-
Методичні основи обгрунтування бізнес-плану підприємства (на прикладі підприємства з продажу торгівельного устаткування)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. БІЗНЕС - ПЛАНУВАННЯ ЯК КОНЦЕПЦІЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА 7
1.1. МІСЦЕ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ В СИСТЕМІ ПЛАНУВАННЯ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7
1.2. МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТА ОБГРУНТУВАННЯ ЙОГО ОСНОВНИХ РОЗДІЛІВ 13
1.3. ПРОБЛЕМИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ЗА УМОВ ДИНАМІЧНОГО ЗОВНІШНЬОГО ОТОЧЕННЯ 38
2. АНАЛІТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ НАПРЯМКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАТ “МАЙСТЕР-НОРД” 43
2.1. ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНА ТА ОРГАНІЗАЦІЙНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 43
2.2 ВИЯВЛЕННЯ ТА ОЦІНКА ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМКІВ РОЗВИТКУ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 62
2.3. АНАЛІЗ МОЖЛИВОСТЕЙ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ (ПОТЕНЦІАЛУ) РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 73
3. ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ПРОЕКТУ ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 77
3.1 РОЗРОБКА КОНЦЕПЦІЇ ПРОЕКТУ ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 77
3.2. ОБГРУНТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ТА ФІНАНСОВИХ АСПЕКТІВ ПРОЕКТУ 80
3.3 ДОСЛІДЖЕННЯ РИЗИКУ ПРОЕКТУ ТА СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ЗАХОДІВ ЩОДО ЙОГО ЗНИЖЕННЯ (УНИКНЕННЯ) 95
ВИСНОВКИ 102
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 107
-
ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ
ВСТУП
I ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ
1.1 СУТЬ І ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ
1.1.1 Стратегічне управління і його значення в організації
1.1.2 Вимоги до стратегії
1.1.3 Ієрархія завдань і стратегій
1.1.4 Місія і цілі підприємства
1.2 СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ СЕРЕДОВИЩА
1.2.1 Аналіз зовнішнього середовища
1.2.2 Аналіз конкурентних сил і безпосереднього оточення фірми
1.2.3 Комплексний аналіз стану підприємства
1.2.4 SWOT-аналіз
1.3 РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
1.3.1 Альтернативи розвитку і формування стратегії
1.3.2 Основні конкурентні стратегії
1.3.3 Розробка стратегій окремих видів діяльності
1.3.4 Концепції cтратегічного управління
1.3.5 Стратегії функціональних підсистем
1.4 РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЇ І ЇЇ ЕФЕКТИВНІСТЬ
1.5 АНТИКРИЗОВЕ УПРАВЛІННЯ
1.5.1 Сутність антикризового управління
1.5.2 Методи фінансової стабілізації
II АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ
2.1 ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА
2.1.1 Загальні відомості
2.1.2 Основні напрямки і суть діяльності підприємства
2.1.3 Структура і підрозділи ДП "Укрводшлях"
2.2 АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
2.2.1 Показники діяльності і виконання плану
2.2.2 Аналіз виробничих фондів і персоналу
2.2.3 Аналіз балансу і фінансових результатів діяльності
2.2.4 Аналіз за напрямками діяльності
2.3 ЗОВНІШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ
2.3.1 Ситуація у галузі
2.3.2 Стан бюджетного фінансування
2.3.3 Особливості формування цін і тарифів
2.3.4 Аналіз факторів впливу та SWOT-аналіз
III РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ РОЗДІЛ
3.1 ВИЗНАЧЕННЯ СТРАТЕГІЧНИХ ЦІЛЕЙ І НАПРЯМКІВ РОЗВИТКУ
3.1.1 Концепція стратегії розвитку для ДП "Укрводшлях"
3.1.2 Системи цілей і визначення стратегічних напрямків розвитку
3.2 РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЧНИХ НАПРЯМКІВ РОЗВИТКУ
3.2.1 Оптимізація державного фінансування
3.2.2 Реорганізація безперспективних підрозділів і напрямків діяльності
3.2.3 Оптимізація структури витрат і доходів
3.2.4 Диверсифікація діяльності
3.3 ІНВЕСТУВАННЯ КОШТІВ В ОНОВЛЕННЯ ВИРОБНИЧОГО ФЛОТУ
3.3.1 Обгрунтування доцільності придбання земснаряда і його вибір
3.3.2 Розрахунок прогнозованих фінансових результатів експлуатації проекту
3.3.3 Оцінка ефективності інвестування коштів
ВИСНОВКИ
-
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Вступ 3
1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1 Сутність планування діяльності підприємства 4
1.2 План і ринок 4
1.3 Необхідність планування діяльності підприємства в умовах ринку 6
2 СИСТЕМА ПЛАНІВ ПІДПРИЄМСТВА 7
3. ПРИНЦИПИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 9
4. МЕТОДИ ПЛАНУВАННЯ 11
5. ВИМОГИ ДО ТЕХНОЛОГІЇ (ПРОЦЕДУРИ) ПЛАНУВАННЯ В УМОВАХ РИНКОВИХ ВІДНОСИН 13
Висновок 13
Література 15
-
Оцінка ефективності господарської діяльності підприємства та обґрунтування напрямків її підвищення (перша частина диплому)
РОЗДІЛ 1 3
1.1 Теоретико-методологічні основи аналітичної оцінки ефективності господарської діяльності підприємства 3
1.2 Показники оцінки ефективності господарської діяльності підприємств 6
1.3 Обгрунтування напрямків підвищення ефективності господарської діяльності підприємства 30
Література 42
Додаток 1. Резерви підвищення прибутку підприємства 44
-
Розробка пакета установчих документів та бізнес-плану фармацевтичного закладу (АПТЕКИ «ЗДОРОВАНЬ»)
ВСТУП 3
1 ОБГРУНТУВАННЯ МОЖЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА 5
2 ОБГРУНТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВОЇ ФОРМИ ПІДПРИЄМСТВА 8
3 ХАРАКТЕРИСТИКА ПАКЕТУ ЗАСНОВНИЦЬКОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАТ «ЗДОРОВАНЬ» 11
4 БІЗНЕС-ПЛАН СТОВРЕННЯ АПТЕКИ «ЗДОРОВАНЬ» 15
РЕЗЮМЕ 15
СУТЬ ПРОЕКТУ 16
АНАЛІЗ РИНКУ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 21
МАРКЕТИНГОВИЙ ПЛАН 21
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ПЛАН 26
ВИРОБНИЧИЙ ПЛАН 36
ФІНАНСОВИЙ ПЛАН 39
ОЦІНКА РИЗИКІВ 43
ВИСНОВКИ 46
ЛІТЕРАТУРА 47
ДОДАТКИ 48
-
Ринкове середовище господарювання підприємств та організацій
Вступ 3
1. Характеристика основних напрямків виробничо-комерційної діяльності і організаційної структури управління ВАТ “Кварк” 4
2. Характеристика фінансово-господарської діяльності підприємства 6
3. Особливості галузевого ринку підприємства 8
3.1. Тенденції розвитку світового ринку мікроелектронних компонентів 8
3.2. Розвиток ринку мікроелектронних компонентів Європи і СНД 10
4. Оцінка ринкового середовища функціонування підприємства (SWОТ аналіз) 13
5. Аналіз прямих конкурентів підприємства 22
Висновки 25
Список використаної літератури 26
-
СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ І ЙОГО ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ І ЙОГО ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1.Сутність та поняття стратегії розвитку підприємства 5
1.2. Сутність стратегічного планування і його місце в системі стратегічного управління 7
РОЗДІЛ 2. СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ НА ПРИДНІПРОВСЬКІЙ ТЕС 14
