|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
|
|
-
Облік розрахунків з покупцями та замовниками
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи обліку розрахунків з покупцями і замовниками 5
1.1. Економічна сутність розрахунків з покупцями і замовниками. 5
1.2 Огляд нормативної бази з обліку розрахунків з покупцями і замовниками 14
1.3. Огляд літературних джерел з обліку розрахунків з покупцями і замовниками 17
1.4. Організаційно – економічна характеристика підприємства ТОВ „Піраміда” 20
1.5. Характеристика рахунків з покупцями та замовниками 30
Розділ 2. Облік розрахунків з покупцями і замовниками 31
2.1. Організація обліку розрахунків з покупцями і замовниками. 31
2.2. Синтетичний та аналітичний облік розрахунків з покупцями і замовниками. 34
2.3. Відображення розрахунків з покупцями і замовниками в фінансовій звітності. 39
2.4. Удосконалення організації та методології обліку розрахунків з покупцями і замовниками. 40
Висновки та пропозиції 42
Список використаної літератури 44
Додатки (Звітність, первинні документи, тощо)
-
Облік та аудит розрахунків з покупцями і замовниками (на прикладі ТОВ“БМУ-3”)
ЗМІСТ
ВСТУП 5
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОБЛІКУ ТА АУДИТУ РОЗРАХУНКІВ З ПОКУПЦЯМИ І ЗАМОВНИКАМИ 6
1.1. Визначення, класифікація та первісна оцінка дебіторської заборгованості 6
1.2. Облік резерву сумнівних боргів 14
1.3. Організація аудиту розрахунків з покупцями і замовниками 20
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКУ РОЗРАХУНКІВ З ПОКУПЦЯМИ І ЗАМОВНИКАМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ „БМУ – 3” 30
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 30
2.2. Організація первинного та аналітичного обліку розрахунків з покупцями і замовниками 36
2.3. Синтетичний облік розрахунків з покупцями і замовниками 44
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОБЛІКУ ТА АУДИТУ РОЗ-РАХУНКІВ З ПОКУПЦЯМИ І ЗАМОВНИКАМИ 53
3.1. Вдосконалення аудиту розрахунків з покупцями і замовни-ками 53
3.2. Автоматизація обліку розрахунків з покупцями і замовника-ми 61
ВИСНОВКИ 72
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 76
ДОДАТКИ 82
-
Облік розрахунків з покупцями та замовниками
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Теоретико-методичні основи розрахунків з покупцями і замовниками 5
1.1. Економічна суть розрахунків з покупцями і замовниками 5
1.2. Форми розрахунків з покупцями і замовниками 9
1.3. Нормативно-правове регулювання обліку розрахунків підприємства з покупцями і замовниками 12
РОЗДІЛ 2. Методика обліку розрахунків підприємства з покупцями і замовниками 16
2.1. Документальне забезпечення та організація обліку розрахунків підприємства з покупцями і замовниками 16
2.2. Синтетичний та аналітичний облік розрахунків з покупцями і замовниками 20
2.3. Облік резерву сумнівних боргів 25
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36
ДОДАТКИ 39-42
Мета курсової роботи – розглянути і докладно проаналізувати всі аспекти обліку розрахунків з покупцями і замовниками.
Предмет курсової роботи полягає в дослідженні економічних, організаційних, інформаційних характеристик обліку розрахунків з покупцями і замовниками.
