Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи обліку розрахунків з покупцями і замовниками 5
1.1. Економічна сутність розрахунків з покупцями і замовниками. 5
1.2 Огляд нормативної бази з обліку розрахунків з покупцями і замовниками 14
1.3. Огляд літературних джерел з обліку розрахунків з покупцями і замовниками 17
1.4. Організаційно – економічна характеристика підприємства ТОВ „Піраміда” 20
1.5. Характеристика рахунків з покупцями та замовниками 30
Розділ 2. Облікрозрахунків з покупцями і замовниками 31
2.1. Організація обліку розрахунків з покупцями і замовниками. 31
2.2. Синтетичний та аналітичний облік розрахунків з покупцями і замовниками. 34
2.3. Відображення розрахунків з покупцями і замовниками в фінансовій звітності. 39
2.4. Удосконалення організації та методології обліку розрахунків з покупцями і замовниками. 40
Висновки та пропозиції 42
Список використаної літератури 44
Додатки (Звітність, первинні документи, тощо)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Теоретико-методичні основи розрахунків з покупцями і замовниками 5
1.1. Економічна суть розрахунків з покупцями і замовниками 5
1.2. Форми розрахунків з покупцями і замовниками 9
1.3. Нормативно-правове регулювання обліку розрахунків підприємства з покупцями і замовниками 12
РОЗДІЛ 2. Методика обліку розрахунків підприємства з покупцями і замовниками 16
2.1. Документальне забезпечення та організація обліку розрахунків підприємства з покупцями і замовниками 16
2.2. Синтетичний та аналітичний облік розрахунків з покупцями і замовниками 20
2.3. Облік резерву сумнівних боргів 25
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36
ДОДАТКИ 39-42
Мета курсової роботи – розглянути і докладно проаналізувати всі аспекти обліку розрахунків з покупцями і замовниками.
Предмет курсової роботи полягає в дослідженні економічних, організаційних, інформаційних характеристик обліку розрахунків з покупцями і замовниками.
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Теоретико-методичні аспекти обліку розрахунків з покупцями і замовниками 5
1.1. Сутність розрахунків з покупцями і замовниками 5
1.2. Основні форми розрахунків з покупцями і замовниками 9
1.3. Нормативно-правова база обліку розрахунків з покупцями і замовниками 12
РОЗДІЛ 2. Методичні аспекти обліку розрахунків з покупцями і замовниками 16
2.1. Організація обліку розрахунків підприємства з покупцями і замовниками та її документальне забезпечення 16
2.2. Аналітичний та синтетичний облік розрахунків підприємства з покупцями і замовниками 18
2.3. Організація бухгалтерського обліку дебіторської заборгованості 25
2.4. Методика облік резерву сумнівних боргів 27
ВИСНОВКИ 35
ЛІТЕРАТУРА 37
ДОДАТКИ 41
Вступ 3
Розділ 1. Нормативно-методологічні основи обліку розрахунків з покупцями та замовниками 5
1.1. Сутність та форми розрахунків з покупцями та замовниками 5
1.2. Нормативно-правове забезпечення обліку розрахунків з покупцями і замовниками 12
Розділ 2. Організація обліку розрахунків з покупцями та замовниками на підприємстві ТОВ «Діскавер» 15
2.1. Документальне забезпечення та організація обліку розрахунків підприємства з покупцями і замовниками 15
2.2. Синтетичний та аналітичний облік розрахунків з покупцями і замовниками 19
Розділ 3. Облік заборгованості покупців і замовників 26
3.1. Визначення основних понять поточної дебіторської заборгованості 26
3.2. Облік резерву сумнівних боргів 30
Висновки 38
Список використаних джерел 40
Додатки 43-48
Мета курсової роботи – розглянути і докладно проаналізувати всі аспекти обліку розрахунків з покупцями і замовниками.
Предмет курсової роботи полягає в дослідженні економічних, організаційних, інформаційних характеристик обліку розрахунків з покупцями і замовниками
ВСТУП 5
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОБЛІКУ ТА АУДИТУ РОЗРАХУНКІВ З ПОКУПЦЯМИ І ЗАМОВНИКАМИ 6
1.1. Визначення, класифікація та первісна оцінка дебіторської заборгованості 6
1.2. Облік резерву сумнівних боргів 14
1.3. Організація аудиту розрахунків з покупцями і замовниками 20
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКУ РОЗРАХУНКІВ З ПОКУПЦЯМИ І ЗАМОВНИКАМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ „БМУ – 3” 30
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 30
2.2. Організація первинного та аналітичного обліку розрахунків з покупцями і замовниками 36
2.3. Синтетичний облік розрахунків з покупцями і замовниками 44
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОБЛІКУ ТА АУДИТУ РОЗ-РАХУНКІВ З ПОКУПЦЯМИ І ЗАМОВНИКАМИ 53
3.1. Вдосконалення аудиту розрахунків з покупцями і замовни-ками 53
3.2. Автоматизація обліку розрахунків з покупцями і замовника-ми 61
ВИСНОВКИ 72
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 76
ДОДАТКИ 82
ВСТУП ............................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти обліку розрахунків з покупцями і замовниками ......................................................................................................... 5
1.1. Економічна природа поняття „дебіторськазаборгованість”........... 5
1.2. Нормативно-правове регулювання обліку розрахунків з покупцями і замовниками ......................................................................................................6
1.3. Класифікація дебіторської заборгованості ....................................9
1.4. Актуальні проблеми обліку дебіторської заборгованості .........13
