення термінів 4
Вступ 5
1. Реклама в системі ефективного просування товарів і послуг 6
2. Проведення рекламної кампанії підприємства ТОВ «А-Прінт» 13
Висновки 17
Список використаної літератури 18
-
Маркетинг
1. Цінова політика в системі маркетингу - 3 -
2. Політика розповсюдження в системі маркетингу - 6 -
3. Комунікаційна політика в системі маркетингу - 9 -
4. Стратегії маркетингу підприємства - 13 -
5. Організація та контроль маркетингової діяльності - 16 -
Список використаної літератури - 19 -
-
Засади організації міжнародного маркетингу
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ 4
2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ (на прикладі холдингу «__» ) 17
ВИСНОВКИ 23
ЛІТЕРАТУРА 24
-
Вивчення середовища міжнародного маркетингу
План.
1. Вивчення середовища міжнародного маркетингу.
2. Рішення про доцільність виходу на зовнішній ринок.
3. Рішення про методи виходу на ринок.
4. Рішення про структуру комплексу міжнародного маркетингу.
5. Структура служб маркетингу за кордоном.
Практичне завдання.
Cгенерировано за 0.166985 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|