-
Облік розрахунків з покупцями та замовниками
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Теоретико-методичні аспекти обліку розрахунків з покупцями і замовниками 5
1.1. Сутність розрахунків з покупцями і замовниками 5
1.2. Основні форми розрахунків з покупцями і замовниками 9
1.3. Нормативно-правова база обліку розрахунків з покупцями і замовниками 12
РОЗДІЛ 2. Методичні аспекти обліку розрахунків з покупцями і замовниками 16
2.1. Організація обліку розрахунків підприємства з покупцями і замовниками та її документальне забезпечення 16
2.2. Аналітичний та синтетичний облік розрахунків підприємства з покупцями і замовниками 18
2.3. Організація бухгалтерського обліку дебіторської заборгованості 25
2.4. Методика облік резерву сумнівних боргів 27
ВИСНОВКИ 35
ЛІТЕРАТУРА 37
ДОДАТКИ 41
-
Облік розрахунків з покупцями та замовниками
Вступ 3
Розділ 1. Нормативно-методологічні основи обліку розрахунків з покупцями та замовниками 5
1.1. Сутність та форми розрахунків з покупцями та замовниками 5
1.2. Нормативно-правове забезпечення обліку розрахунків з покупцями і замовниками 12
Розділ 2. Організація обліку розрахунків з покупцями та замовниками на підприємстві ТОВ «Діскавер» 15
2.1. Документальне забезпечення та організація обліку розрахунків підприємства з покупцями і замовниками 15
2.2. Синтетичний та аналітичний облік розрахунків з покупцями і замовниками 19
Розділ 3. Облік заборгованості покупців і замовників 26
3.1. Визначення основних понять поточної дебіторської заборгованості 26
3.2. Облік резерву сумнівних боргів 30
Висновки 38
Список використаних джерел 40
Додатки 43-48
Мета курсової роботи – розглянути і докладно проаналізувати всі аспекти обліку розрахунків з покупцями і замовниками.
Предмет курсової роботи полягає в дослідженні економічних, організаційних, інформаційних характеристик обліку розрахунків з покупцями і замовниками
-
Методика та організація обліку аналізу і аудиту розрахунків з постачальниками і замовниками + РЕЦЕНЗІЯ + АВТОРЕФЕРАТ + СТАТТЯ + ДОПОВІДЬ
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1 7
РОЗРАХУНКИ З ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ ТА ЗАМОВНИКАМИ ЯК ЕКОНОМІЧНА КАТЕГОРІЯ ОБ’ЄКТ ОБЛІКУ ТА ЗВІТНОСТІ 7
1.1. Економічна сутність поточних зобов’язань їх класифікація 7
1.2 Огляд нормативно-законодавчої бази та спеціальної літератури 17
1.3. Організаційно-економічна характеристика підприємства 21
РОЗДІЛ 2. МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКУ І ЗВІТНОСТІ РОЗРАХУНКІВ З ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ ТА ЗАМОВНИКАМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 31
2.1. Методологія бухгалтерського обліку і фінансової звітності розрахунків з постачальниками та замовниками 31
2.2. Документування господарських операцій з обліку розрахунків з постачальниками та замовниками 38
2.3. Організація обліку розрахунків з постачальниками та замовниками 44
2.4. Удосконалення методології та організації бухгалтерського обліку розрахунків з постачальниками та замовниками 51
РОЗДІЛ 3. ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ РОЗРАХУНКІВ З ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ ТА ЗАМОВНИКАМИ 56
3.1. Інформаційна база аналізу розрахунків з постачальниками та замовниками 56
3.2. Аналіз динаміки розрахунків з постачальниками та замовниками 62
3.3. Шляхи підвищення ефективності розрахунків з постачальниками та замовниками 69
РОЗДІЛ 4. МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ АУДИТУ РОЗРАХУНКІВ З ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ ТА ЗАМОВНИКАМИ 76
4.1. Методи та процедури аудиту розрахунків з постачальниками та замовниками 76
4.2. Напрямки удосконалення методів і процедур аудиту розрахунків з постачальниками та замовниками 84
ВИСНОВКИ 93
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 97
ДОДАТКИ 100
-
Облік розрахунків з покупцями та замовниками згідно П(спо-10) дебіторська заборгованість
План.