РОЗДІЛ 2. Бухгалтерський фінансовий облік розрахунків з покупцями і замовниками в ТОВ „Словянка” ..............................................15
2.1. Економічна характеристика ТОВ „Словянка” ...............................15
2.2. Загальні аспекти організації обліку на підприємстві …………..18
2.3. Методологія обліку розрахунків з покупцями і замовниками...22
РОЗДІЛ 3. Напрями вдосконалення обліку і контролю дебіторської заборгованості за товари, роботи, послуги на ТОВ „Словянка” .................29
3.1. Пропозиції з удосконалення обліку розрахунків з покупцями і замовниками на підприємстві ..........................................................................29
3.2. Пропозиції з удосконалення організації контролю дебіторської заборгованості за товари, роботи, послуги на підприємстві .......................32
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ .................................................................34
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ .............................................36
ДОДАТКИ
Вступ
Розділ 1. Економічна сутність аудиту розрахунків з покупцями і замовниками та характеристика джерел його проведення
1.1 Актуальність та економічна доцільність проведення аудиту розрахунків з покупцями і замовниками
1.2 Економічна сутність розрахунків з покупцями і замовниками
1.3 Огляд нормативних документів, що регламентують організацію обліку і аудиту розрахунків з покупцями і замовниками
1.4 Характеристика КП „Кривбасводоканал”, оцінка основних техніко-економічних показників діяльності та аналіз його фінансового стану
Розділ 2. Організація і методика проведення аудиту на підприємстві КП „Кривбасводоканал”
2.1. Організаційні принципи проведення аудиту на підприємстві
2.2. Аналітичні дослідження в процесі аудиту розрахунків з покупцями і замовниками
2.3. Аудит операцій з покупцями і замовниками на підприємстві
2.4. Перевірка відображення розрахунків з покупцями і замовниками в звітності
Розділ 3. Оформлення результатів аудиту та рекомендації аудитора
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
Вступ 3
1. Теоретичні основи розрахунків з постачальниками, покупцями, різними дебіторами і кредиторами 6
1.1. Характеристика діяльності підприємств будівництва: основні поняття та завдання обліку 6
1.2. Сутність і форми здійснення розрахунків з постачальниками, покупцями, різними дебіторами і кредиторами 16
1.3. Техніко-економічна характеристика Військової частини А-2917 29
2. Облікрозрахунків з постачальниками, покупцями, різними дебіторами і кредиторами 34
2.1. Нормативно-правова база, що регулює облік розрахунків з постачальниками, покупцями, різними дебіторами і кредиторами 34
2.2. Документальне оформлення розрахунків з постачальниками та замовниками 38
2.3. Синтетичний облік розрахунків з постачальниками і замовниками 58
2.4. Облікрозрахунків з різними дебіторами і кредиторами 71
3. Аналіз розрахунків з постачальниками, покупцями, різними дебіторами і кредиторами 79
3.1. Аналіз складу та структури дебіторської заборгованості 79
3.2. Аналіз складу та структури кредиторської заборгованості 88
4. Шляхи щодо вдосконалення розрахунків з постачальниками і замовниками, різними дебіторами і кредиторами 96
Висновки 102
Список використаних джерел 107
Додатки 111
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗРАХУНКІВ З ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ, ПОКУПЦЯМИ, РІЗНИМИ ДЕБІТОРАМИ І КРЕДИТОРАМИ 6
1.1. Характеристика діяльності підприємств будівництва: основні поняття та завдання обліку 6
1.2. Сутність і форми здійснення розрахунків з постачальниками, покупцями, різними дебіторами і кредиторами 16
1.3. Техніко-економічна характеристика Військової частини А-2917 29
РОЗДІЛ 2. ОБЛІК РОЗРАХУНКІВ З ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ, ПОКУПЦЯМИ, РІЗНИМИ ДЕБІТОРАМИ І КРЕДИТОРАМИ 34
2.1. Нормативно-правова база, що регулює облік розрахунків з постачальниками, покупцями, різними дебіторами і кредиторами 34
2.2. Документальне оформлення розрахунків з постачальниками та замовниками 38
2.3. Синтетичний облік розрахунків з постачальниками і замовниками 58
2.4. Облікрозрахунків з різними дебіторами і кредиторами 71
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ РОЗРАХУНКІВ З ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ, ПОКУПЦЯМИ, РІЗНИМИ ДЕБІТОРАМИ І КРЕДИТОРАМИ 79
3.1. Аналіз складу та структури дебіторської заборгованості 79
3.2. Аналіз складу та структури кредиторської заборгованості 88
РОЗДІЛ 4. ШЛЯХИ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ РОЗРАХУНКІВ З ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ І ЗАМОВНИКАМИ, РІЗНИМИ ДЕБІТОРАМИ І КРЕДИТОРАМИ 96
ВИСНОВКИ 102
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 107
ДОДАТКИ 111
Облік та методи нарахування зносу
1. Економічна сутність зносу і амортизації
2. Нормативна база нарахування зносу
3. Первинний облік нарахування зносу оснвоних засобів
4. Синтетичний облік
5. Відображення в регістрах обліку та формах звітності Облікрозрахунків з покупцями і замовниками, іншими дебіторами
1. Економічний зміст розрахунків з покупцями та замовниками, іншими дебіторами
2. Нормативна база обліку розрахунків з покупцями та замовниками
3. Первинний облік
4. Синтетичний облік розрахунків з покупцями і замовниками, іншими дебіторами
5. Аналітичний облік
6. Відображення в регістрах обліку та формах звітності
Список використаної літератури
Cгенерировано за 0.032165 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.