2.1. Коротка характеристика Придніпровської ТЕС 14
2.2. Визначення сфери діяльності і вибір стратегічних напрямків розвитку підприємства 17
2.3. Розробка стратегії розвитку підприємства 21
РОЗДІЛ 3. ВИЗНАЧЕННЯ СТРАТЕГІЧНИХ ЦІЛЕЙ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТА НАПРЯМКІВ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ. ШЛЯХИ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 28
ВИСНОВКИ 38
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 40
-
Дослідження та вибір цільового ринку підприємства туристичної фірми «Лайт»
Вступ 3 Розділ 1. Теоретичне обгрунтування проведення дослідження цільового ринку підприємства 5 1.1 Етапи та методи дослідження цільового ринку підприємства 5 1.2 Сегментація ринку як головний етап аналізу цільового ринку підприємства 9 1.2.1 Принципи сегментації ринку 9 1.2.2 Причини проведення досліджень та аналізу цільового ринку підприємства 13 Розділ ІІ. Організація проведення дослідження цільового ринку на прикладі туристичної фірми «Лайт» 21 2.1 Коротка характеристика господарської діяльності туристичної фірми «Лайт». 21 2.2 Вибір цільового ринку туристичної фірми «Лайт» 23 Висновки 35 Література 37
-
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ РИНКУ
ВСТУП 3
Розділ І. Теоретичні аспекти потенціалу підприємства 5
1.1. Сутність потенціалу підприємства в ринковій економіці 5
1.2. Різновиди стратегій та їх вибір 11
1.3. Вибір типу базової стратегії підприємства в умовах ринку 18
Розділ ІІ. Аналіз стратегічного потенціалу ВАТ "Хлібодар" в сучасних умовах 28
2.1. Критерії вибору стратегічного потенціалу 28
2.2. Показники оцінки стратегічного потенціалу підприємства 43
2.3. Аналіз основних складових потенціалу підприємства 48
2.4. Управління потенціалом підприємства в умовах конкуренції 50
Розділ ІІІ. Розробка конкурентної стратегії підприємства 62
3.1. Обгрунтування і розробка стратегічного потенціалу 62
3.2. Шляхи вдосконалення розробки стратегії потенціалу підприємства 63
ВИСНОВКИ 69
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 72
ДОДАТКИ 77
Додаток А 77
Додаток Б 80
Додаток В 83
Додаток Г 85
-
Економіка підприємства
1. Фонд часу роботи обладнання, методика визначення корисного часу роботи обладнання. Системи та методи визначення потужності підприємства 3
2. Організаційно-економічні передумови обгрунтування стратегії підприємства: аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища функціонування підприємств, визначення цілей діяльності підприємства та їх пріоритетності 11
Література 17
-
ОБҐРУНТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА
Вступ 4
Розділ 1. Сутність управління маркетингом на підприємстві 7
1.1 Маркетингова діяльність в системі управління малим підприємством 7
1.2 Сутність та складові маркетингового комплексу малого підприємства 14
1.3 Досвід маркетингової діяльності в оптовій та роздрібній торгівлі України 25
Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ „Тайрекс” 33
2.1 Загальна характеристика підприємства ТОВ „Тайрекс” 33
2.2 Дослідження ринку 43
2.3 Аналіз діяльності підсистеми маркетингу 52
Розділ 3. Розробка комплексу маркетингу для ТОВ „” 59
3.1 Розробка маркетингової програми підприємства 59
3.2 Обгрунтування напрямків удосконалення маркетингової діяльності підприємства 66
Висновки 75
Література 78
ДОДАТОК А. Фінансова звітність ТОВ «» 83
ДОДАТОК Б. Анкета для виявлення споживчих переваг у покупців побутової техніки 85
ДОДАТОК В. Бізнес-план 88
ДОДАТОК Г. Чиста поточна вартість проекту. 111