Вступ 2
1. Облік розрахунків з покупцями та замовниками згідно П(спо-10) дебіторська заборгованість. 4
2. Документальне оформлення господарських операцій з обліку розрахунків з вітчизняними покупцями і замовниками. 11
3. Аналітичний облік розрахунків з покупцями і замовниками. 17
4. Синтетичний облік розрахунків з відчизняними покупцями і замовниками. 19
Висновок. 33
Список використаної літератури. 34
-
ОБЛІК І АНАЛІЗ РОЗРАХУНКІВ З ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ І ЗАМОВНИКАМИ, ІНШИМИ ДЕБІТОРАМИ І КРЕДИТОРАМИ
Зміст
Вступ 3
1. Теоретичні основи розрахунків з постачальниками, покупцями, різними дебіторами і кредиторами 6
1.1. Характеристика діяльності підприємств будівництва: основні поняття та завдання обліку 6
1.2. Сутність і форми здійснення розрахунків з постачальниками, покупцями, різними дебіторами і кредиторами 16
1.3. Техніко-економічна характеристика Військової частини А-2917 29
2. Облік розрахунків з постачальниками, покупцями, різними дебіторами і кредиторами 34
2.1. Нормативно-правова база, що регулює облік розрахунків з постачальниками, покупцями, різними дебіторами і кредиторами 34
2.2. Документальне оформлення розрахунків з постачальниками та замовниками 38
2.3. Синтетичний облік розрахунків з постачальниками і замовниками 58
2.4. Облік розрахунків з різними дебіторами і кредиторами 71
3. Аналіз розрахунків з постачальниками, покупцями, різними дебіторами і кредиторами 79
3.1. Аналіз складу та структури дебіторської заборгованості 79
3.2. Аналіз складу та структури кредиторської заборгованості 88
4. Шляхи щодо вдосконалення розрахунків з постачальниками і замовниками, різними дебіторами і кредиторами 96
Висновки 102
Список використаних джерел 107
Додатки 111
-
ОБЛІК І АНАЛІЗ РОЗРАХУНКІВ З ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ І ЗАМОВНИКАМИ, ІНШИМИ ДЕБІТОРАМИ І КРЕДИТОРАМИ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗРАХУНКІВ З ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ, ПОКУПЦЯМИ, РІЗНИМИ ДЕБІТОРАМИ І КРЕДИТОРАМИ 6
1.1. Характеристика діяльності підприємств будівництва: основні поняття та завдання обліку 6
1.2. Сутність і форми здійснення розрахунків з постачальниками, покупцями, різними дебіторами і кредиторами 16
1.3. Техніко-економічна характеристика Військової частини А-2917 29
РОЗДІЛ 2. ОБЛІК РОЗРАХУНКІВ З ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ, ПОКУПЦЯМИ, РІЗНИМИ ДЕБІТОРАМИ І КРЕДИТОРАМИ 34
2.1. Нормативно-правова база, що регулює облік розрахунків з постачальниками, покупцями, різними дебіторами і кредиторами 34
2.2. Документальне оформлення розрахунків з постачальниками та замовниками 38
2.3. Синтетичний облік розрахунків з постачальниками і замовниками 58
2.4. Облік розрахунків з різними дебіторами і кредиторами 71
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ РОЗРАХУНКІВ З ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ, ПОКУПЦЯМИ, РІЗНИМИ ДЕБІТОРАМИ І КРЕДИТОРАМИ 79
3.1. Аналіз складу та структури дебіторської заборгованості 79
3.2. Аналіз складу та структури кредиторської заборгованості 88
РОЗДІЛ 4. ШЛЯХИ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ РОЗРАХУНКІВ З ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ І ЗАМОВНИКАМИ, РІЗНИМИ ДЕБІТОРАМИ І КРЕДИТОРАМИ 96
ВИСНОВКИ 102
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 107
ДОДАТКИ 111
-
Тема «Аналіз розрахунків з покупцями та замовниками»
ВСТУП 3
1. Економічна сутність готової продукції та розрахунків з покупцями. 5
2. Аналіз динаміки, об’єму та структури реалізованої продукції власного виробництва. 14
3. Аналіз виконання договірних обов’язків з реалізації продукції. 23
4. Аналіз стану розрахунків з покупцями та замовниками. 25
5. Узагальнення результатів аналізу розрахунків з покупцями та замовниками. 31
ВИСНОВОК 35
Список літератури 37
ДОДАТОК А 39
ДОДАТОК Б 42
ДОДАТОК В 44
Cгенерировано за 0.022713 секунд
|