|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Облік готової продукції її відвантаження та результатів реалізації (на базі підприємства)
1. Характеристика підприємства 3
2. Технологія обліку готової продукції її відвантаження та результатів реалізації. 5
3. Характеристика первинних документів обліку готової продукції її відвантаження та результатів реалізації. 9
4. Технологія синтетично і аналітичного обліку готової продукції її відвантаження та результатів реалізації. 14
5. Характеристика вихідних документів обліку готової продукції її відвантаження та результатів реалізації. 15
Висновки 17
Література 19
Додатки 21
-
ОБЛІК РЕАЛІЗАЦІЇ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ, РОБІТ, ПОСЛУГ
ВСТУП 3 Розділ I. Теоретичні основи обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг. 5 1.1. Поняття, класифікація та завдання обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 5 1.2. Характеристика рахунків, призначених для обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 8 Розділ II. Облік реалізації готової продукції, робіт, послуг 11 2.1. Порядок формування первісної вартості готової продукції, робіт, послуг 11 2.2. Документування господарських операцій, пов’язаних з рухом готової продукції 14 2.3. Організація аналітичного обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 17 2.4. Бухгалтерське відображення операцій, пов’язаних з реалізацією готової продукції, робіт, послуг 19 Розділ III. Автоматизація обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг. 30 ВИСНОВКИ 35 Список використаних джерел 38 Додатки 40
-
Організація і методика обліку та аналізу реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)
ВСТУП 3 РОЗДІЛ I 7 Теоретичні основи обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг на підприємстві 7 1.1 Поняття, класифікація та завдання обліку реалізації готової продукції, робіт, послуг 7 1.2 Організація і методика обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 11 1.3 Теоретичні основи аналізу реалізації готової продукції, товарів робіт, послуг 22 РОЗДІЛ II 30 Організація та методика обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг на підприємстві 30 2.1 Документування господарських операцій, пов’язаних з реалізацією готової продукції, товарів робіт, послуг 30 2.2 Організація аналітичного та синтетичного обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 35 2.3 Методика відображення операцій пов’язаних з реалізацією готової продукції, товарів, робіт, послуг 40 2.4 Автоматизація обліку реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 50 РОЗДІЛ ІІІ 61 Організація та методика аналізу реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг в Асоціації «Укрліссервіс» 61 3.1 Завдання, напрямки аналізу, джерела інформації реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 61 3.2 Методика аналізу операцій пов язаних з реалізацією готової продукції, товарів, виконаних робіт (послуг) 70 3.3 Особливості аналізу та контролю за відображенням результатів в обліку і фінансовій звітності реалізації готової продукції 81 ВИСНОВОК 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 102 ДОДАТКИ 107
-
Облік і аналіз відвантаження і реалізації готової продукції
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи поняття готова продукція 5
1.1. Зміст поняття „готова продукція”, її класифікація та порядок 5
оцінки в бухгалтерському обліку 5
1.2. Договірні відносини з приводу реалізації готової продукції 6
Розділ 2. Облік готової продукції та її реалізації 9
2.1. Нормативно-правова база, що регулює питання обліку готової продукції та її реалізації 9
2.2. Документальне оформлення наявності та руху готової продукції 13
2.3.Формування первинної вартості готової продукції та її ціни 17
2.4. Облік готової продукції та її реалізації 21
Розділ 3. Аналіз готової продукції та її реалізації 36
Висновки 52
Список використаних джерел 55
-
Договірні відносини з приводу реалізації готової продукції.
ЗМІСТ
стор.
Вступ.............................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні основи поняття готова продукція..........................................6
1.1. Зміст поняття „готова продукція”, її класифікація та порядок оцінки в бухгалтерському обліку..............................................................................................6
1.2. Договірні відносини з приводу реалізації готової продукції...........................9
1.3. Техніко-економічна характеристика діяльності ВАТ ЧКФ ”Стріла”............12
Розділ 2. Облік готової продукції та її реалізації...................................................21
2.1. Нормативно-правова база, що регулює питання обліку готової продукції та її реалізації.................................................................................................................21
2.2. Документальне оформлення наявності та руху готової продукції .....................................................................................................................................26
2.3. Формування первинної вартості готової продукції та її ціни........................30
2.4. Облік готової продукції та її реалізації.........................................................34
Розділ 3. Аналіз готової продукції та її реалізації..................................................49
3.1. Організація та методика аналізу.......................................................................49
3.2. Аналіз структури продукції...............................................................................
3.3. Аналіз обсягу і асортименту............................................................................
3.4. Аналіз рівня якості продукції..........................................................................
3.5. Аналіз реалізації готової продукції..............................................................
3.6. Шляхи і резерви збільшення випуску продукції та обсягів реалізації......
Висновки....................................................................................................................
Список використаних джерел..................................................................................
Додатки....................................................................................................................
-
Облік готової продукції та її реалізації
Вступ 2
1. Економічна сутність та значення готової продукції та її реалізації 4
2. Економіко-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 11
3. Формування первісної і фактичної собівартості продукції 15
4. Облік реалізації готової продукції 17
5. Шляхи вдосконалення обліку готової продукції та її реалізації 26
Висновки і пропозиції 31
Література 35
Додаток А. Модель факторної системи обсягу реалізації продукції 38
-
Облік реалізації готової продукції і витрат на збут
Зміст
Вступ 2
Розділ 1. Теоретичні основи обліку реалізації готової продукції і витрат на збут 5
1.1. Нормативне регулювання обліку реалізації готової продукції 5
1.2. Нормативне регулювання обліку витрат на збут 17
Розділ 2. Облік реалізації готової продукції і витрат на збут 23
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 23
2.2. Облік реалізації готової продукції 28
2.3. Облік витрат на збут 33
Розділ 3. Шляхи вдосконалення обліку реалізації готової продукції і витрат на збут 35
3.1. Шляхи вдосконалення обліку готової продукції 35
3.2. Шляхи вдосконалення витрат на збут 38
Висновки 41
Список використаних джерел 43
Додатки 45
-
Особливості господарювання підприємства ВАТ „Криворіжхліб”
ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Особливості господарювання підприємства ВАТ „Криворіжхліб” та економічна сутність готової продукції та її реалізації
1.1. Характеристика ВАТ „Криворіжхліб” та оцінка його фінансового стану
1.2. Економічна сутність готової продукції та її реалізації, роль і місце в діяльності підприємства
1.3. Огляд методів дослідження аудиту готової продукції та її реалізації
1.4. Огляд нормативних документів, що регламентують організацію обліку і аудиту готової продукції та її реалізації
Розділ 2. Організація і методика проведення аудиту на підприємстві ВАТ „Криворіжхліб”
2.1. Організаційні принципи проведення аудиту на підприємстві
2.2. Аналітичні дослідження в процесі аудиту готової продукції та її реалізації
2.3. Аудит готової продукції та її реалізації
2.4. Оформлення результатів аудиту та рекомендації аудитора
Розділ 3. Шляхи вдосконалення організації обліку та аудиту готової продукції та її реалізації на ВАТ „Криворіжхліб”
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
-
Облік реалізації готової продукції в системі управління підприємством
Вступ 3
1. Економічна сутність реалізації готової продукції 5
2. Економічно-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 6
3. Коротка організаційно-економічна характеристика базового підприємства 8
4. Первинна документація з обліку реалізації 15
5. Облік доходів від реалізації готової продукції 22
6. Облік собівартості реалізованої готової продукції 27
7. Облік витрат на збут 28
8. Порядок визначення фінансового результату від реалізації готової продукції 30
Висновки і пропозиції 37
Список використаних джерел 40
Додатки 42
-
Особливості оцінки та обліку наявності і руху готової продукції на підприємстві
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти обліку готової продукції, робіт, послуг 5
1.1. Економічна природа готової продукції: обліковий аспект 5
1.2. Класифікація готової продукції (робіт, послуг) в бухгалтерському обліку 15
2. Особливості визнання, оцінки та обліку наявності і руху готової продукції на підприємстві 18
2.1. Економічна характеристика діяльності ЗАТ „Случ” 18
2.2. Загальні аспекти організації обліку на підприємстві 26
2.3. Методологія обліку готової продукції, робіт, послуг 29
2.3.1. Порядок визначення первісної вартості готової продукції (робіт, послуг) 29
2.3.2. Документування операцій з руху готової продукції (робіт, послуг) 31
2.3.3. Синтетичний та аналітичний облік готової продукції 33
2.3.4. Відображення інформації про готову продукцію (роботи, послуги) в облікових регістрах та розкриття інформації у фінансовій звітності. 39
2.4. Методика проведення інвентаризації готової продукції, робіт, послуг 42
3. Пропозиції з удосконалення обліку готової продукції, робіт, послуг 48
Висновки 50
Список використаних джерел: 53
-
Стан та шляхи вдосконаленя обліку виробничих запасів (готової продукції)
Вступ 3
1. Огляд літератури. 5
2. Теоретичні аспекти обліку виробничих запасів (готової продукції). 7
2.1 Економічний зміст і завдання обліку виробничих запасів (готової продукції). 7
2.2 Класифікація запасів. 10
2.3 Оцінка виробничих запасів (готової продукції). 12
2.4 Розкриття інформації про запаси у примітках до фінансової звітності. 14
3. Стан обліку виробничих запасів (готової продукції). 17
3.1. Первинний облік запасів. 17
3.2. Організація складського господарства і складського обліку. 17
3.3. Синтетичний і аналітичний облік запасів. 21
3.4. Інвентаризація виробничих запасів (готової продукції). 25
4. Удосконалення обліку виробничих запасів (готової продукції). 30
Висновки 40
Список літератури 42
Cгенерировано за 0.010816 секунд
|